Over het restaurant Tanta Roba

Italiaanse verfijning

Een prachtige combinatie van trends en de regionale, traditionele Italiaanse keuken. Dit levert elegante, rustieke en uitdagende gerechten op. Topproducten spelen hier nadrukkelijk de hoofdrol: de pasta's zijn handgemaakt en alleen de allerbeste rijst uit Noord-Italië is goed genoeg voor de risotto. La cucina Italiana zoals het hoort!

Meer informatie over restaurant Tanta Roba

Maandag t/m Zondag vanaf 17:30

Jouw recensie over het restaurant Tanta Roba

Janet L.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2017
Net zo lekker als de vorige keer. Heel goed rekening gehouden met mijn zwangerschap. Bediening in 1 woord geweldig. Stralen rust uit, zijn vriendelijk. Heerlijk gegeten en wij komen zeker terug!
Hans V.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2017
Weer super lekker gegeten erg aardig bediening echte aanrader
Kees A.
  • Datum van je bezoek: 4 okt. 2017
Heel goed restaurant, met heerlijke gerechten!
Luigi B.
  • Datum van je bezoek: 28 sep. 2017
Als wij lekker willen eten, dan gaan we naar Tanta Roba! We eten er zonder problemen heerlijk vegetarisch en als mijn Italiaanse lief tranen in zijn ogen krijgt omdat het eten zo lekker is, dan weet je dat het goed is????
Het eten is heerlijk, de service uitzonderlijk.
daukes .
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2017
We hebben heerlijk gegeten, verfijnde smaken, passende wijnen, prima sfeertje. gezellige drukte, maar wel de ruimte om met z'n 4tjes rustig te kletsen. Aanrader!
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2017
Jammer genoeg was aanvankelijk de risotto niet gaar. de tonijn die "rare" gevraagd was, was te doorbakken en bij de zeebaars was eigenlijk te weinig saus waardoor deze wat droog was. de smaak van alle gerechten was verder prima! we hebben een heerlijke avond gehad.
marthe F.
  • Datum van je bezoek: 21 aug. 2017
Klassieke Italiaanse keuken in rustig en origineel ingerichte zaak. Vriendelijke bediening. Je bent er een flink bedrag kwijt.
Hans D.
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2017
jammer dat er geen menukaart is; wijnkaart kan beter;
De tafel van Miranda en onno D.
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2017
Prima gegeten. Altijd goed hier. originele gerechten, mooie wijnen. Aanrader.
mzwanenburg .
En weer hebben we heerlijk gegeten. Vriendelijke bediening, verse producten, heerlijke wijnen en genoeg keuze gerechten. Echt een top Italiaans restaurant!
henk B.
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2017
Zeer gastvrije mensen die Italiaans eten maken dat heel goed is, niet sterren niveau maar "eerlijk" bereid. Een goede wijnkaart en prettige ambiance maakt dat ik hier vaak kom; ook om een op een zakelijk te kunnen praten.
De voorgerechten komen tezamen en laten zich het beste delen; een beetje van alles. En dan, naast de tussengerechten met pasti, altijd twee vis en twee vlees gerechten. Geen kaart, dus simpel !
Rob R.
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2017
We hebben weer heerlijk gegeten, maar de verrassing wordt wel minder (veel hetzelfde). Desondanks blijft het een aanrader!
Bernd-Jan D.
  • Datum van je bezoek: 10 jul. 2017
Top Italiaans eten in een mooie ambiance. Heerlijke avond!
Wilma M.
  • Datum van je bezoek: 10 jul. 2017
Heerlijke antipasti mista en fantastische risotto en lamskoteletten in rode wijnsaus
Rob V.
  • Datum van je bezoek: 5 jul. 2017
Een gezellig restaurant met goede, vriendelijke bediening en heerlijk eten. Goede kwaliteit, echt italiaans, maar niet standaard; echt bijzonder. En uitstekende wijnen.
Paul V.
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2017
zeer verrande bediening en benadering van de klant, mooie combinatie van traditionele italiaanse gerechten en soepele persoonlijke bediening in een ontspannen omgeving.
Bryan D.
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2017
Italiaans zoals het hoort. Authentiek, smaakvol en creatief gepresenteerd. 100% aanrader.
maluba50 .
  • Datum van je bezoek: 9 jun. 2017
Wederom alles uitstekend verzorgd.
Vreindelijke,attente bediening.
Gevarieerd en zeer smalkelijke gerechten.
Prettige sfeer.Zeer geslaagde avond.
Mariana en Rini
Jan S.
  • Datum van je bezoek: 5 jun. 2017
Een toprestaurant! Heerlijke Italiaanse gerechten. En goede en vriendelijke bediening. Een aanrader!
GerardWilder .
  • Datum van je bezoek: 28 mei 2017
Het was weer erg lekker en gezellig bij Tante Roba. Bediening was erg vriendelijk. Hartelijke dank Tante Roba, we komen snel weer..
Ronald E.
  • Datum van je bezoek: 27 mei 2017
Wat een fantastisch Italiaans restaurant! Zonder reservering binnengelopen, leuke tafel in een gezellige ambiance. Mooie wijnkaart, met reële prijzen. Mooie Brunello, aan tafel gedecanteerd. Geen menukaart, maar alle keuzes in het 4 gangen diner aan tafel uit het hoofd toegelicht... (!) Heerlijke verrassende gerechten zoals een gnocchi met gamba's en pecorino kaas of een risotto met witte truffel en een heerlijke ossenhaas als hoofdgerecht.. Ook het nagerecht en de koffie waren top! Een absolute aanrader dit restaurant, kom hier zeker terug!