Taj Mahal

Maliestraat 5 2514 CA Den Haag Nederland Kaart

Speciale deals

Over het restaurant Taj Mahal

Intense gerechten uit de Indiase en Bengaalse keuken

De Indiase keuken behoort tot de oudste ter wereld en is befaamd om de vele kruidenmengsels die de gerechten hun unieke smaak geven. Een heel scala aan kruiden wordt vaak eerst gedroogd, geroosterd en vervolgens vermengd volgens de lokale traditie. De gerechten waar de mengsels in worden verwerkt, hebben een ongeëvenaard intense en complexe smaak.

Meer informatie over restaurant Taj Mahal

• : Parkeerplaats & Betaald parkeren in de buurt

Jouw recensie over het restaurant Taj Mahal

arthur G.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2017
Eten is echt heel erg goed! Bediening vriendelijk en attent. Inrichting beetje oud maar wel schoon
marian K.
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2017
Prima Indiaas eten, goede prijs/kwaliteit; prettige sfeer
Jolanda V.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2017
Heerlijk eten! En zeer attente bediening. Kom er zeker terug!
berro P.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2017
We hebben heerlijk gegeten maar de gerechten waren erg zout. Bij kruiden is geen zout nodig> Dat was het enige minpunt.
TeamT
Anja B.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2017
Ik heb voor het eerst echt lekkere Idaas eten gegeten . Echt super. Dus ik raad het aan als je van verrukkelijke eten wilt genieten.

Groetjes,
Anja
Ronald V.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2017
Goede atmosfeer je voelt je meteen thuis, en het eten is perfect, goede curry s alle vlees uit de over erg mals en genuanceerd gekruid!
Precies goed!
Niets op aan te merken.En niks teveel gezegd ben op aanraden van de recensies naar Taj Mahal gegaan.Wat mij betreft mn vaste adres voor indiaans eten.Het was overgens erg druk vrikdag maar we hadden het naar ons zin met deze mensen :-)

Groet Ronald
Nisha M.
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2017
Het eten is goed. Alleen de bediening duurde erg lang. Dit vonden wij erg jammer.
Annemiek V.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2017
Heerlijk gegeten...kan niet anders zeggen! Voor herhaling vatbaar
Alleen beetje jammer dat bij de rekening niet de 20% korting van de iens reservering berekend was
Avi G.
  • Datum van je bezoek: 1 okt. 2017
Het viel ons op dat de zaak er weer fris uitzag mooie vloer en muren verfwerk waren gedaan.Het gaat uiteindelijk om het eten maar de aandacht is aanwezig.De kip madras was onovertroffen lekker, en lam Masala Supermals.Ook een dish met romige zoete kip was perfect.
We komen zeker ook terug!
Kees O.
  • Datum van je bezoek: 29 sep. 2017
We hadden een menu met soep, mixed grill en een dessert. De soep was erg zout. Het vlees van de mixed grill vonden we aan de droge kant. De aankleding van het hoofdgerecht was wat mager met rijst, een lekker pittig prutje en een salade.
De bediening was uitstekend. Snel en vriendelijk, ondanks de drukte.
Ik kan geen oordeel over een restaurant vellen op basis van één bezoek, maar bij dit bezoek was er nog ruimte voor verbetering.
Percy M.
  • Datum van je bezoek: 23 sep. 2017
Het eten was ontzettend lekker. Wij waren lang op zoek naar een goed indiaans restaurant en die hebben we nu gevonden. Zeker voor herhaling vatbaar.
Mila L.
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2017
Het eten was voortreffelijk! Verrukkelijk! Dit was mn tweede bezoek aan dit restaurant en beide keren heb ik werkelijk heerlijk gegeten,niet alleen de smaak was erg lekker, maar ook de kwaliteit van bv. Het vlees was uitstekend, pure kipfilet zonder vetdeeltjes eraan. Het was er wederom vol bezet, dus ik was blij dat ik had gereserveerd, anders moesten we mogelijk lang wachten. Er was slechts 1 ober en die moest dus 10 handen hebben, maar dat had hij natuurlijk niet. Hij was vergeten ons papperdum aan te bieden tijdens het wachten op ons eten. Ik ga een volgende keer zeker weer hier naartoe voor een overheerlijk diner.
Andries S.
  • Datum van je bezoek: 18 sep. 2017
De meester Chef-kok is terug en dat proef je! Na enige tijd wat minder vaak present te zijn geweest om dagelijks te koken in zijn eigen restaurant heeft Jamal de passie voor de Indiaase keuken weer opgepakt.
Goed te zien dat hij ook weer een praatje maakt met zijn gasten, en belangrijker dat "de Maitre" de kwaliteit van zeer goed, naar het niveau van het allerhoogste platform culinair gezien heeft gebracht.
Dit pitoreske restaurantje in Den Haag kan zich zonder meer meten, met de allerbeste curry en tandoori restaurants in welke metropool ter wereld dan ook!
Fijn je weer te zien Jamal ga zo door!

Andries
Irene F.
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2017
We hadden korte tijd om te dineren. We hebben het doorgegeven aan de bediening en we werden snel geholpen. Het eten was prima. De bediening was behulpzaam en vriendelijk.
Eric V.
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2017
Halverwege de tijd aangegeven dat we naar het theater moesten en dus 19:55 wegmoesten. We waren de eerste gasten die binnenwaren (18:30 uur) en de laatste die de maaltijd geserveerd kregen. 20% Iens korting werd niet afgetrokken, we moesten er expliciet om vragen. Het eten was wel erg lekker en de bediening erg aardig.
John B.
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2017
Fijne admosfeer en nog beter eten.
Tandoori s zijn echt super!Curry s ook.
Schrimp Biryani, mn favoriet met mooie lange luchtige rijst die het geheel echt afmaakt.
Ben hier vaker nu geweest maar het lijkt of de kwaliteit steeds beter wordt.
Je merkt gewoon echt dat men hier vers en de beste kwaliteit producten gebruikt.Top dus!
Happy C.
  • Datum van je bezoek: 7 sep. 2017
Ik was voor het eerst bij Taj Mahal, en alhoewel ik als Hindoestaanse wel wat gewend ben met lekker eten, springt dit restaurant wel met kop en schouders wat smaak betreft boven alle anderen uit!
Niet alleen de curry's en tandoori's, maar ook de deserts zijn heel erg bijzonder!
Ik ga hier zeker vaker naar toe!
Michael Philip V.
  • Datum van je bezoek: 6 sep. 2017
Lekker gegeten, zowel de voorgerechten hoofd en toetjes waren lekker. We komen uit belgie dus weten wat lekker eten is ;p
Het eten was erg snel klaar en dat kwam goed uit want we hadden erg trek in indiaas eten.
We kwamen hier verzeild voor de eerste keer, het was in een klein straatje in de binnenstad van Den Haag, we komen zelf van buiten de stad dus het was een gokje hier binnen te gaan.
Voortaan weten we dus waar we heen moeten als we in Den Haag zijn en smakelijk wllen eten.
We kunnen een ieder dit restaurantje aanraden,
Tot de volgende keer.

Arnoud uit Grimbergen {Belgie}
John B.
  • Datum van je bezoek: 5 sep. 2017
Eenvoudig is het niet te vinden een goed Indiaas restaurant in Den Haag, behalve de Taj Mahal in de Maliestraat, Den Haag, is dat wel en uitzondering op deze regel. Het eten is zaig echt voor de connaiseur op dit gebied.Proef de zeer geurige en verfijnde disches; we met name de vegetarische gerechten. De service is efficiënt en zeer vriendelijk en uitmuntend,daarom dat we deze plek aanbevelen. Bezoek Taj Mahal en voel u qua eten echt in India!!

John
Yahya S.
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2017
Taj Mahal ligt in een klein oud straatje in een mooi gedeelte van Den Haag dat uitkomt op een gracht. Even zoeken voor degene die "van buiten" komt Met z'n tweeën gegeten: tandoori kingprawn en chicken tikka massala. Daarbij linzen, nanbrood en raita. Alle verschillende smaken combineerden goed en we hebben heerlijk gegeten. Mango lassi erbij drinken is weer een heerlijke smaak erbij.mij meaning is best indaas restaurant in denhaag.