Tajine Marokkaans Restaurant

Kamp 43 02 8225 HS Lelystad Nederland Kaart

Over restaurant Tajine Marokkaans Restaurant

Marrokaans eten…lekker en anders in geuren en kleuren !

De Marokkaanse keuken staat bekend om haar diversiteit, smaak en geuren. Tajine restaurant geeft je een nieuwe blik op overheerlijke ouscous, Tajines, paslittas of Bisara soep en maakt de lekkerste salades met heerlijke traditionele eigen Ras-El-Hanout kruiden en verse ingrediënten. Alles is vooral met veel liefde gemaakt. En dat proef je meteen!

Meer informatie over restaurant Tajine Marokkaans Restaurant

Bus 2 of 3 naar boswijkcentrum
  • : Gratis parkeren in de buurt, parkeerplaats & valet parking

Maandag gesloten
Dinsdag t/m zondag

• Af te huren , Airconditioning , Catering , Engels gesproken , Frans gesproken , Nederlands Gesproken , Open op zondag , Per boot te bereiken , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Valet parking , Wi-Fi
Jolanda O.
  • Datum van je bezoek: 29 nov. 2016
Gezellig knus restaurant. We waren de enigen in het restaurantje en werden zeer vlot geholpen. Het tijdsbestek tussen de resevering bij Iens en het uiteindelijke contact met het restaurant voor het doorgeven van de gerechten duurde alleen iets te lang. Ik kreeg op de dag dat we uit eten gingen pas het mailtje om onze keuzes door te geven. Jammer dat dat niet al digitaal kan op de website of via een link. Maar we hebben heerlijk gegeten. Wel voor herhaling vatbaar....
Willem T.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2016
Bij restaurant Tajine wordt je hartelijk ontvangen. Het eten is er heerlijk en wordt vers gemaakt, mits je van te voren opgeeft wat je wilt eten. Vergeleken met andere Marokkaanse restaurants is de prijs iets aan de hoge kant, maar de kwaliteit die er tegenover staat is voortreffelijk.
Boon.tp .
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2016
Het eten was echt vers , de smaken verrukkelijk .
Wij hadden een uur voordat we gingen eten besproken en alles was prima in orde .
Zeker een aanrader en ook zeker dat wij daar nogmaals gaan eten.
Top!!.
GuusP B.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2016
Gevraagd werd van te voren op te geven wat we wilden eten; een tajine staat al gauw een uur op het vuur, dus vanuit de gedachte dat men vers wil koken een begrijpelijk verzoek. Minder begrijpelijk is het dan dat je even goed nog 2 uur aan tafel zit. Dat je ook het dessert van te voren moet opgeven (thee met zoetigheden) is eigenlijk best wel maf. Het smaakte desalniettemin goed, maar de organisatie en de logistiek kunnen nog wel verbeterd worden. En zo druk was het niet.
Monique L.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2016
Aardige man en heerlijke geuren toen we binnen kwamen. Het eten was snel bij de tafel en goed van geur en temperatuur. De non-alcoholische wijn was niet super en zou dit niet weer nemen. Het restaurant loopt niet over van gezelligheid en/of sfeer. Daarnaast was het bijzonder te noemen dat er nederlandse muziek, franse muziek en uiteindelijk arabisch achtige muziek gedraaid werd.
Kwaliteit van de maaltijd was prima, net als de hoeveelheid. De restaurant houder was heel hartelijk en lette heel goed op wanneer we de volgende maaltijd wilde.

Alles bij elkaar een bijzondere maar prettig bezoek geweest.
Hasa M.
  • Datum van je bezoek: 29 sep. 2016
Wat een leuke ervaring klein Marokko zo dichtbij, en wat een smaak sensatie! Chapeau voor de eigenaar, die de bereiding zelf doet met alle gastvrijheid. Deze tajines worden met liefde bereid, dat proef je!!
Martine D.
  • Datum van je bezoek: 10 sep. 2016
Leuk, klein restaurant.
Nog vrij nieuw. Hierdoor af en toe nog wat opstartproblemen.
Het bereiden van de gerechten duurt vrij lang. Daarom het advies (ook vanuit het restaurant zelf) van tevoren te reserveren en uw keuze door te geven.
Maggie P.
  • Datum van je bezoek: 10 sep. 2016
De eigenaar heeft van te voren per sms laten weten wat je wilt eten ivm het voorbereiden van het eten. Ondanks dit hebben we een uur gewacht voordat de voorgerecht opgediend werd. De bediening was onproffesioneel. Dit werd gedaan door een 15/16 jarig jongetje. De Bizzara en Harrira (voorgerecht) voldeed niet aan de smaak. De hoofdgerecht was wel smakelijk. Het was meer een eetcafe dan een restaurant. Het was jammer dat de kok niet 1 keer naar ons tafel kwam om te vragen of het eten smaakte.
Godelinde29 .
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2016
Een onverwachtse kennismaking met de Marokaanse keuken. Het eten was erg smaakvol en kleurrijk, zowel voor-, hoofd en nagerecht.
En dat terwijl de kok zich ziek had gemeld, en de eigenaar toen zelf is gaan koken.
Het decor had een wat huiselijk effect, met aan de wand zelfgemaakte kunst.

Ccaldenhove .
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2016
In de middag moesten wij al doorgeven wat wij zouden gaan eten. Ondanks het doorgeven was het voorgerecht er niet meer.
Een alternatief kregen we wel maar helaas niet naar mijn partner haar smaak.

Ook hebben we erg lang op het eten moeten wachten.

Fanta bestellen krijg je geen Fanta maar Orange van de lidl. Maar wel 2,50 per glas !

Had het wel beter verwacht
Het is zaterdag en druk, u heeft twee soep Harira voor voorgerecht besteld maar het was op in de laatste minute. Ik heb inderdaad een alternatief; de vissoep vindt u zelf lekker en de bisara soep was machtige voor jouw partner.
De hoofdgerecht en de dessert vinden jullie ook allebij lekker.
2,50 voor een drank is een normaal prijs in de heel horeca en het was geen orange van Lidl.
Sera_h .
  • Datum van je bezoek: 9 aug. 2016
We hebben ontzettend genoten van de Bastille en de tajine met kip, dadels en abrikozen. Het brengt mooie herinneringen naar boven van onze vakantie in Marokko. Het is een bijzonder restaurant omdat alles een Marokkaanse uitstraling heeft, wat het authentiek maakt. Je moet het eigenlijk gewoon zelf eens ervaren :-)
Sylvia187 .
  • Datum van je bezoek: 9 aug. 2016
Knus restaurant met een kleine kaart. De bediening is zeer vriendelijk. We hebben van te voren onze menukeuzes doorgegeven , want de bereiding van de tajines kosten ca. 1 uur. Op deze manier hoef je niet super lang te wachten, maar je krijgt ook geen gevoel dat er haast is. Het eten is goed bereid en smaakt goed. Ik kan een ieder aan raden die graag eens iets nieuws uitprobeert.
Sannlauren .
  • Datum van je bezoek: 3 aug. 2016
Hartstikke vriendelijk en gastvrij! Het eten was lekker, maar volgens ons wel gericht op de hollandse tong. Wij houden meer van het kruidige marrokkaanse eten. Toch nog wel bijna 40 euro betaald met de ah bon voor 2 gangen en 2 theetjes. Van het toetje: de high tea met een theetje en 4 hapjes (niet de meest bijzondere) marrokkaanse koek en de panache (smoothie) voor 6,95 en 7,00 hadden we meer verwacht. Al met al, goed gegeten, maar zeker niet de beste marrokaanse keuken tot nu toe.
SDMS .
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2016
Lekker gegeten! Snelle service en vriendelijke bediening. We werden zelfs gebeld met de vraag wat wij als hoofdgerecht wilden daar tajine een lange bereidingstijd heeft. Tip: Geef het tijdens het reserveren door dan hoef je niet lang op je eten te wachten! Het is klein restaurant maar dat vonden wij juist gezellig.
Annika_bijderwieden .
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2016
Heerlijk gegeten. Super bediening. Leuke aankleding. Alleen een beetje jammer van de Nederlandse muziek zoals Hazes en Andrés van Duin. Mag best Marokkaanse muziek zijn. Niettemin nog getrakteerd op een stukje live muziek om de sfeer compleet te maken.
Oh ja, een tip: bestel je eten van te voren omdat de bereiding van de tajine gerechten wat langer kunnen duren. Tenzij in goed gezelschap dan vliegt de tijd zo voorbij.
Cb002913 .
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2016
Het is gezellig klein. Voorgerecht en hoofdgerecht waren heerlijk. Nagerecht was aardig. Wel wennen is dat je geen wijntje kan drinken. Ondanks dat wij het eten uren vantevoren ( op verzoek) hadden doorgegeven, moesten we lang wachten op alles. Ruim 3 uur gezeten.
R.j.braak .
  • Datum van je bezoek: 17 jul. 2016
Het eten was wat we gehoopt hadden. De smaken waren prima voor ons weer eens iets nieuws.
De bediening is prima, prettig en gastvrij.
Het decor vonden we te wensen overlaten. Wel een Marokkaanse uitstraling, maar ook rommelig en een beetje groezelig.
Henny B.
  • Datum van je bezoek: 25 feb. 2016
Een echte aanwinst voor Lelystad! Authentiek Marokkaanse gerechten op kwalitatief verantwoorde wijze en met liefde klaar gemaakt. In combinatie met de vriendelijke bediening, de sfeervolle inrichting en ontspannen atmosfeer een echte aanrader.
Wij komen zeker terug!
Tomas99 .
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2015
Wij hebben er heerlijk gegeten! Heerlijke gerechten. Typisch Marrokaanse muziek en sfeer. Authentiek. Kennismaking met een geheel andere keuken. Een echte aanrader! Ik vond de thee heerlijk, maar let wel: er wordt alleen marrokaanse thee of frisdrank en geen wijn of bier bij deze maaltijden geschonken.