Talamini

Brink 103 7411 BZ Deventer Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Talamini

Martin B.
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2016
Altijd als ik in Deventer ben neem ik een ijsje bij Talamini. Ik heb nog nooit lekkerder ijs gegeten dan het Malaga ijs van Talamini. Heerlijke dranksmaak en boordevol met malse rozijnen!
Theo D.
  • Datum van je bezoek: 23 aug. 2015
Lekker ijs maar ook heerlijke belegde broodjes. Alles vers klaar gemaakt. De bediening is jong en soms onervaren maar altijd uiterst vriendelijk
Rik V.
  • Datum van je bezoek: 14 jun. 2015
talamini is heel lang de eenege ijs zaak in deventer geweest je kunt het merken aan het ijs de kwalietijd loopt er van terug dat vinden we erg jammer de bediening is we goed we op het teras er was toen was er kermis dat leuk om naar te kijken
Sandra D.
  • Datum van je bezoek: 8 jun. 2014
Na een lekker middagje slenteren in Deventer nog ff snel een ijsje halen bij Talamini.
We komen niet uit de buurt en nog nooit eerder geweest.
Ten eerste aangenaam verrast door de grote hoeveelheid smaak keuzen.
Dachten laten we even binnen ons ijsje opeten ipv in de volle zon.
We waren zeer aangenaam verrast toen we door de mooie en grote zaak heenliepen naar een prachtige "voor ons verassing" tuin. Helemaal top!!!