Over restaurant Tanta Roba

Italiaanse verfijning

Een prachtige combinatie van trends en de regionale, traditionele Italiaanse keuken. Dit levert elegante, rustieke en uitdagende gerechten op. Topproducten spelen hier nadrukkelijk de hoofdrol: de pasta's zijn handgemaakt en alleen de allerbeste rijst uit Noord-Italië is goed genoeg voor de risotto. La cucina Italiana zoals het hoort!

Meer informatie over restaurant Tanta Roba

Maandag t/m Zondag vanaf 17:30

Hll64 .
  • Datum van je bezoek: 23 nov. 2016
Heerlijk restaurant om uitgebreid met de familie te dineren. Gerechten zijn top en de begeleidende wijnen maakten het diner compleet. De bediening is gastvrij en zorgt ervoor dat je echt een avond "uit" bent.
Gemma D.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2016
Zeer vriendelijke en goede bediening. Fijne zitplaatsen. En het eten is in 1 woord fantastisch. Laat je verrassen door de chef met familie, vrienden of partner. Een absolute aanrader voor mensen die houden van italiaans eten en uitgebreid tafelen. Het is een waar genot.
Iva H.
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2016
Heerlijk gegeten, verzorgde bediening, relaxte sfeer. Zeker aan te raden en voor herhaling vatbaar.
Alexandra H.
  • Datum van je bezoek: 6 nov. 2016
Zeer hartelijk ontvangen. Voelt erg welkom ! Royaal onthaal met bruscetta en limomcello van het huis. Bovendien nog een aanvulling op de door ons bestelde lamscoteletjes ! Heerlijk gegeten. Bediening uitstekend .
Kortom een aanrader !
Eindbaas .
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2016
Vrijdag 28/10/2016 hier gegeten. Volle bak en sfeervolle ambiance. Wel erg matige akoestiek waardoor gesprek voeren lastig is. Mooie gerechten waarbij sommige 'iets gekunsteld' overkomen. Mooie wijnen door leverancier van dit restaurant. Stevig prijskaartje (100,- p.p.). Vriendelijke bediening.
Rust171 .
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2016
Een excellente Siciliaans diner' Allerlei kleine heerlijke hapjes, voortreffelijk bereid met uitstekende bijpassende Siciliaanse wijnen.Een vlot tempo en uitstekende attente bediening. Een zeer geslaagde avond
Harm Z.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2016
perfecte ambiance,bediening en kwaliteit. Echt Italiaans op niveau
Mark T.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2016
Bij binnenkomst op een drukke zaterdagavond viel als eerste op het enorme geluidsniveau. Wij hebben onze stoele dichter naar elkaar moeten schuiven om elkaar te kunnen verstaan. We openden de avond met een gin tonic. Brockmans met als leuk detail een Italiaanse tonic van San Pellegrino. De voorgerechten zijn uitstekend: vitello tonnatio, carpaccio, salade caprese, vegetarische lasagne ( wij eten geen vis), diverse vleeswaren. En een feest om te zien op tafel. De tussengang, gnocchi met kleine stukjes ossenhaas, miste smaak. Als hoofdgerecht een redelijke ossenhaas, maar op groente die echt nog te rauw was. Ikzelf had een stukje ribeye, mooi opgediend bord, maar het vlees was aan de te vette kant en niet mooi krokant gebakken. De tiramisu als dessert was weer prima! De wijnkaart is uitstekend: veel keus, ook aan open wijnen. En bijzonder smaakvol. Het personeel is vakkundig, maar mist de personal touch.

Janneke N.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2016
Mooi ingericht restaurant. Geen kaart maar keuze van de dag. Heerlijk gegeten maar: eerder hier gegeten en toen écht als gast ontvangen. En dát gevoel ontbrak nu echt. De aandacht en de extra aandacht voor de gasten zoals ik dat toen heb ervaren ontbrak nu duidelijk. En dat is juist wat het net bijzonder maakte en maakt. Weinig persoonlijke aandacht, Zeker een groot punt van verbetering!
Marcia V.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2016
Wederom subliem, dank voor een fantastische avond!
Frank W.
  • Datum van je bezoek: 5 okt. 2016
Geweldige bediening. Voorgerechten subliem en zo overdadig dat hoofdgerechten bijna overbodig werden. Alles smakelijk en vers. Uitstekend wijnadvies. Zeer geslaagde avond. Kan niet beter!
Frank W.
  • Datum van je bezoek: 5 okt. 2016
Uitmuntend in alles: bediening, eten zowel qua kwaliteit als porties, wijn en atmosfeer. In tijden niet zo'n goede restaurantervaring gehad. Het was de eerste keer in Tanta Roba, maar hier gaan we vaker komen! Top- Top- Top!
Raymon V.
  • Datum van je bezoek: 5 okt. 2016
Er was iets mis gegaan met de reservering, waardoor er geen tafeltje vrij was voor ons.
Gelijk werd ons aangeboden een drankje te drinken bij een nabij gelegen bar op hun kosten. Na een klein half uurtje hadden zij toch nog een tafeltjes voor ons vrij. De service was top en het eten nog veel beter, een absolute aanrader! Bij het afrekenen stond mij een nog grotere verrassing te wachten, de dranken kregen wij van het huis. waaronder een fles wij van 45 euro. Al met al een top avond en wij komen graag nog een keer terug.
Angela H.
  • Datum van je bezoek: 24 sep. 2016
Na alle goede recensies op Iens, vonden we het tijd om dit restaurantje zelf te gaan ontdekken. Onze hoge verwachtingen zijn helemaal waargemaakt. Smaakvolle gerechten, verse producten en huisgemaakt(e) brood/balsamico. De antipasti en truffelrisotto zijn echte aanraders. Zonder twijfel is dit het beste Italiaanse restaurant van Den Haag.
Viviane V.
  • Datum van je bezoek: 17 sep. 2016
Heerlijk gegeten!
Royston B.
  • Datum van je bezoek: 10 sep. 2016
Eten sfeer en bediening was geweldig,wij geven het door aan onze vrienden.
Rob V.
  • Datum van je bezoek: 31 aug. 2016
Heerlijk gegeten met groepje van 3. Geen kaart maar (dagverse) menu's erg verassend. Voorgerecht een selectie van Italiaanse lekkernijen, tussengerecht (risotto), hoof keuze uit 2 soorten vis en vlees... Heerlijk wijntje erbij (wel een wijnkaart). Top!
Yvo S.
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2016
Een fantastische ervaring. Een heel andere Italiaan, dan de meesten. Sfeervol, stijlvol, persoonlijk.
Heerlijke gerechten - de risotto met truffel is om te smullen - en een erg goede wijn (Cruino).
Om uit te zien naar een volgend bezoek.
AnnaSluip .
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2016
Wat een ontzettend leuk plekje in hartje Den Haag. Het is erg gezellig ingericht en de sfeer is erg goed: chic maar niet stijf. We zijn voor de vier-gangen gegaan, en elk gang is ons goed bevallen. Menu wordt op een erg enthousiaste manier aan tafel uitgelegd, en het is geheel vrijblijvend. Je kan dus lekker doen waar je trek in hebt. Bediening is buitengewoon goed! De gastvrouw heeft ons de hele avond goed in de gaten gehouden, en er miste nooit wat op tafel. We hebben vooral genoten van de uitgebreide antipasti. De porties zijn redelijk, maar niet té groot. De smaak van elk gerecht is in ieder geval uitstekend. Er is ook een grote keuze aan wijnen per glas, dat konden wij ook erg waarderen. Een echte aanrader in Den Haag. Wij komen snel terug!
Mattijs W.
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2016
Heerlijk en echt Italiaans gegeten! Leuk is de uitgebreide mix aan antipasto en dat de rest van het menu niet op een kaart staat maar mondeling wordt uitgelegd.