Meer informatie over restaurant Taj Mahal

9,1

Jouw recensie over het restaurant Taj Mahal

Mirja V.
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2017
Onbekend restaurant voor ons maar echt een aanrader!! Alle positieve revensies kloppen! Het eten is heerlijk en het zijn kleine porties waardoor je veel verschillende dingen kan proberen. De service is goed en de bediening is heel aardig! Zeker een keer naartoe gaan!
Ben T.
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2017
Heerlijk gegeten, wij hebben ons laten verrassen door de bediening en dat was geweldig , een gezelschap van 7 personen met 4 hoofdgerechten hebben wij zeker van genoten. 1 min punt van het restaurant is het grote TV schem . Wij raden aan om een cd speler met Indiaas Muziek ipv een TV scheme. TV schem Leid af in gezelschap. Maar we raden iedereen aan om daar een keer gegeten te hebben. Het was een TOP Avond
Bart B.
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2017
Heerlijk gegeten. Gerechten zijn smakelijk. De bediening is erg vriendelijk. Wat we over hadden konden we meenemen.
Verzorging toiletten kan iets beter. Televisie mag wat ons betreft uit.
Mimoun M.
  • Datum van je bezoek: 14 jun. 2017
De chef heeft zijn uiterste best gedaan voor ons, zeer vriendelijke en persoonlijke bediening. Bijzonder aardig en bijzonder mooi decor, met het weidse uitzicht rondom.
Jan-Willem D.
  • Datum van je bezoek: 17 mei 2017
Vandaag voor het eerst in Taj Mahal in Almere gegeten. Het was verrukkelijk! Heb om eerlijk te zijn in lange tijd niet zo goed buiten gegeten als bij Taj Mahal. En het personeel zag er niet alleen verzorgd uit, maar was ook nog eens erg vriendelijk en gastvrij. Is zeker een aanrader!
kries N.
  • Datum van je bezoek: 28 apr. 2017
Vandaag voor het eerst naar restaurant Taj mahal geweest in Almere poort. Echt heel erg heerlijk gegeten en alles was lekker vers .
Even gesproken met de eigenaar erg vriendelijk en gastvrij.
Echt het is een aanrader als je van lekker eten houdt en alles wordt vers in de keuken bereid en dit heb ik in menig restaurant in Almere helaas anders meegemaakt.
Laura V.
  • Datum van je bezoek: 16 apr. 2017
Heerlijk gegeten bij de Taj Mahal. We hadden het Shahanshah menu, wat een aanrader is. Alles was ontzettend lekker, vooral de butter chicken wil ik snel nog eens eten. Vriendelijk personeel ook. Hier komen we zeker weer eens terug!
Ben V.
  • Datum van je bezoek: 11 apr. 2017
Fantastisch eten, dit is bij uitstek het beste Indiaase restaurant van Almere! Vriendelijk personeel (wel vaak nieuwe mensen). De inrichting verdient wel wat aandacht.
Sen H.
  • Datum van je bezoek: 25 feb. 2017
Gezellig en lekker gegeten met zijn tween.
Leuke sfeer en zeker aanrader . Ook voor grote groepen leuk idee .
Leuk personeel . Heel relaxd.
Raymond V.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2017
Lekker gegeten. Ondanks een ander groot gezelschap hoefden we niet lang te wachten, netjes. Uitgebreid menu. Smaak was best goed, ik had voor "mild" iets licht pittigs verwacht maar dat was het geenszins (tenminste, bij de chicken bhuna). Fish curry had een rijkere smaak.
Vriendelijke en vlotte bediening. Aankleding is wat minder maar wel voldoende sfeer.
S K.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2017
Weer goed om terug te zijn geweest. Heerlijk gegeten in een rustige omgeving. Nieuwe gerechten proberen blijft spannend. Maar mijn favoriet is nu bekend!
Bedankt en tot de volgende keer!
Aya M.
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2016
Ik heb mijn verlovingsfeest bij deze restaurant gevierd met 30 mensen. Het eten was heerlijk! Voor een hele goede prijs en super goede service. Het personeel was erg vriendelijk en alles was tot op de puntjes geregeld door hun.
Mitta D.
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2016
Vandaag hier, na een aantal keer afhalen, gegeten. Van het eten waren wij al fan, maar de personeel is ook erg vriendelijk. Kortom een erg verzadigd buik en een blij hart.
Jan V.
  • Datum van je bezoek: 25 dec. 2016
gisteren hier gegeten en het was heerlijk, ondanks de drukte werd er goed gelet op de aanwezige gasten en was er toch een vlotte service aanwezig. wij hadden op tafel tweemaal de mix starter en een chilli tikka tandoori, een sheekh kebab tandoori, een butter chicken en een chicken tikka balti special. Mijn aanrader is de chicken balti special, het was een zooo lekkere combinatie van kruiden, heerlijk gewoon.
Karsten H.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2016
Heerlijk gegeten!! o.a. : Lamb Tikka Masala. Lamb Madras(lekker scherp) . Aubergine Bharta. Garlic Nan. Vlotte bediening. Ruime porties, fijne smaak. Echt een aanrader dit restaurant. En ook nog gratis parkeren voor de deur. Hier komen we terug!
Ellen S.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2016
Wij zijn met een gezelschap van 4 personen gaan eten bij Taj Mahal Almere. Enkele van ons zijn niet echt bekend met de Indiase keuken. Op ons verzoek is daarom een keuze voor ons gemaakt uit een aantal gerechten waar we met z'n vieren van konden nemen. En ..... zeer geslaagd. Er zijn verschillende gerechten geserveerd zowel met lamsvlees, kip, vis en vegetarisch, uiteraard met nan, rijst enz. Er is rekening gehouden met onze smaak, alles was zeer smakelijk en geen moeite was teveel voor deze geweldige vriendelijke mensen. Het was een geslaagde kennismaking en wij komen zeker terug.
Debrisa W.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2016
Taj mahal in Almere, een plek om te genieten van heerlijke gerechten die met veel plezier door de chef word bereid en later met net zoveel plezier door de bediening word geserveerd. Altijd in voor een babbeltje en ook nooit te beroerd om een passend wijnadvies te geven .
henK S.
  • Datum van je bezoek: 14 sep. 2016
Van het voorgerecht tot het hoofdgerecht genoten. Heerlijke witte wijn erbij. Goede bediening. Grote porties dus geen ruimte meer voor nagerecht. Alles was top. Kom hier zeer zeker terug!
henK S.
  • Datum van je bezoek: 13 sep. 2016
Chicken tikka masala erg lekker. Vriendin had de pittge tandoor genomen, zij vond het lekker, voor mij te pittig om te proeven. De garlic nan was echt heerlijk. De personeel was zeer vriendelijk.
Annette V.
  • Datum van je bezoek: 6 aug. 2016
We hadden erg pech, we moesten 50 min wachten op het eten. We kregen zelfs geen mandje met brood of iets. Drinken ging ook mis. Alles leek fout te gaan, door vakantie en weinig en slecht geinstrueerd personeel. We kregen uiteindelijk wel korting. Het eten was op zich erg lekker. Ze hadden gewoon hun dag niet, maar dan kan je beter niet open zijn denk ik. Ook gingen afhaal bestellingen voor ons.