Tanta Roba

Zeestraat 58 2518 Den Haag Nederland Kaart

Over het restaurant Tanta Roba

Italiaanse verfijning

Een prachtige combinatie van trends en de regionale, traditionele Italiaanse keuken. Dit levert elegante, rustieke en uitdagende gerechten op. Topproducten spelen hier nadrukkelijk de hoofdrol: de pasta's zijn handgemaakt en alleen de allerbeste rijst uit Noord-Italië is goed genoeg voor de risotto. La cucina Italiana zoals het hoort!

Meer informatie over restaurant Tanta Roba

Maandag t/m Zondag vanaf 17:30

Uitmuntend
9,3

Jouw recensie over het restaurant Tanta Roba

JJJM O.
  • Datum van je bezoek: 18 jul. 2018
Uitstekend verzorgd. Bediening schatte goed in hoe wij onze avond wilden doorbrengen. Alle lof voor de Italiaanse sfeer.
Mees E.
  • Datum van je bezoek: 11 jul. 2018
Geweldig restaurant . Heerlijk eten en heerlijke wijn zeker een aanrader !
Camille M.
  • Datum van je bezoek: 6 jul. 2018
Bijzonder vriendelijk personeel; heerlijk gegeten!
Ronald E.
  • Datum van je bezoek: 29 jun. 2018
Een absolute aanrader als je in Den Haag bent of woont! Top restaurant en uitstekende en vriendelijke bediening.
Wij komen zeker terug!
Francy G.
  • Datum van je bezoek: 28 jun. 2018
Goede kwaliteit eten. Goede bediening en vriendelijk personeeln
Ben D.
  • Datum van je bezoek: 22 jun. 2018
Lekker gegeten...verrassende dingen soms!
Rob L.
  • Datum van je bezoek: 2 jun. 2018
Bij binnenkomst werden onze jassen keurig aangenomen. Maar bij vertrek moesten we het zelf maar uitzoeken.
We vroegen nadrukkelijk om gewoon leidingwater, maar kregen toch een fles plat water (Euro 6.- !)
Op de wijnkaart, die overigens een beetje morsig was, stond bij de flessen wijn wel een korte omschrijving, maar dit was niet het geval bij de losse glazen wijn.
Betalen met een pinkaart moest ergens in een hoekje. Er was dus geen ''ambulante'' betalingsfaciliteit. De bediening zelf gaf dan ook als commentaar, dat dit een beetje ouderwets was.
Eén van de (Italiaanse) bediendes sprak nauwelijks Nederlands.
Paul D.
  • Datum van je bezoek: 24 mei 2018
Wederom heerlijk gegeten, altijd weer verrassend wat de keuken presenteert. Blijft mijn favoriete restaurant in Den Haag.
Walter D.
  • Datum van je bezoek: 22 mei 2018
Heerlijk eten, mooie ambiance en uitstekende service. Kom zeker nog eens terug.
Tako K.
  • Datum van je bezoek: 24 apr. 2018
We genoten van een echte smaakvol “verrassings” menu.
Jeroen H.
  • Datum van je bezoek: 21 apr. 2018
In 1 woord: geweldig. Als je in Den Haag bent moet je dit restaurant aandoen.
Rob V.
  • Datum van je bezoek: 21 apr. 2018
deel bediening spreekt geen nederlands. De scherpte kan beter . Het eten is geweldig . veel geluid maakt verstaanbaarheid lastig , Geen kaart !
francelle V.
  • Datum van je bezoek: 7 apr. 2018
Heerlijk gegeten en gedronken
Annamaria H.
  • Datum van je bezoek: 5 apr. 2018
Zeer goede prijs/ kwaliteit. Stijlvolle inrichting, professionele en zeer vriendelijke bediening, mooie wijnen. Specialiteit van het huis is hun antipasti. Zeer consistent niveau restaurant: stelt nooit teleur.
Henk R.
  • Datum van je bezoek: 5 apr. 2018
Heerlijke avond gehad, komen hier graag voor feestelijke gelegenheden. Echt een perfecte avond uit! De gastheer zeer attent en niet opdringerig. Geeft goede adviezen over wijn en eten.
Elisabeth T.
  • Datum van je bezoek: 21 mrt. 2018
Het was helemaal geweldig! Vooral Dominique, een erg goede kracht. We komen zeker terug.
Eric B.
  • Datum van je bezoek: 9 mrt. 2018
Weer heerlijk gegeten en gedronken. Helemaal top. Kom uit het zuiden van het land,als we weer in de buurt zijn komen we zeker terug.
tjarda B.
  • Datum van je bezoek: 17 feb. 2018
super lekker gegeten, iets te veel maar beter te veel dan te weinig. lastig dat er geen kaart is, dan moet je alles wat de bediening verteld onthouden. maar bediening is wel heel behulpzaam.
Michel L.
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2018
Keurige ontvangst en prima leuke echt Italiaanse bediening. Bruchetta amuse; lekker. Antipasti; heerlijk. Tagliatelle al tartuffo; subliem!
De fles Valpolicella erbij; top.
Na al deze smaakexplosies was de Branzano (Zeebaars) iets teleurstellend. Niets mis mee qua kwaliteit en garing maar qua smaakbeleving wat ‘vlak’ en de gegrilde groenten garnituur wat mager. Natuurlijk Tiramisu als dessert en die was ook weer prima. Zeker een aanrader en een topper als de hoofdgerechten nog wat aandacht krijgen qua smaakbeleving.
Han T.
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2018
We waren een tijd niet meer bij Tanta Roba geweest, maar zijn van plan deze trend te doorbreken, na een zeer plezierige avond gisteren. Het restaurant was volledig bezet, daaronder een feestelijk gezelschap van zeker twintig personen aan een lange tafel. We begonnen met een keus van antipasti, met Carpaccio, vitello tonnato, jacobsschelpen, melanzane, met vers brood en olie, in een heerlijke combinatie met de uitstekende witte huiswijn en een Chardonnay. Daarna risotto (die goed maar niet bijzonder was) en uitstekende zeebaars van de grill, op een bed van gegaarde paprika. Afsluiting met warm chocoladetaartje en tiramisù. Al met al lekker, puur en redelijk betaalbaar. Fijn dat er geen overbodige en storende liflafjes, sausjes en tierlantijntjes te bespeuren zijn! Enige minpunt is de extreem lawaaierige ruimte, waar eigenlijk iets aan gedaan zou moeten worden, zeker wanneer je met suisende oren geniet van de rust van de toiletten! Complimenten voor koks en de rustgevende bediening.