Taj Mahal

Maliestraat 5 2514 CA Den Haag Nederland Kaart

Over het restaurant Taj Mahal

Intense gerechten uit de Indiase en Bengaalse keuken

De Indiase keuken behoort tot de oudste ter wereld en is befaamd om de vele kruidenmengsels die de gerechten hun unieke smaak geven. Een heel scala aan kruiden wordt vaak eerst gedroogd, geroosterd en vervolgens vermengd volgens de lokale traditie. De gerechten waar de mengsels in worden verwerkt, hebben een ongeëvenaard intense en complexe smaak.

Meer informatie over restaurant Taj Mahal

• : Parkeerplaats & Betaald parkeren in de buurt

Stephan V.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
Geweldig eten, met een weldadig gevoel vertrokken. Aardige mensen. Wat mij betreft se beste indier van den haag.

De chiken bytter masala en tikka massala zijn de beste die ik tot dusver gehad heb.
Lieka68 P.
  • Datum van je bezoek: 1 jan. 2017
Heerlijk gegeten.
Gastvrije ontvangst.
Lekkere gerechten
Jan M.
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2016
In de Kerstvakantie hebben mijn vriendin en ik hier heerlijk gegeten.
Mijn gerecht: Chicken Korma, Palak Massala (spinazieschotel) en Garlic Nan (zacht brood met knoflook). Deze milde hoofdschotel van kip smaakte mij uitstekend.
Als toetje namen we Kulfie. Ik had nog nooit eerder Indiaas ijs gegeten en ik vond het verrukkelijk.
De prijs/kwaliteit verhouding van de maaltijd vind ik goed.
Het personeel vormt een gemotiveerd team, de bediening doet erg zijn best om het de klanten naar de zin te maken. Ze kunnen goed adviseren over de gerechten (ik eet maar zelden Indiaas). Verder zijn ze heel erg vriendelijk.
Er is een bepaalde Oosterse sfeer in het restaurant. Ik voelde mij er op een bijzondere manier thuis.
Ik kom hier beslist weer terug en kan Taj Mahal bij iedereen aanbevelen.
Aalieyah G.
  • Datum van je bezoek: 24 dec. 2016
Het eten was ontzettend lekker. De service was heel goed. Heel aardig personeel. Het eten was ook niet te pittig het was precies goed.
Shivanie R.
  • Datum van je bezoek: 24 dec. 2016
Heb super heerlijk gegeten met mijn familie. Leuke personeel, heel vriendelijk. Het eten was goed gekruid en niet te pittig. Het is zeker een aanrader!
linda D.
  • Datum van je bezoek: 22 dec. 2016
Mijn vader en ik kwamen hier best wel laat eten. Het was een mooi restaurant en heel knus. Ik bestelde als voorgerecht de somosas en mijn vader de onion bhaji. Ze waren heel erg lekker. Als hoofdgerecht nam mijn vader de Kingsize prawn balti en ik de chicken tikka masala. Het hoofdgerecht was goddelijk! We hadden ook een praatje gehad met de eigenaar die erg aardig was en de bediening was ook vriendelijk.
Dit is zeker een restaurant waar we terug zouden willen komen. Echt een aanrader.
Dre M.
  • Datum van je bezoek: 19 dec. 2016
Gemengde gevoelens na hier gegeten te hebben. We hadden niet gereserveerd en kregen de indruk van de gastheer dat het lastig zou worden om een tafel vrij te krijgen. Maar de zaak was op dat moment halfleeg en bleef dat ook de rest van de avond.... Twee maal vegetarische schotel (Thali) besteld en een kindermenu. Het voorgerecht (onion baji) was lekker krokant, maar van binnen nog bevroren !!??!! De kip van het kindermenu was voornamelijk bot en bijna geen vlees. De thali gerechten waren middelmatig, elders echt veel beter gegeten. Drankjes pas gereserveerd na herhaaldelijk vragen en ook nog eens de verkeerde drankjes. Nan brood was niet gaar. Ook het interieur en met name de toiletten doen smoezelig aan.
Helaas, niet voor herhaling vatbaar.
R .
  • Datum van je bezoek: 10 dec. 2016
Een aanrader. Heerlijke chicken tikka masala en chicken kashmiri gegeten. Zeer vriendelijke bediening.
Muhammad A.
  • Datum van je bezoek: 10 dec. 2016
Overheerlijk gegeten! Volop keuze uit heerlijke gerechten en een heel vriendelijke bediening. In Nederland nog nergens zo lekker Indiaas gegeten. Wij komen zeker nog eens terug. Reserveren is wel aan te raden. Wij hadden zonder reservering vanavond om 17.45 uur de laatste 4 persons tafel.
Fubar6 .
  • Datum van je bezoek: 2 nov. 2016
Wederom heerlijk gegeten bij Taj Mahal. Het personeel is buitengewoon vriendelijk en staat meteen voor je klaar. De curry's zijn bijzonder smaakvol en onderscheiden zich echt van elkaar. Het naanbrood is heerlijk (vooral het peshwari naan). Kortom dikke aanrader. Mijn persoonlijke favoriet als het op indiaas eten aankomt.
Rob B.
  • Datum van je bezoek: 14 aug. 2016
Wij eten regelmatig Indiaas. Het eten smaakte lekker, maar was niet zo kruidig als dat we gewend zijn. Bediening super vriendelijk. Voor Indiase-restaurant begrippen zag het restaurant er gezellig uit. Locatie top!
Dirtsa .
  • Datum van je bezoek: 2 aug. 2016
Taj Mahal ligt in een klein oud straatje in een mooi gedeelte van Den Haag dat uitkomt op een gracht. Even zoeken voor degene die "van buiten" komt
Met z'n tweeën gegeten: tandoori kingprawn en chicken tikka massala. Daarbij linzen, nanbrood en raita. Alle verschillende smaken combineerden goed en we hebben heerlijk gegeten. Mango lassi erbij drinken is weer een heerlijke smaak erbij.

Syeda M.
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2016
Heel lekker gegeten gisteren. Een van de lekkerste tandoori gerechten in jaren gehad en - op aanbeveling van de kelner - ook een ander hoofdgerecht (als een van de huisspecialiteiten) besteld. Beiden pittig gekruid en prima voorbereid. Een tafel bij het raam en goede bediening ondanks een volle tent. Uitstekend ervaring.
Natalie S.
  • Datum van je bezoek: 19 jun. 2016
Gisteravond hier gegeten. Ik hou erg van Indiaas en maak dat ook vaak zelf. Het eten was erg lekker. Vooraf de uien met kikkererwtenmeel gedeeld. Als hoofdgerecht lam en linzencurry. Beide goed spicy en op smaak. Heel gezellig zit je er echter niet bij. Na het eten ergens anders koffie gedronken.
Babetschuil .
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2016
Lekker indiaanse in een leuke omgeving in denhaag
3 verschillende gerechten incl tandori namen wij en dat beviel uitstekend.
bediening prima en vlot
Prima Prijs/kwaliteit verhouding
Peter V.
  • Datum van je bezoek: 29 apr. 2016
Vooral de onion bahjee als voorgerecht en kheer als nagerecht waren erg lekker. Super vriendelijke bediening wat het eten bij Taj Mahal een leuke ervaring maakt.
Wimfisser098 .
  • Datum van je bezoek: 23 apr. 2016
een prima restaurant met een prima prijs/kwaliteit-verhouding, daarom een 10 voor het eten. Het is altijd smakelijk en er is veel keuze. De bediening is prima en zorgt voor een vrolijke Indiaase sfeer. Echt een aanrader, wij komen er regelmatig en gaan altijd met een goed gevoel weer naar huis.
Gert V.
  • Datum van je bezoek: 14 apr. 2016
Leuk en knus restaurant. Vriendelijke bediening en prima eten. De samosa en rogan josh waren erg lekker. Een adres om te onthouden.
S S.
  • Datum van je bezoek: 21 mrt. 2016
Erg vriendelijke bediening en heerlijk eten. We komen hier zeker nog weer terug, want de menukaart staat vol heerlijks.
Jeanmarc070 .
  • Datum van je bezoek: 29 feb. 2016
Heerlijk met paar mensen gegeten,personeel was uiterlijk vriendelijk om te adviseren Voor de gerechten na het aanhoren van onze smaak en wens.
Wij vonden allemaal dat we een smaak terug vonden, die we alleen maar dachten te kennen in India zelf.
Het personeel was uiterst zorgzaam in de bediening en met een vriendelijkheid
Die we dachten verloren te zijn in Nederland.
Het is een restaurant waar we zeker terug gaan en waar we Dan zeker zijn dat de gerechten evernaren wat we kennen uit onze reis in India,voortaal hun chicken massala en de tandori mix zijn gerechten die we daar weer gaan bestellen. En waar we ook zeker zijn dat het personeel er voor gaat zorgen dat buiten het eten ook de service van zeer hoog niveau is.