Taj Mahal

-20% op de Rekening

Exclusief menu's

Over het restaurant Taj Mahal

Intense gerechten uit de Indiase en Bengaalse keuken

De Indiase keuken behoort tot de oudste ter wereld en is befaamd om de vele kruidenmengsels die de gerechten hun unieke smaak geven. Een heel scala aan kruiden wordt vaak eerst gedroogd, geroosterd en vervolgens vermengd volgens de lokale traditie. De gerechten waar de mengsels in worden verwerkt, hebben een ongeëvenaard intense en complexe smaak.

Meer informatie over restaurant Taj Mahal

• : Parkeerplaats & Betaald parkeren in de buurt

Jouw recensie over het restaurant Taj Mahal

kelly J.
  • Datum van je bezoek: 21 jun. 2018
In een woord...(h)eerlijk eten....
Alles smaken kwamen mooi overeen.
Let wel HEET is HEET...
Maar ik heb nog nooit zo lekkere curry op.
Ja ik zal zeker langs komen als ik nog eens in de buurt bent...TOP
Albert T.
  • Datum van je bezoek: 11 jun. 2018
Was weer heeeeeeeerlijk!
Tim V.
  • Datum van je bezoek: 4 jun. 2018
Eten was goed. Service niet meer dan prima. Genoeg keuze en ook veel glutenvrij. Gewoon lekkere Indiër, niet al te vet ook.
Ronald V.
  • Datum van je bezoek: 10 mei 2018
Heerlijk hebben we gegeten, vooral de tandoori is perfect alle voorgerechten zijn erg lekker en de idiaase kaas is zeer vers. Het brood en de crackers vooraf als geste waren zalig met sausjes erbij! En niet duur voor de kwaliteit die je krijgt! Vriendelijk personeel en erg betrokken ook. Het schijnt zelfs dat leden van het koninklijk huis er komen eten en ja ik zag de foto op de site staan op facebook!!! Nou dan moet het wel goed zijn ha ha !! Aandader dus dit restaurantje!!!

Groet Dilia
Minka V.
  • Datum van je bezoek: 9 mei 2018
Een gezellig klein restaurant in een prachtige buurt van Den Haag
Dirk V.
  • Datum van je bezoek: 9 mei 2018
We waren gewoon naar binnengelopen , en wat besteld zonder verwachting. Tot onze verbazing was het erg lekker en van goede qualiteit!! Heerlijke gerechten met curry s. We bestelden Lam, en Kip. Alles zeer mals en zacht en vooral vers . dit restaurant is een aanrader voor leifhebbers van idiaas eten op niveau!!
Bedankt we gaan gauw weer!!
Massing A.
  • Datum van je bezoek: 8 mei 2018
Van heel veel mensen om mij heen hoor ik telkens dat dit in Den Haag de beste plek is om Indiaas te eten. Zelf ben ik geen 'kenner' van deze keuken, maar ook ik heb hier zeker goed gegeten: ruime keuze, hoge kwaliteit, merkbare versheid qua bereiding, royale porties en betaalbaar.
De keuze qua wijn-per-glas zou mogelijk iets ruimer mogen, bij zulk uitgesproken eten.
De 20% korting die Iens mij toezegde toen ik digitaal reserveerde, blijkt uiteindelijk niet op de rekening verrekend: spijtig.
Thom H.
  • Datum van je bezoek: 6 mei 2018
Heerlijk eten in een rustig gedeelte van Den Haag. Authentiek Indiaas eten, goed op scherpte en ruim voldoende keus! Tevens vriendelijke service van zowel de bediening als de chef zelf.
Raymond M.
  • Datum van je bezoek: 30 apr. 2018
Het gerecht was heerlijk, authentiek en de ambiance was relax
anne-Margot V.
  • Datum van je bezoek: 22 apr. 2018
Warme ontvangst, heerlijk eten, prettig geprijsd!
Leon R.
  • Datum van je bezoek: 30 mrt. 2018
voorgerecht (gegrilde kipstukjes) vond ik een beetje zuur. hoofdgerechten waren heerlijk.
Ze 'vergaten' wel de 20% korting van Iens van de rekening te halen
Marcel V.
  • Datum van je bezoek: 23 mrt. 2018
Heerlijk gegeten. Prima bediening.
Rifatul I.
  • Datum van je bezoek: 19 mrt. 2018
Goede atmosfeer je voelt je meteen thuis, en het eten is perfect, goede curry s alle vlees uit de over erg mals en genuanceerd gekruid! Precies goed! Niets op aan te merken.En niks teveel gezegd ben op aanraden van de recensies naar Taj Mahal gegaan.Wat mij betreft mn vaste adres voor indiaans eten.Het was overgens erg druk vrikdag maar we hadden het naar ons zin met deze mensen :-
Rob W.
  • Datum van je bezoek: 26 feb. 2018
Heerlijk indiaas eten
maartje S.
  • Datum van je bezoek: 9 feb. 2018
Er was veel niet vanavond. En we vonden het jammer dat het niet mogelijk was om meerdere kleinere gerechten te bestellen. Dat wat we aten was prima, maar niet bijzonder.
Danielle D.
  • Datum van je bezoek: 5 feb. 2018
Heerlijke gerechten, uitgebreid menu. Erg vriendelijke, attente bediening zonder opdringerig te zijn. De gerechten kwamen vlot, maar je krijgt zeker niet het gevoel dat ze je binnen een bepaalde tijd weer op straat willen hebben. Ik ben hier over de jaren al een keer of vier geweest en het is altijd perfect.
Oscar A.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2018
Heerlijk eten, veel lekkere dingen in het menu. Zeker herhaling waard!
Chaouki B.
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2017
Lamb tikka massala
Jacqueline K.
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2017
Alle gerechten waren heerlijk. De butter chicken is een aanrader. Het is ook fijn om bij de gerechten te kunnen kiezen tussen mild/mild spicy of spicy. Bediening was vriendelijk en vlot.
Ik had via deze website een afspraak gemaakt en daarmee kreeg je 20% korting op de rekening. Bijna genant om deze innen, omdat dit restaurant het geld dubbel en dwars waard is. Maak er bij een volgende aanbieding 10% van en ik garandeer jullie dat de klanten dan ook wel komen, want jullie eten is subliem. Ga als ik weer in den Haag ben hier zeker weer aanschuiven.
m. K.
  • Datum van je bezoek: 4 dec. 2017
Plezierig kleinschalig restaurant, met voldoende sfeer en rustige bediening.
Ook op een maandagavond een goede gelegenheid. Fijn dat er genoeg keus is voor vegetariërs, en andersetende disgenoten. Smaakvol zonder al te heet te zijn. Precies goed!