Takumi

Donderdag en Vrijdag 12:00 - 22:30 uur
Zaterdag en Zondag 16:00 - 22:30 uur uur

6,9
Kan beter

Jouw recensie over het restaurant Takumi

K. K.
  • Datum van je bezoek: 6 apr. 2018
Sushi redelijk, service goed!
Rohini H.
  • Datum van je bezoek: 2 apr. 2018
altijd tevreden.
Mandy S.
  • Datum van je bezoek: 10 mrt. 2018
Heerlijk rustig eten, enige nadeel is parkeren
John G.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2018
Super gezellige Avond gehad met top gezelschap en lekker eten en drinken .... ????
lamy K.
  • Datum van je bezoek: 20 nov. 2017
Kwaliteit van de gerechten vinden wij voldoende. Alleen zit er weinig variatie in. Geen personeel bij de ingang om gasten te ontvangen. De bediening is jammer genoeg erg chagrijnig. Ze komt niet langs om te vragen of alles naar wens is. Het is alleen maar opnemen en neerzetten. Ook weinig aandracht aan de kinderen onze kinderen van 7 en 5 moeten zelf naar kleurplaten vragen. Ik zou er niet nog een keer gaan eten
Sylvester S.
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2017
Altijd heerlijk eten , wij komen hier graag
Abygail V.
  • Datum van je bezoek: 6 aug. 2017
Heerlijk gegeten, sushi is smaakvol. De bediening is perfect keurig.
Een aanrader en zeker voor herhaling vatbaar.
Bob B.
  • Datum van je bezoek: 19 jul. 2017
Kwalitijd niet goed/dramatiesch
Cheap inrichting
Maar de service was prima.
Kwalitijd kan echt een stuk beeter
Dit etetentje view tegen,
Judith V.
  • Datum van je bezoek: 9 jun. 2017
VRESELIJK alles was droog niet op smaak proeft erg oud NIETS was vers. Vervolgens om korting gevraagd omdat we niet verder wilde bestellen met de all-you-can-eat want alles was vies oud niet te eten WILDE ZE NIET doen want 1 maal all-you-can-eat aangemeld zit je er aan vast word gewoon genaaid. Dus na de eerste ronde gestopt betaald en weg gegaan!

Ik raad deze plek af goedkoop is duurkoop. Serveerster was erg onbeleefd! Spreekt gebrekkig Nederlands als je haar niet snapt rolt ze met haar ogen rond zucht heel hard loopt pratend weg alsof jij haar maar beter moet berijpen?? Slechte service!!! RAAD het jullie af. Nooit meer baaaaahhh!
Hanneke V.
  • Datum van je bezoek: 26 apr. 2017
Twee persoonstafeltje in het midden is qua ruimte toch een beetje behelpen. Zelfs als je met twee personen bent. De verschillende schaaltjes met sushis nemen gewoon ruimte in.
Toiletten zijn echt slecht en vaak vies en liggen buiten het restaurant
Sylvester S.
  • Datum van je bezoek: 25 mrt. 2017
Altijd heerijk eten en geweldige bediening, ondanks de enorme drukte bleef iedereen kalm en vriendelijk. Wij komen hier graag
Corona V.
  • Datum van je bezoek: 19 feb. 2017
Alles was weer heerlijk met erg aardige bediening.
Alleen de toiletten......vreselijk! Echt ranzig, geen wc papier, verstopte wastafel, 2 van de 4 toiletten waren defect en de staat van de overige 2 zal ik niet nader omschrijven.
Daar moet echt naar worden gekeken!
Chris B.
  • Datum van je bezoek: 4 feb. 2017
Een lekker avondje all you can eat.. Na anderhalf uur pas 1 gang gehad. Na vragen blijkt dat het erg druk is met toetjes? Ze doen het slim, wachten met het eten totdat er 3 biertjes zijn gedronken zodat je eigenlijk al geen honger meer hebt. Eerste en laatste keer! ( eten was trouwens prima )
Rogier S.
  • Datum van je bezoek: 4 feb. 2017
Wat een tent. Je mag 5 x oftewel 5 gangen sushi bestellen. Echter de enige gang die je met enige snelheid ervaart is de gang die naar het restaurant leidt. Het duurt niet normaal lang en het eten is niet speciaal, wel te eten hoor. Een minimale levertijd per gang kost je 30 a 45 minuten van je leven. Mijn trip advies is... Niet gaan. Ajuuuus
Lauren S.
  • Datum van je bezoek: 8 jan. 2017
Super lekker gegeten, smaak is goed en niet een standaard all you can eat gevoel. Service is top. De ingezonken japanse bankjes zitten niet heel lekker dat is het enige minpuntje.
Marion D.
  • Datum van je bezoek: 15 dec. 2016
Heerlijk gegeten!!
Herman K.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2016
Telefonische reservering was al een aanfluiting! Meneer wist de prijzen niet eens te noemen. Bij aankomst werden we naar een tafel gebracht achterin de zaal zonder een Hartelijk Welkom. Een wat oudere serveerster kwam vragen wat we wilden drinken. Toen ze onze dochter niet verstond zei de serveerster niet op de gebruikelijke toon: "Wat zegt u?"... nee, ze zei:"Hè?" Niet echt gastvriendelijk. Ze gebruiken eigen soja en die is Vre-se-lijk zout! We vroegen om de Kekoman soja die minder zout is. Een ober zou t regelen. Na 2x nieuwe drankjes te hebben besteld kwam dezelfde ober weer een x langs en sloeg op zn voorhoofd. Ik wist dat hij ons vergat. De sushi is geen sushi maar smakeloze veelal gefrituurde rommel. Smaken zijn uit balans en zoutig. Vandaar dat je zoveel drinken moet bestellen steeds! Zoete broodjes zo droog als maar zijn kan konden van mij direct retour keuken. Aardappelschijfjes dan weer zonder zout op tafel... zitten de koks te pokeren in de keuken ofzo? Eenmaal aan het toetje mochten we (zo bleek achteraf) 1 bolletje ijs per persoon. Ik dacht dat dat per ronde was. Toen ik voor de 2e keer ijs bestelde kwam een oudere dame ons in geblekkig nedelands vertellen dat we een euro per bol moesten bijbetalen. Ja dááááág.... nee, naar dit restaurant gaan wij niet meer. 100 euro voor 2 volwassenen en 1 kind. Slechte service, waardeloos eten wat liefdeloos wordt bereid door koks die in onze ogen hun ziel en zaligheid thuis hebben gelaten. Erg jammer!
Frank V.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2016
Vanavond zijn we met vier volwassenen en twee kinderen bij Takumi in Utrecht geweest. Hoewel het eten redelijk goed was moet ik zeggen dat wij geen van alle (2 gezinnen) nog niet eerder zo'n slechte service hadden meegemaakt. Het begon al bij de aankomst. Er stond niemand bij de receptie, alleen een bord met de tekst erop dat je bij afwezigheid van personeel bij de receptie moest doorlopen... Vervolgens kwamen we aan bij iets wat op een centrale kassa leek en bleven we netjes wachten. Hoewel het personeel ons links en rechts voorbij liep, leek het erop of ze ons niet wilde zien of hartelijk wilde ontvangen... vreemd als je telefonisch netjes een reservering hebt gemaakt. Na een paar minuten moest ik zelf melden dat ik gereserveerd had en werden we gelukkig naar een mooi tafeltje in de hoek gebracht. Verwacht in dit restaurant geen gezellige japanse inrichting, het is er koud en ongezellig, doet een beetje aan als een fabriekshal. We konden beginnen met eten: ik snap dat je met een all-you-can-eat formule best moeite kan hebben met de bediening, ik realiseer me dat het hard werken is..., maar het personeel bij dit restaurant maakt er echt een zooitje van. Het merendeel van de bestelde gerechtjes kwam niet of pas een ronde of twee later. Ik ben gewend dat bij soortgelijke restaurants, met een zelfde formule, je netjes bij het uitserveren van het eten te horen krijgt welke gerechtjes er op tafel worden gezet. Hier gebeurt dat niet. Je moet zelf maar uitzoeken wat er op tafel wordt gezet, erg verwarrend omdat je alles zoveel mogelijk bij elkaar op één schaal wordt gelegd.
Het lijk er op of het personeel het simpel gezegd gewoon niet leuk vind om het mensen naar hun zin te maken. Lange wachttijden bij het bestellen van drank, lange wachttijden bij het bestellen van eten en hele lange wachttijden voordat je uiteindelijk je bestelde eten en drinken krijgt. We moesten het personeel te vaak herinneren dat we nog op eten of drinken zaten te wachten. Dat wat we uiteindelijk kregen was niet goed of niet compleet.

Prijs: het bedrag wat ze hier voor het all-you-can-eat menu vragen is best redelijk, maar de drankprijzen zijn relatief hoog.

Kortom: Voor ons was dit een eenmalig bezoek aan Takumi! In en rondom Utrecht zijn er aanzienlijk betere Japanse sushi-grill restaurants te vinden waar je, ondanks de drukte die zij ook kennen, na afloop wel met een voldaan gevoel naar huis gaat.
Bianca V.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2016
Hoe graag we hier ook altijd komen en hoe goed de gerechten altijd zijn moeten na een aantal jaren te gast zijn bij Takumi van het hart. Parkeren is altijd een drama waardoor we de laatste tijd proberen met de fiets te gaan. Met slecht weer en leuke kleding niet altijd te doen. De toiletten kunnen ECHT niet meer. En helaas is het zo dat bij drukte er altijd wat mis gaat en het personeel, nog zo goed van inzet en vriendelijk, over belast raakt en dit soms vervelend wordt. (Te lang wachten op drankjes, bepaalde gerechten niet gekregen etc.) Dit keer was de iens reservering gemist en dat is toch slordig.
Laurence S.
  • Datum van je bezoek: 4 sep. 2016
De sushi was ok, de warme gerechten matig. Wel erg leuke variatie in het menu. Personeel was vriendelijk en snel. Restaurant ziet er leuk uit.