Taj Mahal

Maliestraat 5 2514 CA Den Haag Nederland Kaart

Promoties zijn kortingen van 20%, 30%, 40% of 50% op de gehele rekening, inclusief drankjes. De korting is alleen geldig bij een reservering via IENS, op de betreffende dag en tijd waarop de korting in de online agenda van het restaurant op IENS wordt weergegeven. Promoties via IENS zijn niet geldig in combinatie met andere acties.
Speciale deals

-20% op de Rekening

Exclusief menu's

Over het restaurant Taj Mahal

Intense gerechten uit de Indiase en Bengaalse keuken

De Indiase keuken behoort tot de oudste ter wereld en is befaamd om de vele kruidenmengsels die de gerechten hun unieke smaak geven. Een heel scala aan kruiden wordt vaak eerst gedroogd, geroosterd en vervolgens vermengd volgens de lokale traditie. De gerechten waar de mengsels in worden verwerkt, hebben een ongeëvenaard intense en complexe smaak.

Meer informatie over restaurant Taj Mahal

• : Parkeerplaats & Betaald parkeren in de buurt

Jouw recensie over het restaurant Taj Mahal

maartje S.
  • Datum van je bezoek: 9 feb. 2018
Er was veel niet vanavond. En we vonden het jammer dat het niet mogelijk was om meerdere kleinere gerechten te bestellen. Dat wat we aten was prima, maar niet bijzonder.
Danielle D.
  • Datum van je bezoek: 5 feb. 2018
Heerlijke gerechten, uitgebreid menu. Erg vriendelijke, attente bediening zonder opdringerig te zijn. De gerechten kwamen vlot, maar je krijgt zeker niet het gevoel dat ze je binnen een bepaalde tijd weer op straat willen hebben. Ik ben hier over de jaren al een keer of vier geweest en het is altijd perfect.
Oscar A.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2018
Heerlijk eten, veel lekkere dingen in het menu. Zeker herhaling waard!
Chaouki B.
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2017
Lamb tikka massala
Jacqueline K.
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2017
Alle gerechten waren heerlijk. De butter chicken is een aanrader. Het is ook fijn om bij de gerechten te kunnen kiezen tussen mild/mild spicy of spicy. Bediening was vriendelijk en vlot.
Ik had via deze website een afspraak gemaakt en daarmee kreeg je 20% korting op de rekening. Bijna genant om deze innen, omdat dit restaurant het geld dubbel en dwars waard is. Maak er bij een volgende aanbieding 10% van en ik garandeer jullie dat de klanten dan ook wel komen, want jullie eten is subliem. Ga als ik weer in den Haag ben hier zeker weer aanschuiven.
m. K.
  • Datum van je bezoek: 4 dec. 2017
Plezierig kleinschalig restaurant, met voldoende sfeer en rustige bediening.
Ook op een maandagavond een goede gelegenheid. Fijn dat er genoeg keus is voor vegetariërs, en andersetende disgenoten. Smaakvol zonder al te heet te zijn. Precies goed!
Emelie W.
  • Datum van je bezoek: 4 dec. 2017
Het eten was verrukkelijk! De chicken tikka massala was goed op smaakte zeker een aanrader. Het heeft een gezellige sfeer met de nieuwe tafeldekking. De bediening is ook zeker vriendelijk. Ik heb helemaal niks negatiefs te zeggen.
Moen K.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2017
Niet echt een sjieke eethuis.
Redelijke voedsel.
Maar de zaal en rest is outdated.
arthur G.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2017
Eten is echt heel erg goed! Bediening vriendelijk en attent. Inrichting beetje oud maar wel schoon
m. K.
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2017
Prima Indiaas eten, goede prijs/kwaliteit; prettige sfeer
Jolanda V.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2017
Heerlijk eten! En zeer attente bediening. Kom er zeker terug!
berro P.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2017
We hebben heerlijk gegeten maar de gerechten waren erg zout. Bij kruiden is geen zout nodig> Dat was het enige minpunt.
TeamT
Anja B.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2017
Ik heb voor het eerst echt lekkere Idaas eten gegeten . Echt super. Dus ik raad het aan als je van verrukkelijke eten wilt genieten.

Groetjes,
Anja
Ronald V.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2017
Goede atmosfeer je voelt je meteen thuis, en het eten is perfect, goede curry s alle vlees uit de over erg mals en genuanceerd gekruid!
Precies goed!
Niets op aan te merken.En niks teveel gezegd ben op aanraden van de recensies naar Taj Mahal gegaan.Wat mij betreft mn vaste adres voor indiaans eten.Het was overgens erg druk vrikdag maar we hadden het naar ons zin met deze mensen :-)

Groet Ronald
Nisha M.
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2017
Het eten is goed. Alleen de bediening duurde erg lang. Dit vonden wij erg jammer.
Annemiek V.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2017
Heerlijk gegeten...kan niet anders zeggen! Voor herhaling vatbaar
Alleen beetje jammer dat bij de rekening niet de 20% korting van de iens reservering berekend was
Avi G.
  • Datum van je bezoek: 1 okt. 2017
Het viel ons op dat de zaak er weer fris uitzag mooie vloer en muren verfwerk waren gedaan.Het gaat uiteindelijk om het eten maar de aandacht is aanwezig.De kip madras was onovertroffen lekker, en lam Masala Supermals.Ook een dish met romige zoete kip was perfect.
We komen zeker ook terug!
Kees O.
  • Datum van je bezoek: 29 sep. 2017
We hadden een menu met soep, mixed grill en een dessert. De soep was erg zout. Het vlees van de mixed grill vonden we aan de droge kant. De aankleding van het hoofdgerecht was wat mager met rijst, een lekker pittig prutje en een salade.
De bediening was uitstekend. Snel en vriendelijk, ondanks de drukte.
Ik kan geen oordeel over een restaurant vellen op basis van één bezoek, maar bij dit bezoek was er nog ruimte voor verbetering.
Percy M.
  • Datum van je bezoek: 23 sep. 2017
Het eten was ontzettend lekker. Wij waren lang op zoek naar een goed indiaans restaurant en die hebben we nu gevonden. Zeker voor herhaling vatbaar.
Mila L.
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2017
Het eten was voortreffelijk! Verrukkelijk! Dit was mn tweede bezoek aan dit restaurant en beide keren heb ik werkelijk heerlijk gegeten,niet alleen de smaak was erg lekker, maar ook de kwaliteit van bv. Het vlees was uitstekend, pure kipfilet zonder vetdeeltjes eraan. Het was er wederom vol bezet, dus ik was blij dat ik had gereserveerd, anders moesten we mogelijk lang wachten. Er was slechts 1 ober en die moest dus 10 handen hebben, maar dat had hij natuurlijk niet. Hij was vergeten ons papperdum aan te bieden tijdens het wachten op ons eten. Ik ga een volgende keer zeker weer hier naartoe voor een overheerlijk diner.