Tang Dynastie

Meer informatie over restaurant Tang Dynastie

Jouw recensie over het restaurant Tang Dynastie

Raven B.
  • Datum van je bezoek: 13 nov. 2017
Zo ontzettend lekker gegeten. Zeer vriendelijk personeel en een hele mooie omgeving. Gezellige sfeer en zeer lekker eten. Het eten kwam heel snel dat was heel fijn. En de kinderen konden gezellig boven spelen. De prijs is het zeker waard. Een echte aanrader !
wim L.
  • Datum van je bezoek: 26 jun. 2017
Gisteren hier weer gegeten. Zoals gewoonlijk een goede service, mooie verzorgde zaak zowel binnen als buiten met onder andere een all-you-can-eat-concept waarbij vooral de sushi uitblinkt. Mooie kwaliteit en zeker voldoende. Het personeel had het allemaal weer goed onder controle met mevrouw Tang als topgastvrouw! We komen weer terug.
Frits S.
  • Datum van je bezoek: 4 jun. 2017
Gisteren heerlijk gegeten bij Aziatisch restaurant Tang Dynastie in Almere buiten. Bij het aankomen rijden zag het er al schitterend uit, mooi gebouw en veel planten en bloemen, zo ook in de zaak zelf verse bloemen en in de patio waar je een sigaretje kan roken was een zee van bloemen, ronduit met liefde gedaan. We hebben het all you can eat menu genomen en de sushi met de Pino Gris die we gekozen hebben was geweldig. En Yuha is een geweldige gastvrouw, zakelijk maar vol humor. Tot binnenkort. Groet Lianne en Frits
Raven B.
  • Datum van je bezoek: 8 mei 2017
Het was zeer smakelijk hele aardige bediening en wij hebben 2 kinderen die konden lekker boven konden spelen. Ook fijn dat er daar goed op ze gelet word door een oppas. Verder heerlijk genoten van verse sushi zeker een aanrader
Marit N.
  • Datum van je bezoek: 27 mrt. 2017
Wij komen hier zeer regelmatig. Het liefst eten we de Aziatische tapas die we dan delen met de tafelgenoten. De sushi is altijd prima en er zijn in de loop der jaren ook meer soorten bijgekomen. Ook de andere tapas zijn erg goed. Online bestellen gaat het best en het snelst. Voor de wijnliefhebber is er een Elzas pinot gris die zo ongeveer overal bij past. Ook als je met een groter gezelschap bent een zeer geschikte locatie!
Grace Nanette van K.
  • Datum van je bezoek: 8 jan. 2017
We zijn hier met ons gezin geweest gisteren, het eten en de sfeer waren erg goed, wat wel een minpunt is , is dat mijn dochter van 12 toch de volle pond moest betalen voor de all you can eat -25,50 in het weekend! dat terwijl er duidelijk op de site staat :Kinderen van 4 t/m 7 jaar €8,50 en van 8 t/m 12 jaar €12,50. De man aan de kassa zei nee het is tot 12 jaar, Nou stomme fout dus
André S.
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2016
Tweede Kerstdag sushi besteld bij Tang Dynasty: het werd keurig op tijd thuisbezorgd en de kwaliteit was echt GEWELDIG!! Heerlijke verse, rijkelijk belegde en gevulde sushi, zo smaakvol hebben we ze zelden gegeten. De hele familie was vol lof en ze hebben allen heerlijk gesmuld. Team Tang Dynasty bedankt voor deze geweldige ervaring!!!!!
Nancy W.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2016
Het eten niet lekker, sate erg droog! sommige gerechten doorbakken, koe loe kai of zoiets. bitterballen te lang in frituur, bitterbal kapot gekregen. Sesam balletje ook kapot, te lang in frituur blijkbaar. Eend te droog. Sushi is niet lekker! bediening was wel oké alleen was 1 bediening die wel echt goed was voor ons, een jonge chinese meid.
Yvonne D.
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2016
Wij komen vanaf dag één eten bij Tang Dynastie,maar wonen nu wat verder weg en waren een tijdje niet geweest.
Maar we waren alle vier erg teleursgesteld,om te beginnen,onze favo soep,de Tang Dynastiesoep smaakte niet meer als vanouds,er zat amper wat in en was nu echt té pittig,andere kok?
De heren hadden al hun hapjes al op ,en wij zaten toen een half uur te wachten op onze sushi,die ons ook erg tegenviel deze keer,sommige zat geen smaak aan,ik had een sushi met rode kuit,wat er op zat weet ik niet,maar die smurrie kon ik geen kuit noemen.
Mijn glas was al weg voordat de fles wijn leeg was en mijn saus was ook weg voordat ik mijn vlees op had,en zo gingen er nog veel meer dingen fout.
Mijn vriendin zei dat het toilet nu ook erg vies en nat was,en al was het erg druk,dat hoort toch niet.
Voor ons was dit de laatste keer dat we hier geweest zijn!
Hien L.
  • Datum van je bezoek: 14 aug. 2016
Gisteren hebben we hier met ziJn twee geluncht jammer dat dim Sum niet vers waren maar krokante eend met bladeren deeg waren wel lekker .
Albert D.
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2016
Prima gegeten bij Tang. Het was voor de eerste keer. Geen enorme hoogstandjes maar ook zeker niet slecht. Wel bracht de bediening een aantal keer gerechtjes die niet door ons besteld waren, maar hej... het is All you can Eat, dus maar gewoon lekker opgegeten :)
WillemT88 .
  • Datum van je bezoek: 18 jun. 2016
Het pand van Tang Dynastie is leuk, met een speel gedeelte voor de kinderen. Op drukke avonden is het wel zeer druk in deze kamer en dus niet echt geschikt voor de wat kleinere kinderen.

Het Japanse eten is qua kwaliteit van de sushi in de afgelopen periode achteruit gegaan. Nigiri's bevatten te veel rijst vs de vis, sushi's waren redelijk maar worden helaas niet op de juiste temperatuur geserveerd. Dit laatste komt door de drukte en ik merk dat meer AYCE restaurants hier last van hebben.

De Chinese gedeelte van de kaart was goed, met name de wok en teppan gerechten. Kleine tip aan de kok is om de sauzen wat minder zout te maken.

Service was redelijk gezien de omstandigheden. Soms moest je lang wachten of werden gerechten pas geserveerd bij de volgende ronde.

Jmd B.
  • Datum van je bezoek: 6 mei 2016
Lekker eten, de kaart is divers voor ieder wat wils. All you can eat is echt super. Snelheid bediening is goed ennook bezorging is snel. Voor kinderen is er een speelhal geweldig
jacqueline H.
  • Datum van je bezoek: 16 apr. 2016
Gisteren met 8 personen all you can eat gegeten. Het restaurant zat bomvol en dat is dan te horen ook. De akoestiek is erbarmelijk.
Wij hadden de pech dat we vlak bij een tafel met 14 (!!) Kinderen zaten. We konden elkaar af en toe niet verstaan. Helaas was een andere plek niet mogelijk.
Het eten kwam soms snel, soms moesten we lang wachten. Ook misten we soms gerechten en kwamen er dingen op tafel die we niet besteld hadden.
Omdat we een jarige in ons midden hadden werd er gezongen door het personeel; helaas grijpen andere bezoekers dit aan om enorm hard mee te gillen.
Wij vinden dat dit restaurant hardhollend achteruit gaat, het eten is niet meer zoals in het begin. Personeel zit te eten aan de bar.
Jammer dat het zo is geworden, voorlopig gaan wij hier niet meer naar toe.
Janny S.
  • Datum van je bezoek: 26 mrt. 2016
Als je van veel en lekker houdt, dan moet je bij Tang Dynastie gaan eten. Ik heb wel vaker gegeten bij de "nieuwe" Chinees, waar je 5 gerechten in 5 gangen kunt eten, maar deze is eigenlijk best goed. Het eten is gevarieerd en niet bij elk gerecht hetzelfde smaakje. De keuze is heel ruim en divers: naast kip, rund en varkensvlees is er ook hertenvlees , kangeroebiefstuk en eend. Er staan ook best veel vegetarische gerechtjes op de kaart. De bediening is en blijft vriendelijk; ook als het restaurant in de loop van de avond erg vol zit.
Linda V.
  • Datum van je bezoek: 4 mrt. 2016
Eten was lekker, we waren er half zes en de eerste twee gang gingen goed (all you can eat). Wel jammer dat twee van ons alle hapjes van gang 1 al op hadden toen zo'n 10 min later ook persoon 3 en 4 iets te eten kregen.
Daarna werd het druk en ging er van alles mis. Gangen werden half uitgeserveerd en op een gerechtje hebben we meer dan een half uur gewacht. Tot twee maal toe bij ober gemeld, die zei ernaar te informeren, maar dit even snel weer vergat. Was niet leuk. Laatste gang was ook weer hopeloos. Een persoon kreeg niets en ook daar maar weer om gevraagd (rest was al lang klaar toen eindelijk hapjes kwamen).
Al met al lekker gegeten, maar keuken kan vol restaurant niet bolwerken.
Angela S.
  • Datum van je bezoek: 27 feb. 2016
Sushi smaakte goed!!! echter krijgen ze van mij toch een 5 voor de overige warme gerechten. Deze waren erg smakeloos en leek wel alsof alles in de zelfde saus/pan was geweest. Erg jammer!
Verder hadden we wat pech met de plaats waar we zaten. Het was erg rumoerig en wij zaten in het midden. Als je iemand aan tafel hebt die slecht horend is, is dit erg vervelend. Volgende x dus vragen om een plaats in een hoek. Als je voor sushi gaat en wat extra herrie niet erg vind een prima plek om te eten :-)
Marit N.
  • Datum van je bezoek: 31 jan. 2016
Wij eten hier graag de Aziatische tapas, oftwel All you can eat. Wij komen hier al jaren en de kwaliteit blijft op hoog niveau. De sushi is heerlijk en daar zijn in de loop der jaren ook nieuwe varianten bijgekomen, zo blijft het ook voor de regelmatige bezoeker fijn om terug te komen. Ook de andere warme gerechten zijn altijd goed. Het is handig en leuk om gerechten per tafel te bestellen en te delen met elkaar. Dan maakt het ook niet uit dat niet altijd alles tegelijk komt. Dat kan ook niet anders, van de teppan plaat duurt vaak langer dan uit de wok.

Doordat er veel nissen zijn en afscheidingen, heb je niet het idee dat er zoveel anderen zijn en kun je goed met elkaar praten. Leuk nieuwigheidje is de app/online portal waar je aan tafel je bestellingen kunt doen ipv op papier.

Tang Dynastie gaat duidelijk met de tijd mee en weet hun klanten een hele fijne avond te bezorgen.
Finn U.
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2016
Al meerdere keren hier gegeten, ik vind het hier altijd prima. All you van eat concept en de drank betaal je apart. De bediening was vandaag niet zo scherp en we moesten vaak zelf om drinken vragen. Ook bleken er wat gerechten kwijt te zijn geraakt. Het eten is overigens prima. De ossenhaas met knoflook is top.
Edzard B.
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2015
All you can eat voor 24 EUR zonder drankjes.
Elke gang werd in gedeelten uitgeserveerd. De een was aan het eten de anderen aan het kijken. Als je vijf gerechten had besteld werden die over een periode van half uur uitgeserveerd. Samenhang ontbrak totaal.steeds weer 1 of 2 bakjes op tafel neergekwakt zonder te zeggen wat het was...
Vanaf de tweede gang was alles ALLES koud. Toen derde gang ook alles koud was heb ik de manager aangesproken, die er direct werk van maakte. Alles van derde gang werd opnieuw gebracht, we kregen drankje en koffie van het huis. Hij heeft het goed opgelost, binnen zijn mogelijkheden...
Al met al was alles teleurstellend. Eend gortdroog, ossenhaas doorbakken enzovoort. Vroeger was dit echt goed restaurant, maar ook hier heeft het veelvreet principe de overhand gekregen. Ik heb geleerd nooit meer naar een all you can eat te gaan.. Is eenheidsworst met slecht eten, veel herrie, altijd druk, schreeuwende kinderen en het lijkt goedkoop maar is het niet....
Prima voor gezin met jonge kinderen maar niet meer voor mij...