Také Sushi

Markt 1 6191 JG Beek Nederland Kaart
  • Japans
  • All you can eat buffet
  • Glutenvrij

• Af te huren , Catering , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
Voordelig
Ben J.
  • Datum van je bezoek: 6 nov. 2016
O V E N H E E R L I J K = OVERHEERLIJK!!

Afgelopen zaterdag hebben we de eerste keer bij jullie aan tafel gezeten. We wisten eerlijk gezegd niet zo goed wat we moesten verwachten.
Nu waren we al eerder aangenaam verrast geweest in jullie Sushi restaurant, maar dan toch ;)
Na een hartelijk ontvangst en nadat we waren voorzien van een heerlijk drankje volgende er een uitgebreide uitleg van de wereldse gerechten op de kaart.
We besloten vier verschillende gerechten te bestellen zodat we alles konden proeven.
Dat bleek een goed besluit te zijn geweest, alles wat uit de keuken op de tafel kwam was warm, uitstekend verzorgt maar vooral heerlijk vers en goed van smaak. De mooie combinatie van de verse ingrediënten maakte elk gerecht bijzonder en een ware prikkel voor de smaakpapillen.
Ook de nagerechten en de leuke manier van deze te presenteren zijn ook een echte aanrader.

De uitstekende kwaliteit, gastvrijheid, prettige prijs en de gemoedelijk sfeer overtroffen onze verwachtingen.

Wij hebben GESMULD en "O V E N H E E R L I J K" GENOTEN.
Dank je wel.

Marinka, Ben, Roel en Joep
Mamamu .
  • Datum van je bezoek: 17 sep. 2016
Wat een mooi restaurant is het geworden. Kwaliteit is net zoals het in Meerssen was hoog. En het hotpotten heerlijke toevoeging
Cindy V.
  • Datum van je bezoek: 10 sep. 2016
Wat een leuk concept, lopende band met sushi en noedel benodigdheden!! In je tafeltje zitten 4 bouillon pannetjes (bouillon smaak naar keuze) en kun je zelf heerlijke noedels met groenten,vis of vlees maken. Ook niet sushi lovers kunnen hier heerlijk eten. De lopende band is rijkelijk gevuld met lekkers, en staat iets er niet op dan kun je het vragen en serveren ze het aan je tafel. Er is geen maximale tijd en het kost maar 22,50!! Bizar..
Dylan V.
  • Datum van je bezoek: 18 jul. 2015
Sushi in Limburg! Is het authentiek Japans? Nee. Is het lekker? Jazeker! En ook nog vriendelijk geprijsd. Wij hebben heerlijk gegeten, en de lopende band was bij de kinderen een groot succes. Staat het niet op de band maar wel op de kaart, dan maakt de kok het op verzoek direct voor je klaar. De rekening viel reuze mee. Als je van sushi houdt of het gewoon eens wilt proberen dan is Take Sushi een aanrader. Prijsbewust? Betalen per schoteltje is goedkoper dan all you can eat als je geen grote eter bent of als gezin met kinderen komt.
Maxivanm .
  • Datum van je bezoek: 5 apr. 2015
Voor de tweede keer bij Také gegeten. Opnieuw erg goed. Beperkte kaart, maar met toeweiding en aandacht bereid. Liever wat minder gevariërd -maar goed en uitgesproken, dan heel uitgebreid en vlak en weinig onderscheidend qua smaak. Vriendelijk praatje met eigenaar, kinderen konden tegen kok zeggen wat favoriete sushi is. En die werden terstond gemaakt. In het genre 'all you can eat' een zeer betrouwbaar en qua prijs absoluut billijk adres. Aanrader!
Ellen D.
  • Datum van je bezoek: 31 dec. 2014
De sushi is echt heerlijk! Ik maak geregeld gebruik van de take away service. Altijd vers gemaakt en om je vingers bij af te likken. De sushi kok ook altijd heel vriendelijk. Het enige minpunt is de gastheer en gastvrouw. De heer is vrij nors. De gastvrouw iets te aanwezig. Je kunt er niet echt gezellig met een gezelschap zitten eten omdat je vrij vaak gestoord wordt Door haar. Daarom maak ik liever gebruik van de take away service. Deze is top.
Marc B.
  • Datum van je bezoek: 14 dec. 2014
Als fervent sushi-liefhebbers zijn wij hier twee jaar geleden terecht gekomen, aangetrokken door het concept met de lopende band. Waar anderen een stamcafé hebben, is dit ons stamrestaurant geworden. We komen hier toch wel minimaal twee keer per maand en genieten nog steeds elke keer van de bijzondere creaties die de eigenaars en hun personeel hier keer op keer maken.
We komen hier steeds weer terug. Ook voor mensen die niet van vis houden. Probeer hier eens de sushi met kip, ossenhaas of rosbief. Heerlijk!!
TM&FJ ..
  • Datum van je bezoek: 10 dec. 2014
Toen we vroeg binnenkwamen op een doordeweekse dag en de band nog helemaal leeg was, waren we even bang dat onze keuze vandaag misschien beperkt zou blijven. Maar het tegendeel was waar. De jonge koks in de keuken waren al druk bezig en binnen de kortste keren stond er een interessante collectie op de band. Ook wij mochten gewoon bijbestellen als we een ander soort sushi wilden proberen, en er werd tussendoor gevraagd of we zin hadden in warme hapjes. Deze zaak houdt van creatieve sushi. Als je daar niet voor open staat, dan moet je hier misschien niet zijn. De selectie klassieke maki en nigiri is beperkt, maar prima. Er wordt gelukkig niet te zuinig gedaan met de vis, een fout die veel middelmatige sushi restaurants begaan. De creatieve sushi's zijn veel lekkerder dan we zouden hebben gedacht. En ook een bonus: hier kun je zelfs je vegetarische vrienden mee naar toe nemen, want ook voor hen is er keus. Kortom; leuke zaak, ons zien ze nog wel terug.
Marleen D.
  • Datum van je bezoek: 13 nov. 2014
Sushi: heerlijke sushi met veel variatie, het is echter geen 'echte' sushi maar wel de moeite waard. Je hebt de mogelijkheid om bepaalde sushi's te laten 'draaien' en verder kun je van de loopband onbeperkt nemen wanneer je de optie 'All YouCan Eat' hebt gekozen.
De groene thee, die onbeperkt geschonken wordt, is heerlijk bij de sushi maar soms moet je wel ervoor vragen want de bediening is nog wat jong en ervaren.
De gastvrouw geeft je ongevraagd veel advies en verteld graag over het ontstaan van de zaak. Goed bedoeld, maar ietwat te nadrukkelijk aanwezig wat irritant kan zijn. Het blijft een kunst om een goede gastvrouw te zijn zonder je eigen verhaal of interesses steeds naar voren te drukken en de gast het gevoel te geven dat er naar deze geluisterd wordt.
Wanneer je na 20u hebt gereserveerd, komt er vrijwel geen nieuws meer op de band, waardoor je steeds moet vragen voor suhsi's.
Verhouding prijs kwaliteit is oke.
Stefan K.
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2014
Ons favoriete sushi restaurant dat we onderhand overal aanraden. De sushi's zijn met zorg bereid, de ingredienten van de beste kwaliteit en dat proef je er ook van af. Vriendelijke jeugdige bediening en koks die de sushi in de zaak aan de sushitrein bereiden. Komen hier toch minimaal 1 x in de maand. Liefst vaker. In vergelijk met de Japanse formules die overal met bosjes uit de grond schieten ( de nieuwe Wokrestaurants ) zijn de sushi's hier vele malen beter.
Jaap V.
  • Datum van je bezoek: 17 mrt. 2014
Afgelopen zaterdag zijn wij voor Také Sushi gegaan. We hadden onderstaande reviews even doorgenomen, en dat beloofde wat. Niet het standaard lijstjes invullen, maar een mooie plek aan de lopende band waarop je naar keuze, per bordje of onbeperkt sushi kon pakken.

Bij binnenkomst voelde ik me gelijk welkom. De eigenaresse van dit familiebedrijf had netjes een gereserveerde plek voor ons aan de band, maar als we wilden mochten we ook bij de kok zitten. Wij verkozen het rustiger plekje. Tijdens het eten kwam de eigenaresse regelmatig vragen of we een warm hapje bij de sushi wilden. Let wel, het is hier een sushirestaurant, dus er is geen grote aankruissushikaart met meer warme hapjes dan sushi. De koks zijn nederlands, maar eerlijk is eerlijk, in andere all you can eat restaurants zijn het ook geen Japanse koks, maar Chinezen. De aanwezigheid voelde ik zeker niet als opdringerig.

kwaliteit van de sushi is uitmuntend. Goede nori vellen, constante rijst en alle ingredienten zijn vers. Er is een goede variatie in de sushi, waaronder een aantal soorten die ik nog niet eerder gehad heb.

Het decor van de zaak is top. Een open keuken, sushiband en goed licht. Al met al een plek waar we zeker binnenkort weer zitten.
Nicole66 .
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2013
Wij zijn vanavond gaan eten bij Sake Sushi, volgens het concept 'all you can eat sushi'.
We hebben genoten, kan niet anders zeggen.
De sushi werd vers bereid onder toeziend oog van de klanten.
Het was heerlijk!!
Het bedienend personeel, maar ook de mensen die de sushi maakten en de eigenaar waren heel erg vriendelijk en behulpzaam
Zittend aan de sushibar met lopende band kon je meteen zien wat je kon verwachten.

Kortom een echte aanrader.
D.B.E. G.
  • Datum van je bezoek: 29 sep. 2013
Také Sushi serveert zeker niet de meest authentieke sushi, maar het lijkt erop dat dat ook niet hun doel is. Zo is de inrichting is bijvoorbeeld absoluut niet Japans. En hoewel er een paar klassiekers op het menu staan, zijn het de eigen creaties die het lekkerste zijn. Al zitten ook daar een paar missers tussen met smaken die slecht combineren en al helemaal niet in sushi-variant geserveerd zouden moeten worden. Gelukkig is Také Sushi nog een beetje zoekende en verandert de kaart dus regelmatig, waarbij de eigenaren oprecht geïnteresseerd zijn in het commentaar van hun gasten. Een absolute aanrader die wel al vanaf het begin op de kaart staat is hun eigen miso shitake met buitengewoon smaakvolle shitakes.
Het concept met het treintje waarop de schaaltjes door de zaak rijden is leuk en, omdat je ook gewoon kunt bestellen, heb je nooit de pech dat jouw favoriete sushi steeds aan je neus voorbij gaat. Erg attent ook van het personeel om niet alleen op bestellingen te wachten, maar ook af en toe een rondje door de zaak te maken en zo iedereen de kans te geven om bestellingen te plaatsen.
Kortom: wie van authentieke, echte Japanse sushi houdt moet Také Sushi links laten liggen, maar dat neemt niet weg dat je hier lekker kunt eten in een prettige, hartelijke sfeer.
Johnlodge .
  • Datum van je bezoek: 16 aug. 2013
Wij hebben er het all you can eat concept gegeten.
Prijs kwaliteit is heel redelijk, zeer vriendelijk (jong) personeel met een enthousiaste kok die ons aan tafel een en ander toelichtte over de aanmaak van de sushi's. Misschien als gevolg van het feit dat ik in Japan sushi's heb leren waarderen ben ik misschien erg kritisch maar deze sushi's waren toch wel erg "verhollandst" , een tip om het personeel weer eens op herhalingscursus te sturen bij een Japanse sushichef of het jaarlijkse personeelsuitstapje plaats te laten vinden bij Roji in Antwerpen. De wat norse eigenaar was eigenlijk overbodig deze avond het ( behoorlijk aanwezige) personeel kon het heel goed aan.
D.R. W.
  • Datum van je bezoek: 4 mei 2013
Tijdens onze vakantie hebben we hier gegeten. De sushi komt in een sushi treintje voorbij. Dit is een welbekend en leuk Japans concept.

We bestelden allebei groene thee en deze werd kosteloos de hele avond bijgevuld door een vriendelijke jonge man. Deze service is een echt pluspunt.

De sushi werd gemaakt door twee zeer jonge Nederlandse koks. Ik schat dat ze rond de 18 jaar zijn geweest. Ook de mensen in de bediening waren van die leeftijd.

De sushi was niet wat ik van sushirestaurants gewend ben. De vis was gesneden zoals ik het thuis ook zou snijden. Een goede ervaren sushi kok zal dit nooit zo serveren. De kunst van de sushi zit hem naar mijn mening in de snijwijze van de vis, de bereiding van het rijst en de balans tussen de ingrediënten. In dit restaurant zijn ze er niet in geslaagd deze kunst met succes uit te oefenen. De sushi kwam heel erg "Hollands" over. Ik ben beter gewend.

Het personeel was zeer vriendelijk en de sushi kok was ondanks zijn jonge leeftijd zeer gepassioneerd bezig met zijn vak. De eigenaar was echter vrij bot tegen het personeel wat ik als onprettig ervaren heb.
Kimjanssen .
  • Datum van je bezoek: 28 mrt. 2013
Beste sushi die ik in het zuiden gegeten heb.
Top service en altijd vriendelijke medewerkers.
Medewerkers weten na een aantal keren precies welke sushi's je het lekkerste vind en zorgen ervoor dat die ook op de band komen te staan.
Cocostoetje is heerlijk.
Klaasvaker .
  • Datum van je bezoek: 30 jul. 2012
Recentelijk hier genoten van het "all you can eat" menu. In tegenstelling tot veel andere restaurants die deze formule hanteren hier geen lange wachttijden, je kunt gewoon van de lopende band eten. Ondertussen werden me diverse andere hapjes aangeboden. De zeewier salade vond ik bijzonder lekker, de sushi zelf is gewoon goed, mijn 7.5 voor het eten komt meer voort uit ervaringen met nog betere sushi restaurants alhoewel die niet in de regio te vinden zijn. Ik zal er zeker vaker terugkomen.