Taj Mahal

Meer informatie over restaurant Taj Mahal

• Af te huren , Catering , Huisdieren welkom , Terras , Wi-Fi
Michel V.
  • Datum van je bezoek: 10 apr. 2017
Een leuk en prettig restaurant. Geen overdaad, gelukkig geen rumoerig restaurant, maar zeker met voldoende typisch Indiase uitstraling. Het is an sich een goede A1 locatie, maar lijkt wat verscholen, omdat het restaurant op de 1e verdieping is gevestigd en komt de wat schreeuwerige uitstraling aan de buitenkant van de meerdere horeca gelegenheden niet ten goede. Bediening is zeker prettig en voorkomend en wist ook echt te adviseren op inhoud over de vele gerechten. Ook een pré dat niet al te lang gewacht hoefde te worden tussen de gangen door. Zo hoort het ook. En natuurlijk het eten was goed en lekker. De gerechten waren zeker voldoende groot, dus geen klagen. We ervaarden echt dat met zorg en liefde het eten was bereid. De moeite waard om zeker vaker daar te eten.
Michel
Aleid R.
  • Datum van je bezoek: 9 apr. 2017
Heerlijk gegeten in een gastvrije omgeving met mooi uitzicht op de bijna ondergaande zon achter de duinen!!
Michel V.
  • Datum van je bezoek: 9 apr. 2017
Michel
rvdlinde .
  • Datum van je bezoek: 26 mrt. 2017
Een leuke zaak met een mooi uitzicht op zee. De bediening is geweldig; niet alleen onze tafel maar je zag het personeel alle tafels goed bedienen. Het eten was zalig echt Indisch met een behoorlijke pit. Werd overigens goed voor gewaarschuwd.
Robin Pieter V.
  • Datum van je bezoek: 25 mrt. 2017
Vrijdagavond gegeten bij Taj Mahal in Noordwijk. Niet gereserveerd maar er was nog een plekje vrij waar je de zon in de zee kon zien zakken. Vooraf poppadoms met extra mango chutney, die is lekkerder. Als hoofdgerecht de Murgh Jalfrezi en de Murgh Korma, met daarbij een Peshwari Naan. De Jalfrezi was goed op smaak, lekker pittig en genoeg voor de stevige eter. De Korma was zacht en vol van smaak. Standaard witte rijst erbij en een salade. De naan was bereid met anijs, licht overheersend, maar lekker als je er van houdt.
De bediening is snel en efficient. De ambiance is traditioneel, het uitzicht is bijzonder. De prijs is gemiddeld. Al met al een goed alternatief in het aanbod aan zee.
ik Z.
  • Datum van je bezoek: 4 feb. 2017
Goede bediening. Vriendelijk en accuraat. Eten is goed maar redelijk standaard. Wij waren vroeg op avond, de drukte moest nog beginnen. Sfeer is daarom lastig te peilen
G.van M.
  • Datum van je bezoek: 24 dec. 2016
Gezellig en een lieve bediening.
Woutje E.
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2016
Heel erg goed indiaas gegeten op het balkon met uitzicht op zee. Goede porties rijst is inbegrepen en de temperatuur van de gerechten is prima, borden zouden wat warmer kunnen. Vriendelijke correcte bediening. We bevelen dit gastvrije restaurant zeer aan.
Enver O.
  • Datum van je bezoek: 23 aug. 2016
Ik vond de mango lassie het lekkerst wat ik besteld had.
Ik had 2 lam curries (madras en tikka masala) de een pittig en de ander verrassend zoet. De verhouding vlees en saus was keurig. Extra naan brood besteld, die aardig waren, maar niet bijzonder. Min punt was de "groente": (kas) tomaten en stukjes komkommer en blaadjes sla. Rijst was behoorlijk droog.
Ik vond het niet zo speciaal.

Vinça S.
  • Datum van je bezoek: 7 aug. 2016
Op zondagavond spontaan naar Taj Mahal geweest met een groep van 6 personen. Het eten was verrukkelijk! We werden warm ontvangen bij aankomst en de sfeer was zeer aangenaam. Dit is een knus restaurant met goed eten en vriendelijke bediening, wij gaan hier zeker terug!
Duren12 .
  • Datum van je bezoek: 1 aug. 2016
Er zijn in Noordwijk maar liefst 3 Indiaas restaurants.
Op gebied van eten is Tal Mahal niet de beste.
Maar het gezellige ruime restaurant met het fraaie gezicht op de ver gelegen zee heeft zeker een toegevoegde waarde.
De prijzen zijn zeer redelijk.
André O.
  • Datum van je bezoek: 12 jun. 2016
Vanaf de straat zou je er zomaar voorbij kunnen lopen, maar het is zeker de moeite waard om hier eens te dineren, de keuken is voortreffelijk, gedreven personeel net passie voor hun eten. Persoonlijke aandacht en vertellen graag over de gerechten.

Goede prijs/kwaliteit en royale porties. Ruime openingstijden (tot 00.00 uur!)
Monique W.
  • Datum van je bezoek: 11 jun. 2016
Een Indiaas restaurant gelegen op de eerste verdieping met uitzicht op zee. Gastvrije bediening en lekker eten, mijn favoriet is de mixed grill hierbij serveren ze een salade, rijst en een linzensaus maar wil je om wat voor een reden patat dan is dat geen probleem. Ook als je allergiën hebt kan je hier goed eten (ik zelf heb een tarwe en melk allergie). En kan je het allemaal niet op kan je de rest mee naar huis nemen geen probleem een echte aanrader.
Sanjay_NL .
  • Datum van je bezoek: 6 jun. 2016
Vandaag heerlijk hier gegeten samen met mijn vriendin. Heerlijk nanbrood, goed gekruide chicken jalfrezi en een overheerlijke butter chicken. Verder een uitstekende locatie met uitzicht op de Noordzee.

Gecombineerd met een zeer vriendelijke bediening betekent dat dat wij hier in de toekomst nog zeker terug zullen komen!
Thijs V.
  • Datum van je bezoek: 26 mei 2016
Heb voor het eerst Indiaas gegeten en het was echt ontzettend lekker! Gezellig sfeertje binnen, super aardige en snelle bediening en leuke aankleding. Aanrader!
Federic0 .
  • Datum van je bezoek: 21 mei 2016
Echt onbegrijpelijk dat deze zaak zo hoog scoort op dit forum. Sfeerloos en onprofessioneel. Het eten hebben we grotendeels laten staan en we zijn maar snel vertrokken. In Noordwijk kun je veel beter terecht. Dit was exht waardeloos.
Het spijt ons te horen dat u niet heeft genoten van uw diner bij ons. Dit is natuurlijk niet de bedoeling en we willen graag weten wat u precies onprofessioneel vond. Hiernaast zien wij u graag nog een keer terug om uw gedachtes over ons restaurant te veranderen. Vriendelijke groeten van het team van de Taj Mahal Noordwijk.

Reactie van proever:

Wat dacht u van de ontvangst en de bediening en het uitzicht op iemand die achter een computer zit te werken met snoer, stekkerdoos en adapter die aan het plafonds hangen? En steeds weer die piepjes door de zaak, alsof alles uit de magnetron komt? En achter de bar alle biertjes omschenken uit een flesje i.p.v.. gewoon te tappen? Alles bij elkaar was het eten bij jullie gewoon een heel vervelende ervaring voor ons en we voelen ons echt misleid. Jullie score roept veel te hoge verwachtingen op en die maken jullie niet waar. Het was echt balen en zonde van het geld.
RAW27 .
  • Datum van je bezoek: 29 apr. 2016
Prima eten in een basic decor, maar met uitzicht op zee. Service zeer vriendelijk. Absoluut de moeite waard om de trap naar boven te nemen. Een aanwinst voor Noordwijk.
Joyce C.
  • Datum van je bezoek: 27 apr. 2016
Goede sfeer. Fijn uitzicht over zee. Vriendelijke Indiase bediening. We hadden vis- en vegetarische gerechten. Alles was lekker. Rustige Indiase muziek, heerlijk.
Na19911 .
  • Datum van je bezoek: 3 apr. 2016
Eten bij de Taj Mahal is altijd al een feest geweest, en steeds weer eten wij er lekker. De eigenaren ontvangen je altijd zeer gastvrij, een praatje maken en dan lekker bestellen. De bediening is prima en de sfeer is alsof je thuis komt. Kortom zeker een aanrader. Naarmate je er regelmatig komt om te eten creëer je een onderlinge gezellige band waardoor je steeds weer terug wilt komen.
Laurien J.
  • Datum van je bezoek: 2 apr. 2016
Wij zijn hier voor het eerst wezen eten gister en komen zeker terug! Heerlijk gegeten en zeer vriendelijke eigenaren en bediening!