Taj Mahal

• Af te huren , Huisdieren welkom , Wi-Fi

Jouw recensie over het restaurant Taj Mahal

André S.
  • Datum van je bezoek: 11 feb. 2018
Een gastvrij restaurant met heerlijk eten.
Mooi uitzicht op de kust.
Alleen interieur kan wel een verfrissing gebruiken.
Open keukendeur leidt wat af.
Sofie W.
  • Datum van je bezoek: 8 feb. 2018
Eten is gewoon heerlijk, elke keer weer. Bediening is gezellig, het is een familierestaurant. Ze hebben pittig of mild of zoet eten. Inrichting is prima.
RZ S.
  • Datum van je bezoek: 24 jan. 2018
Eten was eacht heerlijk. Bediening zeer vriendelijk. Mooi uitzicht aan zee, De persoonlijke aandacht en de manier waarop je wordt bediend is perfect.
Aanrader.
Humb .
  • Datum van je bezoek: 24 jan. 2018
Zoals gewoonlijk altijd heerljjk eten hier. Van de butter chicken, kamb korma, tandoori jhinga en saag panneer heb ik tot nu toe van genoten.

Ik zou hier zeker vaker komen voor het proeven van nog meer heerlijk india’s eten!!
Angelique V.
  • Datum van je bezoek: 9 jan. 2018
Eten was echt heerlijk!!
Bediening zeer vriendelijk.
Kwaliteit prijs verhouding ook prima.
Zeker een aanrader om van de Indiaanse keuken te proeven
Geesje O.
  • Datum van je bezoek: 2 jan. 2018
Heerlijk gegeten. Zeer vriendelijke bediening! Aanrader
De tafel van Cees W.
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2017
Ter gelegenheid van onze 38e trouwdag hebben wij hier met onze familie gegeten. De ontvangst was zeer gastvrij en het personeel uitermate attent en vriendelijk. Al onze wensen ten aanzien van het diner werden zonder probleem ingewilligd. De gerechten waren zeer smaakvol en met zorg bereid. Hier komen wij zeker nog eens terug.
N. S.
De persoonlijke aandacht en de manier waarop je wordt bediend is perfect. De maaltijd was heel smakelijk en er ontbrak niets.
Erwin V.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2017
Top gegeten en snelle vriendelijke bediening. Zeker aan te raden voor een kijkje in de ECHTE Indiaase keuken.
Hilly K.
  • Datum van je bezoek: 21 nov. 2017
Geurige en smakelijke in eigen keuken bereide gerechten.
Gea W.
  • Datum van je bezoek: 15 nov. 2017
Heerlijk authentiek gegeten. Heel vriendelijke bediening. De rekening was de grootste verrassing. Als je in de maand november via Iens boekt krij je 50% korting.
Hier komen we zeker nog eens terug.
Henny G.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2017
Heerlijk eten in een fijne sfeer
Anneke H.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2017
Zeer goed eten! Personeel was vriendelijk en snel. Omdat het restarurant op de eerste etage zit zie je hem snel over het hoofd maar het is zeker een aanrader. Als er nog daglicht is heb je een prachtig uitzicht over zee!
Marja M.
  • Datum van je bezoek: 4 sep. 2017
Het eten was fantastisch! ????
Gerard S.
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2017
Kort en goed: Voortreffelijk gegeten, uitermate vriendelijke bediening. Het interieur is wel aan een opknapbeurt toe, hoewel de vloer inmiddels voorzien is van nieuw laminaat.
Teun57 .
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2017
Wij zijn hier geweest, het viel ons erg tegen. De smaak van de gerechten vonden wij allemaal hetzelfde, vrij flauw en teveel kurkuma, alles was overgaar en zonder enige pit erin. Bediening was vriendelijk maar wij gaan hier niet meer terug, heb wel in betere Tai restaurants gegeten. Geen aanrader !
Laura S.
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2017
Je zou het aan de uitstraling van het restaurant niet zeggen maar hier hebben we heerlijk Indiaas geg leten. Wij hadden de 'Murgh jarfezi', een typisch Indiaas gerecht. Met 1 pepertje erachter op de menukaart. Deze was goed pittig maar heel smaakvol. Wel blij dat we geen gerecht hadden met 2 of 3 pepers. Porties voldoende. Het pand zelf oogt niet erg uitnodidigend, het restaurant kan van binnen ook wel wat modernising gebruiken. Het personeel daarentegen is erg vriendelijk. Wat ons betreft echt een aanrader
Gijscarolineplanken .
  • Datum van je bezoek: 3 aug. 2017
Heerlijk Indiaas gegeten, ik heb zalm met mango, cashewnoten en kokos, werkelijk verrukkelijk, ik heb een zelfgemaakt sapje gedronken met mango en lychies (ik schrijf het waarschijnlijk verkeerd) ook heerlijk.
We zijn zeker van plan terug te komen, dan bestel ik hetzelfde.
De bediening is zeer vriendelijk en je krijg snel je bestelde eten.
De locatie is fantastisch, zowel in het restaurant als op het terrasje heb je zon totdat deze in de zee zakt. Op het plein is regelmatig wat te doen, bloemencorso, levende beelden etc.
Anne W.
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2017
Prima ontvangst, aardige bediening. Er werd keurig gezegd, dat het wachten op de hoofdmaaltijd wat langer zou duren.
Eten was heerlijk!
Ellen S.
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2017
We hebben hier verrukkelijk gegeten, zeer vriendelijk personeel. Mooi restaurant
Ada B.
  • Datum van je bezoek: 24 jul. 2017
Goed restaurant, prettige bediening, mooie lokatie, prachtig uitzicht over zee.