Tako's wok

Blokdijk 29 1608 HH Wijdenes Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Tako's wok

Rowald .
  • Datum van je bezoek: 28 feb. 2016
Op zondag avond gegeten in dit restaurant wat All You Can Eat hanteert. De uitvoering van dit concept wisselt sterk per restaurant. Hier vonden wij het niet geweldig. De sushi waren redelijk, de carpaccio, gerookte zalm en tonijn zonder enige liefde op een beetje ijsbergsla gegooid. De warme gerechtjes konden niet overtuigen. Ribeyeroll erg zout en gaar. Gamba zoet/zuur smakeloos, Gamba knoflook erg lekker, Roedjak was echt niet te doen. Pannenkoekje Peking eend lekker, Tja Sieuw niet ok. Over de hele linie moet dit echt veel beter kunnen. Veel zeer jonge, vriendelijke meisjes in de bediening waarbij erg veel verkeerd ging. De prijzen zijn niet hoog, maar een toeslag van € 0,60 voor een beetje slagroom kan echt niet hoor.
Misschien een off-day , maar ik ben bang dat men niet helemaal weet wat men wil hier. Chinees of Sushi restaurant?
Blomert .
  • Datum van je bezoek: 21 nov. 2015
Grote keuze. Vriendelijke en goede bediening. Maar veel en veel te vet eten. Vet droop uit de kipvleugeltjes, gebakken banaan en tongetje. Daardoor echt niet eetbaar. Jammer.
MarcelleB .
  • Datum van je bezoek: 26 sep. 2015
Bij binnenkomst werden wij vriendelijk begroet en naar onze tafel geleid. Het restaurant werkt volgens het all you can eat principe. Wij mochten steeds per keer 3 gerechtjes bestellen. Er was een ruime keuze en bijna alles smaakte uitstekend! Vooral de sliptong en gekruide rundvleesreepjes zijn een aanrader. De bediening was vlot en vriendelijk en iedereen kon gezellig aan tafel blijven zitten, want alles werd keurig gebracht. Wij mochten zo lang blijven zitten als we wilden en konden al die tijd doorgaan met het bestellen. Iedereen keerde dan ook zeer tevreden en voldaan weer huiswaarts.
Robert W.
  • Datum van je bezoek: 15 mrt. 2015
Het was alweer jaren geleden dat ik ging eten bij Tako's. Vroeger was het een van de restaurants waar ik op zondag heen ging met vrienden na een weekend stappen en geen zin hebbende in koken. Lekker eenvoudig wokken. De kwaliteit van het wokrestaurant ging achter uit net als mijn portemonnee, dus al met al geen goede tijd.
Onlangs werd ik uitgenodigd om weer eens naar Tako's te gaan, die tegenwoordig Tako's asian tapas heet. Het interieur heeft een opknapbeurt gehad en de kaart eveneens. Op de kaart staat letterlijk voor elk wat wils. De prijs is netjes en de bediening vlot en correct. Goed, er was even een foutje bij het opnemen van het dessert. Wat overigens prima werd opgelost.

Al met een sterren restaurant, nee dat niet, maar wel weer gezellig en oke om op de luie zondag een lekker hapje te gaan eten.
Monica V.
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2014
Tako's Asian Tapas heeft veel keuze uit diverse gerechten. Hier zit voor iedereen wat bij.
Als je besteld duurt het nooit lang en je kan zoveel eten als je wilt.
De service is uitermate goed en de meiden zijn vrolijk en enthousiast. Je ziet dat ze je graag willen helpen indien er iets mis is. En sommige tonen ook werkelijke interesse in de gasten.
Een leuk restaurant om met een groepje gezellig te zitten!
Maaike K.
  • Datum van je bezoek: 17 jul. 2014
Snap de negatieve reacties niet zo goed, kom er regelmatig en het is eigenlijk altijd goed. Vooral de bediening verdient voor mij een dikke pluim. Dan vind ik het niet zo erg dat de visbami misschien een beetje aan de zoute kant was.....
Nelis N.
  • Datum van je bezoek: 21 jun. 2014
Een gezellig restaurant, ziet er netjes uit, de bediening is erg snel en vriendelijk. De kaart heeft
veel te bieden, soms konden we het niet lezen, maar hiervoor was een leesbril beschikbaar.
Het eten smaakte uitstekend, maar enkele gerechten waren te zout, voor mij is dit fataal, want
ik heb hoge bloeddruk. De gerechten heb ik wel opgegeten, want anders rekent men hiervoor
€3,00 per gerecht. Voor de slagroom op het ijsje moet ook extra worden betaald(belachelijk!).
Voor de rest hebben we een fijne avond gehad met lekker eten, maar voorlopig even niet...
AlexP .
  • Datum van je bezoek: 12 apr. 2014
Je verwacht het misschien niet maar dit is zover de beste asian tapas waat ik veelvuldig eet. De gerechten zijn stuk voor stuk verschillend en smaken ook verschillend. De hoeveelheid is goed en de service is prima! Nooit lang wachten op iets. Zover een aanrader!
Lisbeth V.
  • Datum van je bezoek: 6 apr. 2014
Ik kom hier een paar keer per jaar, gewoon om iets te vieren of om even wat chinees te eten. De naam Wok refereert naar het wok verleden van het restaurant, het zijn nu oosterse tapas gerechten wat op het menu staan. Het tapas concept vind ik erg leuk, er zit altijd wel iets tussen wat ik lekker vind en in een volgende ronde nog een keer wil bestellen.
De kwaliteit van het eten verschilt toch wel per keer. Soms is bijvoorbeeld de beef teriyaki wat muffig of zijn de pangsits wat taai, maar de afgelopen keer in April was het eten weer lekker. Jammer genoeg zijn er niet zo veel sushi gerechten. Het personeel ruimt vaak genoeg af en is ook waakzaam wat betreft drinken en ingevulde tapaslijstjes. De inrichting is netjes, alleen zit ik liever op een stoel dan op de (rechte) banken. Verder prima zaak!
Arjen D.
  • Datum van je bezoek: 21 feb. 2014
Weer heerlijk gegeten, zoals altijd. Specialiteit ligt wel meer bij de chinees/Indische gerechten en minder bij de Sushi, die elders wel lekkerder te vinden zijn. Als je dat weet, dan heb je heerlijk avondje uit voor een eerlijke prijs.
Fjwesten .
  • Datum van je bezoek: 3 jan. 2014
De naam suggereert een wokrestaurant maar het is een Aziatisch "tapas"restaurant. Je vult een briefje in en het bestelde wordt even later aan tafel gebracht. Dat valt wel een beetje tegen. de sushi is droog, oud en niet smakelijk meer. Een enkele keer is het echt lekker maar aan de meeste gerechtjes ontbreekt de "liefde". Het is over het algemeen smakeloos. De bediening is vriendelijk en vooral gefixeerd op lege glazen. Met klachten weet men niet om te gaan. Een beetje jammer. Het kan zo lekker zijn.
Luuk L.
  • Datum van je bezoek: 25 dec. 2013
met Kerst hier gegeten. prijs was 34% meer. in ruil daarvoor kregen we smaakloze, fantasieloze, kleurloze Sushi die absoluut niet vers was. Aanbod in sushi is ook ontzettend klein. bediening negeerde ons ook nadat we aangaven dat we het eten niet lekker vonden.

na de sushi blamage begonnen we maar met vlees bestellen. ook dit was absoluut niet vers. een eendenborst filet die op het plaatje nog uit 1 geheel bestond en netjes gesneden was, was op het bord gewoon een zooitje bij elkaar gegooide restjes die droog en rubberig smaakten.

een carpaccio salada die op het plaatje nog rolletjes van carpaccio waren met sla erin was op ons bord gewoon een laag sla met 5 plakken, ongescheiden carpaccio eroverheen. onmogelijk om normaal te eten.

daarna dachten we dimsum hapjes te bestellen. blijkt dat als je bij hun gemengde hapjes besteld je dus 2 bitterballen en 2 mini frikandellen krijgt.
snackbar hapjes in een Aziatisch wok/sushi restaurant. het was voor mij een first.

ik kom hier nooit meer. zonde van het geld. wie het hier lekker vind is domweg nog nooit bij een goed restaurant geweest.
A J.
  • Datum van je bezoek: 1 mrt. 2013
we zullen wel op een verkeerd moment zijn geweest gezien ander recenties. Aanbod / variatie groot. maar het eten smaakt doorkookt en is fantasieloos
een soja nassie die echt smaakt of je en slok sojasaus in je mond doet met geen enkele bijsmaak of een tot snot gekookte gadogado. een loempia op een bedje van olie met de smaak van klef deeg of helaas gebakken aardappelen met ui in een zwembad olie verwacht ik niet voor dat geld Wat wel rijkelijk aanwezig was het zout. culinair geen aanrader dus.