Taj

Monseigneur Nolenslaan 846 3118 EE Schiedam Nederland Kaart

Over het restaurant Taj

Voor liefhebbers van de Indiase en Surinaamse keuken

100% halal! Dat is een binnenkomer! Bij Taj gaat zowel je Indiase als je Surinaamse hartje sneller kloppen en dat is niet voor niets. Het zit dan wel niet helemaal in het centrum van Schiedam, maar kenners van dit restaurant fietsen hier graag een stukje voor om. Voortreffelijke gerechten worden hier voor jou bereid en ook de bediening ontvangt je met open armen en een brede glimlach. Hier ben je meer dan welkom!

Meer informatie over restaurant Taj

9,3
Erg gunstig

Jouw recensie over het restaurant Taj

Kelly J.
  • Datum van je bezoek: 17 okt. 2018
Heerlijk gegeten...als je aankomt verschiet je van de buitenkant en twijfel je...maar als je binnenkomt is het knus en netjes ingericht.
Het eten is heerlijk ik had de vindaloo maar hier moet je wel tegen kunnen.(zeer pittig)
De eigenaar was een lieve man...met alle zorg voor zijn eten..
Zeker echt een aanrader..en laat je niet afschrikken door de buitenkant
Andjana J.
  • Datum van je bezoek: 5 okt. 2018
Supergoed, 3 jaar eerder geweest. Superlekker, gezellig en vriendelijk.
Paul P.
  • Datum van je bezoek: 15 apr. 2018
Op de plek/entourage na (soort van kiosk) alleen maar complimenten.
Elly K.
  • Datum van je bezoek: 28 mrt. 2018
Goed eten voor een lage prijs. Vriendekijjje bediening. Wel tochtige ruimte.
Joost V.
  • Datum van je bezoek: 13 feb. 2018
Ik heb hier heerlijk gegeten samen met mijn familie afgelopen zondag. Het is gratis parkeren dus een groot plusplunt. Als je een liefhebber bent van indiaas eten of je wilt het graag proberen dan moet je zeker hier langskomen!
Monique V.
  • Datum van je bezoek: 10 feb. 2018
Wij hebben heerlijk Indiaas bij Taj gegeten, er is een ruime keuze uit gerechten die met zorg geserveerd worden. Die bediening is erg aardig en laat je echt welkom voelen. Het restaurant ziet er erg schoon en verzorgd uit. Wij komen zeker terug!
Michiel V.
  • Datum van je bezoek: 4 feb. 2018
Op zondagavond bij taj gegeten. Heerlijk en ook zeer prettig geholpen bij de keuze, was voor ons eerste keer Indiaas eten, komen hier zeker terug, ook prijs zeer acceptabel, zeker gezien de kwaliteit en ook nette zaak
Roel V.
  • Datum van je bezoek: 31 jan. 2018
Super aardige man, en enorm lekker eten. Was ook meer dan genoeg dus ook wat mee naar huis gekregen. Top ervaring.
Miriam D.
  • Datum van je bezoek: 13 nov. 2017
We kwamen uit Den Haag omdat we hier twee jaar geleden zo lekker gegeten hebben. Niet tevergeefs het was weer heerlijk! En nog warm toen we thuis kwamen.
R H.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2016
inrichting is eenvoudig maar het eten is heerlijk, ga er zeker nog een keer heen.
Patrick K.
  • Datum van je bezoek: 24 sep. 2016
Nog nooit eerder Indiaas gegeten daarom hadden we wat hulp nodig met bestellen. We zijn prima geholpen en uiteindelijk hebben we verschillende kip en lam gerechten besteld. We hebben heerlijk gegeten. Een aanrader!
Wilfred K.
  • Datum van je bezoek: 21 sep. 2016
Heerlijk gegeten!
Anja K.
  • Datum van je bezoek: 17 sep. 2016
We kregen prima advies wat we het beste konden eten aangezien we de Indiaas keuken niet kenden. Prima gegeten.
marcodeheer .
  • Datum van je bezoek: 6 mei 2016
Erg lekker gegeten, zeer vriendelijke bediening. Het was niet erg druk maar dit restaurant verdient meer gasten. Hier komen we vaker!
Patricia B.
  • Datum van je bezoek: 23 jan. 2016
We zijn op een zaterdag gaan eten in dit authentieke familierestaurant, met een gezelschap van een gluten- en lactoseintoleratie vegetariër en twee omnivoren van wie één nooit eerder in een Indiaas restaurant gegeten heeft.

We zijn hartelijk welkom gegeten door de gastheer en we hebben heerlijke voorgerechtjes en hoofdgerechten gehad. De gastheer gaf steeds uitleg en luisterde goed naar de wensen, niet té pittig voor de één en gluten- en lactosevrij voor de ander (de derde persoon in ons gezelschap wilde alleen lekker eten ;-).

Uiteindelijk hebben we heerlijk gegeten en de rekening was zeer redelijk.

Het restaurant is mooi ingericht maar omdat het wat uit het centrum ligt lijkt het afhaalgedeelte veel beter te doen dan het ter plekke dineren en is het wat minder gezellig dan het zou kunnen zijn.

Het eten is heel erg lekker en heel redelijk geprijsd. In combinatie met het warme welkom en gastvrijheid van de gastheer zeker een restaurant om nog een keer te bezoeken en/of eten af te halen.
Jacqueline V.
  • Datum van je bezoek: 19 dec. 2015
De onion bhajee is een aanrader als voorgerecht. Alle andere gerechten waar ook prima. We waren met vijf personen en niet iedereen houdt van pittig. Wordt gewoon rekening meegehouden.
Harmanpreet S.
  • Datum van je bezoek: 7 sep. 2015
Heerlijk gegeten ! Vriendelijke mensen en prijsverhouding is perect ! Wc's zijn super schoon wat niet vaak voorkomt. Binnenkort komen wij weer eens langs !
Harmanpreet S.
  • Datum van je bezoek: 6 dec. 2014
en hier komen eten met mijn vrouw en heb super gegeten. Het eten werd erg netjes geserveerd en de ober was super vriendelijk wat tegenwoordig heel weinig voorkomt !! De interieur is super goed ingericht en alles is super schoon. o.a de wc's die 9 van de 10 keer stinken en niet schoon zijn gemaakt. Hier was alles netjes schoon en al. De restaurant heeft een peperdure houten bar die super bij de inrichting en de rest van het restaurant past. Je hebt hier aan de zijkanten bij het raam een mooie bank en de rest voorziet van mooie stoelen en tafels die er super netjes uit zien. een super klein minpuntje is dat deze restaurant niet echt opvalt voor de rest geef ik het een dikke 10 !!!!
Deze eigenaar was ook de eigenaar van het indiase restaurant in Aleidastraat waar Sultanay zich nu bevindt. Dat is nu wel zowat 10 jaar geleden. En daar heb ik ook wel gegeten en toen was het ook super.
Maar dit is een echte aanrader !! Gewoon doen ! Lekker komen eten en genieten van de heerlijke vers bereide eten van TAJ.

Je kan hier bestellen via : Thuisbezorgd , Just Eat , Telefonisch en binnenkort ook via de eigen site : www.tajrestaurant.nl
Ferdinand V.
  • Datum van je bezoek: 11 jan. 2014
Vrij recent geopend restaurant. We hebben wat afgehaald en dat smaakte prima, zij het wat vlak van smaak. Behoorlijk ruime porties en prettige bediening. De locatie is qua bereik prima, maar zoals wel vaker bij indiase restaurants sober.
Een aanwinst voor schiedam maar er is ruimte voor verbetering
Jacqueline V.
  • Datum van je bezoek: 1 jan. 2014
Op nieuwjaarsdag in dit nieuwe restaurant gegeten. Heb al vaker Indiaas gegeten en was reuze benieuwd. Ik vind het eten prima en precies goed gekruid. Zelf hou ik wel van pittig maar de rest van het gezelschap niet. Het wordt naar wens voor je gemaakt en is inderdaad allemaal lekker vers! Compliment voor de kok en de leuke bediening. Ik zeg ga er eens eten of ga eens een keertje afhalen. Perfect adres om van de Indiase keuken te genieten.