Tampat Senang

Maandag 18:00 - 22:00
Dinsdag t/m Zondag 18:00 - 22:00

Leon B.
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2016
De entree is wat apart, eerst aanbellen dan door een rommelig voorportaaltje naar het wel sfeervol ingerichte restaurant waar de in traditionele kleding gestoken bediening attent zijn werk doet. De gekozen rijsttafel was een succes, natuurlijk een feest om te zien, maar ook de smaak was prima.
Agaacye .
  • Datum van je bezoek: 20 dec. 2015
Schitterende Oosterse inrichting een bedienig in kledij. Welkom geheten met kasave kroepoek. We nemen met zijn vieren een rijsttafel Tampat Senang. Met maar liefst 24 gerechten. Mijn gasten komen veel in Indonesie en hun lof was groot. Sate Kambing is een topper. Daging blado en daging smoor, allebei heerlijk. Niets is zo pedis dat wij Europeanen dat te heet vinden. En met vier soorten rijst en bami. Heel vriendelijke bediening. Tampat Senang bestaat al heel lang in den Haag en wat mij betreft moet dat ook nog heel lang zo blijven.
Peter Z.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2015
Een restaurant van 90 jaar oud met een interieur dat waarschijnlijk in die tijd niet is veranderd, wat een goede sfeer! 2 personen rijsttafel Tampat Senang. Een tafel vol met heerlijke authentieke gerechten. een vriendelijke en attente bediening. In zijn soort beslist het bezoeken waard.
Myrasander .
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2015
Het blijft een prachtige locatie, maar het is een beetje vergane glorie. We hebben de kleine rijsttafel genomen, waarvan de gerechten goed waren. Sate Ajam was lekker, en de blado eveneens. Het is hier wel prijziger dan bij andere Indonesische restaurants vaak is. De bediening was vriendelijk en attent.
Gina V.
  • Datum van je bezoek: 4 sep. 2015
Tampat Senang staat nog altijd aan de top. Was er jaren niet meer geweest, maar onlangs weer eens teruggegaan. De smaak van het eten is subliem, de ambiance prachtig. De bediening liet hier en daar een steekje vallen op het gebied van kennis (wij bestelden grote loempia's en zij vertelden niet dat ze alleen kleine hadden, en serveerden die gewoon), maar maakte dat ruimschoots goed met vriendelijkheid en snelheid. Ja, de prijzen zijn niet mis, maar beter één keer per jaar een duur en supergoed etentje dan meerdere malen het gevoel hebben dat je je geld hebt weggegooid bij mindere restaurants.
Roeljan .
  • Datum van je bezoek: 9 aug. 2015
Als van ouds een geweldige eet ervaring. De rijsttafel "Tampat Senang" was een lust voor het oog en de smaakpapillen. Alle gerechten waren lekker vers en duidelijk verschillend van smaak en bereid met verse kruiden. De sajor lodeh, rendag en daging smoor waren de absolute top. De bediening was bijzonder plezierig en correct. Na in de tuin geborreld te hebben stond de overheerlijke rijsttafel in het gezellige restaurant voor ons klaar.
Zonder enige twijfel is het rijsttafelen bij Tampat Senang een absolute aanrader.
Marijke H.
  • Datum van je bezoek: 13 jun. 2015
We zochten een restaurant in de buurt van het Zeeheldentheater en kwamen op zaterdag hier terecht. Het restaurant zit in een prachtig oud pand (sinds 1922 staat op de gevel) en ademt bij binnenkomst ouderwetse degelijkheid in een tropische sfeer. Door de aankleding en de sarongs van de bediening stap je zo Indonesië binnen. Bij een nadere blik zag je wel dat het wat vergane glorie is. We hadden helaas vrij weinig tijd maar de kleine rijsttafel stond binnen twintig minuten voor onze neus. De kwaliteit was goed met zacht gestoofd vlees en heerlijke saté en verse knapperige groenten.
Het dessert hielden we voor gezien want de kaart gaf aan dat er eigenlijk alleen ijs was en daar houden we niet zo van. De bediening was zeer attent. Jammer is dat dit restaurant relatief duur is, want alleen al voor de rijsttafel betaalden we 32 euro per persoon. Door de beleving is het toch zeker de moeite waard om daar eens te eten.
J-p T.
  • Datum van je bezoek: 9 mei 2015
Rijsttafel is echt een aanrader. Authentiek Indonesisch eten, ruim voldoende, zo lekker je blijft eten, vooral de dagings en ayam gerechten.
Nora I.
  • Datum van je bezoek: 1 mei 2015
Met een vriendin ben ik in dit oudste Indonesische restaurant van Den Haag gaan eten, helaas nadat de belastingdienst de meeste kunstvoorwerpen weg had gehaald en het decor dus een flauwe afspiegeling was van de gloriedagen van weleer. In feite kwam het geheel meer in de buurt van vergane glorie. We werden aardig ontvangen door de in traditionele kledij gestoken bediening die ons vriendelijk de verdere avond begeleidde. Op aanraden van mijn vriendin, die een frequent bezoekster van dit restaurant is, heb ik me laten verleiden tot een uitgebreide rijsttafel. Een gefrituurde gamba, gevulde omelet met gehakt werden samen met rijst aan tafel op het bord geschept en de rest van de gerechtjes werd geserveerd in de bekende witte schaaltjes. Van tevoren had ik in nogal wat recensies gelezen dat het eten te vaak werd bestempeld als matig, zeker in verhouding tot de prijs (40 euro). Opgevoed met het idee dat je iets pas kan beoordelen als je er zelf kennis van hebt genomen zat ik er die avond. Toch had ik beter naar de beoordelingen op deze site kunnen luisteren want ik moet me daar helaas bij aansluiten. Het eten was wisselend van kwaliteit en smaak, de kipsaté was mals en goed op smaak; de rundvleesgerechten waren nogal taai en niet alle groente en fruit waren even sprankelend van smaak. Datgene wat echter het meest tegenviel was de temperatuur. Alles wat warm behoorde te zijn was lauw wat afbreuk doet aan zowel de smaak als aan de algehele beleving. Daarnaast had ik bij een aantal gerechtjes wat vraagtekens over de versheid van de gebruikte producten, een en ander leek zijn oorsprong in blik of iets dergelijks te hebben. Ik zal hier dan ook niet terugkomen hoewel ik wel blij ben dat ik hier geweest ben en deze legende van binnenuit nog kon ervaren.
Atin .
  • Datum van je bezoek: 24 jan. 2015
Zaterdag avond de rijsttafel gegeten. Sate is heerlijk. De groente- en vleesgerechten zijn lekker. Bijgerechten zijn goed. De bediening is vriendelijk en correct. De inrichting is als een museum, je zou hier best een uurtje kunnen rondlopen en alles bewonderen, als er geen eten op tafel stond ...
Dit is uniek.
AJVA .
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2014
Rijsttafel Sari geprobeerd, is gevarieerd. Geen overheersende , maar wel een veelvoud aan smaken. Prijzen wat aan hoge kant, zou of wat lagere prijzen of wat meer waar verwachten. Heerlijke witte wijn als begeleider, past erg goed en overheerst niet. Decor is erg verrassend en oorspronkelijk, echt het idee in Indonesië te zijn. Vriendelijke, correcte bediening.
26 oktober 2014
Margo56 .
  • Datum van je bezoek: 26 sep. 2014
Voor het eerst sinds tijden hier weer gegeten, een grote tegenvaller. De rijsttafel smaakte oud, muf en zeker niet vers, geen de gerechten. Vergane glorie, heel jammer. €106,- kwijt voor 2 personen, absurde prijs. Geen aanrader.
Alexander Z.
  • Datum van je bezoek: 9 aug. 2014
Na een aantal jaar hier niet meer gegeten te hebben zijn wij zaterdag avond bij Tampat Senang geweest. Het decor is heel mooi en je krijgt gelijk het gevoel alsof je op Bali bent. Om te beginnen was op zaterdag avond zowel de kok als de eigenaar afwezig. Al het eten wordt opgewarmd en niet op de dag zelf vers bereid. De smaak was redelijk maar zeker niet een voldoende. De prijs kwaliteit is ver onder de maat.

De bediening is ver onder de maat. Er wordt slecht geluisterd en er moet heel lang gewacht worden op drankjes en bijgerechten.

Tot slot vroegen wij om sambal mee te nemen naar huis maar dit was niet mogelijk wat in eerste instantie wel was toegezegd. Al met al zeer ontevreden gevoel naar huis gegaan.
Henk A.
  • Datum van je bezoek: 28 jun. 2014
Het restaurant was vroeger een begrip voor Indonesisch eten in Den Haag, maar het heeft veel van zijn glorie verloren. De inrichting is versleten en soms gewoon vies. Boven onze tafel hing een groot spinnenweb aan het plafond en we waren blij dat het daar is blijven hangen.
De klassieke rijsttafel was zeer bescheiden van omvang en het eten was matig van kwaliteit. De bediening loopt nog steeds in traditionele kleding, maar luistert slecht en op de (heel) dure drankjes moet lang worden gewacht. Tapbier is niet verkrijgbaar. Een “doggy bag” is niet verkrijgbaar maar was bij ons ook niet nodig omdat alles schoon op was. Dit terwijl we kleine eters zijn. De prijs / kwaliteit klopt van geen kant. Met een ontevreden gevoel zijn we huiswaarts gekeerd.
Hans R.
  • Datum van je bezoek: 8 feb. 2014
Met groot gezelschap (15p) een heel goede rijsttafel gehad. Vriendelijke, soms wat schuchtere bediening. Klassiek indonesisch decor. Tip: neem zelf een plastic maaltijdbakje mee voor al het heerlijks dat overblijft, want aan doggie bag doet dit restaurant niet ("regel").
Jaem .
  • Datum van je bezoek: 25 sep. 2013
Authentiek restaurant met prima eten. Echter prijzen zijn vrij hoog. Prijzen liggen op michelin-niveau.Drankjes vanaf 3,50 euro en rijsttafel voor 5 personen was 187,50 euro. Als u teveel geld heeft een aanrader anders een soortgelijk restaurant zoeken voor normale prijzen. In ieder geval leuk voor een keertje
Marcello V.
  • Datum van je bezoek: 7 sep. 2013
Afgelopen weekend met een grote groep van 50 personen gegeten in Tampat Senang. Zelden zo slecht gegeten in prijs kwaliteit verhouding. Eten was koud en zeer matig van smaak. De (te zoete) witte wijn peperduur. Het decor moet ooit prachtig zijn geweest maar is nu totaal versleten en zelfs vies. Je kan voor 20% van het geld overal in Den Haag bij een Indonesische toko 4x lekkerder eten. Ik ga nooit meer naar dit restaurant. Ik raad u aan hetzelfde te doen.
Peterzee .
  • Datum van je bezoek: 5 sep. 2013
Wij bestelden de rijsttafel à 27,50 per persoon. De drie vleesgerechtjes waren erg lekker, maar de rijsttafel was verder zeer beperkt, 8 schaaltjes incl. de het vlees totaal, waarvan 3 schaaltjes met geringe toegevoegde waarde. Drankjes waren extreem duur, 3,95 voor een flesje bier, 6,50 voor een fles water etc. Geen tapbier verkrijgbaar. Bij binnenkomst schaaltje fabriekskroepoek zonder saus. Mooie tuin waar je een ruime plaats had om te eten. Binnen nogal oubollig en oud. Bediening is vriendelijk en in authentieke kleding.. Duurdere rijsttafel à 37,50 per persoon verkrijgbaar maar met bovendien hoge drankprijzen is de prijs/kwaliteitsverhouding niet goed. Wanneer de standaard rijsttafel wordt uitgebreid met drie extra gerechtjes, bijvoorbeeld ei in (soja/sateh o.i.d.) saus, kip in ("zwarte" of andere) saus, gebakken uitjes of gemalen kokos/pinda en de drankprijzen worden verlaagd, zou er al sprake zijn van een aanzienlijke vooruitgang, zoals wij ook al van kennissen en vrienden vernamen.
Marjolein63 .
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2013
Mooi restaurant, kom er al jaren met zekere regelmaat, maar de service loopt nogal uiteen. Bij mijn laatste bezoek viel de bediening erg tegen en waren de gerechten ook wat minder lekker dan ik van hen gewend ben. Hoewel we met drie kleine eters waren, was het niet mogelijk om een rijsttafel voor twee personen te bestellen, er moest per se voor drie personen worden besteld. Toen ik bij bestelling aangaf dat ik dan graag het eten dat nu wel zeker zou overblijven zou meenemen, werd er beleefd geknikt, maar kreeg ik geen duidelijk antwoord. Bij het afrekenen bleek vervolgens, dat overgebleven eten meenemen helemaal niet mogelijk is, want daar doet Tampat Senang niet aan... Ik betaalde de - gepeperde - rekening en ging met een bijzonder vervelend gevoel weer naar huis. Niet alleen kan dit écht niet meer in deze tijd! Maar ik wil als klant ook weten waar ik aan toe ben. Als ik dit van te voren had geweten, had ik drie nasi rames kunnen bestellen. Dan had al dat eten niet in de vuilnisbak hoeven verdwijnen, en was ik een stuk goedkoper uit geweest. Ik heb de bediening hierop aangesproken, maar die toonde zich niet onder de indruk. Dit is voorlopig mijn laatste bezoek geweest.
John J.
  • Datum van je bezoek: 26 jul. 2013
Het gerechten zijn van hoge kwaliteit, de geur van het eten en de gehele entourage van het restaurant is authentiek, een echt Indisch restaurant uit het begin van de vorige eeuw. favoriet Daging smoor en sate kamig. Een absolute aanrader, even terug in de tijd.