Meer informatie over restaurant TAJ Taste Of India

Alex H.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2017
Mathilde V.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2017
Wij zijn hier vaste gasten en hebben ook vaak met anderen gegeten en iedereen die met ons mee kwam was zeer tevreden
Jacqueline H.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
We hebben lekker gegeten, de ambiance is goed, alleen waren er kleine kinderen aanwezig die luidruchtig waren (aandacht trekken met hoge uithalen), dat vond ik storend. Op deze manier kun je niet lekker rustig eten. Dit was overigens de tweede keer dat ik dit ervaren heb.
Ron G.
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2017
goed advies t.a.v. keuze, vriendelijke bediening, redelijk prijs/kwaliteitsverhouding, verse ingredienten, huiswijn (wit) matig, weinig smaak, snelle bediening, locatie goed te bereiken, parkeren op eigen terrein voor de deur, wat kale, zakelijke aankleding, locatie met uitzicht op grote tenniskooi, afhalers licht storend
G. S.
  • Datum van je bezoek: 26 jul. 2017
Vriendelijk personeel. Lekker en voldoende gegeten. Niet uitstekend, maar prima voor een doordeweekse dag. Redelijk geprijst.
Chantal V.
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2017
Top service en top eten. Mooi hoe ze met je meedenken om tot een goede keuze te komen.
Tamara D.
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2017
Zoals altijd (nu de 4e keer) weer een ongedwongen sfeer in dit kleinschalige maar erg gezellige restaurant. En prima gegeten. Snelle en vriendelijke bediening.
Jasper B.
  • Datum van je bezoek: 30 jun. 2017
Vrij rumoerig
Jolanda H.
  • Datum van je bezoek: 18 jun. 2017
Gisteren avond weer geweest met een vriendin,heerlijk zitten te smullen wederom.

Ze zijn vriendelijk en komen netjes vragen of alles naar wens is,je kan er rustig zitten.
We hebben heerlijk buiten gegeten en tot 10 uur buiten nog gezeten met een bakkie koffie en thee.

We zeggen altijd tot een volgende keer

Groetjes Jolanda Haft en Maike Muller.
Jolanda H.
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2017
Beste Taj,

We hebben weer heerlijk zitten te smullen gisteren avond.
Lekker buiten gezitten,gewoon op ons gemakkie zitten te eten
en daarna ook nog tot 10 uur buiten koffie en thee gedronken.

We blijven het prettig vinden om bij jullie terug te komen,en zullen dat ook zeker blijven doen.

Groetjes Jolanda Haft en Maike Muller.
Theo S.
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2017
Met een gezelschap van 6 vrienden gegeten. De service was prima, het eten ook. Prijs/kwaliteit is niet helemaal op niveau.
J.K S.
  • Datum van je bezoek: 11 jun. 2017
De smaak en kwaliteit vonden wij erg goed .De service was prima er werd met ons meegedacht . Kortom een restaurant om aan te bevelen
anton D.
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2017
Fijn geholpen, met speciale wensen werd uitstekend rekening gehouden. Heerlijk oo het terras gezeten, dat wel wat onderhoud behoeft! Uitstekend gegeten, heel goed van pit en smaak,
W G.
  • Datum van je bezoek: 8 jun. 2017
Voor het eerst bij jullie gegeten voor herhaling vatbaar .Was Super wij komen beslist terug ,geef ook aan familie en vrienden dit adres door .
Bediening was prima gaf goede uitleg vooral omdat je voor het eerste keer dit eet .
Bedankt Wilma Gerholt ????
John V.
  • Datum van je bezoek: 28 mei 2017
De 2e keer dat we hier hebben gegeten en zeker niet de laatste keer. Het is eten perfect gekruid, niet te overdreven pittig en gewoon lekker. (De Chicken Tikka Massala en de Lam Saag zijn echte aanraders!!) De bediening is super aardig en heel snel. Wij komen hier zeker weer terug om alle verschillende gerechten te proberen.
Astrid S.
  • Datum van je bezoek: 7 mei 2017
Heb hier vaak gegeten en ook eten afgehaald. We hebben er al een hoop mensen mee naartoe genomen die er later nog een keer teruggingen. Het eten is namelijk authentiek en supergoed en de eugenaars zijn heel vriendelijk en gastvrij.
Ilona I.
  • Datum van je bezoek: 5 mei 2017
Hier kun je echt heerlijk eten! De bediening is zeer vriendelijk en flexibel. Echte aanrader als je van indiaas eten houdt.
B K.
  • Datum van je bezoek: 27 apr. 2017
Wederom heerlijk gegeten. Zoals altijd een uitermate vriendelijke bediening en een zeer bescheiden rekening.
De tafel van Carola B.
  • Datum van je bezoek: 15 apr. 2017
Wederom geweldig gegeten. Wat een heerlijke smaken allemaal. Voor ons nog steeds het favo Indiaas restaurant
FredvanSchaagen .
Heerlijke gerechten met verse ingrediënten. Ontspannen sfeer met vriendelijke bediening. De kantineachtige ruimte en de wat vreemde ligging van het pand wordt volledig vergeten door de heerlijke gerechten.