Talamini

Meer informatie over restaurant Talamini

• Huisdieren welkom
Ron S.
  • Datum van je bezoek: 20 jul. 2016
Heerlijk ijs wat echt smaakt naar hoe het wordt genoemd. Het was erg druk maar was het wachten waard. De drukte is een indicatie van de goede naam.
FearlessCritic .
  • Datum van je bezoek: 19 apr. 2015
Dit is geen ijssalon om naar toe te gaan met je kind. Het lijkt er op dat Talamini alleen maar zo snel mogelijk geld wil verdienen; slechts een bolletje kan niet, en de bediening is rond uit lomp tegen je in het bijzijn van je eigen kind.
Juf_D .
  • Datum van je bezoek: 20 jun. 2014
Het beste ijs van Rijswijk, heerlijk, betaalbaar en goed van smaak. Ze hebben ruime openingstijden, jammer dat je nog niet kunt pinnen.
Marjonn .
  • Datum van je bezoek: 15 mei 2013
Het lekkerste ijs in Rijswijk! Keuze uit heel veel smaken, vaak ook nieuwe tijdelijke smaken zoals Cake e.d. Je krijgt kleine bolletjes, en het is best prijzig, maar ik vind 't het absoluut waard!
Remo R.
  • Datum van je bezoek: 23 jul. 2012
Aangezien het mooi en zonnig weer was, hebben we na het avondeten besloten om onszelf (mijn vriendin en ik) te trakteren op een ijsje van Talamini. En zoals altijd was het weer lekker. We kregen wat we verwachten en het smaakt altijd naar meer.