Taj Mahal

Meer informatie over restaurant Taj Mahal

Jouw recensie over het restaurant Taj Mahal

De tafel van Cees W.
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2017
Ter gelegenheid van onze 38e trouwdag hebben wij hier met onze familie gegeten. De ontvangst was zeer gastvrij en het personeel uitermate attent en vriendelijk. Al onze wensen ten aanzien van het diner werden zonder probleem ingewilligd. De gerechten waren zeer smaakvol en met zorg bereid. Hier komen wij zeker nog eens terug.
N. S.
De persoonlijke aandacht en de manier waarop je wordt bediend is perfect. De maaltijd was heel smakelijk en er ontbrak niets.
Erwin V.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2017
Top gegeten en snelle vriendelijke bediening. Zeker aan te raden voor een kijkje in de ECHTE Indiaase keuken.
Hilly K.
  • Datum van je bezoek: 21 nov. 2017
Geurige en smakelijke in eigen keuken bereide gerechten.
Gea W.
  • Datum van je bezoek: 15 nov. 2017
Heerlijk authentiek gegeten. Heel vriendelijke bediening. De rekening was de grootste verrassing. Als je in de maand november via Iens boekt krij je 50% korting.
Hier komen we zeker nog eens terug.
Henny G.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2017
Heerlijk eten in een fijne sfeer
Anneke H.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2017
Zeer goed eten! Personeel was vriendelijk en snel. Omdat het restarurant op de eerste etage zit zie je hem snel over het hoofd maar het is zeker een aanrader. Als er nog daglicht is heb je een prachtig uitzicht over zee!
Marja M.
  • Datum van je bezoek: 4 sep. 2017
Het eten was fantastisch! ????
Gerard S.
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2017
Kort en goed: Voortreffelijk gegeten, uitermate vriendelijke bediening. Het interieur is wel aan een opknapbeurt toe, hoewel de vloer inmiddels voorzien is van nieuw laminaat.
Teun57 .
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2017
Wij zijn hier geweest, het viel ons erg tegen. De smaak van de gerechten vonden wij allemaal hetzelfde, vrij flauw en teveel kurkuma, alles was overgaar en zonder enige pit erin. Bediening was vriendelijk maar wij gaan hier niet meer terug, heb wel in betere Tai restaurants gegeten. Geen aanrader !
Laura S.
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2017
Je zou het aan de uitstraling van het restaurant niet zeggen maar hier hebben we heerlijk Indiaas geg leten. Wij hadden de 'Murgh jarfezi', een typisch Indiaas gerecht. Met 1 pepertje erachter op de menukaart. Deze was goed pittig maar heel smaakvol. Wel blij dat we geen gerecht hadden met 2 of 3 pepers. Porties voldoende. Het pand zelf oogt niet erg uitnodidigend, het restaurant kan van binnen ook wel wat modernising gebruiken. Het personeel daarentegen is erg vriendelijk. Wat ons betreft echt een aanrader
Gijscarolineplanken .
  • Datum van je bezoek: 3 aug. 2017
Heerlijk Indiaas gegeten, ik heb zalm met mango, cashewnoten en kokos, werkelijk verrukkelijk, ik heb een zelfgemaakt sapje gedronken met mango en lychies (ik schrijf het waarschijnlijk verkeerd) ook heerlijk.
We zijn zeker van plan terug te komen, dan bestel ik hetzelfde.
De bediening is zeer vriendelijk en je krijg snel je bestelde eten.
De locatie is fantastisch, zowel in het restaurant als op het terrasje heb je zon totdat deze in de zee zakt. Op het plein is regelmatig wat te doen, bloemencorso, levende beelden etc.
Anne W.
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2017
Prima ontvangst, aardige bediening. Er werd keurig gezegd, dat het wachten op de hoofdmaaltijd wat langer zou duren.
Eten was heerlijk!
Ellen S.
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2017
We hebben hier verrukkelijk gegeten, zeer vriendelijk personeel. Mooi restaurant
Ada B.
  • Datum van je bezoek: 24 jul. 2017
Goed restaurant, prettige bediening, mooie lokatie, prachtig uitzicht over zee.
13Corrie .
  • Datum van je bezoek: 19 jul. 2017
Super lekker eten, goede bediening.Ontzettend vriendelijke mensen. Mensen die met het hart hun restaurant runnen. Er wordt zonder problemen leidingwater geschonken.
Martijn B.
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2017
Een prima maaltijd (Taj Mahal Menu). Supervriendelijk personeel en een knus sfeertje. Het had alleen wat pittiger gemogen.
Michel V.
  • Datum van je bezoek: 10 apr. 2017
Een leuk en prettig restaurant. Geen overdaad, gelukkig geen rumoerig restaurant, maar zeker met voldoende typisch Indiase uitstraling. Het is an sich een goede A1 locatie, maar lijkt wat verscholen, omdat het restaurant op de 1e verdieping is gevestigd en komt de wat schreeuwerige uitstraling aan de buitenkant van de meerdere horeca gelegenheden niet ten goede. Bediening is zeker prettig en voorkomend en wist ook echt te adviseren op inhoud over de vele gerechten. Ook een pré dat niet al te lang gewacht hoefde te worden tussen de gangen door. Zo hoort het ook. En natuurlijk het eten was goed en lekker. De gerechten waren zeker voldoende groot, dus geen klagen. We ervaarden echt dat met zorg en liefde het eten was bereid. De moeite waard om zeker vaker daar te eten.
Michel
Aleid R.
  • Datum van je bezoek: 9 apr. 2017
Heerlijk gegeten in een gastvrije omgeving met mooi uitzicht op de bijna ondergaande zon achter de duinen!!
Michel V.
  • Datum van je bezoek: 9 apr. 2017
Michel
rvdlinde .
  • Datum van je bezoek: 26 mrt. 2017
Een leuke zaak met een mooi uitzicht op zee. De bediening is geweldig; niet alleen onze tafel maar je zag het personeel alle tafels goed bedienen. Het eten was zalig echt Indisch met een behoorlijke pit. Werd overigens goed voor gewaarschuwd.