Taj Mahal

Speciale deals

-20% op de Rekening

Over het restaurant Taj Mahal

Intense gerechten uit de Indiase en Bengaalse keuken

De Indiase keuken behoort tot de oudste ter wereld en is befaamd om de vele kruidenmengsels die de gerechten hun unieke smaak geven. Een heel scala aan kruiden wordt vaak eerst gedroogd, geroosterd en vervolgens vermengd volgens de lokale traditie. De gerechten waar de mengsels in worden verwerkt, hebben een ongeëvenaard intense en complexe smaak.

Meer informatie over restaurant Taj Mahal

• : Parkeerplaats & Betaald parkeren in de buurt

Jouw recensie over het restaurant Taj Mahal

Andries S.
  • Datum van je bezoek: 18 sep. 2017
De meester Chef-kok is terug en dat proef je! Na enige tijd wat minder vaak present te zijn geweest om dagelijks te koken in zijn eigen restaurant heeft Jamal de passie voor de Indiaase keuken weer opgepakt.
Goed te zien dat hij ook weer een praatje maakt met zijn gasten, en belangrijker dat "de Maitre" de kwaliteit van zeer goed, naar het niveau van het allerhoogste platform culinair gezien heeft gebracht.
Dit pitoreske restaurantje in Den Haag kan zich zonder meer meten, met de allerbeste curry en tandoori restaurants in welke metropool ter wereld dan ook!
Fijn je weer te zien Jamal ga zo door!

Andries
I F.
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2017
We hadden korte tijd om te dineren. We hebben het doorgegeven aan de bediening en we werden snel geholpen. Het eten was prima. De bediening was behulpzaam en vriendelijk.
Eric V.
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2017
Halverwege de tijd aangegeven dat we naar het theater moesten en dus 19:55 wegmoesten. We waren de eerste gasten die binnenwaren (18:30 uur) en de laatste die de maaltijd geserveerd kregen. 20% Iens korting werd niet afgetrokken, we moesten er expliciet om vragen. Het eten was wel erg lekker en de bediening erg aardig.
John B.
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2017
Fijne admosfeer en nog beter eten.
Tandoori s zijn echt super!Curry s ook.
Schrimp Biryani, mn favoriet met mooie lange luchtige rijst die het geheel echt afmaakt.
Ben hier vaker nu geweest maar het lijkt of de kwaliteit steeds beter wordt.
Je merkt gewoon echt dat men hier vers en de beste kwaliteit producten gebruikt.Top dus!
Happy C.
  • Datum van je bezoek: 7 sep. 2017
Ik was voor het eerst bij Taj Mahal, en alhoewel ik als Hindoestaanse wel wat gewend ben met lekker eten, springt dit restaurant wel met kop en schouders wat smaak betreft boven alle anderen uit!
Niet alleen de curry's en tandoori's, maar ook de deserts zijn heel erg bijzonder!
Ik ga hier zeker vaker naar toe!
Michael Philip V.
  • Datum van je bezoek: 6 sep. 2017
Lekker gegeten, zowel de voorgerechten hoofd en toetjes waren lekker. We komen uit belgie dus weten wat lekker eten is ;p
Het eten was erg snel klaar en dat kwam goed uit want we hadden erg trek in indiaas eten.
We kwamen hier verzeild voor de eerste keer, het was in een klein straatje in de binnenstad van Den Haag, we komen zelf van buiten de stad dus het was een gokje hier binnen te gaan.
Voortaan weten we dus waar we heen moeten als we in Den Haag zijn en smakelijk wllen eten.
We kunnen een ieder dit restaurantje aanraden,
Tot de volgende keer.

Arnoud uit Grimbergen {Belgie}
John B.
  • Datum van je bezoek: 5 sep. 2017
Eenvoudig is het niet te vinden een goed Indiaas restaurant in Den Haag, behalve de Taj Mahal in de Maliestraat, Den Haag, is dat wel en uitzondering op deze regel. Het eten is zaig echt voor de connaiseur op dit gebied.Proef de zeer geurige en verfijnde disches; we met name de vegetarische gerechten. De service is efficiënt en zeer vriendelijk en uitmuntend,daarom dat we deze plek aanbevelen. Bezoek Taj Mahal en voel u qua eten echt in India!!

John
Yahya S.
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2017
Taj Mahal ligt in een klein oud straatje in een mooi gedeelte van Den Haag dat uitkomt op een gracht. Even zoeken voor degene die "van buiten" komt Met z'n tweeën gegeten: tandoori kingprawn en chicken tikka massala. Daarbij linzen, nanbrood en raita. Alle verschillende smaken combineerden goed en we hebben heerlijk gegeten. Mango lassi erbij drinken is weer een heerlijke smaak erbij.mij meaning is best indaas restaurant in denhaag.
Martine V.
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2017
Heerlijk gegeten, goede en gezellige bediening! Voor herhaling vatbaar
Peter K.
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2017
Het eten is van top kwaliteit. Het eten wordt snel voorbereid en de service is vriendelijk en professioneel. De restaurant is op loopafstand van het centrum maar in een rustige straat. Wij komen hier vaak en de kwaliteit is altijd heel goed. Ons favoriet is king prawn malai!
Mila L.
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2017
Bv op de menukaart stond bij een van de voorgerechten mulligatwanisoep met kokos, citroen en kruiden. Toen we deze hadden besteld en begonnen te drinken/eten, bleek dat er lamsvlees in de soep zat. Wij verrast en vroegen na bij de ober omdat er op de menukaart niet stond dat er lamsvlees in zat. Hij zei ja er zit lamsvlees in. Wij zeiden, u had het moeen vertellen, want voor vegetariërs zou dit uit den boze zijn. Maar de soep smaakte voortreffelijk!
HildePeter C.
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2017
Lekker gegeten en fijne bediening
arthur G.
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2017
Prima eten, vriendelijke mensen, inrichting wat oud. Maar voor goede curry zeker aan te bevelen
Gitte V.
  • Datum van je bezoek: 6 jun. 2017
Vriendelijke bediening, heerlijk eten. We komen hier zeker terug.
Nienke C.
  • Datum van je bezoek: 15 mei 2017
Ontzettend lieve en meedenkende bediening! En super lekker eten. Absoluut een aanrader!
Thomas B.
  • Datum van je bezoek: 7 mei 2017
Het eten is heerlijk. Zeer correct personeel en hulpvaardig. Goed gevulde kaart en de porties zijn precies goed. Zeer lekker gegeten en je mag zoef weten hoe pikant je het wilt hebben. Achteraf doet een heerlijke mango lassi anders wel wonderen! Ik vind Taj Mahal toch wel de beste Indiase restaurant in Den Haag. Zeker een aanrader.
Alice B.
  • Datum van je bezoek: 24 apr. 2017
Klein restaurantje, geen luxe uitstraling maar het eten is geweldig... Naanbrood ook zalig. Kom er als liefhebber van Indiaas eten zeker nog eens terug.
Jan-Douwe W.
  • Datum van je bezoek: 8 apr. 2017
Heerlijk gegeten in dit drukbezochte restaurant. Goede menu's en een erg vriendelijke bediening. Aanrader voor iedereen die van goed Indiaas eten houdt.
Stephan V.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
Geweldig eten, met een weldadig gevoel vertrokken. Aardige mensen. Wat mij betreft se beste indier van den haag.

De chiken bytter masala en tikka massala zijn de beste die ik tot dusver gehad heb.
Lieka68 P.
  • Datum van je bezoek: 1 jan. 2017