Taj Mahal

-20% op de Rekening

Exclusief menu's

Over het restaurant Taj Mahal

Intense gerechten uit de Indiase en Bengaalse keuken

De Indiase keuken behoort tot de oudste ter wereld en is befaamd om de vele kruidenmengsels die de gerechten hun unieke smaak geven. Een heel scala aan kruiden wordt vaak eerst gedroogd, geroosterd en vervolgens vermengd volgens de lokale traditie. De gerechten waar de mengsels in worden verwerkt, hebben een ongeëvenaard intense en complexe smaak.

Meer informatie over restaurant Taj Mahal

• : Parkeerplaats & Betaald parkeren in de buurt

Jouw recensie over het restaurant Taj Mahal

Mike A.
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2018
Heerlijk gegeten.Vroeg was het al erg druk.De geur van heerlijke verse gerechten kwam ons bij binnenkomst al tegemoet.Als voorgerecgt aten we spicy chickenwings.
We aten lam als hoofd met een pittige saus en rijst en een Mangodrank erbij ipv desert achteraf.

Met vr gr Mike en Esmee.
Tirza B.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2018
Heerlijk gegeten, keuzes op advies van de chef gemaakt en naar onze wens.
Raymond V.
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2018
Perfect eten, service mag sneller
Tommie T.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2018
Erg lekker eten en een aardige bediening!
Jurriaan V.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2018
Lekker gegeten, goede service, genoeg om ook nog wat mee naar huis te nemen.
Ronald V.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2018
In 1 woord fantastisch!!! Het restaurant zat bomvol en nu begrijp ik waarom!!!
Vrijdagavond konden we nog net een plekje bemachtigen! We komen zeker terug voor deze verfijnde smaken!
Vooral de tandoori gerechten zijn erg speciaal hier.En het lamsgehakt uit de grill tandoori oven.
Manny D.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2018
We waren gisteren bij Taj Mahal, we aten victoriabaars en die was voortreffelijk. Ook lamb tika masalla, en hetzelfde met grote garnalen uit de oven. Het was erg druk, maar we hadden het naar ons zin. Goed begin van het weekend, dus mensen als u goed indiaas wilt eten dit is het adres!
Wij zijn zelf van india dus wij weten wat goed is!

Groet Dhaka.
Fatima Z.
  • Datum van je bezoek: 8 nov. 2018
Eten was heerlijk! Heel tevreden. Zeker een aanrader om langs te gaan voor Indiase eten. Wanneer ik weer in Den Haag ben, komen we zeker weer een keertje eten.
Michel K.
  • Datum van je bezoek: 17 okt. 2018
De gerechten waren geweldig. De bediening enorm vriendelijk. De inrichting niet geweldig (volgens mij typisch voor indiaase restaurants).
Wel een absolute aanrader.
Petra S.
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2018
Heerlijk eten voor een goede prijs.
Cristina M.
  • Datum van je bezoek: 11 okt. 2018
Een echte 10. Het heeft een goede atmosfeer en je voelt je meteen thuis. Het eten is perfect, goede curry’s. Het vlees uit de tandoorioven is erg mals en Precies goed! Niets op aan te merken. Ik ben op aanraden van de recensies naar Taj Mahal gegaan. Wat mij betreft nu mijn vaste adres voor indiaans eten. Het was erg druk op een vrijdag, maar dat maakte het sfeer erg gezellig! Zeker een aanrader.
Rosanne B.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2018
Aangebrande kip tandoori, die verder nergens naar smaakte. Wel rijst, terwijl we ook naan kregen, zoals besteld, maar geen groente en ook niemand die ons erop gewezen had dat dat er niet bij zat. Tafeltjes te dicht op elkaar. Bediening kon niet bedenken dat wij misschien nog iets wilden drinken. Nee, ik kom hier niet meer terug.
Alkisti G.
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2018
Het eten bij het restaurant Taj Mahal in Den Haag was erg heerlijk! Wij bestelden de mix pakura en de samosa als voorgerechten, en de pittige lamsgerechten Tikka Jhalfrezi en Madras. Let op: De pittige gerechten zijn echt pittig ;-) We bestelden kulfie en rasmalai als desserts en allebei waren ze toch geweldig! De sfeer was gezellig en de bediening vriendelijk. Taj Mahal is een echte aanrader!
Zuzana L.
  • Datum van je bezoek: 21 sep. 2018
Ik heb de family style genooten, echt aardig en real Indian
Ray J.
  • Datum van je bezoek: 6 sep. 2018
Eten was lekker. Goede prijzen en aardig personee
P B.
  • Datum van je bezoek: 28 aug. 2018
Zeer smakelijk gegeten in een wat sober ingericht restaurantje. Voldoende keus voor vegetariërs. Niet duur. Vlotte bediening. Komen zeker nog een keer terug als we weer eens in Den Haag zijn.
Katharina D.
  • Datum van je bezoek: 28 aug. 2018
Echt verrassend hoe onvriendelijk en slecht de service in een restaurant kan zijn, al in de eerste 5 minuten! Toen we water bestelden kregen we te horen dat de kraan kapot is?!?!? (Zagen later die avond wel dat er kraanwater geserveerd werd...)
Eten was lekker maar best weinig.... vanavond voor de tweede keer teleurgesteld, dus dit was echt de laatste keer.
Alice B.
  • Datum van je bezoek: 21 aug. 2018
Dit is typisch zo'n restaurant waarop de zin 'Don't judge a book by its cover' van toepassing is.
Nu 3x keer gegeten met mijn man, elke keer fantastisch.
Butter Chicken absolute aanrader en naanbrood ook heerlijk.
Rolf K.
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2018
Lekker gegeten!
A. L.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2018
Vrijdag 10-8-18 hier gegeten. Het interieur zier er wat basic uit maar, afgaande op de recensies, hier gegeten. Het was heerlijk! Ik niet te spicy, mijn man juist wel en de balans was precies goed. Uiterst vriendelijk personeel en ook prima prijs-kwaliteit verhouding. Kortom: een aanrader.