Over het restaurant Tanta Roba

Italiaanse verfijning

Een prachtige combinatie van trends en de regionale, traditionele Italiaanse keuken. Dit levert elegante, rustieke en uitdagende gerechten op. Topproducten spelen hier nadrukkelijk de hoofdrol: de pasta's zijn handgemaakt en alleen de allerbeste rijst uit Noord-Italië is goed genoeg voor de risotto. La cucina Italiana zoals het hoort!

Meer informatie over restaurant Tanta Roba

Maandag t/m Zondag vanaf 17:30

9,1

Jouw recensie over het restaurant Tanta Roba

Cor B.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2017
Heerlijk eten dus mooie Italiaanse gerechten met prima wijn
Beter kan niet
Enige kleine minpunt was 1 van de3 bedienden die er geen plezier in had
henk B.
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2017
als altijd heerlijk en eerlijke gerechten. vriendelijke en snelle service. damasten tafelkleden, mooie wijnen maar daardoor niet afstandelijk.
Mina1955 .
  • Datum van je bezoek: 5 dec. 2017
Je voelt je gast, geen klant en dat voelt erg prettig! Overzichtelijke ruimte,mhartelijke ontvangst.
Gerechten buitengewoon goed.
Fiona P.
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2017
Heerlijk eten, perfecte service. Echt Italiaans; een beperkte menu. Lekker wijnen. Maar prijzig. Muziek niet passend. In totaal, zeker een aanrader!
Peter V.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2017
Uitstekend gegeten. Voor antipasti waren behoorlijke porties. Tussengerecht gedeeld. Heerlijke risotto met truffel. Tournedos en zeebaars voortreffelijk. Wijntjes verrassend. Gelukkig worden hier goede hoeveelheden geschonken. Prijs kwaliteit prima. Hele leuke bediening. We komen hier beslist terug.
Ingeborg D.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2017
Wij zijn zeer tevreden over het eten, de service en de entourage. We komen zeker terug.
Marc B.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2017
Warm welkom, de medewerkers van Tanta Roba leggen je heel de avond in de watten. Subliem gegeten, elke gang heerlijk en tussendoortjes zijn super van smaak. Complete avond genoten en zeer voldaan naar huis.
marie-louise S.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2017
enthousiaste bediening, een kleine maar uitstekende kaart uit het hoofd voorgedragen door de ober. Heerlijke antipasta voor twee, ruim voldoende. Daarna het hoofdgerecht wat ook echt zalig was met afsluitend een kaasplankje dat niet op de kaart stond maar we wel konden bestellen. Dit alles vergezeld door een prachtige wijn. Na het betalen van de rekening werden we nog verrast door een glaasje limoncello. Al met al echt een aanrader. We gaan hier zeker nog een keer terug!
S W.
  • Datum van je bezoek: 8 nov. 2017
Heerlijk gegeten, vriendelijk personeel, ontspannen sfeer, niets te kort gekomen en lekkere limoncello toe. De wijnkaart staat voor kwaliteit!
Sandra K.
  • Datum van je bezoek: 31 okt. 2017
professionele en gastvrije ontvangst in echt Italiaans restaurant. Heerlijke antipasti!!
Matthijs B.
  • Datum van je bezoek: 30 okt. 2017
Geen Italiaanse sfeer. Gerechten niet spannend.
Janet L.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2017
Net zo lekker als de vorige keer. Heel goed rekening gehouden met mijn zwangerschap. Bediening in 1 woord geweldig. Stralen rust uit, zijn vriendelijk. Heerlijk gegeten en wij komen zeker terug!
Hans V.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2017
Weer super lekker gegeten erg aardig bediening echte aanrader
Kees A.
  • Datum van je bezoek: 4 okt. 2017
Heel goed restaurant, met heerlijke gerechten!
Luigi B.
  • Datum van je bezoek: 28 sep. 2017
Als wij lekker willen eten, dan gaan we naar Tanta Roba! We eten er zonder problemen heerlijk vegetarisch en als mijn Italiaanse lief tranen in zijn ogen krijgt omdat het eten zo lekker is, dan weet je dat het goed is????
Het eten is heerlijk, de service uitzonderlijk.
daukes .
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2017
We hebben heerlijk gegeten, verfijnde smaken, passende wijnen, prima sfeertje. gezellige drukte, maar wel de ruimte om met z'n 4tjes rustig te kletsen. Aanrader!
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2017
Jammer genoeg was aanvankelijk de risotto niet gaar. de tonijn die "rare" gevraagd was, was te doorbakken en bij de zeebaars was eigenlijk te weinig saus waardoor deze wat droog was. de smaak van alle gerechten was verder prima! we hebben een heerlijke avond gehad.
marthe F.
  • Datum van je bezoek: 21 aug. 2017
Klassieke Italiaanse keuken in rustig en origineel ingerichte zaak. Vriendelijke bediening. Je bent er een flink bedrag kwijt.
Hans D.
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2017
jammer dat er geen menukaart is; wijnkaart kan beter;
De tafel van Miranda en onno D.
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2017
Prima gegeten. Altijd goed hier. originele gerechten, mooie wijnen. Aanrader.
mzwanenburg .
En weer hebben we heerlijk gegeten. Vriendelijke bediening, verse producten, heerlijke wijnen en genoeg keuze gerechten. Echt een top Italiaans restaurant!