Over het restaurant Tanta Roba

Italiaanse verfijning

Een prachtige combinatie van trends en de regionale, traditionele Italiaanse keuken. Dit levert elegante, rustieke en uitdagende gerechten op. Topproducten spelen hier nadrukkelijk de hoofdrol: de pasta's zijn handgemaakt en alleen de allerbeste rijst uit Noord-Italië is goed genoeg voor de risotto. La cucina Italiana zoals het hoort!

Meer informatie over restaurant Tanta Roba

Maandag t/m Zondag vanaf 17:30

Bryan D.
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2017
Italiaans zoals het hoort. Authentiek, smaakvol en creatief gepresenteerd. 100% aanrader.
maluba50 .
  • Datum van je bezoek: 9 jun. 2017
Wederom alles uitstekend verzorgd.
Vreindelijke,attente bediening.
Gevarieerd en zeer smalkelijke gerechten.
Prettige sfeer.Zeer geslaagde avond.
Mariana en Rini
Jan S.
  • Datum van je bezoek: 5 jun. 2017
Een toprestaurant! Heerlijke Italiaanse gerechten. En goede en vriendelijke bediening. Een aanrader!
GerardWilder .
  • Datum van je bezoek: 28 mei 2017
Het was weer erg lekker en gezellig bij Tante Roba. Bediening was erg vriendelijk. Hartelijke dank Tante Roba, we komen snel weer..
Ronald E.
  • Datum van je bezoek: 27 mei 2017
Wat een fantastisch Italiaans restaurant! Zonder reservering binnengelopen, leuke tafel in een gezellige ambiance. Mooie wijnkaart, met reële prijzen. Mooie Brunello, aan tafel gedecanteerd. Geen menukaart, maar alle keuzes in het 4 gangen diner aan tafel uit het hoofd toegelicht... (!) Heerlijke verrassende gerechten zoals een gnocchi met gamba's en pecorino kaas of een risotto met witte truffel en een heerlijke ossenhaas als hoofdgerecht.. Ook het nagerecht en de koffie waren top! Een absolute aanrader dit restaurant, kom hier zeker terug!
MariaFranken .
  • Datum van je bezoek: 17 mei 2017
Fantastisch eten, mooie locatie, goede en voorkomende bediening. Gezellig. Voldoende parkeergelegenheid. Een absolute aanrader.
PG3 .
  • Datum van je bezoek: 16 apr. 2017
Heerlijk gegeten op eerste Paasdag. Vriendelijke bediening en goed wijnadvies. Hel leuke aan dit restaurant is dat er geen menukaart is. Ze komen aan tafel uitleggen wat ze die dag voor je kunnen klaarmaken.
Michel H.
  • Datum van je bezoek: 15 apr. 2017
We waren een avond in het mooie Italië ! Geweldig gegeten!!
immertimmer .
  • Datum van je bezoek: 8 apr. 2017
Een geweldig restaurant. We hadden gelijk leuk contact met Mauro onze "kelner" en op ons verzoek "breng maar van alles wat" heeft hij gezorgd dat we zowel qua gerechten als qua wijnen een prettige ervaring voor onze smaakpapillen hebben gehad.
Prijs-kwaliteitverhouding wat mij betreft prima. Zeker een aanrader
MARC D.
  • Datum van je bezoek: 30 mrt. 2017
SUPER LEKKER GEGETEN !!!!!
Jaap S.
  • Datum van je bezoek: 20 mrt. 2017
er worden traditionele italiaanse gerechten geserveerd op een vlot tempo door charmante bediening. zonder menukaart en prijsindicatie is het een verrassende ervaring.
Pier D.
  • Datum van je bezoek: 20 mrt. 2017
Ben nu ongeveer vijf keer wezen eten bij Tanta Roba en het is nog geen een keer tegengevallen. Het restaurant is vrij klein en het kan wel luid zijn wanneer er grote groepen zijn, maar het eten/wijn en service is gewoon top. De kaart varieert regelmatig, de wijn die ons wordt aanbevolen smaakt altijd goed en het eten is ook gewoon heerlijk. Wat ons betreft (momenteel) het beste Italiaanse restaurant in Den Haag. Hebben hier beter gegeten dan sapporo d'italia en we waren minder kwijt. Meestal pakken we een voorgerecht en dan een tussen- of hoofdgerecht met 4 glazen wijn en evt koffie. Zijn dan rond de 80 euro (excl tip) kwijt. Geld zeker waard!
Theo V.
  • Datum van je bezoek: 11 mrt. 2017
Heerlijk eten en perfecte bediening
Jan T.
  • Datum van je bezoek: 7 mrt. 2017
Heerlijk gegeten. Prima risotto met truffel. Goed bereide zeebaars en de scaloppine aan de overkant werd ook goed ontvangen. Toetje (semifreddo) was iets minder spectaculair dan we na de enthousiaste toelichting van de sprankelende gastvrouw verwachtten maar dat is meer een compliment aan haar dan een klacht aan de kok.
Royston B.
  • Datum van je bezoek: 4 mrt. 2017
Onze vrienden vonden alles prima , maar aan het geluidniveau moet men wel doen, is erg rimoerig.
TULC01 T.
  • Datum van je bezoek: 4 mrt. 2017
Gezellig e avond prima gastheerschap heerlijk gegeten
Lisette W.
  • Datum van je bezoek: 25 feb. 2017
Wel lekker gegeten, maar niet elk gerecht was even lekker. Kwaliteit niet consistent. Het was erg rumoerig, restaurant zat vol dus misschien iets meer doen aan bekleding om te dempen. Daarnaast was de bediening vriendelijk maar eeg gehaast. Hierdoor kregen we een gehaast gevoel en vonden we het niet persoonlijk. Erg jammer, we hadden meer verwacht nav de recensies.
Marjolein L.
  • Datum van je bezoek: 20 feb. 2017
heerlijk gegeten!
Inge A.
  • Datum van je bezoek: 12 feb. 2017
Geweldige kwaliteit, Italiaanse keuken op zijn best. Zeer vriendelijke bediening, aangename sfeer. Een absolute aanrader.
H K.
  • Datum van je bezoek: 6 feb. 2017
We hebben hier een gezellige avond gehad met heerlijk eten. Het was echt genieten!
Bekende Italiaanse gerechten, maar van een hoge kwaliteit.De wijnen waren ook erg goed.