Meer informatie over restaurant TAJ Taste Of India

Maandag en Dinsdag Gesloten
Woensdag t/m Zondag 16:00 - 22:00

Nolleke S.
  • Datum van je bezoek: 23 mrt. 2017
Heerlijk gegeten in een volledig leeg restaurant. De bediening was erg snel, beetje te snel naar onze mening, omdat alle gangen achter elkaar werden opgediend, zonder pauze om het vorige te laten zakken. Muziek was leuk en niet te aanwezig. De inrichting mag wat knusser. We hadden een vijgangen diner en stonden na een uur en 5 minuten alweer buiten.
Sunny O.
  • Datum van je bezoek: 25 feb. 2017
Top!
Mooi gelegen
Gratis parkeren
Goeie service
Lekker eten ( dit als hindoestaan zijnde, bekend met de keuken dus)
Relaxte sfeer

Als je echt indiaas wil eten met een goede sfeer dan is dit...
THE PLACE TO BE !!!
Tamara D.
  • Datum van je bezoek: 17 feb. 2017
Klein, maar gezellig restaurant. Vriendelijke bediening en heerlijke authentieke gerechten. De vorige keer was zo goed bevallen dat we exact hetzelfde besteld hebben als de vorige keer.
yollientje W.
  • Datum van je bezoek: 15 feb. 2017
Wanneer t druk is heb je weinig privacy. Iedereen ziet elkaar zitten. Je zou elkaars gesprekken kunnen volgen.
Eten wordt met zorg opgediend. De prijs is best iets aan de hoge kant. Maar het was heerlijk en t waard
D B.
  • Datum van je bezoek: 4 feb. 2017
Heerlijk gegeten voor een prima prijs! Zeer vriendelijke en vlotte bediening.
Rachel H.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2017
Wij komen hier regelmatig. Heerlijk eten, wordt gerund door een familie die liefde heeff voor hun cultuur, het eten en het restaurant. Aanrader!
Shivani R.
  • Datum van je bezoek: 1 jan. 2017
Erg vriendelijke en snelle service. Lekker eten en genoeg keuze op de menukaart.
Shantal B.
  • Datum van je bezoek: 18 dec. 2016
Had afgelope zondag met ze 4e bij taj gegeten, we namen verschillende 3 gangen menu's. (2 Mumtaz, 1 non veg thali en een veg thali) Bij alle 4 de menu's een ruime keuze en alles werdt goed uitlgelegd door de bedieners.
Het eten was perfect! Lekker gekruid, niet te sterk maar ook niet te slap. De nagerecht was apart maar verrukelijk.
Kort samengevat: Een Perfecte avond
lida V.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2016
Heerlijk gegeten. Vriendelijke bediening en knus restaurant .
Pete S.
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2016
prima bediening, heerlijke gerechten en kleinschalig (dus rustig) restaurant. Geen last gehad van afhaalcentrum tijdens ons verblijf.
We komen zeker terug!
Richard K.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2016
altijd al eens goed Indiaas willen eten, dus nav alle goede recenties hier geweest. teleurstelling is nog nooit zo groot geweest!
mirj .
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2016
Lekker gegeten bij dit restaurant. Was hier toevallig voor werk en onverwacht gegeten. Authentiek indiaas en heel lekker. Service ook prima.
A.A. L.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2016
Uitstekend gegeten. Authentieke Indiase gerechten met allen specifieke smaken. En de kulfi, Indiaas ijs, bracht ons helemaal terug naar India. Durf hier zeker met mijn Indiase schoonfamilie terug te komen
Anna8080 .
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2016
Heerlijk gegeten en erg vriendelijke bediening in dit restaurant. Smakelijke papedum als 'broodje' en ruimte keuze uit heerlijke voor- hoofd en nagerechten. Het was even zoeken om de plek te vinden, maar bijna aan het einde van de Evenaar ligt het aan de linkerzijds met parkeerruimte beschikbaar. Aanrader!
Hien L.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2016
Tweede keer dat we hier waren . Heb Lams gerecht en mijn vriend zn mix grill allebei waren erg lekker service is ook prima !tot volgende keer zal ik zeggen
Rein B.
  • Datum van je bezoek: 25 sep. 2016
Nooit verwacht dat je zo dichtbij, zo lekker kon eten
radika123 .
  • Datum van je bezoek: 2 jul. 2016
Ik kom zelf uit india en het is heel zeldzaam dat ik indiaas eten in nederland lekker vind, Maar taj is een uitzondering. Ik eet heel pittig eten dus ik nam de vindaloo (Super Pittig) maar mijn man kan helemaal niet tegen pittig dus hij en onze kinderen namen hele zachte gerechten (de korma en de butter chicken). alle 3 waren perfect het zelfde geld voor de bediening en het decor.
paarden10 .
  • Datum van je bezoek: 2 jul. 2016
Het eten was veel te pittig. Of er een lekkere smaak aan zat, kon ik daardoor niet meer proeven. Mede daarom was het voor mij geen geslaagde ervaring.
Jannien A.
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2016
Gewoon super! Het eten is super lekker, de service is prima. Je krijgt uitleg over de kaart. Wat wel en niet pittig is etc. Je krijgt hulp als je een allergie hebt voor een specifiek item. Het decor is leuk. Enige wat minder leuk is is de lokatie an sich. Naast een tennisbaan in de middle of nowhere. Dat is jammer want ik denk dat er (nog) meer mensen zouden komen als de lokatie op een gezelligere plek zou staan.
Randy38 .
  • Datum van je bezoek: 30 jun. 2016
Tijdje geleden hier gegeten,
Kinderen zaten lekker op het tennis vekd e spelen. Wij lekker gezellig op het terras metveen wijntje erbij en nog lekker weer geweldig.
Wij hadden de mumtaz menu genomen best wel een stevige menu met veel keuze.
De kinderen namen de kindermenu's, ook redelijk veel voor hun.
En de bediening was attent en vriendelijk.
Samengevat een heel leuk avondje uit zeker een aanrader.