Tandoor Special Indian Restaurant

Lange Leidsedwarsstraat 56 1017 NM Amsterdam Nederland Kaart
31-206246966

Speciale deals

-20% op de Rekening

Available on the booked timeslot.

Over het restaurant Tandoor Special Indian Restaurant

Indiase kruiden

Heerlijke Indiase gerechten midden in Amsterdam! Vlak naast het bruisende Leidseplein zit Tandoor Indian Restaurant. Voor de lekkerste unieke gerechten met authentieke smaak moet je hier zijn. Er wordt uitsluitend gewerkt met pure producten van kwaliteit en heerlijke kruiden die het eten net even wat pittiger maken. De sfeer is rustig en moderne interieur zorgt voor een fijne intieme omgeving. Kom snel langs!

Meer informatie over restaurant Tandoor Special Indian Restaurant

De tafel van Herma D.
  • Datum van je bezoek: 7 jun. 2018
Heerlijk gegeten, echt india's
Joelle D.
Toen we aankwamen om 18:00 was het verder nog leeg. Vriendelijke bediening, voertaal is Engels. Het eten was simpel doch verrukkelijk! Goed gemarineerd en in de oven gerookte kip.
Maarten G.
  • Datum van je bezoek: 30 mei 2018
Voor een theatervoorstelling gaan eten. Personeel vriendelijk en behulpzaam. Gaven aan dat we naar theater gingen. Snel eten op tafel, wat een feest. Alles in traditionele schaaltjes. Heerlijk van smaak. Echt een aanrader. Zeker niet de laatste keer. 6 minuten lopen va delamar theater.
Trudy V.
  • Datum van je bezoek: 10 mei 2018
Lekker gegeten. Kleine bakjes met de diverse gerechtjes. Smaakvol. Bediening was zeer alert. Kortom een prima adres om Indiaas te eten.
Rudy B.
  • Datum van je bezoek: 28 apr. 2018
Smaakvolle indiase gerechten in een rustige ambiance met een prettige bediening en redelijk geprijsd. Een aanrader in Amsterdam wat ons betreft!
Eelkje N.
  • Datum van je bezoek: 6 apr. 2018
Hier afgelopen vrijdag gegeten; mijn vader nam een menu van €19,50 en ik had los de linzensoep, de samosa's en een vegetarische aubergine curry. Alles was even lekker en de bediening vriendelijk.
De helft van het restaurant was gereserveerd voor een grote groep Indiase toeristen, dus dat was ook een goed teken.
De inrichting is wat gedateerd, een een Kingfisher biertje voor €5 vind ik wat duur, maar al met al een goede ervaring en ik zou hier dan ook zeker terugkomen.
Frans V.
  • Datum van je bezoek: 11 apr. 2017
Goede sfeer,geen opdringerige muziek zoals bij veel andere restaurants en vriendelijke bediening
Cor K.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2016
Op vrijdag 18.00 uur rustig in het restaurant. Heerlijk naan brood gegeten, 3 soorten. Prijs pret verhouding was helemaal prima. Hoofdgerechten waren goed van smaak en hoeveelheden.
PauladeVries .
  • Datum van je bezoek: 4 okt. 2016
Jammer dat ze hier geen Nederlands spreken en geen alcoholvrij bier serveren maar verder is dit restaurant prima. Heerlijk gegeten. Lekkere smaakvolle gerechten, aangenaam gekruid, soms pittig maar niet te. Een aanrader.
Lia V.
  • Datum van je bezoek: 27 jun. 2016
Heerlijk gegeten en dit restaurant wordt ook bezocht door Indiers dus dan weet je eigenlijk wel dat t goed zit
De entourage is een beetje saai voor Hollandse begrippen maar daar moet je dan maar doorheen kijken want het eten is verrukkelijk
Carl G.
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2016
Chickken tikka als voorgerecht erg goed; tometensoep niets aan. Hoofdgerecht butter chicken en milde cocos curry goede smaak maar kip was van de bekende vreselijke kippendijen ipv gewoon gesneden kipfilet. Naan en aloo gobi waren top. Vriendelijke bediening.
Riabon .
  • Datum van je bezoek: 11 mrt. 2016
Ik heb erg genoten van het eten. Ik ben et laatst geweest en het was erg lekker en leuk! Er was een verjaardag gaande, je zou denken dat de bedieners dan daarmee bezig waren, maar er werd evenveel aandacht gegeven aan de rest van de klanten. Erg mee zitten genieten met het muziek. Het eten was op tijd, en super lekker! Wij hadden de heerlijke zalm en de palak paneer. Het eten was erg vers. De inrichting van dit restaurant was erg mooi en chique. Wat was het een gezellige avond!
Rania E.
  • Datum van je bezoek: 3 mrt. 2016
In dit restaurant heb ik voor het eerst Indian gegeten en het was super lekker! Ik ben heel blij dat ik mijn eerste keer heb ervaren in zo een geweldig restaurant met vriendelijke bediening en een mooie sfeer. De bediening is heel erg helpvol en gaat zeker bij de motto dat de klant de koning is. Ze hebben er ook voor gezorgd dat de keuken open is zodat elke klant zijn gerecht kan volgen en het daarom 100% kan vertrouwen. Het duurt niet lang voordat het eten er komt en het smaakt heerlijk! Zeker een aanrader.
Sebastiaan O.
  • Datum van je bezoek: 26 feb. 2016
Hier onlangs met vrienden gedineerd, restaurant is een klein pareltje in zijstraat bij Leidseplein. Genoten van de signature dish: de chicken Tandoori uit de kleioven met naan brood. Aanrader!
francoisjosph .
  • Datum van je bezoek: 25 feb. 2016
Tandoor, een mooie plek voor traditioneel Indiaas eten. En ja liefhebbers!, er is hier een traditionele kleioven aanwezig en dat betekent heerlijke traditionele smaken. Een plek waar je echt Indiaas moet gaan eten. Aanraders zijn Sizzlers of de mixed platters van de grill! Zowel de visversie als de kip- en lamsversie zijn heerlijk! Als side dish is de bindhi een aanrader! Zelf geef ik er wel de voorkeur aan dat de oker iets minder ver is doorgegaard. Vooraf raad ik aan om de grilled prawns te nemen. Geweldig! Goed Indiaas eet je duidelijk hier! De wijnkaart is niet bijzonder! Eenvoudige wijnen, maar daarvoor moet je hier ook niet komen. Een lekker Indiaas biertje, Cobra, is wel fijn bij de zeer goede gerechten. De inrichting is vrij modern en past niet echt bij de traditionele smaken, voordeel is wel weer dat het een hele frisse zaak is. Echt een aanrader! Terugkomen, terugkomen en nogmaals terugkomen zeg ik. En hou de chef in de gaten in z'n grill-kamer. Je kunt hem door het glas in de gaten houden. Complimenten!
Deirdre G.
  • Datum van je bezoek: 27 dec. 2015
Het eten was prima, maar het duurde zo verschrikkelijk lang (in praktisch leeg restaurant) dat bij ons de eetlust een beetje vergaan was helaas. Personeel was verder vriendelijk, spraken alleen niet allemaal Nederlands. Tip: Als je hier gaat eten en niet uren aan tafel wil zitten, bespreek dan vooraf of snelle service mogelijk is.
Sarwan A.
  • Datum van je bezoek: 25 dec. 2015
De service was op eerste kerstdag waardeloos.
Je wordt als klant niet serieus genomen.
Wij hebben een uur op onze eten zitten wachten.
Geen tussendoortje gekregen of wat dan ook.
Advies niet bij de deur zitten, tocht vreselijk.
Het enige wat goed was is het eten zelf.
Ze praten geen van allen goed nederlands.
Geen excuses voor de trage service.

max-j .
  • Datum van je bezoek: 21 dec. 2015
Helemaal super. Ben een groot fan van Indiaas en zeker van chicken vindaloo. De beste was toch wel hier. Midden in het centrum een mooi en modern restaurant, snelle service en heerlijk gegeten. En het ruikt niet sterk naar eten, wat ik zelf fijn vind voor mijn kleding. Absoluut geen minpunten en zeker een aanrader.
Luan V.
  • Datum van je bezoek: 21 dec. 2015
Het was de eerste keer dat ik Indiaas gegeten en ik ben blij dat ik dat in dit restaurant mocht ervaren. Ten eerste was de bediening heel behulpzaam en konden ze precies uitleggen welke ingredienten in mijn eten zaten. Het is ook leuk dat ze een open keuken hebben en dat je dus een beetje kunt volgen hoe ze een gerecht maken. De ambiance is mooi en het eten was goed en met zorg bereid.

Een week later was het eten net zo lekker. Echt een aanrader dus!
Elly F.
  • Datum van je bezoek: 22 nov. 2015
Heerlijk Indiaas gegeten in dit ruime restaurant gelegen in een stil straatje maar toch om de hoek van het Leidseplein. Het was vrij stil op deze zondagavond, dus de ambiance was wat saai. Alleraardigste meisjes in de bediening die alleen een paar woorden Nederlands spraken.
Het eten was lekker, goede tandoori smaak op de stukjes kip, geserveerd op een bedje van geroosterde ui. De curry lam saag was ook erg smakelijk en licht spicy. Als bijgerecht dahl, salade, rijst, en naan. Heel betaalbaar. Het viel op dat er vooral veel Indiase, Pakistaanse gasten waren, dus die weten dit restaurant ook te vinden en te waarderen. Altijd een goed teken.
Claire V.
  • Datum van je bezoek: 3 okt. 2015
Er is hier 1 gerecht dat ik heerlijk vind: de Paneer Tandoori Tikka. Een sizzling plate met heelijke paneer en groenten. De paneer is vers en alles is echt goed op smaak. Ik heb ook wel eens wat curries geproefd en deze vond ik hier niet ontzettend goed. Wat aan de flauwe kant. Er is wel een ruime keus aan vegetarische gerechten. De prijzen zijn gemiddeld voor Indiaas eten in Nederland. De desserts vind ik wat tegenvallen.

De service vind ik prima en het decor op zich ook, maar het grote TV's vind ik zelf niet bepaald sfeervol,