Talk of the Town

Dorpsstraat 74 1796 BC De Koog Nederland Kaart

Over restaurant Talk of the Town

Texel vs. Texas

Hoogste tijd om een bezoekje aan een van onze Waddeneilanden te brengen. Om te beginnen bij Texel. Hier moet je niet alleen naartoe voor de prachtige natuur, eindeloze fietspaden en kilometers strand, nee, ook voor culinaire topkwaliteit moet je hier zijn! Er wordt voornamelijk gekookt met regionale producten van het eigen eiland en dat geeft een puur karakter aan de Texelse horeca. Hoewel Talk of the Town zijn producten wel van over de grens haalt, want burrito’s, taco’s en nacho’s komen nou eenmaal niet van Hollandse bodem.

Meer informatie over restaurant Talk of the Town

- Bar 21:30 - 02:00

7,2
Duur
Ted C.
  • Datum van je bezoek: 8 nov. 2016
Het is geen toeristenseizoen meer maar daarom hoeft de kwaliteit niet minder te worden. Sla zonder dressing het is allemaal een beetje ondoordacht klaargemaakt. Bediening was wel goed en ze hadden "gerookt" bier. Dat was wel erg verrassend en lekker. Verder erg matigjes.
Max111 .
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2016
Gezellig restaurant, sfeervol aangekleed en lekker eten! Eten is niet duur en toch heb je genoeg eten. Zeker de moeite waard! Bediening was ook vriendelijk.
Marcel K.
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2016
Lekker gegeten het had iets verrassender mogen zijn, want Texel het eiland van de lammetjes had ik iets meer verwacht. Misschien een uitdaging voor de keuken om iets meer met streekproducten te doen.
Melanie S.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2016
Wij waren een paar weken geleden op vakantie op Texel. De laatste dag gingen we bij dit restaurant eten. Toen ik mijn voorgerecht(gamba's) kreeg was al al meteen om, maar toen ik daarna mijn hoofdgerecht (nachos) kreeg zei ik gelijk tegen mijn ouders, dit is het lekkerst wat ik ooit in mijn leven heb gegeten. De sfeer was goed en de bediening was ook prima. Ik baalde er van dat we niet meteen de eerste dag daar gegeten hadden, dan was ik zeker nog een paar keer in de vakantie daar gaan eten.
Ernst1959 .
  • Datum van je bezoek: 2 okt. 2016
Hier mijn recensie van Talk of the Town de Koog Texel. In combinatie met een weekendje texel op zondag gereserveerd met de ah spaarkaart.
Nou wat een afknapper was dat.Het voorgerecht carpaccio was bevroren en totaal smakeloos de tonijn salade was misschien nog wel slechter wat tonijn uit blik met wat droge sla na een hap laten staan.
Het hoofdgerecht was wat het vlees betrof wel goed maar werd geserveerd met een klein bakje patat en weer een oneetbare salade.
Over het nagerecht een bolletje ijs met wat saus en slagroom en dat
voor 38 euro in een woord schandalig.Als je als restaurant denkt hier kom ik niet mee uit doe dan niet mee .Want we konden ook van de gewone kaart bestellen en dan 10% korting krijgen op de gehele rekening.Maar wij hadden besteld van de AH menu kaart de rekening was 45 euro. Na een wandeling door de Dorpstraat leerde ons dat wij voor dit geld bij bijna elk restaurant hadden kunnen gaan eten.
Talk of the Town nou niet bij ons.
Anneliesijzerman .
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2016
Eten was heerlijk! Aanrader!
Vriendelijk personeel.
Hielpen met de minder stoel.
(Lang leve Ikea!)
We hebben genoten van het eten.
Marlonrowena .
  • Datum van je bezoek: 30 aug. 2016
Het eten was op zich goed, ik vond het wel jammer dat het zo lang duurde tussen elk gerecht voordat wij ons eten opgediend kregen. Ook leek het moeilijk om ons naar het terras te verplaatsen en kregen we een plekje achteraf met uitzicht op een vieze trap. Daarnaast moesten we zelf naar ons toetje vragen, ze leken ons te zijn vergeten.
Chris-vw .
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2016
Erg gezellig ingericht gezellig en vriendelijk personeel !
Het eten was ook erg lekker moet ik zeggen !
De spareribs hot waren lekker konden. Wel pittiger maar dat is smaak verschillend .
Maarten.robben .
  • Datum van je bezoek: 16 aug. 2016
Dit was erg. Smakeloos en fantasieloos.
Groenten van voorgerecht gewoon hetzelfde neergeprakt bij het hoofdgerecht.
We zien uit naar een aflevering van Gordon Ramsay waarin hij hier orde op zaken stelt. Werk aan de winkel!
Bediening doet vriendelijk, bedrijfsleiding interessseert het blijkbaar niets. Aftandse inrichting, tot en met toiletruimte, brrr.
Prijs/kwaliteit kan dichtbij veeeel beter gevonden worden.

Jopiemeppelink .
  • Datum van je bezoek: 8 aug. 2016
Mijn recensie is dat ik het niet netjes vind met de misleidende actie. Er staat 2e 3 gangenmenu gratis. Ik heb van te voren gevraagd wat mij dat ging kosten, €38,- zeiden ze. Nou vond ik dat op zich al duur voor 1 menu maar wat blijkt op de kassabon te staan? 2x varkenshaas à €19,- dat is bij mij €38,- en betaal je dus het volle pond. Dit vind ik misleidend.
Niets misleidend aan, AH 3 gangen menu kost € 38,- - 2e gratis - staat duidelijk op Iens - wordt duidelijk verteld en staat duidelijk op de actiemenu kaart . De kassa deelt de menu's automatisch door 2 omdat er ook wel eens een 3e persoon aanschuift betaald die ook automatisch de helft ( dus 19,- Niks geen acradaba. Hopelijk heeft U toch lekker gegeten , U mag altijd contact opnemen mocht het alsnog niet duidelijk zijn. 0653109380
Vbommel1 .
  • Datum van je bezoek: 31 jul. 2016
Wij vonden het aangeboden AH-menu : Carpaccio, 4 lamscoteletjes / Varkenshaasje erg mager voor €38,00 , het deed een beetje goedkoop aan, waarschijnlijk door het gratis tweede menu.
Klopt helemaal wat U zegt, in tegenstelling tot wat veel mensen denken , betaald de restaurant houder het 2e menu uit eigen zak en niet Albert Heijn. Daarnaast betaald restaurant ook € 3,- per persoon aan Iens voor de actie. Desondanks hebben we toch een leuk menu kunnen samenstellen, waarvan U gezien uw waarderingscijfers van genoten heeft. Hopelijk zien wij U nog een keer terug in ons restaurant
L.dotinga .
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2016
Erg druk en gezellig restaurant met vlotte bediening wn vooral lekker eten!
Keuze uit een speciaal Iens menu met keuze uit 2 voorgerechten. 2 hoofdgerechten en ijs na
À & 38,00
Dus 2 is 1 was een goede aanbieding
Ruime porties en op een goede locatie
Dank U wel voor 't compliment en hopelijk tot een volgende keer
Hjmebius .
  • Datum van je bezoek: 15 mei 2016
De well done steak was rauw. De rode wijn zuur en de wijnkaart waarnaar op het menu verwezen wordt is niet aanwezig.
Personeel lijkt niet in de klanten geïnteresseerd.
Uiteindelijk wordt het probleem met het vlees wel goed opgelost.
pris/kwaliteitt verhouding is slecht.
We zijn blij dat het probleem met het vlees goed opgelost werd, onze Torres wijnen zijn van een prima kwaliteit er gaan zo'n 18 flessen per avond doorheen , dus tijd om zuur te worden heeft het niet. Misschien kwestie van smaak.

Reactie van proever:

slechte service blijft, en het minimale menu dat in afwijking van andere restaurants wordt geboden is niet aanbevelenswaardig. Kortom dit restaurant krijgt een negatief advies.

anf 2e reactie van restaurant:

Ja sorry we blijven toch echt achter onze producten staan, die zijn van een topkwaliteit. Personeel moeten we vaak bijsturen, daar ontkomen we niet aan in een seizoensbedrijf.
Dat U het eten een 1 geeft is echt een belediging voor mijn keukenbrigade en slager, die gelukkig door vrijwel alle gasten niet gedeeld wordt, gezien het herhalingsbezoek. Ja het klinkt misschien hard maar iemand die kwaliteit niet herkent en ongemotiveerd cijfers geeft zien wij liever niet als gast. Daar zijn onze stukken vlees te mooi voor. Desalniettemin wensen wij U een volgende keer op Texel een prettig verblijf toe.
Aron.desiree .
  • Datum van je bezoek: 5 mei 2016
De gerookte spareribs waren heerlijk samen met een wrakhout. Het restaurant zag er helemaal in de Mexicaanse sferen uit en de bediening was goed.
  • Datum van je bezoek: 27 apr. 2016
Erg hartelijk ontvangen en erg gezellig. Het eten was super lekker en de bediening was vlot en vrolijk. Een echte aanrader!
Sanniebal88 .
  • Datum van je bezoek: 4 mrt. 2016
Vooraf de calamaris en de nachos todos, heerlijk!!! Als hoofdgerecht de duo Ribs (sweet en smoked) sweet waren heerlijk vielen ook van het bot. De smoked vonden wij beiden minder, lastig van bot af te krijgen meer smaak van beenham (smaak wel lekker) maar voor ons volgende x toch de sweet! Portie niet heel groot. Toetje was wel lekker maar geen wauw factor.
Twee dames in de bediening, 1 was super de andere kwam nors en snauwerig over wat erg jammer was, vergat ook om nog de kaart na te brengen voor dessert.
Qua drankjes is de wrakhout aan te bevelen bij de smoked Ribs qua smaak, de cocktail aardbei mojito was wel lekker maar volgens mij was de alcohol al verdampt waardoor 8 euro wel erg duur was....
Maris1985 .
  • Datum van je bezoek: 4 mrt. 2016
We kwamen eten met de shell-actie waarbij je het tweede 3 gangen-menu gratis kreeg. Helaas kregen we een aangepaste kaart waarbij je een keuze kon maken uit een aantal geselecteerde gerechten. Een zelf samengestelde keuze van de reguliere kaart was voordeliger geweest.
Het restaurant ziet er gezellig uit en heeft een leuke losse sfeer. De bediening is erg snel, wij werden in een rap tempo door ons bezoek geholpen. Binnen het uur stonden wij weer buiten, dit ondanks dat wij zelf geen haast hadden. De bediening was wel vriendelijk.
Cyntherklaas .
  • Datum van je bezoek: 19 feb. 2016
We vonden de ribs niet zo lekker als de recensies ons deden geloven... Vooral de smoked ribs waren erg vet, wat ze wel al aangaven op de kaart maar het smaakte niet lekker
Jammer dat de smoked ribs U niet bevielen, je moet er ook echt van houden. Hopelijk zien we U nog een keer terug, we hebben nog zoveel andere mooie stukjes vlees.
Carmen W.
  • Datum van je bezoek: 13 feb. 2016
We waren hier gekomen voor de Shell actie, maar het menu zag er aantrekkelijker uit. We zijn gegaan voor de smoked ribs. Ze waren heerlijk bereid, alleen droop er iets te veel vet van af. Jammer dat er geen sizzling fajita was (stond op de kaart), maar de burrito was super. Rijk gevuld met lekkere guacamole en salsa. Oja de nachos todos als voorafje waren ook heerlijk.
De Fajita's staan alleen op zaterdag niet op de kaart, en op het terras wordt het moeilijk omdat de tafels daar te klein zijn voor de Fajita schotel. Hopelijk tot een volgende keer.
Janenlijda .
  • Datum van je bezoek: 12 feb. 2016
Heerlijke vleesgerechten prima service. Gereserveerd met Shell vouchers maar konden de reguliere kaart niet verstaan. Kregen 20% korting op de gerechten. Lekker wjjntje. In 1 woord een aanrader.
Dank U wel voor uw recensie, wij wensen jullie nog een mooi weekend op Texel