Tandoori Restaurant Lasanie

Rijswijkseweg 331 2516 HG Den Haag Nederland Kaart

Over het restaurant Tandoori Restaurant Lasanie

Pakistaanse trots

Restaurant Lasanie is veel meer dan een afhaalrestaurant in Rijswijk. Natuurlijk, dat kan ook. Maar hier kun je uitstekende Pakistaanse en Indiase gerechten bestellen terwijl je je door de gastvrije bediening in de watten laat leggen. Geef je middag of avond een Oosterse draai en geniet van gerechten die al je zintuigen op scherp zullen zetten!

Halve fles mineraalwater

• Engels gesproken

Jouw recensie over het restaurant Tandoori Restaurant Lasanie

Mary V.
  • Datum van je bezoek: 1 apr. 2018
Geweldig restaurant , interieur is zeer eenvoudig , maar de keuken is heel erg goed. Heerlijk eten ,fijne bediening, constante kwaliteit . Een aanrader , ook al zou je dat aan de buitenkant niet zo snel denken .
Haha H.
  • Datum van je bezoek: 31 mrt. 2018
Het was top, super ontvangst het eten was geweldig. Service was geweldig

Wij komen zeker terug

Dank jullie wel voor een fijne avond
shirley K.
  • Datum van je bezoek: 23 mrt. 2018
Super lekker gegeten garlic naan was vers geserveerd mango lassie was top kulfi ijs als toetje yammie volgende maand komen we zeker weer terug
Madhvi G.
  • Datum van je bezoek: 7 mrt. 2018
Eten was lekker en snel geserveerd!! Interieur was wat saai. Service was redelijk.
Azadeh N.
  • Datum van je bezoek: 28 feb. 2018
Door alle goede recensies dacht ik dat t eten vers bereid zou worden, maar wordt dus opgewarmd... was niet bijzonder, we hebben vrij veel laten staan.
Mala R.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2018
Mijn complimenten naar Lasanie medewerkers erg vriendelijk. Je vragen worden beantwoord als je iets niet weet.
Pim L.
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2016
Eten bij Lasanie is al jaren een feest. Ongeëvenaard lekkere Pakistaanse/Indiase keuken in Den Haag. Ontvangst en bediening is altijd vriendelijk en gezellig. Wij komen hier al jaren en zijn voorlopig niet uitgegeten.
Mohammed Khaliel Ashrafie N.
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2016
Ik heb in het verleden met genoegen gegeten in Tandoori Restaurant Lasanie. Het was prima, en ik heb de heren Ali en Malik gevraagd om de catering van de bruiloft van mijn dochter te verzorgen.
Nou, dat was wel een erg groot verschil met de ervaringen in het restaurant, het was teleurstellend. Ik had duidelijke afspraken gemaakt mbt het eten. Zo wilde ik vlees door de gele rijst hebben gedaan, ik moest de stukjes vlees echter met een zaklamp zoeken. Het lamsvlees was ook niet van beste kwaliteit. Men had mij beloofd vlees afkomstig van voorvoet en achtervoet. Echter, er zat erg veel bot aan het vlees, dus dit klopte niet, het was vlees van de ribben met vet.
Bovendien ging het personeel niet hygiënisch om met het eten. Het eten was koud en moest steeds worden opgewarmd. Doordat men geen grote lepel had meegenomen, besloot men het eten in de pan maar met de hand te roeren. Daarnaast werden de pannen met eten op de vloer gezet, waar de mensen gewoon langsliepen. De bediening zag er niet voldoende representatief uit.
Ik kwam er ook achter dat het personeel saus had weggegooid in de gootsteen, die daardoor verstopt is geraakt. Ook vond ik buiten 5 vuilniszakken vol met saus van de lams- en kipkerrie; een zak was kapot en had al gelekt. En dan vermeld ik nog maar niet de kookplaat die bedekt was met een laag saus en verder niet werd schoongemaakt.
Kortom: bediening en eten teleurstellend, niet geschikt voor catering. Belofte maakt schuld: ik heb geen goede kwaliteit eten gekregen voor 14 euro per persoon, terwijl mij dit wel was beloofd. Dus…afrader.
Wiresh K.
  • Datum van je bezoek: 6 apr. 2016
Het eten van Lasanie is heerlijk. Ik heb bij veel Indiase/Pakistaanse restaurants gegeten, maar in Nederland kan vooralsnog geen enkele restaurant tippen aan Lasanie. Biryani en Butter Chicken zijn mijn favoriete gerechten. Eigenaar is ook heel vriendelijk. Qua decor heeft het meer weg van een huiskamersetting.
Anneke R.
  • Datum van je bezoek: 5 mrt. 2016
Het eten, de bediening was prima. De nan roti was erg lekker. De lekkerste briyani heeft Lasanie. Nagerecht was ook lekker. Het eten werd snel opgediend. Goed advies gekregen. TOP!
Scholletje P.
  • Datum van je bezoek: 13 feb. 2016
Vriendelijk werden wij ontvangen. Klein en simpel ingericht restaurant. Wij hebben gekozen voor het lopend buffet. Het buffet is simpel, maar het eten is heerlijk. Prijs en kwaliteit verhouding is goed. Wij gaan zeker een keertje terug.
Leonie1111 .
  • Datum van je bezoek: 6 feb. 2016
Gisteren ons 12.5 jaar huwelijks feestje gevierd met familie en vrienden bij Lasanie. Met z'n alle heerlijk genoten van het buffet en jullie gastvrijheid. Onze complimenten mede dankzij jullie is het een geweldige avond geworden. Anand en Leonie
Marcel W.
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2016
Deze verdient een permanente plek in rijswijk! Nog een beetje sleutelen aan de entourage maar dat is met deze gastvrijheid slechts een detail
Helen L.
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2015
Ben naar een promotie van Pakistaanse rijst geweest en het eten was verrukkelijk. Het eten was zo verrukkelijk dat ik de volgende dag navraag heb gedaan en te horen kreeg dat Lasanie de maaltijd had verzorgd. Ik heb dezelfde middag verschillende rijst en vlees gerechten gehaald ( (chicken biryani/chicken Jal-Ferizi en mix groente schotels) en kreeg diverse sauzen (mint, tjutnie en yogurt saus) ook nog gratis toe plus een glas vers geperste mango nectar terwijl ik wachtte op mijn bestelling. Ik heb in heel lange tijd niet zo verrukkelijk gegeten en zal er zeer zeker weer komen. Echt een aanrader!!!!
Anjani .
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2015
Gister voor het eerst bij Lasanie gegeten. Geweldige bediening, heel vriendelijke medewerkers en bovenal overheerlijke vegetarische gerechten. Mede dankzij de vriendelijke bediening en overheerlijke maaltijd zal ik zeker vaker terug gaan.
Als je aangeeft dat je een bepaalde ingredient niet eet, wordt er meegedacht welke van de gerechten wel passen binnen je dieet.

Eerlijk, heerlijk, gezellig en vriendelijk.

Hartelijk dank Lasanie, ook namens mijn gezelschap.
Pravind B.
  • Datum van je bezoek: 25 jul. 2015
Sinds de ontdekking van deze zaak, een jaar of 5 geleden, al zeker 20x geweest en nog nooit teleurgesteld. Constante, hoge kwaliteit. Onvervalste Indiaas/Pakistaanse smaak en kruiden, heerlijk mals vlees. Alles klopt aan deze zaak.

De aankleding is netjes, heeft iets van een huiskamer, stoort mij op geen enkele manier. Aardige eigenaar en zoons die de bediening voor hun rekening nemen. Uitstekende prijs/kwaliteits verhouding.

Absolute aanrader! De Mulligatawny soep is wellicht de beste van het land..
Denhard I.
  • Datum van je bezoek: 21 jun. 2015
Nadat het Tandoorhuis in Den Haag definitief de deuren sloot ben ik een tijd op zoek geweest naar een goed alternatief wat niet makkelijk was. Inmiddels heb ik deze gevonden bij Lasanie in Rijswijk.

Een echte aanrader is het lopend buffet wat elke zaterdag en zondag beschikbaar is. Het eten is echt van een uitzonderlijk goede kwaliteit en onbeperkt. Goed op smaak waar ik van hou. Heb er nu verschillende keren gegeten en altijd dezelfde goede bediening en kwaliteit.

Het Tandoori Restaurant Lasanie is een absolute aanrader in dit marktsegment. Ze hebben mij als vaste klant erbij gekregen :-)
Kaus K.
  • Datum van je bezoek: 30 jan. 2015
Eten:
Als eerst kregen we voorafje van het huis. Soort van mega kroepoek (ben naar meerdere Indier geweest en weet de naam nog steeds niet) met 3 verschillende sauzen. Erg smakkelijk!
Ik bestelde hier vaker de lams Samosa. Deze is goed klaargemaakt en ik ben nergens in DH zulke heerlijke lams Samosa tegengekomen. Ook de mintsaus past er perfect bij.
Verder bestelden we chicken tandori en prawn biryani. Bij bestelling aangegeven dat ik niet veel pittig kan hebben, en dat was prima geregeld want qua pittigheid was het te doen.
De chicken tandori was lekker mals en zat vol met smaak. Prawn Biryani was ook heerlijk.
Daarnaast ook de Mango lassie besteld, niks op aan te merken want deze was heerlijk.

Service:
Vriendelijke bediening, probeerde de gasten naar hun zin te maken en dat is gelukt!

Decor:
Het decor is niet mijn smaak, maar volgens mij hebben ze wel het een en de ander vernieuwd.

Conclusie:
Heerlijk eten en prijs/kwaliteitsverhouding is goed. Mango Lassie en de lams samosa zijn echte aanraders. Service is ook prima, vriendelijke bediening.
Decor is ok, maar de meesten mensen nemen er ook bestelling voor thuis.
Friendsz J.
  • Datum van je bezoek: 8 aug. 2014
Ik ben een echte liefhebber van Indiaas eten, dus ik dacht maar een keer Lasanie uitproberen vanwege de goede recensies. De beoordeling: het restaurant is erg "Pakistaans",ingericht, oudbollig en kitch..het lijkt meer op een woonkamer met blauwe gordijnen. Maar goed, het gaat om het eten. Ik had mijn alltime favoriet de chicken tikka masala genomen. Nou, ik schrok van de smaak...het smaakte namelijk zoet!! Ik dacht misschien heb ik per abuis een verkeerd gerecht besteld, maar nee. Ik heb nog nooit zoete chicken tikka masala gegeten. Het was niet lekker, eerder vies. Mijn vriendin had de chicken Jalfrezi. Dit smaakte beter als de mijne, maar ben vele malen beter gewend. We misten beiden de echte authentieke kruidige indiase smaken. Het eten in lasanie was meer afgevlakt (vernederlands?) Het eten viel ons dus erg tegen. Wel was de naan, rijst heerlijk. Ook de bediening was niets op aan te merken, maar het gaat uiteindelijk om de smaak.
R. M.
  • Datum van je bezoek: 28 sep. 2013
N.a.v. goede recensies op iens bij Lasanie op bezoek geweest. Misschien niet de meest voor de hand liggende locatie in Den Haag maar dat zijn vaak juist de betere zeggen ze. Vriendelijk ontvangen en gelijk een gevoel alsof je bij een pakistaanse familie in de woonkamer beland bent.

Gekozen voor het lopend buffet en na een korte introductie van de eigenaar aan de slag! Onbeperkt verse naan aan tafel en voldoende keus voor een leek zoals ik. De kip smaakte een beetje flauwtjes en de saus had iets steviger gemogen voor de rest top! Vriendelijke bediening, prettige sfeer en lekker eten zorgen ervoor dat ik terug kom!