Meer informatie over restaurant Taj Mahal

Dinsdag t/m Zondag 16:00 - 22:00

Raymond V.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2017
Lekker gegeten. Ondanks een ander groot gezelschap hoefden we niet lang te wachten, netjes. Uitgebreid menu. Smaak was best goed, ik had voor "mild" iets licht pittigs verwacht maar dat was het geenszins (tenminste, bij de chicken bhuna). Fish curry had een rijkere smaak.
Vriendelijke en vlotte bediening. Aankleding is wat minder maar wel voldoende sfeer.
Aya M.
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2016
Ik heb mijn verlovingsfeest bij deze restaurant gevierd met 30 mensen. Het eten was heerlijk! Voor een hele goede prijs en super goede service. Het personeel was erg vriendelijk en alles was tot op de puntjes geregeld door hun.
Mitta D.
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2016
Vandaag hier, na een aantal keer afhalen, gegeten. Van het eten waren wij al fan, maar de personeel is ook erg vriendelijk. Kortom een erg verzadigd buik en een blij hart.
Jan V.
  • Datum van je bezoek: 25 dec. 2016
gisteren hier gegeten en het was heerlijk, ondanks de drukte werd er goed gelet op de aanwezige gasten en was er toch een vlotte service aanwezig. wij hadden op tafel tweemaal de mix starter en een chilli tikka tandoori, een sheekh kebab tandoori, een butter chicken en een chicken tikka balti special. Mijn aanrader is de chicken balti special, het was een zooo lekkere combinatie van kruiden, heerlijk gewoon.
Karsten H.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2016
Heerlijk gegeten!! o.a. : Lamb Tikka Masala. Lamb Madras(lekker scherp) . Aubergine Bharta. Garlic Nan. Vlotte bediening. Ruime porties, fijne smaak. Echt een aanrader dit restaurant. En ook nog gratis parkeren voor de deur. Hier komen we terug!
Ellen S.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2016
Wij zijn met een gezelschap van 4 personen gaan eten bij Taj Mahal Almere. Enkele van ons zijn niet echt bekend met de Indiase keuken. Op ons verzoek is daarom een keuze voor ons gemaakt uit een aantal gerechten waar we met z'n vieren van konden nemen. En ..... zeer geslaagd. Er zijn verschillende gerechten geserveerd zowel met lamsvlees, kip, vis en vegetarisch, uiteraard met nan, rijst enz. Er is rekening gehouden met onze smaak, alles was zeer smakelijk en geen moeite was teveel voor deze geweldige vriendelijke mensen. Het was een geslaagde kennismaking en wij komen zeker terug.
Debrisa W.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2016
Taj mahal in Almere, een plek om te genieten van heerlijke gerechten die met veel plezier door de chef word bereid en later met net zoveel plezier door de bediening word geserveerd. Altijd in voor een babbeltje en ook nooit te beroerd om een passend wijnadvies te geven .
henK S.
  • Datum van je bezoek: 14 sep. 2016
Van het voorgerecht tot het hoofdgerecht genoten. Heerlijke witte wijn erbij. Goede bediening. Grote porties dus geen ruimte meer voor nagerecht. Alles was top. Kom hier zeer zeker terug!
henK S.
  • Datum van je bezoek: 13 sep. 2016
Chicken tikka masala erg lekker. Vriendin had de pittge tandoor genomen, zij vond het lekker, voor mij te pittig om te proeven. De garlic nan was echt heerlijk. De personeel was zeer vriendelijk.
Annette V.
  • Datum van je bezoek: 6 aug. 2016
We hadden erg pech, we moesten 50 min wachten op het eten. We kregen zelfs geen mandje met brood of iets. Drinken ging ook mis. Alles leek fout te gaan, door vakantie en weinig en slecht geinstrueerd personeel. We kregen uiteindelijk wel korting. Het eten was op zich erg lekker. Ze hadden gewoon hun dag niet, maar dan kan je beter niet open zijn denk ik. Ook gingen afhaal bestellingen voor ons.
Edward777 .
  • Datum van je bezoek: 26 jul. 2016
Na het werk even Indiaas gaan eten in Almere Poort. Heel rustig in het restaurant op een dinsdagavond. Vriendelijke ontvangst en uitstekende bediening.
Onion bhadji als voor gerecht: uitstekend, Chicken Rogan Josh als hoofdgerecht met pilav rijst, een aardappel en erwten curry, groene salade en een butter naan. De Rogan Josh was uitstekend, goed gekruid, gaar, maar niet droog. De rijst was smakelijk en de naan uitstekend. De groente curry was wat erg vochtig, deze curry mag voor mij wat hoger op smaak en wat droger. Iets meer creativiteit van de kok is voor dit gerecht wel noodzakelijk.
Alles bij elkaar een goede ervaring, in lijn met eerdere recensies, en zeker een adres om naar terug te gaan.
jordywiel .
  • Datum van je bezoek: 7 jul. 2016
Heerlijk gegeten! Zo hoort indiaans eten te zijn. Ik vind het decor alleen niet heel mooi, maar het eten en de service is erg goed, wat het compenseert
Anil N.
  • Datum van je bezoek: 6 jul. 2016
Ik heb een aantal keren bij Taj Mahal gegeten en ook een aantal keren afgehaald. Iedere keer zeer lekker gegeten. Je proeft de heerlijke indiase kruiden en je proeft ook de verse bereiding van het eten. De eigenaar de heer Singh heeft alle aandacht voor zijn klanten en biedt ze uitstekende kwaliteit en goede service. Hij komt altijd even een praatje maken of alles naar wens is. Hij houdt altijd rekening met de wensen van zijn klanten. Ik eet regelmatig bij indiase restaurants en je merkt dat Taj Mahal veruit de beste indiase restaurant is in Flevoland. De chef-kok heeft jarenlange ervaring in de indiase keuken en dat proef je zeer zeker. Ik heb hun ook een keer catering laten doen voor ongeveer 200 mensen op mijn werk en dat was ook zeer geslaagd. Ik kan iedereen restaurant Taj Mahal uit Almere Poort aanbevelen!
Mark M.
  • Datum van je bezoek: 25 jun. 2016
We hebben weer heerlijk gegeten bij Taj Mahal. Echt Indiaas eten en ze hebben.nu ook fantastische wijn uit India, van Sula. Heerlijke Shiraz, Zinfandel, Viognier of een mooie droge frisse bubbel als aperitief. Een perfecte combinatie van wijn en spijs. Echte aanrader!!!!
Karin S.
  • Datum van je bezoek: 19 jun. 2016
Een week geleden hier geweest, en eerlijk waar wat kan je hier heerlijk eten. Een vriendelijke team aanwezig met wie je een makkelijke praatje aan gaat. De bediening kon advies op maat geven. Het duurde even voordat het eten geserveerd was, maar het was het wachten meer dan waard. Wij komen hier zeker terug, en gaan ook gebruik maken van het afhaal en bezorging.

Wij hebben een top avond gehad.

Ik geloof er in dat u die ook zal hebben!.
marina.schriek .
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2016
Heerlijk gegeten, goede Indiase keuken. Uiterst vriendelijke bediening, je moet echter geen haast hebben. Het restaurant ademt de Indiase sfeer maar mist wel het intieme karakter.
Ghalied84 .
  • Datum van je bezoek: 4 jun. 2016
Vandaag 4/6/16 hebben mijn vrouw en ik van harte genoten tijdens ons eerste bezoek aan dit restaurant. De service was heel goed. Er wordt een praatje gemaakt, er wordt gevraagd of alles naar wens is. Maar het belangrijkste is het eten. Dit was zeer goed en smakelijk. Rijkelijke porties die wij hadden onderschat. We namen de rest mee naar huis. De prijs- kwaliteitsverhouding is goed. Zeer warme ontvangst en vertrek. Wij hadden een speciaal verzoek bij ons gerecht. Direct werd ons een voorstel gedaan die paste. Een restaurant dat meedenkt met z'n gasten is voor ons een aanrader. Kortom, tot de volgende keer! Een kleine aandachtspunt is misschien het iets te lang wachten op het eten. Tegelijkertijd bewijst dit ook dat inderdaad alles vers wordt klaargemaakt.
Fahra .
  • Datum van je bezoek: 3 jun. 2016
Taj mahal van almere poort heeft heerlijke indiaase eten! Het is vers en lekker warm bij de bezorging aan huis.
Keuzes zat in hun brede menu maw voor iedereen is er iets lekkers.
Mijn kinderen zijn dol op hun nan brood maar ook op hun gemarineerde kipvleugeltjes. Ook de biriani lams is een echte aanrader!
Mocht je een keer echt indiaas eten willen, dan raad ik de tak mahal aan van almere poort
jeroen_spikey .
  • Datum van je bezoek: 29 mei 2016
Bediening was niet heel snel, maar wel erg vriendelijk. Entourage zou iets warmer aangekleed kunnen worden. Het duurde lang voordat we het eten kregen, maar het eten was heerlijk! Alles was vers gemaakt.
Alex V.
  • Datum van je bezoek: 28 mei 2016
De hoogste score van Almere (gedeeld met een ander Indiaas restaurant aan de andere kant van Almere) dus nieuwsgierig geworden. Beste restaurant van Almere wellicht niet want er is culinair heus wat meer te beleven, Bv in Almere Haven. Bij Taj Mahal vind ik het decor niet super en de bediening aardig maar gezegd moet worden: het eten is echt erg lekker!