Tanta Roba

Zeestraat 58 2518 Den Haag Nederland Kaart

Over het restaurant Tanta Roba

Italiaanse verfijning

Een prachtige combinatie van trends en de regionale, traditionele Italiaanse keuken. Dit levert elegante, rustieke en uitdagende gerechten op. Topproducten spelen hier nadrukkelijk de hoofdrol: de pasta's zijn handgemaakt en alleen de allerbeste rijst uit Noord-Italië is goed genoeg voor de risotto. La cucina Italiana zoals het hoort!

Meer informatie over restaurant Tanta Roba

Maandag t/m Zondag vanaf 17:30

9,2

Jouw recensie over het restaurant Tanta Roba

Tako K.
  • Datum van je bezoek: 24 apr. 2018
We genoten van een echte smaakvol “verrassings” menu.
Jeroen H.
  • Datum van je bezoek: 21 apr. 2018
In 1 woord: geweldig. Als je in Den Haag bent moet je dit restaurant aandoen.
Rob V.
  • Datum van je bezoek: 21 apr. 2018
deel bediening spreekt geen nederlands. De scherpte kan beter . Het eten is geweldig . veel geluid maakt verstaanbaarheid lastig , Geen kaart !
francelle V.
  • Datum van je bezoek: 7 apr. 2018
Heerlijk gegeten en gedronken
Annamaria H.
  • Datum van je bezoek: 5 apr. 2018
Zeer goede prijs/ kwaliteit. Stijlvolle inrichting, professionele en zeer vriendelijke bediening, mooie wijnen. Specialiteit van het huis is hun antipasti. Zeer consistent niveau restaurant: stelt nooit teleur.
Henk R.
  • Datum van je bezoek: 5 apr. 2018
Heerlijke avond gehad, komen hier graag voor feestelijke gelegenheden. Echt een perfecte avond uit! De gastheer zeer attent en niet opdringerig. Geeft goede adviezen over wijn en eten.
Elisabeth T.
  • Datum van je bezoek: 21 mrt. 2018
Het was helemaal geweldig! Vooral Dominique, een erg goede kracht. We komen zeker terug.
Eric B.
  • Datum van je bezoek: 9 mrt. 2018
Weer heerlijk gegeten en gedronken. Helemaal top. Kom uit het zuiden van het land,als we weer in de buurt zijn komen we zeker terug.
tjarda B.
  • Datum van je bezoek: 17 feb. 2018
super lekker gegeten, iets te veel maar beter te veel dan te weinig. lastig dat er geen kaart is, dan moet je alles wat de bediening verteld onthouden. maar bediening is wel heel behulpzaam.
Michel L.
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2018
Keurige ontvangst en prima leuke echt Italiaanse bediening. Bruchetta amuse; lekker. Antipasti; heerlijk. Tagliatelle al tartuffo; subliem!
De fles Valpolicella erbij; top.
Na al deze smaakexplosies was de Branzano (Zeebaars) iets teleurstellend. Niets mis mee qua kwaliteit en garing maar qua smaakbeleving wat ‘vlak’ en de gegrilde groenten garnituur wat mager. Natuurlijk Tiramisu als dessert en die was ook weer prima. Zeker een aanrader en een topper als de hoofdgerechten nog wat aandacht krijgen qua smaakbeleving.
Han T.
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2018
We waren een tijd niet meer bij Tanta Roba geweest, maar zijn van plan deze trend te doorbreken, na een zeer plezierige avond gisteren. Het restaurant was volledig bezet, daaronder een feestelijk gezelschap van zeker twintig personen aan een lange tafel. We begonnen met een keus van antipasti, met Carpaccio, vitello tonnato, jacobsschelpen, melanzane, met vers brood en olie, in een heerlijke combinatie met de uitstekende witte huiswijn en een Chardonnay. Daarna risotto (die goed maar niet bijzonder was) en uitstekende zeebaars van de grill, op een bed van gegaarde paprika. Afsluiting met warm chocoladetaartje en tiramisù. Al met al lekker, puur en redelijk betaalbaar. Fijn dat er geen overbodige en storende liflafjes, sausjes en tierlantijntjes te bespeuren zijn! Enige minpunt is de extreem lawaaierige ruimte, waar eigenlijk iets aan gedaan zou moeten worden, zeker wanneer je met suisende oren geniet van de rust van de toiletten! Complimenten voor koks en de rustgevende bediening.
Joris D.
Prima gegeten en gedronken
Ronald V.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2018
Gisteren voor het eerst gegeten bij Tanta Roba. Het restaurant heeft feitelijk geen echte kaart. De ober vertelt aan tafel wat er is en de keuze is beperkt. Een proeverij van voorgerechtjes, een paar tussengerechten, een paar hoofdgerechten, een paar desserts. Maar die zijn dan ook allemaal fantastisch, voor zover we hebben kunnen proeven. Bediening is goed en bijna onopvallend. Een punt van kritiek: gastheer-/-vrouwschap begint en eindigt bij een attent welkom en uitgeleide. Daarvan was geen sprake. Tussendoor waren zowel de ober als serveerster met enige regelmaat op hun telefoon bezig. Opvallend, maar het eten smaakte er niet minder om.
catharina B.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2018
Prima avond; uitstekend, heerlijk gedineerd in fijne sfeer;
enig aanmerking is de koude tocht door alsmaar opengaande deur m.n. vanwege in/uitgaande rokers
A.J. G.
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2018
Geen aanmerkingen. Super avond gehad met heerlijk eten en zeer vriendelijke en attente bediening.
Eugenie M.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2018
Het beschikbare menu werd ons mondeling meegedeeld. Ik had liever een menukaart in handen gehad.
De bediening was vriendelijk, maar van éen persoon wel erg efficient ten koste van de persoonlijke aandacht.
Eerdere opmerkingen betroffen de wel erg standaard gerechten. Dat klopt, maar alles was van uitstekende kwaliteit.
Inge S.
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2017
We hadden iets meer kwaliteit verwacht van de weinige keus die je hebt qua menu's.
Ook roken we riolering en zaten achter in een hoek zonder directe verlichting.
Personeel is wel heel vriendelijk.
Wachttijd recensie is lastig in te vullen, want kort/hoog tempo betekent voor mij negatief.
andre V.
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2017
Een van de weinige Italianen waar je eerlijk en lekker kan eten, zonder al die poeha er om heen
Cor B.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2017
Heerlijk eten dus mooie Italiaanse gerechten met prima wijn
Beter kan niet
Enige kleine minpunt was 1 van de3 bedienden die er geen plezier in had
henk B.
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2017
als altijd heerlijk en eerlijke gerechten. vriendelijke en snelle service. damasten tafelkleden, mooie wijnen maar daardoor niet afstandelijk.