Over het restaurant Tanta Roba

Italiaanse verfijning

Een prachtige combinatie van trends en de regionale, traditionele Italiaanse keuken. Dit levert elegante, rustieke en uitdagende gerechten op. Topproducten spelen hier nadrukkelijk de hoofdrol: de pasta's zijn handgemaakt en alleen de allerbeste rijst uit Noord-Italië is goed genoeg voor de risotto. La cucina Italiana zoals het hoort!

Meer informatie over restaurant Tanta Roba

Maandag t/m Zondag vanaf 17:30

PG3 .
  • Datum van je bezoek: 16 apr. 2017
Heerlijk gegeten op eerste Paasdag. Vriendelijke bediening en goed wijnadvies. Hel leuke aan dit restaurant is dat er geen menukaart is. Ze komen aan tafel uitleggen wat ze die dag voor je kunnen klaarmaken.
Michel H.
  • Datum van je bezoek: 15 apr. 2017
We waren een avond in het mooie Italië ! Geweldig gegeten!!
immertimmer .
  • Datum van je bezoek: 8 apr. 2017
Een geweldig restaurant. We hadden gelijk leuk contact met Mauro onze "kelner" en op ons verzoek "breng maar van alles wat" heeft hij gezorgd dat we zowel qua gerechten als qua wijnen een prettige ervaring voor onze smaakpapillen hebben gehad.
Prijs-kwaliteitverhouding wat mij betreft prima. Zeker een aanrader
MARC D.
  • Datum van je bezoek: 30 mrt. 2017
Jaap S.
  • Datum van je bezoek: 20 mrt. 2017
er worden traditionele italiaanse gerechten geserveerd op een vlot tempo door charmante bediening. zonder menukaart en prijsindicatie is het een verrassende ervaring.
Pier D.
  • Datum van je bezoek: 20 mrt. 2017
Ben nu ongeveer vijf keer wezen eten bij Tanta Roba en het is nog geen een keer tegengevallen. Het restaurant is vrij klein en het kan wel luid zijn wanneer er grote groepen zijn, maar het eten/wijn en service is gewoon top. De kaart varieert regelmatig, de wijn die ons wordt aanbevolen smaakt altijd goed en het eten is ook gewoon heerlijk. Wat ons betreft (momenteel) het beste Italiaanse restaurant in Den Haag. Hebben hier beter gegeten dan sapporo d'italia en we waren minder kwijt. Meestal pakken we een voorgerecht en dan een tussen- of hoofdgerecht met 4 glazen wijn en evt koffie. Zijn dan rond de 80 euro (excl tip) kwijt. Geld zeker waard!
Theo V.
  • Datum van je bezoek: 11 mrt. 2017
Heerlijk eten en perfecte bediening
Jan T.
  • Datum van je bezoek: 7 mrt. 2017
Heerlijk gegeten. Prima risotto met truffel. Goed bereide zeebaars en de scaloppine aan de overkant werd ook goed ontvangen. Toetje (semifreddo) was iets minder spectaculair dan we na de enthousiaste toelichting van de sprankelende gastvrouw verwachtten maar dat is meer een compliment aan haar dan een klacht aan de kok.
Royston B.
  • Datum van je bezoek: 4 mrt. 2017
Onze vrienden vonden alles prima , maar aan het geluidniveau moet men wel doen, is erg rimoerig.
TULC01 T.
  • Datum van je bezoek: 4 mrt. 2017
Gezellig e avond prima gastheerschap heerlijk gegeten
Lisette W.
  • Datum van je bezoek: 25 feb. 2017
Wel lekker gegeten, maar niet elk gerecht was even lekker. Kwaliteit niet consistent. Het was erg rumoerig, restaurant zat vol dus misschien iets meer doen aan bekleding om te dempen. Daarnaast was de bediening vriendelijk maar eeg gehaast. Hierdoor kregen we een gehaast gevoel en vonden we het niet persoonlijk. Erg jammer, we hadden meer verwacht nav de recensies.
Marjolein L.
  • Datum van je bezoek: 20 feb. 2017
heerlijk gegeten!
Inge A.
  • Datum van je bezoek: 12 feb. 2017
Geweldige kwaliteit, Italiaanse keuken op zijn best. Zeer vriendelijke bediening, aangename sfeer. Een absolute aanrader.
H K.
  • Datum van je bezoek: 6 feb. 2017
We hebben hier een gezellige avond gehad met heerlijk eten. Het was echt genieten!
Bekende Italiaanse gerechten, maar van een hoge kwaliteit.De wijnen waren ook erg goed.
P.L. P.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
Perfecte bediening, matig eten. Grootste misser; risotto gemaakt met snelkookrijst, maar wel bedekt met een dikke laag truffel een vreemde combinatie. Sober en chic, personeel weet hoe het hoort.
Mariet V.
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2017
We komen zeker terug, want het eten was heerlijk en kwaliteit goed. Makkelijk parkeren bij a voor de deur. Dus een echte aanrader.
Guido D.
  • Datum van je bezoek: 31 dec. 2016
Heerlijk gegeten en erg vriendelijke service, zeer zeker een reden om weer eens terug te keren. De anti pasti was vers en heerlijk van smaak met combinaties, risotto met kreeft en truffel ook heerlijk bereid. De ribeye was precies med/rare gebakken. De sfeer is klassiek met mooi linnen en prettig glaswerk. Aanrader voor de Italiaanse fijnproever.
ferry B.
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2016
De marmeren tafels die niet gedekt zijn voor de gasten doen s'winters koud aan.
Het voorgerecht was goed, daarin tegen de verschillende hoofdgerechten zoals bijv de Risotto met kreeft niet verfijnd en korrelig ( verkeerde soort rijst ? ) Al met al een niet bovengemiddelde ervaring.
Frank
MLM L.
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2016
Afgaand op de lovende recensies hebben wij 2e Kerstavond bij Tanta Roba gegeten. Het diner was best goed, maar de prijs veel te hoog voor 't gebodene: 75,- euro p.p. en 40,00 euro voor de goedkoopste wijn. Dit was Michelinprijsniveau voor een gemiddeld menu. Vervelend was ook, dat nergens tevoren de prijs was aangegeven.
Ronald D.
  • Datum van je bezoek: 17 dec. 2016
Fantastisch avond, waarbij naast het excellente koken door de keuken het personeel attent opereerde en scherp was op wensen en behoefte van de gasten. Wij hebben genoten.