Taj Mahal

Parallel Boulevard 2a 2202 Noordwijk Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Taj Mahal

Laura S.
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2017
Je zou het aan de uitstraling van het restaurant niet zeggen maar hier hebben we heerlijk Indiaas geg leten. Wij hadden de 'Murgh jarfezi', een typisch Indiaas gerecht. Met 1 pepertje erachter op de menukaart. Deze was goed pittig maar heel smaakvol. Wel blij dat we geen gerecht hadden met 2 of 3 pepers. Porties voldoende. Het pand zelf oogt niet erg uitnodidigend, het restaurant kan van binnen ook wel wat modernising gebruiken. Het personeel daarentegen is erg vriendelijk. Wat ons betreft echt een aanrader
Gijscarolineplanken .
  • Datum van je bezoek: 3 aug. 2017
Heerlijk Indiaas gegeten, ik heb zalm met mango, cashewnoten en kokos, werkelijk verrukkelijk, ik heb een zelfgemaakt sapje gedronken met mango en lychies (ik schrijf het waarschijnlijk verkeerd) ook heerlijk.
We zijn zeker van plan terug te komen, dan bestel ik hetzelfde.
De bediening is zeer vriendelijk en je krijg snel je bestelde eten.
De locatie is fantastisch, zowel in het restaurant als op het terrasje heb je zon totdat deze in de zee zakt. Op het plein is regelmatig wat te doen, bloemencorso, levende beelden etc.
Anne W.
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2017
Prima ontvangst, aardige bediening. Er werd keurig gezegd, dat het wachten op de hoofdmaaltijd wat langer zou duren.
Eten was heerlijk!
Ellen S.
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2017
We hebben hier verrukkelijk gegeten, zeer vriendelijk personeel. Mooi restaurant
Ada B.
  • Datum van je bezoek: 24 jul. 2017
Goed restaurant, prettige bediening, mooie lokatie, prachtig uitzicht over zee.
13Corrie .
  • Datum van je bezoek: 19 jul. 2017
Super lekker eten, goede bediening.Ontzettend vriendelijke mensen. Mensen die met het hart hun restaurant runnen. Er wordt zonder problemen leidingwater geschonken.
Martijn B.
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2017
Een prima maaltijd (Taj Mahal Menu). Supervriendelijk personeel en een knus sfeertje. Het had alleen wat pittiger gemogen.
Michel V.
  • Datum van je bezoek: 10 apr. 2017
Een leuk en prettig restaurant. Geen overdaad, gelukkig geen rumoerig restaurant, maar zeker met voldoende typisch Indiase uitstraling. Het is an sich een goede A1 locatie, maar lijkt wat verscholen, omdat het restaurant op de 1e verdieping is gevestigd en komt de wat schreeuwerige uitstraling aan de buitenkant van de meerdere horeca gelegenheden niet ten goede. Bediening is zeker prettig en voorkomend en wist ook echt te adviseren op inhoud over de vele gerechten. Ook een pré dat niet al te lang gewacht hoefde te worden tussen de gangen door. Zo hoort het ook. En natuurlijk het eten was goed en lekker. De gerechten waren zeker voldoende groot, dus geen klagen. We ervaarden echt dat met zorg en liefde het eten was bereid. De moeite waard om zeker vaker daar te eten.
Michel
Aleid R.
  • Datum van je bezoek: 9 apr. 2017
Heerlijk gegeten in een gastvrije omgeving met mooi uitzicht op de bijna ondergaande zon achter de duinen!!
Michel V.
  • Datum van je bezoek: 9 apr. 2017
Michel
rvdlinde .
  • Datum van je bezoek: 26 mrt. 2017
Een leuke zaak met een mooi uitzicht op zee. De bediening is geweldig; niet alleen onze tafel maar je zag het personeel alle tafels goed bedienen. Het eten was zalig echt Indisch met een behoorlijke pit. Werd overigens goed voor gewaarschuwd.
Robin Pieter V.
  • Datum van je bezoek: 25 mrt. 2017
Vrijdagavond gegeten bij Taj Mahal in Noordwijk. Niet gereserveerd maar er was nog een plekje vrij waar je de zon in de zee kon zien zakken. Vooraf poppadoms met extra mango chutney, die is lekkerder. Als hoofdgerecht de Murgh Jalfrezi en de Murgh Korma, met daarbij een Peshwari Naan. De Jalfrezi was goed op smaak, lekker pittig en genoeg voor de stevige eter. De Korma was zacht en vol van smaak. Standaard witte rijst erbij en een salade. De naan was bereid met anijs, licht overheersend, maar lekker als je er van houdt.
De bediening is snel en efficient. De ambiance is traditioneel, het uitzicht is bijzonder. De prijs is gemiddeld. Al met al een goed alternatief in het aanbod aan zee.
ik Z.
  • Datum van je bezoek: 4 feb. 2017
Goede bediening. Vriendelijk en accuraat. Eten is goed maar redelijk standaard. Wij waren vroeg op avond, de drukte moest nog beginnen. Sfeer is daarom lastig te peilen
G.van M.
  • Datum van je bezoek: 24 dec. 2016
Gezellig en een lieve bediening.
Woutje E.
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2016
Heel erg goed indiaas gegeten op het balkon met uitzicht op zee. Goede porties rijst is inbegrepen en de temperatuur van de gerechten is prima, borden zouden wat warmer kunnen. Vriendelijke correcte bediening. We bevelen dit gastvrije restaurant zeer aan.
Enver O.
  • Datum van je bezoek: 23 aug. 2016
Ik vond de mango lassie het lekkerst wat ik besteld had.
Ik had 2 lam curries (madras en tikka masala) de een pittig en de ander verrassend zoet. De verhouding vlees en saus was keurig. Extra naan brood besteld, die aardig waren, maar niet bijzonder. Min punt was de "groente": (kas) tomaten en stukjes komkommer en blaadjes sla. Rijst was behoorlijk droog.
Ik vond het niet zo speciaal.

Vinça S.
  • Datum van je bezoek: 7 aug. 2016
Op zondagavond spontaan naar Taj Mahal geweest met een groep van 6 personen. Het eten was verrukkelijk! We werden warm ontvangen bij aankomst en de sfeer was zeer aangenaam. Dit is een knus restaurant met goed eten en vriendelijke bediening, wij gaan hier zeker terug!
Duren12 .
  • Datum van je bezoek: 1 aug. 2016
Er zijn in Noordwijk maar liefst 3 Indiaas restaurants.
Op gebied van eten is Tal Mahal niet de beste.
Maar het gezellige ruime restaurant met het fraaie gezicht op de ver gelegen zee heeft zeker een toegevoegde waarde.
De prijzen zijn zeer redelijk.
André O.
  • Datum van je bezoek: 12 jun. 2016
Vanaf de straat zou je er zomaar voorbij kunnen lopen, maar het is zeker de moeite waard om hier eens te dineren, de keuken is voortreffelijk, gedreven personeel net passie voor hun eten. Persoonlijke aandacht en vertellen graag over de gerechten.

Goede prijs/kwaliteit en royale porties. Ruime openingstijden (tot 00.00 uur!)
Monique W.
  • Datum van je bezoek: 11 jun. 2016
Een Indiaas restaurant gelegen op de eerste verdieping met uitzicht op zee. Gastvrije bediening en lekker eten, mijn favoriet is de mixed grill hierbij serveren ze een salade, rijst en een linzensaus maar wil je om wat voor een reden patat dan is dat geen probleem. Ook als je allergiën hebt kan je hier goed eten (ik zelf heb een tarwe en melk allergie). En kan je het allemaal niet op kan je de rest mee naar huis nemen geen probleem een echte aanrader.