Taj Mahal

Rijnkade 62 6811 HC Arnhem Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Taj Mahal

Sevgi .
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2015
Eten was erg lekker maar zeer pittig, het zou een beetje pittig moeten zijn maar onze begrippen was het te. We hadden lamsvlees.
Er zat overal koriander bovenop, enige groente wat we niet lusten, alles maar zelf eruit moeten vissen.
We bestelden 3 soorten gerechten, ze waren alle drie erg lekker.
We komen zeker nog terug, dit keer zonder koriander en veel minder pittiger :-)
Ortegaa .
  • Datum van je bezoek: 28 jun. 2015
Samen met mijn vriendin ontzettend lekker gegeten bij Taj Mahal in Arnhem. Zelf ben ik meer van de Turkse en Mexicaanse gerechten. Maar wat ik bij Taj Mahal heb geproefd is heerlijk! Op de menukaart zijn genoeg verschillende gerechten waaruit je kan kiezen. We hebben uiteindelijk gekozen voor kip en lamsvlees. Beide waren even lekker! Het eten was goed gekruid, vers en mals. Vanaf nu is Taj Mahal mijn favoriete restaurant in Arnhem en Nijmegen. Ik raad het iedereen aan om een keer te gaan eten bij de gezellige Taj Mahal!
Ivo M.
  • Datum van je bezoek: 2 mei 2015
Een tijdje terug hier gegeten en het ging echt op z'n Indiaas... we hebben ooit 6 weken door India gereisd en ook daar heerlijk gegeten. Bij Taj Mahal in Arnhem was het qua eten even alsof we weer in India zaten... en ook wat betreft de bediening. Aardige kelners en de eigenaar ook nog eens supervriendelijk. Verder hebben ze daar lekker Kingfisher biertjes, heerlijk bier uit India! Het bier had wel iets kouder gemogen, maar verder niks te klagen over dit restaurant!
Trudie72 .
  • Datum van je bezoek: 11 apr. 2015
Eten was onder de maat. Ontvangst in slecht Engels. Ober sprak geen nederlands en verstond slecht Engels, waardoor de helft van de bestelling werd vergeten. Daar op geattendeerd. Werden we vreemd aangekeken. Het werd nagebracht zonder excuus. Rijst was klonterig, eten lauw en ook vrij flauw. Indiaas kan zo lekker zijn, maar niet bij Taj Mahal helaas.
Gem .
  • Datum van je bezoek: 24 sep. 2014
Bediening laat te wensen over. Chef dominant en niet aardig naar personeel. Indiaas bier bleek engels en te duur lauw bier uit flesje. Teveel hollandse salade van hetzelfde, maar wel vers.
Het voorgerecht (uien), hoofdgerecht en naanbrood was erg lekker.
Het decor leek van het vorige restaurant met een paar buddha's eraan toegevoegd. Niet echt indiaas.
Else D.
  • Datum van je bezoek: 19 sep. 2014
Inderdaad de organisatie laat te wensen over maar het eten was erg lekker. Eindelijk weer een tikka massala die verrukkelijk was. Ik zou ondanks de mindere organisatie weer terugkomen.
De voorafjes waren heerlijk en de soep zalig!!
VirginiaPlain .
  • Datum van je bezoek: 19 sep. 2014
Gisteren voor het eerst hier gegeten. De ligging is prachtig en het personeel erg vriendelijk. Helaas was de organisatie niet erg goed: we hadden twee beijgerechten besteld, deze zijn niet geserveerd, ook niet nadat we de ober eraan herinnerd hadden; De rekening klopte niet, er stonden drankjes op die we niet besteld hadden. Bij twee tafeltjes naast ons werd ook gemopperd omdat de rekening niet kwam en omdat er geen bestelling werd opgenomen. Ik had een kipgerecht besteld dat niet zo goed smaakte als ik van de Indiaanse keuken gewend ben. Het was niet goed gekruid, flauw, en niet zo romig. Mijn vriend had een gerecht besteld met lam, maar hij kreeg iets met kip ... De kok had zich vergist. Kan gebeuren ... Mijn vriend vond het eten ok, niet meer dan dat. Ik denk niet dat we dit restaurant nog een keer kiezen om lekker gaan uiteten.
Jeroen M.
  • Datum van je bezoek: 29 aug. 2014
Ik vind het restaurant mooi gelegen, daar aan het water.
De service vond ik prima. Aardige serveerster.
Het eten: vrij zout (voor mij te, maar ik eet dan ook bij voorkeur weinig zout) en miste de complexiteit van kruiden welke ik gewend ben van Indiaas eten. Erg vlak en saai.
De naan was goed van smaak, maar ik vond het iets te dun en daardoor leek het meer op chips. Een naan hoeft van mij niet knapperig te zijn, en voor zover ik weet is dat ook niet echt de bedoeling.
Een paar blaadjes sla en een paar schijfjes tomaat vind ik als garnering ook niet echt heel spannend. de papadum was duur: 3,5 euro. In het Indiaas restaurant waar ik gebruikelijk kom is dat een gratis amuse, met 2 spannende sausjes en een bakje gekruide groente met snippertjes ui. Bij Taj Mahal Arnhem kregen we een (wel lekker) mintsausje en een zoetig rood sausje dat rechtstreeks uit een fles leek te komen.
De Onion Bahji vond ik overigens geweldig. Ik ben gewend er (in tegenstelling tot deze keer) een mintsausje bij te krijgen, maar hoe dan ook, de smaak van dit voorgerecht was uitstekend.
Wat ik echt storend vind, is dat de serveerster in mijn bijzijn een standje van de baas kreeg omdat ze 2 drankjes niet had genoteerd. Dat waren echter wel 2 drankjes die niet door háár, maar door de baas zélf waren opgenomen. Het kan natuurlijk zijn dat zij wel degelijk degene was die ze had moeten noteren, maar bottom line: geen vervelend aandoende corrigerende opmerkingen waar de klant bij staat. De klant is daar om met een feel-good gevoel naar huis te keren en er met een goed gevoel aan terug te denken. Helaas is dat echt niet het geval...
RobbertLaar .
  • Datum van je bezoek: 22 aug. 2014
Heerlijk gegeten bij Taj Mahal Arnhem. Ik heb hier met mijn vriendin gegeten voor ons 2 jarig jubileu. Wij wilde een keer wat anders dan normaal. Dus kozen wij voor dit sfeervolle restaurant aan de Rijnkade van Arnhem. Het eten was top, zelf ben ik redelijk bekend met indiaas eten zoals Tandoori kip en Naanbrood. Maar Taj Mahal Arnhem had een heel breed menu met vele gerechten waarvan ik nog nooit had gehoord. Ik heb hier dan ook heerlijk gegeten en kan iedereen aanraden die zin heeft heerlijk exotisch eten!!