Taj Mahal

-20% op de Rekening

Exclusief menu's

Over het restaurant Taj Mahal

Intense gerechten uit de Indiase en Bengaalse keuken

De Indiase keuken behoort tot de oudste ter wereld en is befaamd om de vele kruidenmengsels die de gerechten hun unieke smaak geven. Een heel scala aan kruiden wordt vaak eerst gedroogd, geroosterd en vervolgens vermengd volgens de lokale traditie. De gerechten waar de mengsels in worden verwerkt, hebben een ongeëvenaard intense en complexe smaak.

Meer informatie over restaurant Taj Mahal

• : Parkeerplaats & Betaald parkeren in de buurt

Jouw recensie over het restaurant Taj Mahal

Rayen Y.
  • Datum van je bezoek: 6 sep. 2018
Eten was lekker. Goede prijzen en aardig personee
P B.
  • Datum van je bezoek: 28 aug. 2018
Zeer smakelijk gegeten in een wat sober ingericht restaurantje. Voldoende keus voor vegetariërs. Niet duur. Vlotte bediening. Komen zeker nog een keer terug als we weer eens in Den Haag zijn.
Katharina D.
  • Datum van je bezoek: 28 aug. 2018
Echt verrassend hoe onvriendelijk en slecht de service in een restaurant kan zijn, al in de eerste 5 minuten! Toen we water bestelden kregen we te horen dat de kraan kapot is?!?!? (Zagen later die avond wel dat er kraanwater geserveerd werd...)
Eten was lekker maar best weinig.... vanavond voor de tweede keer teleurgesteld, dus dit was echt de laatste keer.
Alice B.
  • Datum van je bezoek: 21 aug. 2018
Dit is typisch zo'n restaurant waarop de zin 'Don't judge a book by its cover' van toepassing is.
Nu 3x keer gegeten met mijn man, elke keer fantastisch.
Butter Chicken absolute aanrader en naanbrood ook heerlijk.
Rolf K.
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2018
Lekker gegeten!
A. L.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2018
Vrijdag 10-8-18 hier gegeten. Het interieur zier er wat basic uit maar, afgaande op de recensies, hier gegeten. Het was heerlijk! Ik niet te spicy, mijn man juist wel en de balans was precies goed. Uiterst vriendelijk personeel en ook prima prijs-kwaliteit verhouding. Kortom: een aanrader.
Ronald V.
  • Datum van je bezoek: 8 aug. 2018
Heerlijk gegeten echt verse producten!New Zeelands Lam spiesjes gegeten uit de kleioven.Masalla is hier uitmuntend!
Ook het naambrood is hier een delicatesse... vraag om de kokossuitvoering die is zalig!
Ajay M.
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2018
Nice food!
Bo V.
  • Datum van je bezoek: 23 jul. 2018
Goed en prettig gegeten.
Anne-Tjerk M.
  • Datum van je bezoek: 17 jul. 2018
wat een fijn restaurant, vriendelijke bediening en heerlijke gerechten. aanrader!
Richard L.
  • Datum van je bezoek: 13 jul. 2018
Taj Mahal heeft een uitgebreid menu, met ook de nodige visgerechten, waarbij het wel jammer was dat de vistandoori op was. Maar we waren zo ongeveer de eerste gasten, dus we vermoeden dat de zalmforel niet was ingekocht. De smaken zijn uitstekend, alleen is de portionering wat aan de krappe kant. Wel jammer was dat we zelf om de 20% reserveringskorting moesten vragen, maar dat komt helaas wel vaker voor.
Kelly J.
  • Datum van je bezoek: 21 jun. 2018
In een woord...(h)eerlijk eten....
Alles smaken kwamen mooi overeen.
Let wel HEET is HEET...
Maar ik heb nog nooit zo lekkere curry op.
Ja ik zal zeker langs komen als ik nog eens in de buurt bent...TOP
Albert T.
  • Datum van je bezoek: 11 jun. 2018
Was weer heeeeeeeerlijk!
Tim V.
  • Datum van je bezoek: 4 jun. 2018
Eten was goed. Service niet meer dan prima. Genoeg keuze en ook veel glutenvrij. Gewoon lekkere Indiër, niet al te vet ook.
Ronald V.
  • Datum van je bezoek: 10 mei 2018
Heerlijk hebben we gegeten, vooral de tandoori is perfect alle voorgerechten zijn erg lekker en de idiaase kaas is zeer vers. Het brood en de crackers vooraf als geste waren zalig met sausjes erbij! En niet duur voor de kwaliteit die je krijgt! Vriendelijk personeel en erg betrokken ook. Het schijnt zelfs dat leden van het koninklijk huis er komen eten en ja ik zag de foto op de site staan op facebook!!! Nou dan moet het wel goed zijn ha ha !! Aandader dus dit restaurantje!!!

Groet Dilia
Minka V.
  • Datum van je bezoek: 9 mei 2018
Een gezellig klein restaurant in een prachtige buurt van Den Haag
Dirk V.
  • Datum van je bezoek: 9 mei 2018
We waren gewoon naar binnengelopen , en wat besteld zonder verwachting. Tot onze verbazing was het erg lekker en van goede qualiteit!! Heerlijke gerechten met curry s. We bestelden Lam, en Kip. Alles zeer mals en zacht en vooral vers . dit restaurant is een aanrader voor leifhebbers van idiaas eten op niveau!!
Bedankt we gaan gauw weer!!
Massing A.
  • Datum van je bezoek: 8 mei 2018
Van heel veel mensen om mij heen hoor ik telkens dat dit in Den Haag de beste plek is om Indiaas te eten. Zelf ben ik geen 'kenner' van deze keuken, maar ook ik heb hier zeker goed gegeten: ruime keuze, hoge kwaliteit, merkbare versheid qua bereiding, royale porties en betaalbaar.
De keuze qua wijn-per-glas zou mogelijk iets ruimer mogen, bij zulk uitgesproken eten.
De 20% korting die Iens mij toezegde toen ik digitaal reserveerde, blijkt uiteindelijk niet op de rekening verrekend: spijtig.
Thom H.
  • Datum van je bezoek: 6 mei 2018
Heerlijk eten in een rustig gedeelte van Den Haag. Authentiek Indiaas eten, goed op scherpte en ruim voldoende keus! Tevens vriendelijke service van zowel de bediening als de chef zelf.
Raymond M.
  • Datum van je bezoek: 30 apr. 2018
Het gerecht was heerlijk, authentiek en de ambiance was relax