Talud9

Meer informatie over restaurant Talud9

Dinsdag t/m Zaterdag 10:00 - 01:00

Jelle K.
  • Datum van je bezoek: 16 jul. 2016
Keertje ontbijt gehad en toen was het heerlijk!

We hadden dit keer een vrijgezellenfeest en hadden hiervoor de borrelruimte afgehuurd voor o.a. een high tea. We konden helaas niet zitten tijdens de (twee uur durende) high tea en hoewel we van tevoren op de hoogte waren gebracht van de hapjes die erin zaten, was de high tea voor 10 personen nogal karig gepresenteerd op twee borden. Er zat verder geen brood of wat salade o.i.d. bij. Ook de prijsinschatting was veel te laag, terwijl we weinig buiten ons arrangement besteld hadden. We begonnen de dag met een drankje en een versnapering en precies dezelfde versnaperingen kwamen bij de high tea ook nog een keer terug.
Wat wel heel leuk was was de wijnsloep om door de grachten te varen. Maar ik begrijp niet hoe erop gerekend kan worden dat tijdens een high tea van 2 uur de gasten wel zullen staan. Had ons er ten minste van tevoren op gewezen.
Bediening waren verder leuke jongens. Borrelruimte ook prima omdat je daar je eigen ding kunt doen. Wel staand.
Theavanoostveen .
  • Datum van je bezoek: 16 jul. 2016
Helaas niet zo'n goede ervaring afgelopen zaterdag. De tomatensoep was erg waterig en niet smaakvol. Op de onze kritische noot werd ook nauwelijks gereageerd. De 2 jongens waren veel afwezig en als ze in de zaak waren ging het vooral over hun eigen vakantie Ze hadden nauwelijks oog voor de gasten. Jammer.
Lioneyes .
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2016
Talud9 is nog steeds een leuke plek waar ik graag kom, maar ik moet zeggen dat ik laatst voor het eerst hapjes heb besteld en dat viel wat tegen. Het was niet slecht, maar een beetje een ratjetoe van smaken en wat slordig gepresenteerd. Dan is 20 euro voor zo'n plank best veel.. ik ken in Utrecht plekken waar het voor dat geld veel beter kan. Daar staat tegenover dat ik hier meerdermaal heerlijke taart heb gegeten. En de wijn is nog steeds in orde.
Mira030 .
  • Datum van je bezoek: 28 mei 2016
Superlekkere wijnen gedronken in deze gezellige kleine wijnbar. Wijnadvies wordt gegeven op basis van wat je doorgaans lekker vindt. Leuk om op die manier nieuwe onbekendere wijnen te ontdekken. We waanden ons qua sfeer en service in een Baskisch barretje. Goede borrelplanken ook met charcuterie die in de zaak wordt gesneden. Wij komen zeker nog eens terug voor de koffie- en ontbijtkaart!
Eileen B.
  • Datum van je bezoek: 22 feb. 2016
Heerlijke planken, gemaakt door de biedening die het in zijn eentje nogal druk heeft, waardoor het vrij lang duurde! Toch nam hij de tijd om de juiste wijnen voor je uit te kiezen uit het brede assortiment en de leuke verhalen er bij te verhalen. Als het vol zit is het vrij krapjes, maar de hoge tafels zijn gezellig.
Marit V.
  • Datum van je bezoek: 14 nov. 2015
Tussen de middag hier wat gegetenen gedronken. Het is een koffie en wijnbar. Dat merk je. Goede espresso naar keuze van verschillende bonen. Droge witte wijn? Een keuze uit vijftien open flessen. Voor een sauvignon blanc gegaan, ook nog een keuze uit drie. Fantastisch! Op de broodjes moesten we wat langer wachten. Maar genoeg te zien en horen in dit knusse tentje. We hadden het brood met tonijnsalade. Lekker fris door de appel en zelfgemaakt. Mijn vriend had de tomatensoep, niet heel bijzonder, en het brood met gekookt ei. Veel ruime is er niet, dus het zit snel gezellig vol. Volgens mij moet je hier vooral komen om lekker te borrelen, ze hebben lekkere plankjes met kaas en charcuterie. Of voor de koffie met gebak. Dat vond in ieder geval gretig aftrek.
E D.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2015
wat een toptent! we liepen er aanvankelijk voorbij maar eenmaal binnen werd er door de barkeeper een warme deken om ons heen gelegd. wijnen liet ie aan tafel uitgebreid proeven met een gepast gevoel voor humor. geen vraag was hem te gek en had de indruk dat iedereen dezelfde gastvrije behandeling kreeg. werkelijk een gastheer van de oude stempel. wijnen waren smakelijk tot bijzonder smakelijk... aanrader dus
Jeroen B.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2015
Bij een sterrenzaak krijg je lekker te eten maar valt het wijnarrangement vaak tegen. Hier mag je eerst proeven zodat de wijnen die je kiest optimaal bij je smaak passen, en je dus veel beter uit bent dan bij menig restaurant. De gemengde tapas zijn prima, en de hoeveelheid zodanig dat we ze zelfs met z'n tweeen niet op kregen.
Lioneyes .
  • Datum van je bezoek: 1 aug. 2015
Ik ben nu een keer of drie bij Talud9 aangeschoven voor een goed glas wijn. Erg leuk vind ik dat ze niet werken met een kaart, maar je persoonlijk vragen naar je smaak. En als je dat niet zo goed weet, helpen ze je graag op weg.

Dan komt de barman met een paar flessen naar je tafel, waarvan je mag proeven, waarna je de lekkerste kiest. Wijnen zijn 4.50, 5.50 of 6.50 per glas - je geeft van tevoren aan wat je wilt uitgeven. Hapjes heb ik nog niet geprobeerd, maar de tapasplank zag er - bij andere gasten - goed uit.

Talud9 heeft helaas geen terras, maar het is een knus tentje waar je lekker een avond kunt doorbrengen voor een date of met vriend(inn)en.
Jorrit G.
  • Datum van je bezoek: 18 jul. 2015
Wat een leuke plek (zeker wanneer het mooi weer is) in het centrum van Utrecht. Deze wijn/koffie bar is echt een aanwinst. Ze hebben 50 (!) wijnen per glas, alle wijnen hebben een mooi verhaal. De hapjes die we kregen bij de wijn waren (meer dan) prima. Een topper waren de garnalenkroketjes. Ik kom zeker terug!
Kim K.
  • Datum van je bezoek: 1 apr. 2015
Hoewel ik hier normaal gesproken erg graag kom en erg te spreken ben over zowel de bediening als het eten, was het deze keer niet goed. De salade was erg droog en miste smaak, en de bediening kwam gejaagd over, met weinig aandacht voor de gasten, terwijl het niet druk was.
AenGJ .
  • Datum van je bezoek: 21 mrt. 2015
Wat een leuke tent is dit. Met 2 super enthousiaste jongens in de bediening. Zelfs de koffie wordt uitgelegd aan ons, zoveel verschillen. De aankleding is erg sfeervol. Tot en met het toilet is er over nagedacht. En daar hou ik van. Wij hebben koffie met wat lekkers genomen, blueberry cheesecake en een notentaartje. Notentaartje was me eigenlijk veel te groot. Gelijk werd mij een doggybag aangeboden. Maar hij ging op. Utrecht is niet echt in de buurt maar als wij er weer eens zijn zoeken wij Talud9 weer op. Wij waren op een zaterdag.
Flappie1 .
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2015
Mooie zaak, lekkere wijnen en kaasplanken.. Wel uit verhouding que prijs/kwaliteit..

Het personeel daarentegen was zeer onvriendelijk, daarnaast kon er nauwelijks een lachje van af. Er werd niet gelet op lege glazen op de tafel..

Jammer.. Maar hier komen we niet meer terug..
Daanielle .
  • Datum van je bezoek: 12 dec. 2014
Bijzonder gezellige zaak ontdekt op 't wed! Een klein zaakje met een erg leuke ambiance en vriendelijke bediening. Er wordt niet met een menukaart gewerkt maar het vriendelijk meisje die ons bediende kon ons goed advies geven over de wijnen. Het charcuterie en kaasplankje is een aanrader en erg leuk, het wordt midden in de zaak met een oude berkel afgesneden! Het duurt soms iets langer voor je geholpen wordt maar hele leuke zaak en hebben een heerlijke avond gehad!
David U.
  • Datum van je bezoek: 10 jul. 2014
Talud9 is een koffie-wijnbar in het hart van Utrecht. Het piepkleine, authentieke gebouw aan de Oudegracht is slim ingericht met hoge tafels en barkrukken. De bediening is warm en persoonlijk. Op basis van jouw smaak krijg je een paar proefslokjes van wijnen die je waarschijnlijk lekker vindt. Je kiest dan zelf van welke wijn je een glas wil. De vriendin van de eigenaar runt haar eigen mini-restaurant met overdag zoete hapjes en 's avonds hartig en zelfs een stevigere bite. Talud9 zit vol mooie twintigers en wordt door steeds meer mannen ontdekt. De perfecte plek om even bij te kletsen!
Eduard S.
  • Datum van je bezoek: 6 jul. 2014
Nu kom ik regelmatig in verschillende gelegenheden in Utrecht. Talud 9 is één van de slechtste ervaringen ooit. Slappe koffie, zeer benauwd klimaat, roestige flesjes fris, tergend langzame bediening die kortaf en onvriendelijk is, koude bitterballen ( met mayo ipv mosterd want dat hebben ze niet) die wél na klachten in rekening worden gebracht. Eens maar nooit weer, wat een aanfluiting.
Bedankt. Decor een 4,waarom bent u binnen gestapt?Slappe koffie kan persoonlijk zijn,hadden we graag opnieuw gezet.(Truffel)Bitterballen zijn voor u opnieuw bereid en met excuses aangeboden.Op de mosterd,de benauwdheid(Hittegolf)en roest op glazen flesjes reageer ik maar niet?Zonde van uw beleving.
Lottelotte .
  • Datum van je bezoek: 22 mei 2014
Mooie en lekkere plek om te zitten!! Al vaker geweest en iedere keer weer een fijne ervaring!
Voor zowel het ontbijt als de wijn met happen zijn de moeite waard! De sfeer is altijd relaxed ookal moet je bij drukte soms iets te lang wachten maar dat is prima! Leuke tent en komen snel weer terug!
Nicole89 .
  • Datum van je bezoek: 12 apr. 2014
Wij drinken hier vaak espresso. Soms nemen we er een lekkere zelfgemaakte brownie bij. Goede service en vooral heerlijke koffiebonen!
Eline-haar-mening .
  • Datum van je bezoek: 15 mrt. 2014
Inmiddels al heel erg vaak langs gefietst dus toch maar een keer naar proberen. Met zijn vijven geborreld voordat we uiteten gingen. Talud9 is hiervoor echt de perfecte plek. Goede persoonlijke wijnadviezen en aardige bediening. Leuk dat iedereen een glas drinkt waar die op dat moment echt zin in heeft. De plate talud is ook een aanrader, een breed assortiment aan hapjes varierend van mangego tot een fuet met koffie smaak. Het enige puntje dat nog iets beter kan is dat we best lang moesten wachten voor we konden bestellen maar dit kwam denk ik door de zaterdagdrukte, maarja dat is te overzien. Verder echt een aanrader!
Dennis O.
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2014
Leuke tent en prima service. Maar bijna € 40,- voor 4 gemiddelde wijnen en een klein kaasplankje vind ik wel teveel van het goede... Probeer nog eens goed naar de prijs/kwaliteit te kijken. Jammer.