Taj

Monseigneur Nolenslaan 846 3118 EE Schiedam Nederland Kaart

Over restaurant Taj

Voor liefhebbers van de Indiase en Surinaamse keuken

100% halal! Dat is een binnenkomer! Bij Taj gaat zowel je Indiase als je Surinaamse hartje sneller kloppen en dat is niet voor niets. Het zit dan wel niet helemaal in het centrum van Schiedam, maar kenners van dit restaurant fietsen hier graag een stukje voor om. Voortreffelijke gerechten worden hier voor jou bereid en ook de bediening ontvangt je met open armen en een brede glimlach. Hier ben je meer dan welkom!

Meer informatie over restaurant Taj

R H.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2016
inrichting is eenvoudig maar het eten is heerlijk, ga er zeker nog een keer heen.
Patrick K.
  • Datum van je bezoek: 24 sep. 2016
Nog nooit eerder Indiaas gegeten daarom hadden we wat hulp nodig met bestellen. We zijn prima geholpen en uiteindelijk hebben we verschillende kip en lam gerechten besteld. We hebben heerlijk gegeten. Een aanrader!
Wilfred K.
  • Datum van je bezoek: 21 sep. 2016
Heerlijk gegeten!
Anja K.
  • Datum van je bezoek: 17 sep. 2016
We kregen prima advies wat we het beste konden eten aangezien we de Indiaas keuken niet kenden. Prima gegeten.
Marcodeheer .
  • Datum van je bezoek: 6 mei 2016
Erg lekker gegeten, zeer vriendelijke bediening. Het was niet erg druk maar dit restaurant verdient meer gasten. Hier komen we vaker!
Patricia B.
  • Datum van je bezoek: 23 jan. 2016
We zijn op een zaterdag gaan eten in dit authentieke familierestaurant, met een gezelschap van een gluten- en lactoseintoleratie vegetariër en twee omnivoren van wie één nooit eerder in een Indiaas restaurant gegeten heeft.

We zijn hartelijk welkom gegeten door de gastheer en we hebben heerlijke voorgerechtjes en hoofdgerechten gehad. De gastheer gaf steeds uitleg en luisterde goed naar de wensen, niet té pittig voor de één en gluten- en lactosevrij voor de ander (de derde persoon in ons gezelschap wilde alleen lekker eten ;-).

Uiteindelijk hebben we heerlijk gegeten en de rekening was zeer redelijk.

Het restaurant is mooi ingericht maar omdat het wat uit het centrum ligt lijkt het afhaalgedeelte veel beter te doen dan het ter plekke dineren en is het wat minder gezellig dan het zou kunnen zijn.

Het eten is heel erg lekker en heel redelijk geprijsd. In combinatie met het warme welkom en gastvrijheid van de gastheer zeker een restaurant om nog een keer te bezoeken en/of eten af te halen.
Jacqueline V.
  • Datum van je bezoek: 19 dec. 2015
De onion bhajee is een aanrader als voorgerecht. Alle andere gerechten waar ook prima. We waren met vijf personen en niet iedereen houdt van pittig. Wordt gewoon rekening meegehouden.
MarielM .
  • Datum van je bezoek: 11 sep. 2015
Wat hebben we heerlijk gegeten bij Taj!
We hadden Indiase gerechten gekozen. Allemaal lekker!
Er wordt met liefde gekookt en dat proef je.
Vers bereid; heerlijk gekruid; met zorg geserveerd.
Lieve mensen die het je graag naar de zin maken!
Een echte aanrader.
Harmanpreet S.
  • Datum van je bezoek: 7 sep. 2015
Heerlijk gegeten ! Vriendelijke mensen en prijsverhouding is perect ! Wc's zijn super schoon wat niet vaak voorkomt. Binnenkort komen wij weer eens langs !
Harmanpreet S.
  • Datum van je bezoek: 6 dec. 2014
en hier komen eten met mijn vrouw en heb super gegeten. Het eten werd erg netjes geserveerd en de ober was super vriendelijk wat tegenwoordig heel weinig voorkomt !! De interieur is super goed ingericht en alles is super schoon. o.a de wc's die 9 van de 10 keer stinken en niet schoon zijn gemaakt. Hier was alles netjes schoon en al. De restaurant heeft een peperdure houten bar die super bij de inrichting en de rest van het restaurant past. Je hebt hier aan de zijkanten bij het raam een mooie bank en de rest voorziet van mooie stoelen en tafels die er super netjes uit zien. een super klein minpuntje is dat deze restaurant niet echt opvalt voor de rest geef ik het een dikke 10 !!!!
Deze eigenaar was ook de eigenaar van het indiase restaurant in Aleidastraat waar Sultanay zich nu bevindt. Dat is nu wel zowat 10 jaar geleden. En daar heb ik ook wel gegeten en toen was het ook super.
Maar dit is een echte aanrader !! Gewoon doen ! Lekker komen eten en genieten van de heerlijke vers bereide eten van TAJ.

Je kan hier bestellen via : Thuisbezorgd , Just Eat , Telefonisch en binnenkort ook via de eigen site : www.tajrestaurant.nl
Mwheijn .
  • Datum van je bezoek: 22 mrt. 2014
We hebben 2 keer heerlijk gegeten bij Taj. De laatste keer bestelde mijn man een vegetarische mixed vegetables en ik kip korma. Mijn man nam een Indiaas biertje en ik dronk er een lassi (yoghurtdrank) bij die lekker fris smaakt. Een paar naanbroden maakte het af. Het standaard brood smaakt naar onze mening het beste. We deelden samen de gerechten en hadden en zo voor 30 euro een complete maaltijd. Prijs-kwaliteitverhouding is echt goed. Sterk punt is vooral de smaak van de gerechten, niet te scherp en vol.

Jammer dat de locatie niet top is. Als het restaurant aan de andere kant van de Nolenslaan zou liggen zou het wat gezelliger ogen. Het interieur ziet er aardig en netjes uit. De eigenaar bedient je allervriendelijkst en je voelt je een welkome gast!
Prezer .
  • Datum van je bezoek: 11 jan. 2014
Vrij recent geopend restaurant. We hebben wat afgehaald en dat smaakte prima, zij het wat vlak van smaak. Behoorlijk ruime porties en prettige bediening. De locatie is qua bereik prima, maar zoals wel vaker bij indiase restaurants sober.
Een aanwinst voor schiedam maar er is ruimte voor verbetering
Jacqueline V.
  • Datum van je bezoek: 1 jan. 2014
Op nieuwjaarsdag in dit nieuwe restaurant gegeten. Heb al vaker Indiaas gegeten en was reuze benieuwd. Ik vind het eten prima en precies goed gekruid. Zelf hou ik wel van pittig maar de rest van het gezelschap niet. Het wordt naar wens voor je gemaakt en is inderdaad allemaal lekker vers! Compliment voor de kok en de leuke bediening. Ik zeg ga er eens eten of ga eens een keertje afhalen. Perfect adres om van de Indiase keuken te genieten.
TD W.
  • Datum van je bezoek: 5 dec. 2013
Pas geopend (november 2013) restaurant gevestigd in één van de 'kiosken' naast de flats aan de Nolenslaan. Netjes ingericht met vooral de houten prachtig uitgesneden toonbank. Vitrine met een assortiment Indiase zoetigheden die uitnodigt om dat ook eens te proberen.
Allervriendelijkste mensen die wel drie keer kwamen vragen of ik écht de scherpe murgh tindaloo wilde eten. Tijdens het wachten zitten praten met één van de personeelsleden (zoon van de eigenaar?) die me vertelde dat ze net open zijn en dat de loop er gelukkig al goed in zit.
Na ongeveer 20 minuten wachten, er wordt zo te zien niet met opgewarmde curries gewerkt maar er wordt vers gekookt, kwam het eten. De curry was goed, maar niet zo spectaculair en rijk van smaak als ik hem wel gegeten heb. De pittigheid was wel helemaal in orde. De kip was supermals en een tikje vet, zoals je kippevlees van bijvoorbeeld kippedijen haalt. Op zich is dat smaakvoller en malser dan kipfilet, die vaak wat droog wordt, maar hierin zullen smaken verschillen. Misschien een idee om de keuze aan de klant te laten? Ik heb dat wel eens gezien op een menukaart bij een Surinaams of Indonesisch eethuis.
De rijst was goed, maar gekookt en daarna gekruid; niet gebakken met kruiden. Verder wel goed en hierdoor minder vet dan de meeste pilawrijst.
Tot slot garlic nan besteld, die op het eerste oog op een 'plain' nan leek. Toen ik er een stuk af scheurde (om lekker met je handen de curry te eten!) zag ik dat deze als een soort van rotiplaat dubbellaags en van binnen gekruid en gevuld was. Ik heb dit nog nooit zo gezien en het was één van de beste soorten nan die ik ooit geproefd heb! (Dat het op een rotiplaat lijkt is op zich ook weer niet zo raar voor een Indiaas én Surinaams restaurant...)
Ik ben nog niet dolenthousiast, maar ben wel heel blij met de komst van 'Taj' naar Schiedam. Het is voor zover ik weet het eerste Indiase en Surinaamse restaurant in Schiedam en dus een welkome aanvulling op het culinaire aanbod. Binnenkort een vis- of groentencurry proberen én natuurlijk de Surinaamse roti.