Taj Mahal

• Af te huren , Catering , Huisdieren welkom , Terras , Wi-Fi
Voordelig
Woutje E.
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2016
Heel erg goed indiaas gegeten op het balkon met uitzicht op zee. Goede porties rijst is inbegrepen en de temperatuur van de gerechten is prima, borden zouden wat warmer kunnen. Vriendelijke correcte bediening. We bevelen dit gastvrije restaurant zeer aan.
Enver O.
  • Datum van je bezoek: 23 aug. 2016
Ik vond de mango lassie het lekkerst wat ik besteld had.
Ik had 2 lam curries (madras en tikka masala) de een pittig en de ander verrassend zoet. De verhouding vlees en saus was keurig. Extra naan brood besteld, die aardig waren, maar niet bijzonder. Min punt was de "groente": (kas) tomaten en stukjes komkommer en blaadjes sla. Rijst was behoorlijk droog.
Ik vond het niet zo speciaal.

Vinça S.
  • Datum van je bezoek: 7 aug. 2016
Op zondagavond spontaan naar Taj Mahal geweest met een groep van 6 personen. Het eten was verrukkelijk! We werden warm ontvangen bij aankomst en de sfeer was zeer aangenaam. Dit is een knus restaurant met goed eten en vriendelijke bediening, wij gaan hier zeker terug!
Duren12 .
  • Datum van je bezoek: 1 aug. 2016
Er zijn in Noordwijk maar liefst 3 Indiaas restaurants.
Op gebied van eten is Tal Mahal niet de beste.
Maar het gezellige ruime restaurant met het fraaie gezicht op de ver gelegen zee heeft zeker een toegevoegde waarde.
De prijzen zijn zeer redelijk.
André O.
  • Datum van je bezoek: 12 jun. 2016
Vanaf de straat zou je er zomaar voorbij kunnen lopen, maar het is zeker de moeite waard om hier eens te dineren, de keuken is voortreffelijk, gedreven personeel net passie voor hun eten. Persoonlijke aandacht en vertellen graag over de gerechten.

Goede prijs/kwaliteit en royale porties. Ruime openingstijden (tot 00.00 uur!)
Monique W.
  • Datum van je bezoek: 11 jun. 2016
Een Indiaas restaurant gelegen op de eerste verdieping met uitzicht op zee. Gastvrije bediening en lekker eten, mijn favoriet is de mixed grill hierbij serveren ze een salade, rijst en een linzensaus maar wil je om wat voor een reden patat dan is dat geen probleem. Ook als je allergiën hebt kan je hier goed eten (ik zelf heb een tarwe en melk allergie). En kan je het allemaal niet op kan je de rest mee naar huis nemen geen probleem een echte aanrader.
Sanjay_NL .
  • Datum van je bezoek: 6 jun. 2016
Vandaag heerlijk hier gegeten samen met mijn vriendin. Heerlijk nanbrood, goed gekruide chicken jalfrezi en een overheerlijke butter chicken. Verder een uitstekende locatie met uitzicht op de Noordzee.

Gecombineerd met een zeer vriendelijke bediening betekent dat dat wij hier in de toekomst nog zeker terug zullen komen!
Thijs V.
  • Datum van je bezoek: 26 mei 2016
Heb voor het eerst Indiaas gegeten en het was echt ontzettend lekker! Gezellig sfeertje binnen, super aardige en snelle bediening en leuke aankleding. Aanrader!
Federic0 .
  • Datum van je bezoek: 21 mei 2016
Echt onbegrijpelijk dat deze zaak zo hoog scoort op dit forum. Sfeerloos en onprofessioneel. Het eten hebben we grotendeels laten staan en we zijn maar snel vertrokken. In Noordwijk kun je veel beter terecht. Dit was exht waardeloos.
Het spijt ons te horen dat u niet heeft genoten van uw diner bij ons. Dit is natuurlijk niet de bedoeling en we willen graag weten wat u precies onprofessioneel vond. Hiernaast zien wij u graag nog een keer terug om uw gedachtes over ons restaurant te veranderen. Vriendelijke groeten van het team van de Taj Mahal Noordwijk.

Reactie van proever:

Wat dacht u van de ontvangst en de bediening en het uitzicht op iemand die achter een computer zit te werken met snoer, stekkerdoos en adapter die aan het plafonds hangen? En steeds weer die piepjes door de zaak, alsof alles uit de magnetron komt? En achter de bar alle biertjes omschenken uit een flesje i.p.v.. gewoon te tappen? Alles bij elkaar was het eten bij jullie gewoon een heel vervelende ervaring voor ons en we voelen ons echt misleid. Jullie score roept veel te hoge verwachtingen op en die maken jullie niet waar. Het was echt balen en zonde van het geld.
RAW27 .
  • Datum van je bezoek: 29 apr. 2016
Prima eten in een basic decor, maar met uitzicht op zee. Service zeer vriendelijk. Absoluut de moeite waard om de trap naar boven te nemen. Een aanwinst voor Noordwijk.
Joyce C.
  • Datum van je bezoek: 27 apr. 2016
Goede sfeer. Fijn uitzicht over zee. Vriendelijke Indiase bediening. We hadden vis- en vegetarische gerechten. Alles was lekker. Rustige Indiase muziek, heerlijk.
Na19911 .
  • Datum van je bezoek: 3 apr. 2016
Eten bij de Taj Mahal is altijd al een feest geweest, en steeds weer eten wij er lekker. De eigenaren ontvangen je altijd zeer gastvrij, een praatje maken en dan lekker bestellen. De bediening is prima en de sfeer is alsof je thuis komt. Kortom zeker een aanrader. Naarmate je er regelmatig komt om te eten creëer je een onderlinge gezellige band waardoor je steeds weer terug wilt komen.
Laurien J.
  • Datum van je bezoek: 2 apr. 2016
Wij zijn hier voor het eerst wezen eten gister en komen zeker terug! Heerlijk gegeten en zeer vriendelijke eigenaren en bediening!
A.E. D.
  • Datum van je bezoek: 25 mrt. 2016
Wij waren met drie personen (Fons, Daniëlla en Aart) wezen eten en hebben gebruik gemaakt van het menu, en dat was buitengewoon heerlijk!! De service was gewoon goed en vriendelijk.
Fred V.
  • Datum van je bezoek: 20 mrt. 2016
Heerlijk gegeten, 100% authentiek Indiaas eten. Goede sfeer en voor de whisky liefhebbers er staan een paar goede single malts voor je klaar???? maar laar je ook eens verrassen met een Indiase whiskey!
Anne B.
  • Datum van je bezoek: 11 mrt. 2016
Lekker gegeten op een rustige vrijdagavond bij Taj Mahal in Noordwijk. Ik haalde er in Hillegom al af en toe eten af en dat beviel voldoende om de nieuwe locatie eens op te zoeken. Het decor is simpel en huiselijk. Ik had gereserveerd en ons werd bij binnenkomst zelf voorgesteld om plaats te nemen aan het raam. Dat is een aanrader! Qua decor doe je het er op deze plek voor om de zon in de zee te zien zakken, echt mooi.
Het eten was lekker. Er wordt rekening gehouden met wensen op het gebied van pittig/niet pittig en de bediening is bereid vragen te beantwoorden. Prima prijs/kwaliteitverhouding. Ik kom zeker terug.
Hermien H.
  • Datum van je bezoek: 27 feb. 2016
Wij komen vanaf de Veliwe en werden getipt door familie om daar te gaan eten. Wij hadden nog nooit Indiaas gegeten maar het was zeker voor herhaling vatbaar. We werden getipt over de madrassoep die niet op de kaart stond, maar echt overheerlijk was. We hebben daar super lekker gegeten en komen over een aantal weken zeker weer terug als we een aantal dagen in Scheveningen zijn. Het is het ritje rijden meer dan waard. Lies scheepmaker en Alex bedankt voor de tip.
Erik H.
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2016
Veel te veel aaangepast aan " de Nederlandse smaak". Heeft weinig met India's eten te maken. Jammer dat ik dat moet zeggen tegen die supervriendelijke eigenaar.
Geijk E.
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2015
Vanavond in Noordwijk beland bij indiaas restaurant Taj Mahal aan de Parallelboulevard.
Het was er druk.
De serveerster gaf ons een mooie plek waar we over het duin de zee konden zien.
We hebben het Taj Mahal menu besteld.
Heerlijk. Van alles wat met zalige smaken!!
Eigenaren werken hard mee!!!
Zo vriendelijk.

Bart V.
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2015
Gisteren geweldig lekker gegeten bij dit restaurant. Gekozen door de recensies op iens, maar die waren meer dan terecht. Ondanks dat ze al een drukke avond gehad hadden (wij arriveerden pas om 21 uur), was de bediening zeer goed en vriendelijk. Het eten zelf was heerlijk, zowel de vleesgerechten (mix grill tandoori) als de vegetarische gerechten (saag paneer en de gemengde linzen) . Zeker een aanrader en we komen zelf ook zeker terug!