Meer informatie over restaurant TAJ Taste Of India

Maandag en Dinsdag Gesloten
Woensdag t/m Zondag 16:00 - 22:00

Lida V.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2016
Heerlijk gegeten. Vriendelijke bediening en knus restaurant .
Pete S.
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2016
prima bediening, heerlijke gerechten en kleinschalig (dus rustig) restaurant. Geen last gehad van afhaalcentrum tijdens ons verblijf.
We komen zeker terug!
Richard K.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2016
altijd al eens goed Indiaas willen eten, dus nav alle goede recenties hier geweest. teleurstelling is nog nooit zo groot geweest!
Mirj .
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2016
Lekker gegeten bij dit restaurant. Was hier toevallig voor werk en onverwacht gegeten. Authentiek indiaas en heel lekker. Service ook prima.
A.A. L.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2016
Uitstekend gegeten. Authentieke Indiase gerechten met allen specifieke smaken. En de kulfi, Indiaas ijs, bracht ons helemaal terug naar India. Durf hier zeker met mijn Indiase schoonfamilie terug te komen
Anna8080 .
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2016
Heerlijk gegeten en erg vriendelijke bediening in dit restaurant. Smakelijke papedum als 'broodje' en ruimte keuze uit heerlijke voor- hoofd en nagerechten. Het was even zoeken om de plek te vinden, maar bijna aan het einde van de Evenaar ligt het aan de linkerzijds met parkeerruimte beschikbaar. Aanrader!
Hien L.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2016
Tweede keer dat we hier waren . Heb Lams gerecht en mijn vriend zn mix grill allebei waren erg lekker service is ook prima !tot volgende keer zal ik zeggen
Rein B.
  • Datum van je bezoek: 25 sep. 2016
Nooit verwacht dat je zo dichtbij, zo lekker kon eten
Radika123 .
  • Datum van je bezoek: 2 jul. 2016
Ik kom zelf uit india en het is heel zeldzaam dat ik indiaas eten in nederland lekker vind, Maar taj is een uitzondering. Ik eet heel pittig eten dus ik nam de vindaloo (Super Pittig) maar mijn man kan helemaal niet tegen pittig dus hij en onze kinderen namen hele zachte gerechten (de korma en de butter chicken). alle 3 waren perfect het zelfde geld voor de bediening en het decor.
Paarden10 .
  • Datum van je bezoek: 2 jul. 2016
Het eten was veel te pittig. Of er een lekkere smaak aan zat, kon ik daardoor niet meer proeven. Mede daarom was het voor mij geen geslaagde ervaring.
Jannien A.
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2016
Gewoon super! Het eten is super lekker, de service is prima. Je krijgt uitleg over de kaart. Wat wel en niet pittig is etc. Je krijgt hulp als je een allergie hebt voor een specifiek item. Het decor is leuk. Enige wat minder leuk is is de lokatie an sich. Naast een tennisbaan in de middle of nowhere. Dat is jammer want ik denk dat er (nog) meer mensen zouden komen als de lokatie op een gezelligere plek zou staan.
Randy38 .
  • Datum van je bezoek: 30 jun. 2016
Tijdje geleden hier gegeten,
Kinderen zaten lekker op het tennis vekd e spelen. Wij lekker gezellig op het terras metveen wijntje erbij en nog lekker weer geweldig.
Wij hadden de mumtaz menu genomen best wel een stevige menu met veel keuze.
De kinderen namen de kindermenu's, ook redelijk veel voor hun.
En de bediening was attent en vriendelijk.
Samengevat een heel leuk avondje uit zeker een aanrader.
Malissaerkan .
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2016
Elke keer Is het hier lekker ik ben nooit teleurgesteld.
Dit keer besloten wij vegetarisch te eten.
Wij namen de saag paneer en de chana punjabi. Alle bij waren perfect.
Lekker gekruid warm en gewoon goed gemaakt.
En de service is zoals fantastische.
Dennisscheiner .
  • Datum van je bezoek: 22 jun. 2016
Alles is lekker van de papadam tot de nagerecht. Nika valt tegen de bediening is snel een aardig.
Decor is mooi.
En het is fantastisch en dat woord gebruik ik niet vaak.
HenryMoners .
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2016
Wij komen bijna elka week bij taj eten.
Als we binnen komen worden gebracht naar onze vaste plek.
We hoeven niet voor de menu te vragen, want de baas weet het uit haar hoofd.
Het eten is elke keer zalig. We namen elke keer de zalm en de mix grill.
Elke keer gaan we blij naar huis nooit teleurgesteld.
Vidiawatie35 .
  • Datum van je bezoek: 5 jun. 2016
rijst lekker, verder was curry niet lekker, décor prima, lokatie minder in de buurt ver weg , kleine haartje, verder was kip ook minder

mvg
SS
Els P.
  • Datum van je bezoek: 29 mei 2016
In het begin vond ik het eten heel erg lekker. Was echt goede kwaliteit. Bij afhalen ging het al een aantal keren fout. Er mistte in totaal 4x iets in onze bestelling. De eerste keer werd dit nog netjes opgelost maar de andere keren was het alleen excuses. Vandaag weer eten gehaald. Butterchicken is niet meer wat het was. De smaak is achteruit gegaan en de stukjes kip zijn heel klein geworden. Tevens was het bakje groente teleurstellend. In totaal zaten er 3 kleine stukjes aardappel in en denk niet meer dan 40 soperwten. De rest was vocht. De somosa's lijken ook steeds kleiner te worden. Het is voor mij de laatste keer dat ik daar eten heb gehaald.
Markkrijgsman .
  • Datum van je bezoek: 4 mei 2016
Hele gezellige zaak waar je zalig indiaans kunt eten, toch wel mijn favoriet, wij lieten de kok kleine gerechtjes maken en dat is prima bevallen! de wijn die ze schonken was heel lekker en bediening zeer zeer vriendelijk. bedankt!
Kees543210 .
  • Datum van je bezoek: 14 apr. 2016
Aparte locatie maar het eten is van zeer hoge kwaliteit vooral de kip Tandory was te gek lekker.
verdere een prima tent om eens even lekker spicy te eten. Ook lekkere wijnen hebben ze hier
Mardeb .
  • Datum van je bezoek: 3 apr. 2016
al een aantal keren hier wezen eten. Altijd erg vriendelijk bediend.
Eten is overheerlijk, goed op smaak, authentiek en ruim voldoende. De pittigheid van het gerecht wordt naar smaak aangepast. De mangolassi is heerlijk en vooral lekker bij spicy gerechten.
Bij onze laatste reservering bleek de dag ervoor de pin stuk te zijn gegaan, werd netjes gemeld bij reserveren. Zelfs toen we geen geld in de buurt konden pinnen hadden ze een oplossing, nl via app betalen. Goede service!