Talamini

Willemstraat 12 2282 CC Rijswijk Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Talamini

• Huisdieren welkom

Jouw recensie over het restaurant Talamini

M V.
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2017
Uitstekend ijs bij Talamini; al jaren een begrip in Rijswijk/Voorburg! Vaak erg druk maar eigenaar zet voldoende personeel in. Helaas laat klantvriendelijkheid soms te wensen over.
Ron S.
  • Datum van je bezoek: 20 jul. 2016
Heerlijk ijs wat echt smaakt naar hoe het wordt genoemd. Het was erg druk maar was het wachten waard. De drukte is een indicatie van de goede naam.
FearlessCritic .
  • Datum van je bezoek: 19 apr. 2015
Dit is geen ijssalon om naar toe te gaan met je kind. Het lijkt er op dat Talamini alleen maar zo snel mogelijk geld wil verdienen; slechts een bolletje kan niet, en de bediening is rond uit lomp tegen je in het bijzijn van je eigen kind.
Marjon L.
  • Datum van je bezoek: 15 mei 2013
Het lekkerste ijs in Rijswijk! Keuze uit heel veel smaken, vaak ook nieuwe tijdelijke smaken zoals Cake e.d. Je krijgt kleine bolletjes, en het is best prijzig, maar ik vind 't het absoluut waard!
Remo R.
  • Datum van je bezoek: 23 jul. 2012
Aangezien het mooi en zonnig weer was, hebben we na het avondeten besloten om onszelf (mijn vriendin en ik) te trakteren op een ijsje van Talamini. En zoals altijd was het weer lekker. We kregen wat we verwachten en het smaakt altijd naar meer.