Tanta Roba

Zeestraat 58 2518 Den Haag Nederland Kaart

Over het restaurant Tanta Roba

Italiaanse verfijning

Een prachtige combinatie van trends en de regionale, traditionele Italiaanse keuken. Dit levert elegante, rustieke en uitdagende gerechten op. Topproducten spelen hier nadrukkelijk de hoofdrol: de pasta's zijn handgemaakt en alleen de allerbeste rijst uit Noord-Italië is goed genoeg voor de risotto. La cucina Italiana zoals het hoort!

Meer informatie over restaurant Tanta Roba

Maandag t/m Zondag vanaf 17:30

Uitmuntend
9,2

Jouw recensie over het restaurant Tanta Roba

Germine M.
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2018
heerlijk Italiaanse maaltijd, vriendelijk en attent personeel. wat ouder publiek (deze avond).
Truus K.
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2018
Wij komen er graag en vinden de gerechten geweldig goed en heerlijk. Super service.
Heleen R.
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2018
Buitengewoon heerlijk eten en een buitengewoon goede bediening!
Jan Z.
  • Datum van je bezoek: 28 nov. 2018
Heerlijk gegeten bij Tanta Roba, mooie gerechten met heerlijke smaak! Prima prijs kwaliteit verhouding. De beste Pinot grigio sinds tijden gedronken. Komen zeker nog eens terug.
Jacques K.
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2018
Gezellig restaurant, nette inrichting, goede bediening, uitstekende gerechten en wijnen niets op aan te merken. Het enige wat mij een beetje tegenstaat is dat er een beperkte keus is wat betreft het menu. Je moet dus eigenlijk eten wat er is.
Ik kom dat overigens steeds meer tegen met verrassingsmenu's e.d. Afgezien daarvan was alles prima in orde.
Een aanrader en wij komen terug.
Helen K.
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2018
Lekker gegeten. Mooi gedekte tafels. De heren waren zeer vriendelijk. De dame vertrok geen spier
Corrie D.
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2018
Aanbeveling van vriendin en was erg de moeite waard! Lekker Italiaans gegeten met verse ingrediënten en mooie smaakcombinaties.
Suzanne N.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2018
Heerlijk eten aardige bediening
Herman P.
  • Datum van je bezoek: 15 nov. 2018
houden zo!
Bart T.
  • Datum van je bezoek: 14 nov. 2018
Kon weinig beter, alles goed verzorgd en heerlijk!
Saskia J.
  • Datum van je bezoek: 9 nov. 2018
Heel erg gezellig, best druk en vol maar dat is niet storend. Goede bediening en heerlijk eten. Niet goedkoop maar iedere euro waard.
catharina B.
  • Datum van je bezoek: 8 nov. 2018
Heel fijn 'format';mooie verse producten, klassieke kaart. Het eten was verrukkelijk bereid en de heer van bediening was perfect; de dame van bediening daarentegen onprettig en chagrijning.
Nico Z.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2018
gezellig restaurant waar je goed kunt eten en drinken,dichtbij jet centrum en goed parkeren.
Hans V.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2018
Weer top ????
De tafel van Juliette L.
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2018
Ik had van vrienden gehoord dat het echt super lekker echt Italiaans eten was en dan valt t tegen. Tuurlijk was t lekker maar ik heb wel eens lekkerder gegeten. Antipasti op verschillende borden en sharing principe was leuk. De vitello tonato erg mayonaiserijk
(te romig) Verder vond ik dat er bij de pasta best wat salade of groente geserveerd had kunnen worden. De medium steak van mn zoon was te rauw. En ik vond prijs /kwaliteit niet in verhouding. 11 euro voor een kleine matige tiramisu vind ik prijzig. 5 euro minimaal voor een glas wijn. Ik blijf een betaalde fles water ook een afknapper vinden. Wel gezellig gezeten met aardige bediening.
W G.
Te duur voor wat je krijgt. Geen enkel gerecht echt lekker of bijzonder. Hoofdmenu karig, zonder bijgerechten. Zelfs de cappuccino viel helaas tegen.
Guido D.
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2018
Tanta Roba toch wel in mijn top lijstje. Erg lekker gegeten en gepassioneerde eigenaren. Heerlijke italiaanse specialiteiten met voortreffelijke wijnen. Aanrader absoluut. GD
Eric V.
  • Datum van je bezoek: 10 okt. 2018
Er was voornamelijk aandacht voor het steeds opnieuw bijschenken van de wijn, ook als glazen nog aardig gevuld waren, of na 4 maal geweigerd te hebben bleef de gast vrouw maar proberen bij te schenken.
Peter J.
  • Datum van je bezoek: 11 sep. 2018
Weer erg top. Voortreffelijk gekookt.
Roel V.
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2018
Gezellig Italiaans restaurant. Er is geen menukaart, waardoor de rekening een verrassing blijft.
Het menu wordt goed uitgelegd en de gerechten waren perfect qua smaak en cuisson.
Er is wel een wijnkaart, met mooie wijnen en redelijke prijzen.
Jammer, dat het meisje, dat als eerste onze tafel voorzag van olijfolie en het eerste drankje nogal ongeïnteresseerd leek en ons ook in het Engels bleef aanspreken. Gelukkig werd dit door de andere twee mensen die gedurende de avond ons bedienden ruimschoots gecompenseerd.
Hans V.
  • Datum van je bezoek: 7 sep. 2018