TAJ Taste Of India

Evenaar 171 1336NH Almere Nederland Kaart

Over het restaurant TAJ Taste Of India

Bij Taj Taste of India in Almere staan er wel 102 verschillende voor-, hoofd- bij- en nagerechten op de kaart. Keuze genoeg dus! Hier kan je genieten van de traditionele Indiase keuken.

De eigenaren hebben wel twintig jaar ervaring met de Indiase keuken en zijn nu nieuw in Almere. Alle gerechten worden gekruid met unieke kruidencombinaties. Zowel tandoorigerechten als curry's sieren de kaart. En of je nu van kip, lam, vis of vegetarisch houdt, het is allemaal verkrijgbaar.

Bij Taj Taste of India in Almere ben je dus altijd verzekerd van een zeer smaakvolle avond in een gezellige setting. Laat je verassen door de Indiase keuken en reserveer snel!

Meer informatie over restaurant TAJ Taste Of India

Maandag en Dinsdag Gesloten
Woensdag t/m Zondag 16:00 - 21:30

9,1

Jouw recensie over het restaurant TAJ Taste Of India

Ronald V.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2018
heerlijk authentiek Indiaas eten.
Eus P.
  • Datum van je bezoek: 21 nov. 2018
Geweldig authentiek Indiaas restaurant. Curry menu genomen met veel soorten vlees en veel verschillende smaken. Kulfi als dessert. Goede, gastvrije medewerkers. Blijft een bijzondere ambiance op de middenberm van de evenaar in almere buiten. Super lekker. Aanrader!
Danny K.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2018
Butter chicken is duur omdat het gerecht had meer saus dan kip.Wij moesten kip in de saus vinden, wat belachelijk is.
P. G.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2018
Eerlijk gezegd ben ik niet zo gewend aan Indisch eten dus ik heb geen vergelijk. Ik vond het vegetarische menu lekker met verschillende smaken, leuk uitgeserveerd en ruim voldoende. De bediening is super vriendelijk en deskundig, maar de service is best traag. Dat vonden wij prima, maar je eet hier dus niet voor de snelle hap. De inrichting is verrassend netjes in vergelijking tot de buitenkant, maar ook wat krapjes.
Erik A.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2018
Na diverse malen eten te hebben gehaald met coeliakie en nooit ergens last van te hebben gehad nu hier wezen eten. Het eten is voortreffelijk. De smaken zijn intens maar uitgebalanceerd en alles is vers. De bediening is attent en krijg er altijd een thuis gevoel van. We hebben heerlijk gegeten en genoten van ons uitje. Zeker voor herhaling vatbaar. Een echte aanrader.
Mike1234 .
  • Datum van je bezoek: 5 okt. 2018
Een van de betere Indian restaurants overal waar ik kom ga ik wel eens Indian eten en dit restaurant valt niet tegen.
Smaakvol en lekker kruidig ik neem meestal het menu het hoofdgerecht krijg je dan op een schaal met allemaal kleine bakjes, ook prima naan brood en als je wilt ook Indian bier.
Lekere curry alles is vers.

Personeel is erg vriendelijk, ze geven ook goed aan dat hot eten ook echt hot is.
Petra P.
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2018
Het was goed
Lida V.
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2018
Heerlijk gegeten
Ria D.
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2018
Heb ik besteld via de AH actie, via jullie app gevonden. Vanavond hier gegeten. Zeggen ze bij het afrekenen “ wij doen dit jaar niet mee aan de AH actie????. Hebben wij het gehele bedrag moeten betalen . We voelen ons knap in de maling genomen!
Coenraad D.
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2018
Gerechten zijn voor mij veel te zoet. Jammer dat het "aangepast" wordt aan de westerse smaak.
Chantal V.
  • Datum van je bezoek: 7 jul. 2018
Heerlijk eten en een top bediening.
Jo W.
  • Datum van je bezoek: 18 mei 2018
Wil je de Indiase keuken proeven? Dan moet je hier zijn. Echt super. Zo proef je het in Nederland nergens
Annette V.
  • Datum van je bezoek: 3 mei 2018
Weer Heerlijk gegeten! Vorige keer een menu gedaan. Dat is net zo lekker en een stuk voordeliger!
Lida V.
  • Datum van je bezoek: 31 mrt. 2018
Heerlijk gegeten. Aardige bediening
Ria D.
  • Datum van je bezoek: 31 mrt. 2018
Een aanrader. We komen zeker terug!
Coenraad D.
  • Datum van je bezoek: 30 mrt. 2018
helemaal goed, mmmmm lekker
Chris K.
  • Datum van je bezoek: 29 mrt. 2018
erg lekker gegeten, kruidig en smaakvol. Ontspanen en vriendelijke sfeer
Indra K.
  • Datum van je bezoek: 29 mrt. 2018
Super!
Nicole B.
  • Datum van je bezoek: 28 mrt. 2018
zeer lekker gegeten, aardige bediening, komen zeker terug
Elise B.
  • Datum van je bezoek: 28 mrt. 2018
Deze maand voor de derde keer met vrienden gegeten. De gerechten zijn overheerlijk en de bediening is zeer vriendelijk en goed.
Mede door de aantrekkelijke reserveringskorting in de maand Maart werd ons etentje telkens een feestje.