Takumi Dusseldorf

Meer informatie over restaurant Takumi Dusseldorf

Jouw recensie over het restaurant Takumi Dusseldorf

Bas H.
  • Datum van je bezoek: 21 nov. 2017
Heerlijke noodles, lekkere verse ingrediënten, prima soep, vriendelijke bediening en een gezellige sfeer, wat wil een mens nog meer, een klein prijsje en dat klopte ook!
Rain .
  • Datum van je bezoek: 4 mei 2017
Vorige week hadden we hier geluncht. Het is wel opgevallen dat ze een aanpassing hebben gedaan m.b.t. noodles gerecht. Het ei van dit keer was het wel lekker en de soep is minder vettig vergelijkt met de eerste keer.
A-Kit W.
  • Datum van je bezoek: 25 apr. 2017
Inmiddels 2x geweest. Laatste keer zijn we met 6 personen gegaan (vanaf 6 personen is het mogelijk om te reserveren) en de ramen is op zich wel lekker, maar relatief zoutiger dan waar ik gewend aan ben. En dat gold ook voor de eerste keer, dus het zal denk ik geen toeval zijn dat het 2x aan de zoute kant was. Gyoza zijn lekker, gebakken kip is ook lekker, maar als je vergelijkt met takumi Dusseldorf is de kip in Dusseldorf toch een stuk malser.
M. F.
  • Datum van je bezoek: 23 apr. 2017
Met hoge verwachtingen hier heen geweest afgelopen zondag om te lunchen. Gelukkig was er nog plek voor 7 man, ookal hadden we niet gereserveerd, maar we zaten wel een beetje krapjes bij een 4/5 persoons plek. Eindelijk kreeg ik de gelegenheid om hier te eten, nadat ik veel goede dingen hier over heb gehoord: Lange wachtrijen en goede ramen. En het viel zeker niet tegen!
Aangezien het nog vroeg in de middag was en het voor enkelen van ons de eerste maaltijd zou zijn, namen we een bowl met rijst en teriyaki chicken. Het was heerlijk! En de ramen en twee platen met Japanse gerechten, waaronder de miso soep en gyoza, zag er ook heel goed uit.
Daarnaast was er een hele fijne sfeer in het restaurant door de inrichting, vriendelijke bediening en het eten wat heel leuk werd geserveerd!
Ik kom in ieder geval zeker snel terug om nog van de ramen en een dessert te genieten!
J&Y L.
  • Datum van je bezoek: 19 apr. 2017
Met een noodle lunch, zit je altijd goed. Gisteren met een goede vriend hier gegeten. We konden een tafel uitzoeken. Kaart is iets uitgebreider dan bij de doorsnee noodle zaak (ook curry's). Beiden voor de noodlesoup gekozen.

Noodlebowls goed gevuld met groenten (de veggie variant) en de ander met vlees, mais en zeewier. De noodle is heerlijk vers en heeft een bite. Lekker!
Rebecca L.
  • Datum van je bezoek: 16 mrt. 2017
Ik ben dol op noedels en noedelsoepen, van verschillende Aziatische keukens zoals de Chinees, Koreaans enzo. maar de Japanse ramen vind ik echt heel lekker. Ik heb samen met mijn tafelgenoot heel goed gegeten. Het was net zo lekker als in Dusseldorf vorige maand. Ik kom zeker nog een keer terug
Els V.
  • Datum van je bezoek: 28 feb. 2017
Lang op zoek geweest naar een goede Ramen bar in Nederland (Rotterdam, Amsterdam, Amstelveen, Den Haag). Bij andere restaurants viel de kwaliteit van de Ramen enorm tegen en ook had personeel geen kennis. Takumi Dusseldorf is een verademing! Het is er levendig en vol met aziaten. Het personeel is enorm servicegericht, vriendelijk en heeft kennis van zaken. De Ramen kan wellicht nog net niet tippen aan de Ramen zoals je in Japan eet, maar Takumi is een enorme aanwinst voor Nederland en als Rotterdammer maakt het me erg blij dat ze in onze stad zijn neergestreken. Naast Ramen hebben ze ook Japanse curry's en rijstgerechten. Wij komen hier zeker terug!
rest-bezoeker W.
  • Datum van je bezoek: 28 feb. 2017
Gelukkig konden we reserveren, omdat we met 12 personen waren. Was erg druk, de wachtrij liep tot buiten. Japanse noodle soep was goed gevuld en redelijk goed op smaak. De dimsum hapjes waren gewoon lekker. Vond de prijs/kwaliteit verhouding goed. Sfeer is levendig door de drukte en de vele toeristen. Qua smaak heb ik betere gehad. Hanoki benadert de noodle soep in Japan het meest. Je krijgt daar echter minder waar voor je geld.
rest-bezoeker W.
  • Datum van je bezoek: 28 feb. 2017
Erg drukke tent, o.a. veel toeristen. Lange wachtrij rond etenstijd.
Japanse ramen soep is goed gevuld. Je krijgt genoeg waar voor je geld. De smaak van soep vind ik minder autenthiek smaken. Heb ze beter gehad. Restaurant is erg Leuk ingericht met op de muur o.a. het verhaal van "het ontstaan van Takumi Dusseldorf".