Take2

Duur
Lang
Marianne V.
  • Datum van je bezoek: 24 sep. 2016
Het zat fantastisch op het beschutte terras met uitzicht op zee, er was een gezellige sfeer. De prijzen leken redelijk voor een strandtent, leken, want bij navraag bleek dat er bij de hoofdgerechten standaard geen bijgerechten geserveerd werden. Frites, gebakken aardappeltjes en sla konden apart bijbesteld worden voor €3.50 per schaaltje, rijkelijk veel voor een bakje frites voor 1 persoon.
We kozen voor 2 voorgerechten: Noordwijkse vissoep en gamba's en frites als extra. Ondanks de drukte was de bediening vriendelijk en vlot. Jammer was dat er geen gehoor werd gegeven aan ons verzoek eerst de vissoep en daarna de gamba's te serveren want beide gerechten werden tegelijk op tafel gezet. De smaak van de vissoep was heerlijk, de kerrie/pernodsaus vonden we niet geweldig bij gamba's. De rekening was aan de hoge kant voor het gebodene.
Maurits V.
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2016
Vele malen hier geweest de afgelopen jaren en dit jaar keer op keer (4x) teleurstellend. Het loopt niet op het terras. Rommelig en op drukke dagen zeker vermijden want dan wacht je met gerust 2 uur op je hoofdgerecht. Dat vind ik op super drukke dagen niet kunnen maar nog enerzijds te begrijpen. Maar was er gisteren, echt niet druk en nog loopt het niet, moet zwaaien naar een ober, bij het, eindelijk, krijgen van een drankje, vragen om de kaart die dan gewoon niet komt. Kortom het loopt niet, naar mijn idee liep het jaar of twee veel beter. Pak het weer even op want het is zo zonde, mooie tent met verder lekkere gerechten.
AstridvD .
  • Datum van je bezoek: 6 aug. 2016
Met 6 volwassenen en 4 kinderen gegeten op een drukke zaterdagmiddag. Ondanks de drukte kregen we snel onze drankjes en voorgerechten. Het wachten op de hoofdgerechten duurde behoorlijk lang. De verschillende voorgerechten waren goed, evenals de hoofdgerechten. Met name de kwaliteit van het vlees was indrukwekkend. De porties waren royaal, ook die van het kindernenu. Voor de volwassenen gingen kwantiteit en kwaliteit samen, voor de kindjes niet helemaal, het vlees van de hamburgers was aanmerkelijk minder. Bediening goed en attent.
PeterJV .
  • Datum van je bezoek: 31 jul. 2016
We zijn begonnen op het terras met een drankje en zijn geëindigd met een heel goed diner binnen. Aanrader is de zalmfilet, een lekker stuk vis die uitstekend was bereid. De bediening was zeer alert en attent. Er werd steeds in de gaten gehouden of glazen leeg waren en dat alles ondanks de drukte. Helemaal leuk was het zingen door een deel van het personeel voor onze jarige. De keuken heeft alles ook goed op orde want gerechten werden snel geserveerd. Alles is zeer betaalbaar in vergelijking met andere strandtenten in Noordwijk.
Patricia D.
  • Datum van je bezoek: 9 jul. 2016
Super relaxe strandtent.
Helemaal ingesteld op honden en hun baasjes. Naast de diverse bakes die klaarstaan voor water, staan er snacks en zelfs een avondmaaltijd voor de hond op de menukaart. Dus mensen die niet van honden houden of bang zijn, komen hier niet goed tot hun recht.

En dan zijn er heel wat happjes en bites voor de baasjes te verkrijgen. Het eten is leuk opgemaakt en verzorgd.
Het enige euvel is, dat de staff zo groot is, dat zij van elkaar niiet weten wie welke tafel moet bedienen of welke gasten al een hele tijd zitten te wachten.
Slim is wél het werken in 3 ploegen: bestellen; uitserveren; afhalen. Áls je de kans hebt om een bestelling te plaatsen, zit je in de flow. Zodra je aan een afruimer vraagt of je wat anders mag bestellen, zorgt die wel dat er snel iemand bij het tafeltje staat.
Ook slim is het "erbij" trekken van een terrasje op het strand. Verhoging van het ultieme vakantie gevoel. Maar ook hier geldt, de "transmuraal" persoon moet zijn aandacht op die strook gasten houden.
Het concept is prachtig, jongens, nou nog doen of jullie het leuk vinden om mensen ten dienste te zijn.
Mark K.
  • Datum van je bezoek: 4 jun. 2016
Na dagje strand wat eten met 2 kleine kinderen. Bakje nacho chips vooraf besteld, duurde welgeteld 60 minuten! Bediening supervriendelijk, konden hier niets aan doen.
Typisch gevalletje van teveel klanten of te weinig personeel (in de keuken).
Verder wel lekker gegeten, niet heel speciaal.
Milan S.
  • Datum van je bezoek: 21 mei 2016
Onze eerste drankjes kwamen op tafel. 4 corona's en vervolgens kregen we de kaart. 1 uitsmijter, 1x 2 krokketen, 1 burger en 1x brood van de chef. De uitsmijter was prima. De 2 krokketen zijn aan de dure kant voor wat je krijgt en de burger is vet en slechte kwaliteit. Het brood van de chef was het lachtertje van de kaart. De verhouding brood en beleg was slecht. Het brood was overigens oud en bij de vis zaten nog graatjes. Helaas was de reactie van de bediende: 'oh oke'. Middelmatige service en slecht eten.
Dick H.
  • Datum van je bezoek: 27 sep. 2015
Wat een super leuke (strand)tent. Wij zijn hier nu twee keer geweest. Speciaal omdat ze als hondvriendelijk bekend staan. Het was een erg drukke dag. Maar wat weten zij de boel goed te runnen. We hadden niet iets culinairs, maar gewoon 2 mooie kroketten op lekker donker brood. Met een mooi kuipje mosterd. Allemaal lekker verzorgd. Lekkere, versgeperste jus d'orange erbij.

En wat een service. Snel bediend. Het eten stond er in een mum van tijd (waarschijnlijk bakken ze die continu, en dat is slim). We wisselden nog even van tafeltje, maar dat werd allemaal geregeld. Je gaat het bijna gewoon vinden. Maar toen we later op de middag bij een andere strandtent waren, zagen we het verschil. Sloom, vragen om bediening en een matige cappuccino. De contrasten zijn groot.

Oh ja, nog 1 minpuntje van Take2: de vorige keer kreeg onze hond een hondensnoepje. Door de krankzinnige drukte schoot dat erbij in. Het zij ze vergeven.
Nico K.
  • Datum van je bezoek: 26 sep. 2015
Super relaxte strandtent.
Eten hier regelmatig omdat we de hond uitlaten op het strand.
Super Hamburger en leuke lekkere gerechten.
Leuk dat je hier voor je hond een bak brokken kan bestellen :-)

Knipper67 .
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2015
Vanavond deze maand voor de 5e keer gegeten en de kwaliteit/prijs is uitstekend, personeel zeer vriendelijk en de hond is ook welkom, hier kom je graag terug.
Iedere keer iets anders gegeten en alles top in orde.
Ga zo door, chapeau!

gr Frank
Leontine D.
  • Datum van je bezoek: 8 aug. 2015
Eigenlijk hebben we de hele middag bij Take2 gezeten. Gezellige strandtent, wel veel honden, want het zit net op het stukje hondenstrand. De ober die ons hielp was superaardig en relaxed. We vroegen of we ook konden eten. Op de kaart stond helaas maar 1 gerecht vegetarisch, dat waren soja spiesjes. Tja, als vegetarier heb je dan geen keus om dat ene dan maar te bestellen. Toen we na heel lang wachten het eten kregen, schrok ik toen ik de spiesjes kreeg. Het zag er liefdeloos uit en het leek op roadkill, tja en dat schotel je een vegetarier natuurlijk niet voor. Ik dacht, nou ja ziet er smerig uit maar laat ik het eerst maar proberen. Na een hap, keerde mijn maag om, het was niet te vreten, het was nog taaier dan mijn havaiana slippers. Dit hebben we gemeld, toen kwam de manager naar onze tafel en bleef heftig te verdedigen dat iedereen dit gerecht heerlijk vond. Nou ja, prima, maar ik kreeg het niet weg. Maar dan blijven doorgaan over dat het echt lekker is??? Op een gegeven moment denk ik klaar. En ja, ik heb het dus niet gegeten. Na overleg kon er een salade zonder vlees gemaakt worden. Ook die was niet lekker maar ik dacht, ja moet toch eten.

Al met al wil ik dit niet mijn avond laten bederven. Maar op de rekening zag ik gewoon die dure spiesjes staan die ik niet had gegeten en de salade ook. We vroegen of dit van de rekening gehaald kon worden. Kwam weer die manager eraan, hij zei: Ja mevrouw, ik kan er niets aan doen dat u dit niet lekker vind, maar ik ga het zeker niet van de rekening halen. Dus nu heb ik duur en vies gegeten..heel jammer want ik had nog graag teruggekomen maar nu helaas niet meer. Jammer dat zo iemand de tent kan verzieken door zo stug te reageren. Hij zei nog: Als u weer hier komt moet u niet die spiesjes meer bestellen. ha ha, nee hoor.
Jan W K.
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2015
Ik kom hier al enkele jaren met de honden en zie Take 2 ieder jaar vooruitgaan, het beleid is er duidelijk op gericht om te investeren in Service, Kwaliteit, en Ambiance, zo is de aankleding van het binnen restaurant super gezellig geworden, dit is geen ondernemer die alleen maar denkt aan marge maar ook denkt aan her-investering.

Ik blijf vaste klant.
Elvire L.
  • Datum van je bezoek: 15 mei 2015
Leuk strandpaviljoen in Noordwijk! Het ziet er gezellig en ongedwongen uit. Wij hadden hier een bruiloft en kregen een tapasbuffet. Het was ontzettend lekker! Goede verse huisgemaakte salades, voldoende variatie tussen vlees en vis & warme en koude gerechten. Ook de huiswijn was prima! Tijdens de feestavond was alles prima verzorgd, lekkere hapjes en de bediening was heel vriendelijk en snel. Binnenkort hebben wij hier weer een bruiloft van vrienden en wij hopen nu al op het tapasbuffet!
Jan B.
  • Datum van je bezoek: 9 apr. 2015
Gisteren heerlijke lunch gehad bij Take 2. De lunch was zeer verzorgd en smakelijk. De bediening erg vriendelijk en attent. Het terras was vernieuwd dit jaar en was erg mooi. En wat ook heerlijk was: geen harde muziek wat je zo vaak hoort bij strandpaviljoens. Hier geniet je van elkaar, het eten, de zon en de zee!! Ik hoop dat ze deze ambiance volhouden, ook in het hoogseizoen. Dan kom ik zeker terug!!
Pietervandeberg .
  • Datum van je bezoek: 2 okt. 2014
Ik ben hier samen met mijn vriendin begin oktober wezen eten. Erg lekker gegeten ondanks dat niet alles er was ( wel begrijpelijk als je een week later dicht gaat) als alles maar vers is! Mijn vriendin had de spare ribs en ik had de scholfilet. Deze kwamen door de test met een ruime voldoende! Als je daarbij de gezellige bediening en de omgeving optelt heb je een geslaagde avond.
Lars G.
  • Datum van je bezoek: 14 sep. 2014
Nadat we hier jaren terug positieve ervaringen hebben gehad zijn we vandaag met 6 personen terug geweest. Vandaag sloeg echter alles. Na het drankje aan de rand van het strand zijn we naar binnen verhuist voor het diner. Het plekje wat we wilde hebben was gereserveerd, dit terwijl toen we belde om te reserveren we kregen te horen dat buiten reserveren onmogelijk is. We wilde vervolgens entrecote bestellen, die was om 18.30 al op. Doe dan maar runderhaas, die was ook op. Dan maar spareribs. In de spareribs zat tot 2 x toe zand. We hebben hier iemand voor geroepen, die moest er iemand anders bijroepen. Het speeltuintje kreeg de schuld vqn het zand, daar waaide het wel vaker af blijkbaar. Met een ongeïnteresseerde mompel kon ik een bak koffie van het huis krijgen en dat was het. Ik heb geen moment gehoord dat de medewerker het vervelend vond oid. Bij het afrekenen stonden de zandribben toch op de rekening. Nadat ik hier bezwaar tegen maakte kreeg ik het verwijt dat ik al 3 kwart van het bord leeg had en toen pas iets riep. Dat klopt, met de eerste 3 kwart was ook niks mis. De reactie daar op was dat ik toch ook geen auto kocht en na 10.000km pas roep dat hij niet lekker rijd. Uiteindelijk onder prrotest betaald, maar take2 nooit meer... Jammer want de volgende keer wilde ik er voor een feest de hele dag met 75 man terugkomen, dat doen we nu maar elders in Noordwijk.
Angela S.
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2014
Als we naar het strand gaan dan altijd naar Noordwijk, omdat je er met de hond het hele jaar door terecht kan en omdat het er bij Take2 zo heerlijk relaxed aan toe gaat. De bediening is altijd vriendelijk en het eten is erg lekker. Deze keer hadden we 1x zalm als hoofdgerecht en 1x dorade. Met nog een lekker wijntje en biertje erbij. Helemaal genieten. We komen gauw weer eens!
Lodewijk S.
  • Datum van je bezoek: 27 jul. 2014
De hond mag mee, een fijn terras, heerlijke dekens en zelfs een strandrolstoel, erg fijn om hier voor of na een dagje strand even te relaxen.

De bediening is helaas wel slecht. Er lopen veel medewerkers rond maar het duurt relatief lang voordat ze je opmerken. Daarna krijg je maar half de aandacht en wordt er met je omgegaan alsof je ook een dier bent (grof taalgebruik, naar de huiswijn als 'die goedkope wijn' refereren terwijl hij duidelijk geen verstand van wijn had, gasten aansprekken met 'kiddo's' en wijn in een wijnkoeler zonder water/ijs zetten.

Misschien een idee om friet ook take away te verkopen, in plaats van alleen als bijgerecht.
Saskia .
  • Datum van je bezoek: 13 jun. 2014
Handig omdat je met de hond en stuk kunt lopen en daarna wat eten, hondenbakken met water staan klaar, hondensnack op de kaart. Prettige bediening. Wij hadden saté genomen die was heel erg taai en ook wat zwarte aanbrand korsten. Verder wat karig, paar stukjes kroepoek en een plukje sla. Wij wilden een softijsje als toetje, wat ze daar ook verkopen. Maar moesten dit toch echt zelf gaan halen, soort loket waar je dan dus ijsjes kunt halen, gewoon op het terras zeg maar. Maar ondanks dat er maar 3 tafels bezet waren buiten en 1 binnen (voetbal dus rustig), ging de kelner dit echt niet eventjes voor ons halen, niet klantvriendelijk. Verder jammer dat er veel hondenpoep omheen ligt, ik begrijp dat de hondeneigenaren dit zelf dienen op te ruimen, maar als strandtenteigenaar is het misschien zinvol om af en toe een rondje om je locatie te maken zodat het voor je gasten en de spelende kinderen schoon is.
Carla C.
  • Datum van je bezoek: 25 mei 2014
Het is even een half uurtje rijden vanaf Duivendrecht maar het is wel de moeite waard.
Eerst met de hondjes (teckel en jack russel) het strand op en daarna lekker eten.
Wij hadden de scholfilet en de lemon chicken. Mijn vriendin was zeer te spreken over de vis, ik vond de kip iets aan de droge kant maar dat werd ruimschoots goed gemaakt door de spontane bediening die het overigens 'heel tof' vond dat ik een Iphone 5 heb op mijn ouwe dag.
De desserts, een creme brulee (een 10 waard) die ik nooit kan weerstaan en iets met chocola, beetje hard maar de smaken waren prima.
Al met al zal dit zeker niet de laatste keer zijn dat we dat ritje hier voor over hebben.
Het barst er van de honden die zich allemaal goed gedragen (en de baasjes ook zou Cesar Millan zeggen) daar heb je helemaal geen last van.
Het strand is lekker groot dus er kan gerend worden.