Taj Palace

Voorstreek 114 8911 JV Leeuwarden Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Taj Palace

• Af te huren , Airconditioning , Catering , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
7,2
7,2
6,9
Matthias V.
  • Datum van je bezoek: 16 okt. 2016
Wij als bezoeker van indiase restaurants en zelf fervent liefhebber om zelf indiaans eten te bereiden, zijn geschrokken bij dit restaurant. Er worden geen verse producten gebruikt bij het bereiden van het eten. Een saag waarbij diepvriesspinazie wordt gebruikt waar op dit kaart dit staat.
"Murg Sag Wala
Een bijzondere combinatie van kip en verse spinazie met een aroma van knoflook, gember en verse chili. MILD"
En een:
"Lams Baba
In deze fantastische gerecht wordt lamsvlees gemarineerd uit Tandoori-oven, bereid met uien, champignons, tomaten, paprika, verse chili, speciale saus en verse koriander. MED.HEET"
Waarbij sowieso de champignons al niet vers waren, maar uit een blik of pot kwamen.
Deze dingen heeft ook de serveerster bij navraag toegegeven, bij het afrekenen.
Het lamsvlees was erg taai en stug.
Wij hebben al in heel wat indiase gelegenheden gegeten, maar deze was ver onder de maat.
Conclusie:
Slecht gebruik van kruiden, weinig kennis van de indiase keuken, ondermaats culinair niveau.
Rick P.
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2016
heerlijk gegeten en geweldig leuke sfeer! dit is een aanrader voor iedereen. En als je er bent is de Butter chicken echt een aanrader!!
Jolanda V.
  • Datum van je bezoek: 1 aug. 2016
Na de redelijk positieve recensies waren we positief bij reservering. Maar nu met een zeer teleurstellende ervaring een enorm kater gevoel. Zeer zeer lange wacht tijden tussen de gangen. Alle gangen smaken gelijk en vrij smakeloos. Koffie als toetje was lekker. Sfeer om te huilen. Achtergrond Muziek ( trommel solo ! van een uur ) om weg te lopen. Advies, zoek iets anders op, loop hier snel aan voorbij.
Cpvhoorn .
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2016
Heerlijk gegeten. Wat ze hier met lamsvlees doen... Verrukkelijk! Diverse smaken door verschil in kruiden, steeds is kip of kan weer anders, kunstig! Prijs kwaliteit is goed. Bediening aardig, netjes en attent/alert. Wijn is ok, maar kan voller bij dit eten. Bier lekker. Aanrader!
Lekker Ite I.
  • Datum van je bezoek: 10 apr. 2016
We waren hier al heel lang niet meer geweest. Tot onze verrassing was het interieur mooi opgeknapt. Vrolijk gedecoreerd plafond, en ook de wanden voorzien van een nieuwe look. Het eten is gelukkig als vanouds: heerlijk! Er wordt rekening gehouden met je wensen (mild of heet). De porties zijn royaal. Vriendelijke en vlotte bediening.