Taj Mahal

Maliestraat 5 2514 CA Den Haag Nederland Kaart

Over restaurant Taj Mahal

Intense gerechten uit de Indiase en Bengaalse keuken

De Indiase keuken behoort tot de oudste ter wereld en is befaamd om de vele kruidenmengsels die de gerechten hun unieke smaak geven. Een heel scala aan kruiden wordt vaak eerst gedroogd, geroosterd en vervolgens vermengd volgens de lokale traditie. De gerechten waar de mengsels in worden verwerkt, hebben een ongeëvenaard intense en complexe smaak.

Meer informatie over restaurant Taj Mahal

• : Parkeerplaats & Betaald parkeren in de buurt

Fubar6 .
  • Datum van je bezoek: 2 nov. 2016
Wederom heerlijk gegeten bij Taj Mahal. Het personeel is buitengewoon vriendelijk en staat meteen voor je klaar. De curry's zijn bijzonder smaakvol en onderscheiden zich echt van elkaar. Het naanbrood is heerlijk (vooral het peshwari naan). Kortom dikke aanrader. Mijn persoonlijke favoriet als het op indiaas eten aankomt.
Rob B.
  • Datum van je bezoek: 14 aug. 2016
Wij eten regelmatig Indiaas. Het eten smaakte lekker, maar was niet zo kruidig als dat we gewend zijn. Bediening super vriendelijk. Voor Indiase-restaurant begrippen zag het restaurant er gezellig uit. Locatie top!
Dirtsa .
  • Datum van je bezoek: 2 aug. 2016
Taj Mahal ligt in een klein oud straatje in een mooi gedeelte van Den Haag dat uitkomt op een gracht. Even zoeken voor degene die "van buiten" komt
Met z'n tweeën gegeten: tandoori kingprawn en chicken tikka massala. Daarbij linzen, nanbrood en raita. Alle verschillende smaken combineerden goed en we hebben heerlijk gegeten. Mango lassi erbij drinken is weer een heerlijke smaak erbij.

Syeda M.
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2016
Heel lekker gegeten gisteren. Een van de lekkerste tandoori gerechten in jaren gehad en - op aanbeveling van de kelner - ook een ander hoofdgerecht (als een van de huisspecialiteiten) besteld. Beiden pittig gekruid en prima voorbereid. Een tafel bij het raam en goede bediening ondanks een volle tent. Uitstekend ervaring.
Natalie S.
  • Datum van je bezoek: 19 jun. 2016
Gisteravond hier gegeten. Ik hou erg van Indiaas en maak dat ook vaak zelf. Het eten was erg lekker. Vooraf de uien met kikkererwtenmeel gedeeld. Als hoofdgerecht lam en linzencurry. Beide goed spicy en op smaak. Heel gezellig zit je er echter niet bij. Na het eten ergens anders koffie gedronken.
Babetschuil .
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2016
Lekker indiaanse in een leuke omgeving in denhaag
3 verschillende gerechten incl tandori namen wij en dat beviel uitstekend.
bediening prima en vlot
Prima Prijs/kwaliteit verhouding
Peter V.
  • Datum van je bezoek: 29 apr. 2016
Vooral de onion bahjee als voorgerecht en kheer als nagerecht waren erg lekker. Super vriendelijke bediening wat het eten bij Taj Mahal een leuke ervaring maakt.
Wimfisser098 .
  • Datum van je bezoek: 23 apr. 2016
een prima restaurant met een prima prijs/kwaliteit-verhouding, daarom een 10 voor het eten. Het is altijd smakelijk en er is veel keuze. De bediening is prima en zorgt voor een vrolijke Indiaase sfeer. Echt een aanrader, wij komen er regelmatig en gaan altijd met een goed gevoel weer naar huis.
Gert V.
  • Datum van je bezoek: 14 apr. 2016
Leuk en knus restaurant. Vriendelijke bediening en prima eten. De samosa en rogan josh waren erg lekker. Een adres om te onthouden.
S S.
  • Datum van je bezoek: 21 mrt. 2016
Erg vriendelijke bediening en heerlijk eten. We komen hier zeker nog weer terug, want de menukaart staat vol heerlijks.
Jeanmarc070 .
  • Datum van je bezoek: 29 feb. 2016
Heerlijk met paar mensen gegeten,personeel was uiterlijk vriendelijk om te adviseren Voor de gerechten na het aanhoren van onze smaak en wens.
Wij vonden allemaal dat we een smaak terug vonden, die we alleen maar dachten te kennen in India zelf.
Het personeel was uiterst zorgzaam in de bediening en met een vriendelijkheid
Die we dachten verloren te zijn in Nederland.
Het is een restaurant waar we zeker terug gaan en waar we Dan zeker zijn dat de gerechten evernaren wat we kennen uit onze reis in India,voortaal hun chicken massala en de tandori mix zijn gerechten die we daar weer gaan bestellen. En waar we ook zeker zijn dat het personeel er voor gaat zorgen dat buiten het eten ook de service van zeer hoog niveau is.
Boushranoor .
  • Datum van je bezoek: 28 feb. 2016
Aardige mensen die graag een praatje met je maken. Heerlijk eten, je kon zelf beslissen of je het pittig, medium of mild wou en dat was wel fijn. Het was heel lekker allemaal. Populair tent, het zag er wel knus uit. Ze moesten toen wij er waren veel mensen teleurstellen zonder reservering. Tip: van te voren reserveren.
RamisaAlii .
  • Datum van je bezoek: 27 feb. 2016
Gisteren besloten we gezellig met 3 bij Taj Mahal te gaan eten.
Bij binnenkomst werden wij gastvrij onthaald.
De warme sfeer van het interieur, gaf meteen het gevoel van thuis zijn.
Wij schoven aan bestelden een fles Rioja Reserve, achteraf bleek in combinatie met het eten, een "uitstekende wijn!"
We bestelden ; als voorgerecht: Hot wings deze waren echt goed scherp, maar niet te!
Hoofdgerecht: King Prawn Massala, Tandoori mix grill en lams dopiaza.
Dit smaakte zeer subtiel en verfijnd, evenals de rijst en garlic-nan.
Als desert kolfi, en badamkheer ook erg lekker.
De bediening was zeer attent, ook een reden waarom wij hier vaker komen.
Kortom; "een aanrader voor de bij uitstek liefhebber van "echt indiaas eten!
En ook nog hele rustgevende muziek!
Francah .
  • Datum van je bezoek: 27 feb. 2016
3 weken voor ons bezoek aan restaurant Taj Mahal heb ik een tafel gereserveerd voor 4 personen. Dit restaurant ligt in het centrum van Den Haag.
Als voorgerecht had ik een tandoori mix. Niet teveel en smaakvol bereid. het vlees smaakte prima en beloofde veel goeds voor de rest van de avond.
Ook de hoofdgerechten smaakten heerlijk. hoewel de hoeveelheid vlees voor een hoofdgerecht zeker niet teveel is. (zes blokjes kip in een heerlijke saus en wat rijst voor een prijs van 17,50 is zeker niet goedkoop te noemen.) de bediening door de jonge ober was zeer voorkomend.
Na ons hoofdgerecht werd ons door de eigenaar?? van dit restaurant gevraagd hoelang we nog dachten te blijven zitten, aangezien hij de tafel nodig had voor andere gasten. Ons werd niet eens gevraagd of wij nog een dessert of een kopje koffie wilde nuttigen. Deze meneer vertrok en de aardige ober bracht ons onder excuses de rekening. Toen ik hem dit voorval meldde en vertelde dat wij dit een zeer vreemde gang van zaken vonden bood hij nogmaals excuses aan, terwijl zijn baas zich niet meer liet zien.
Wij hebben het restaurant, na betaling van de rekening, direct verlaten en koffie elders gedronken. Wij zullen hier zeker niet terugkomen, aangezien je ondanks tijdige reservering niet zeker bent van het nuttige van een volledige maaltijd. Jammer.
MWR .
  • Datum van je bezoek: 31 jan. 2016
Wat hebben we heerlijk gegeten! Alle gerechten waren heerlijk en de nan met kokos, amandelen en rozijnen werkelijk verrukkelijk. De service was perfect, de gastheer verstaat zijn vak en draait in zijn eentje een restaurant. Perfect!
De inrichting kan wat vernieuwing gebruiken maar het heeft ook wel iets. Want wat er toe doet is het eten en de gastvrijheid en dat zit helemaal snor!
Jmpb .
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2016
Nadat we hier meerdere keren waren langsgelopen en hadden opgemerkt dat het er altijd vol zat, zijn we er een keer gaan eten. Eerst pappadum's van het huis, samosas vooraf, butter chicken en naan als hoofd en kulfi na. Prima eten, smakelijk maar niet heel bijzonder en niet zo lekker als bijvoorbeeld bij Indiase restaurants in Londen. Voor Nederlandse begrippen prima als je er niet te veel van verwacht.
G.tomlow .
  • Datum van je bezoek: 31 dec. 2015
Het shabby interieur doet niet meteen verwachten dat het eten zo prima in orde is. De gerechten zijn authentiek en de service heel hartelijk. Ook de snelheid van bedienen is goed. Ik eet er vaker en meer wel verschil in wie er kookt. De ene dag is het heel goed qua kruiden en soms proeft het wat te waterig. Geef goed aan hoe sterk je de gerechten wilt. Mild is echt mild en medium is behoorlijk spicy. Mocht je extra pittig willen, dan kan dat zeker, maar ben gewaarschuwd. Al met al een prima eettent!
Robwinkelman .
  • Datum van je bezoek: 24 dec. 2015
Taj Mahal ligt fijn in het centrum van Den Haag. Als voorgerecht had ik een tandoori mix. Niet teveel en smaakvol bereid. De lam stukjes waren sappig mals. Als hoofd gerecht de Chicken korma. Een mild gerecht waarbij de saus, met amandelen, een zalige smaak had. De naan brood als extra bij de rijst was een goede combinatie. Ala met al heerlij gegeten
NvG3 .
  • Datum van je bezoek: 21 dec. 2015
Maandag 21 december heb ik hier samen met een vriendin gegeten. Het eten was lekker! Omdat we niet goed wisten wat wij wilden bestellen en vooral veel wilden proeven, heeft de bediening ter plekke een soort verrassingsmenu samengesteld. Erg lekker! De kip tandoori werd op een gloeiende plaat bezorgd, zag er leuk uit! De borden/pannetjes met gerechten worden op tafel verwarmd op een soort bordenwarmer. Erg handig, want zo kan je lang tafelen zonder dat het eten koud wordt. De prijs/kwaliteit verhouding is prima. Ik vind zelfs dat je meer krijgt dan waarvoor je betaalt.
M. V.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2015
Geweldig genoten van de authentieke Indiase keuken. Korma-gerecht was meesterlijk bereid. Gezellig interieur en vriendelijke bediening. Feestje om hier te eten.