Talent Noetsele

Woensdag en Donderdag 11:30 - 20:00
Vrijdag t/m Zondag 10:00 - 20:30

Pcsvd .
  • Datum van je bezoek: 28 jun. 2014
Wat een mooie plek voor een restaurant! Heel lieve attente bediening voor wie geen moeite teveel is. Het restaurant is sfeervol ingericht, mrt fijne stoelen en een leuke complete speelplek voor de kinderen. Op een handige plek.
We hebben heerlijk gegeten, ook de kinderen vonden het heel lekker. Mijn vegetarische hoofdgerecht kwam zo uit de oven en was een van de lekkerste die ik ooit gegeten heb.
Ik vind de missie achter dit restaurant ook zo mooi. Je eet niet zomaar ergens, hier wordt ook nog eens heel mooi werk gedaan. De eigenaren zijn zeer betrokken warme mensen met hart voor hun zaak.
En de plek is super!
Ik vind dit restaurant echt een aanrader voor mensen met en zonder kinderen, jong of ouder, met een paar vrienden of een groep collega's... (Ook mooie zalen zag ik ;-) voor vergaderingen of meetings.
Warme aanrader dus! Wij komen graag weer!
Gerriettemollink .
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2013
Familie feest gevierd met buffet. We hebben de lokatie gekozen omdat het kind vriendelijk leek en dat was absoluut zo! Ideaal om met kleine kinderen naar toe te gaan (1-8 jaar). De service was super goed, vriendelijk en men stond voor alles klaar. speelgoed mag mee van ene naar andere ruimte. Ruime opzet, dus kinderen konden heerlijk spelen en volwassenen konden rustig eten en praten. Eten was heerlijk en prima verzorgd! We kijken terug op een fijn familiefeest en komen zeker nog eens terug!!!
Dijkstra-hellendoorn .
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2013
Wij hebben hier met kerst gegeten, toen we binnen kwamen hing er al een hele negatieve sfeer. Weinig kerstfeer en personeel was niet herkenbaar aan kleding. Ook de indeling van de tafels was erg ongezellig in rijen opgezet. Enorme drukte door spelende kinderen in de eetzaal. Tot slot van rekening koud eten. Dit is niet hoe men kerst met het gezin wil vieren. Bij een buffet van 24,95 verwacht je niet de hoofdprijs, maar het gaat om beleving en ervaring, daar betalen mensen graag 20 euro meer voor, dat is iets wat deze onderneming nog moet leren. Jammer!
MoederuitNijverdal .
  • Datum van je bezoek: 25 dec. 2013
Ieder jaar gaan we met kerst met de hele familie ergens eten, zo kwamen wij dit jaar bij dit Talent Noetsele terecht. Ideaal dat zij voor de kinderen een aparte kinderhoek hadden gecreerd zodat zij heerlijk konden spelen en wij wat langer konden tafelen. Het buffet zag er prachtig en verzorgd uit, ook de smaken waren goed. Personeel was erg vriendelijk, al met al zijn wij erg tevreden en komen zeker nog een keertje eten.
JS84 .
  • Datum van je bezoek: 15 dec. 2013
Gezellig en sfeervol restaurant. De gerechten zien er niet alleen erg mooi uit maar zijn ook nog eens heerlijk! Ook aan de kinderen is gedacht: een mooie speelruimte en leuke kindergerechten. Een aanrader!! En wij komen ook zeker terug!
Haringkoppen .
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2013
Eerste bezoek nadat het restaurant een nieuwe eigenaar heeft gekregen.
Verrast over kwaliteit van de gerechten. Genoten van de crème brulee, positief is dat het 'grand dessert' ook voor 1 pers. te bestellen is.
DIT RESTAURANT IS AAN TE BEVELEN !
Rens5 .
  • Datum van je bezoek: 7 aug. 2013
Onwijs lekkere spare Ribs gegeten. De patat is zelf gemaakt uit de oven. Niet zo vet. Voor de kids is het alleen patat. Beetje jammer.
Gevoelvoorlekkereten .
  • Datum van je bezoek: 31 jul. 2013
Voor de tweede keer hier gegeten, ik kan het echt aanbevelen. Je waant je in mediterrane sferen op het terras, echt heel gezellig, ook binnen ziet het erg sfeervol uit. De bediening was erg vriendelijk en attent. Voor de kinderen is er een speciale kinderkaart, maar onze kinderen wilden graag vis, een halve portie was geen probleem. De tournedos was heerlijk! Ook het voorgerecht salade met geitenkaas viel goed in de smaak. Je kunt proeven dat het alles vers is. Omdat de kinderen lekker in de speeltuin konden spelen, konden wij lekker relaxed eten.

De ligging is perfect, eerst maakten we een wandeling op de Holterberg, waarna we echt hebben genoten van het eten, dat zeker niet duur is voor een hele goede kwaliteit.
Johan M.
  • Datum van je bezoek: 6 jul. 2013
Gisteren twee keer hier geweest, voor de lunch en voor het diner. Tussendoor een flinke wandeling gemaakt. De lunch, een uitsmijter op z'n Twents, was een uitsmijter met enorme brokken spek en gebakken champignons. Een deel daaravn heb ik terzijde geschoven. Tevergeefs. 's Avonds kreeg ik, na de ham met te harde Galia meloen die om onduidelijke redenen werd vergezeld door blaadjes sla, een schnitzel met grove boerengroenten. Vreemd genoeg lag daar weer een berg spek , gebakken champignons en uitjes op. Desgevraagd bleken dat de grove boeren groenten te zijn. De serveerster begreep dat ik het niet begreep. De begeleidende salade was eenvoudig, de patatten waren in te hete olie gefrituurd. De hangop-na dreef in een enorme plas bessensaus, wat volgens de kaart coulis heet. Maar het niet is, dat is een vruchtenpuree. De plek is mooi; ook binnen is het een goed ingerichte zaak. De serveerster heel vriendelijk, dat we zowel 's middags als 's avonds af en toe wat lang moesten wachten zij haar vergeven.
Jammer dat de keuken nog zo veel moet leren
Rianne S.
  • Datum van je bezoek: 9 apr. 2013
Ontspannen sfeer waar we hartelijk werden ontvangen bij de deur. Het restaurant staat in een mooie omgeving, perfect te combineren met een wandel- of fietstochtje.
De bediening was erg vriendelijk en goed, maar mag wat zekerder van zichzelf zijn. Het eten was echt heerlijk voor een goede prijs. Een aanrader om eens te gaan eten.