Tang Dynastie

Meer informatie over restaurant Tang Dynastie

Jouw recensie over het restaurant Tang Dynastie

David T.
  • Datum van je bezoek: 2 mei 2018
Heerlijk gegeten. Dacht dat je moest lopen net als bij de wereld restaurant, maar alles word netjes geserveerd aan tafel
Tom B.
  • Datum van je bezoek: 23 apr. 2018
Niet de eerste keer dat we hier hebben gegeten maar wel dat het eten niet goed was. Mijn vrouw en ik hadden beide slibtongetjes besteld en waren beide bedorven. Je rook het overduidelijk, slechte zaak dat je een bedorven vis serveerde aan een klant. Ook na het melden aan een serveerster kregen we geen enkele terugkoppeling. Jammer van deze misser.. voor de rest was het eten wel goed.
Karin K.
  • Datum van je bezoek: 2 apr. 2018
Met zijn 4en de ALL YOU CAN EAT MENUKAART formule uitgeprobeerd, wij vonden het niet echt een aanrader, zullen het ook geen tweede keer doen. Kwaliteit van het eten viel tegen en uitleg erg sumier. Het ergste vind ik nog dat je aan het einde op de rekening ziet dat je voor 1 liter chaudfontaine 5 euro per fles moet betalen. Had best gewoon leiding water mogen wezen...#volgendekeermaarzodoende bestellen.
Do K.
  • Datum van je bezoek: 27 mrt. 2018
Vlees droog, taai. Gefrituurd eten te vet, niet voldoende uitgelekt. Al met al geen succes, niet voor herhaling vatbaar.
Raven B.
  • Datum van je bezoek: 13 nov. 2017
Zo ontzettend lekker gegeten. Zeer vriendelijk personeel en een hele mooie omgeving. Gezellige sfeer en zeer lekker eten. Het eten kwam heel snel dat was heel fijn. En de kinderen konden gezellig boven spelen. De prijs is het zeker waard. Een echte aanrader !
wim L.
  • Datum van je bezoek: 26 jun. 2017
Gisteren hier weer gegeten. Zoals gewoonlijk een goede service, mooie verzorgde zaak zowel binnen als buiten met onder andere een all-you-can-eat-concept waarbij vooral de sushi uitblinkt. Mooie kwaliteit en zeker voldoende. Het personeel had het allemaal weer goed onder controle met mevrouw Tang als topgastvrouw! We komen weer terug.
Frits S.
  • Datum van je bezoek: 4 jun. 2017
Gisteren heerlijk gegeten bij Aziatisch restaurant Tang Dynastie in Almere buiten. Bij het aankomen rijden zag het er al schitterend uit, mooi gebouw en veel planten en bloemen, zo ook in de zaak zelf verse bloemen en in de patio waar je een sigaretje kan roken was een zee van bloemen, ronduit met liefde gedaan. We hebben het all you can eat menu genomen en de sushi met de Pino Gris die we gekozen hebben was geweldig. En Yuha is een geweldige gastvrouw, zakelijk maar vol humor. Tot binnenkort. Groet Lianne en Frits
Raven B.
  • Datum van je bezoek: 8 mei 2017
Het was zeer smakelijk hele aardige bediening en wij hebben 2 kinderen die konden lekker boven konden spelen. Ook fijn dat er daar goed op ze gelet word door een oppas. Verder heerlijk genoten van verse sushi zeker een aanrader
Marit N.
  • Datum van je bezoek: 27 mrt. 2017
Wij komen hier zeer regelmatig. Het liefst eten we de Aziatische tapas die we dan delen met de tafelgenoten. De sushi is altijd prima en er zijn in de loop der jaren ook meer soorten bijgekomen. Ook de andere tapas zijn erg goed. Online bestellen gaat het best en het snelst. Voor de wijnliefhebber is er een Elzas pinot gris die zo ongeveer overal bij past. Ook als je met een groter gezelschap bent een zeer geschikte locatie!
Grace Nanette van K.
  • Datum van je bezoek: 8 jan. 2017
We zijn hier met ons gezin geweest gisteren, het eten en de sfeer waren erg goed, wat wel een minpunt is , is dat mijn dochter van 12 toch de volle pond moest betalen voor de all you can eat -25,50 in het weekend! dat terwijl er duidelijk op de site staat :Kinderen van 4 t/m 7 jaar €8,50 en van 8 t/m 12 jaar €12,50. De man aan de kassa zei nee het is tot 12 jaar, Nou stomme fout dus
André S.
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2016
Tweede Kerstdag sushi besteld bij Tang Dynasty: het werd keurig op tijd thuisbezorgd en de kwaliteit was echt GEWELDIG!! Heerlijke verse, rijkelijk belegde en gevulde sushi, zo smaakvol hebben we ze zelden gegeten. De hele familie was vol lof en ze hebben allen heerlijk gesmuld. Team Tang Dynasty bedankt voor deze geweldige ervaring!!!!!
Nancy W.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2016
Het eten niet lekker, sate erg droog! sommige gerechten doorbakken, koe loe kai of zoiets. bitterballen te lang in frituur, bitterbal kapot gekregen. Sesam balletje ook kapot, te lang in frituur blijkbaar. Eend te droog. Sushi is niet lekker! bediening was wel oké alleen was 1 bediening die wel echt goed was voor ons, een jonge chinese meid.
Yvonne D.
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2016
Wij komen vanaf dag één eten bij Tang Dynastie,maar wonen nu wat verder weg en waren een tijdje niet geweest.
Maar we waren alle vier erg teleursgesteld,om te beginnen,onze favo soep,de Tang Dynastiesoep smaakte niet meer als vanouds,er zat amper wat in en was nu echt té pittig,andere kok?
De heren hadden al hun hapjes al op ,en wij zaten toen een half uur te wachten op onze sushi,die ons ook erg tegenviel deze keer,sommige zat geen smaak aan,ik had een sushi met rode kuit,wat er op zat weet ik niet,maar die smurrie kon ik geen kuit noemen.
Mijn glas was al weg voordat de fles wijn leeg was en mijn saus was ook weg voordat ik mijn vlees op had,en zo gingen er nog veel meer dingen fout.
Mijn vriendin zei dat het toilet nu ook erg vies en nat was,en al was het erg druk,dat hoort toch niet.
Voor ons was dit de laatste keer dat we hier geweest zijn!
Hien L.
  • Datum van je bezoek: 14 aug. 2016
Gisteren hebben we hier met ziJn twee geluncht jammer dat dim Sum niet vers waren maar krokante eend met bladeren deeg waren wel lekker .
Albert D.
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2016
Prima gegeten bij Tang. Het was voor de eerste keer. Geen enorme hoogstandjes maar ook zeker niet slecht. Wel bracht de bediening een aantal keer gerechtjes die niet door ons besteld waren, maar hej... het is All you can Eat, dus maar gewoon lekker opgegeten :)
WillemT88 .
  • Datum van je bezoek: 18 jun. 2016
Het pand van Tang Dynastie is leuk, met een speel gedeelte voor de kinderen. Op drukke avonden is het wel zeer druk in deze kamer en dus niet echt geschikt voor de wat kleinere kinderen.

Het Japanse eten is qua kwaliteit van de sushi in de afgelopen periode achteruit gegaan. Nigiri's bevatten te veel rijst vs de vis, sushi's waren redelijk maar worden helaas niet op de juiste temperatuur geserveerd. Dit laatste komt door de drukte en ik merk dat meer AYCE restaurants hier last van hebben.

De Chinese gedeelte van de kaart was goed, met name de wok en teppan gerechten. Kleine tip aan de kok is om de sauzen wat minder zout te maken.

Service was redelijk gezien de omstandigheden. Soms moest je lang wachten of werden gerechten pas geserveerd bij de volgende ronde.

Jmd B.
  • Datum van je bezoek: 6 mei 2016
Lekker eten, de kaart is divers voor ieder wat wils. All you can eat is echt super. Snelheid bediening is goed ennook bezorging is snel. Voor kinderen is er een speelhal geweldig
jacqueline H.
  • Datum van je bezoek: 16 apr. 2016
Gisteren met 8 personen all you can eat gegeten. Het restaurant zat bomvol en dat is dan te horen ook. De akoestiek is erbarmelijk.
Wij hadden de pech dat we vlak bij een tafel met 14 (!!) Kinderen zaten. We konden elkaar af en toe niet verstaan. Helaas was een andere plek niet mogelijk.
Het eten kwam soms snel, soms moesten we lang wachten. Ook misten we soms gerechten en kwamen er dingen op tafel die we niet besteld hadden.
Omdat we een jarige in ons midden hadden werd er gezongen door het personeel; helaas grijpen andere bezoekers dit aan om enorm hard mee te gillen.
Wij vinden dat dit restaurant hardhollend achteruit gaat, het eten is niet meer zoals in het begin. Personeel zit te eten aan de bar.
Jammer dat het zo is geworden, voorlopig gaan wij hier niet meer naar toe.
Janny S.
  • Datum van je bezoek: 26 mrt. 2016
Als je van veel en lekker houdt, dan moet je bij Tang Dynastie gaan eten. Ik heb wel vaker gegeten bij de "nieuwe" Chinees, waar je 5 gerechten in 5 gangen kunt eten, maar deze is eigenlijk best goed. Het eten is gevarieerd en niet bij elk gerecht hetzelfde smaakje. De keuze is heel ruim en divers: naast kip, rund en varkensvlees is er ook hertenvlees , kangeroebiefstuk en eend. Er staan ook best veel vegetarische gerechtjes op de kaart. De bediening is en blijft vriendelijk; ook als het restaurant in de loop van de avond erg vol zit.
Linda V.
  • Datum van je bezoek: 4 mrt. 2016
Eten was lekker, we waren er half zes en de eerste twee gang gingen goed (all you can eat). Wel jammer dat twee van ons alle hapjes van gang 1 al op hadden toen zo'n 10 min later ook persoon 3 en 4 iets te eten kregen.
Daarna werd het druk en ging er van alles mis. Gangen werden half uitgeserveerd en op een gerechtje hebben we meer dan een half uur gewacht. Tot twee maal toe bij ober gemeld, die zei ernaar te informeren, maar dit even snel weer vergat. Was niet leuk. Laatste gang was ook weer hopeloos. Een persoon kreeg niets en ook daar maar weer om gevraagd (rest was al lang klaar toen eindelijk hapjes kwamen).
Al met al lekker gegeten, maar keuken kan vol restaurant niet bolwerken.