Over het restaurant TAJ Taste Of India

Bij Taj Taste of India in Almere staan er wel 102 verschillende voor-, hoofd- bij- en nagerechten op de kaart. Keuze genoeg dus! Hier kan je genieten van de traditionele Indiase keuken.

De eigenaren hebben wel twintig jaar ervaring met de Indiase keuken en zijn nu nieuw in Almere. Alle gerechten worden gekruid met unieke kruidencombinaties. Zowel tandoorigerechten als curry's sieren de kaart. En of je nu van kip, lam, vis of vegetarisch houdt, het is allemaal verkrijgbaar.

Bij Taj Taste of India in Almere ben je dus altijd verzekerd van een zeer smaakvolle avond in een gezellige setting. Laat je verassen door de Indiase keuken en reserveer snel!

Meer informatie over restaurant TAJ Taste Of India

Maandag en Dinsdag Gesloten
Woensdag t/m Zondag 16:00 - 22:00

Jouw recensie over het restaurant TAJ Taste Of India

Mark K.
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2018
Erg lekker eten! Het gebruik van specerijen in deze keuken laat alles naar meer smaken.
Brigitta L.
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2018
De dame die ons het eten serveerde was super aardig en lief. Gastvrij. Het eten was heerlijk de prijs eerlijk. Een vreemde plek om te gaan eten op de evenaar maar ondanks dat was het toch leuk ingericht en waren wij uiterst tevreden.
Gr Brigitta Landsbergen
Arjan D.
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2018
goed klaargemaakt en lekker eten vriendelijke nette bediening. en omdat me dochter alleen rijst en naam bestelde (lust de rest niet) was de rijst gratis :)
Angela V.
  • Datum van je bezoek: 31 dec. 2017
Heerlijk gegeten, service top
Indra K.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2017
Héérlijk gegeten, aardige bediening. zeer de moeite waard, jammer alleen dat je je gespaarde lens niet kunt verzilveren bij hun!
Rene G.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2017
Heerlijke eten
Tahnee V.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2017
Heerlijk gegeten, service was top en het eten heerlijk.
Anneke V.
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2017
Heerlijk eten!
Melanie D.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2017
Heerlijk gegeten, heel erg goed op smaak, vriendelijke bediening, zeker een aanrader!
Alex H.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2017
Altijd erg lekker eten bij TAJ. (Dit was onze 6e bezoek.)
Mathilde V.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2017
Wij zijn hier vaste gasten en hebben ook vaak met anderen gegeten en iedereen die met ons mee kwam was zeer tevreden
Jacqueline H.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
We hebben lekker gegeten, de ambiance is goed, alleen waren er kleine kinderen aanwezig die luidruchtig waren (aandacht trekken met hoge uithalen), dat vond ik storend. Op deze manier kun je niet lekker rustig eten. Dit was overigens de tweede keer dat ik dit ervaren heb.
Ron G.
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2017
goed advies t.a.v. keuze, vriendelijke bediening, redelijk prijs/kwaliteitsverhouding, verse ingredienten, huiswijn (wit) matig, weinig smaak, snelle bediening, locatie goed te bereiken, parkeren op eigen terrein voor de deur, wat kale, zakelijke aankleding, locatie met uitzicht op grote tenniskooi, afhalers licht storend
G. S.
  • Datum van je bezoek: 26 jul. 2017
Vriendelijk personeel. Lekker en voldoende gegeten. Niet uitstekend, maar prima voor een doordeweekse dag. Redelijk geprijst.
Chantal V.
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2017
Top service en top eten. Mooi hoe ze met je meedenken om tot een goede keuze te komen.
Tamara D.
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2017
Zoals altijd (nu de 4e keer) weer een ongedwongen sfeer in dit kleinschalige maar erg gezellige restaurant. En prima gegeten. Snelle en vriendelijke bediening.
Jasper B.
  • Datum van je bezoek: 30 jun. 2017
Vrij rumoerig
Jolanda H.
  • Datum van je bezoek: 18 jun. 2017
Gisteren avond weer geweest met een vriendin,heerlijk zitten te smullen wederom.

Ze zijn vriendelijk en komen netjes vragen of alles naar wens is,je kan er rustig zitten.
We hebben heerlijk buiten gegeten en tot 10 uur buiten nog gezeten met een bakkie koffie en thee.

We zeggen altijd tot een volgende keer

Groetjes Jolanda Haft en Maike Muller.
Jolanda H.
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2017
Beste Taj,

We hebben weer heerlijk zitten te smullen gisteren avond.
Lekker buiten gezitten,gewoon op ons gemakkie zitten te eten
en daarna ook nog tot 10 uur buiten koffie en thee gedronken.

We blijven het prettig vinden om bij jullie terug te komen,en zullen dat ook zeker blijven doen.

Groetjes Jolanda Haft en Maike Muller.
Theo S.
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2017
Met een gezelschap van 6 vrienden gegeten. De service was prima, het eten ook. Prijs/kwaliteit is niet helemaal op niveau.