Taj Mahal

Woensdag t/m Zaterdag 17:00 - 22:00

• Af te huren , Catering , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen
Gerard V.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2016
5 euro vragen voor fles water van de lid is echt te veel. Zeker als je zegt dat t spa blauw is.
Eigenaar is een knorrige man. Bedient zonder liefde en passie. Het eten is redelijk.
Neem maar geen koffie.
Vergane glorie.
9 gasten en 1 afhaler ......wat betekent dat voor de doorzet voor de keukenproducten?
GMeijer-Barendrecht .
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2016
Afgelopen vrijdag heerlijk gegeten bij Taj Mahal in Hengelo!
Er stonden zoveel lekkere dingen op de kaart dat we ons door de chef hebben laten verrassen.
Uitstekende curry en korma, lekkere garnalen, lamsvlees ook top!
Je kon merken dat er met verse producten werd gewerkt. Alles erg smakelijk en zeker GEEN eenheidsworst. Puur en lekker.
Bediening werd door Indiaase / Pakistaanse eigenaar gedaan dus kon veel over de gerechten en ingrediënten vertellen. Was uiterst vriendelijk.
Hier komen we zeker nog een keer terug.
Harrie V.
  • Datum van je bezoek: 13 jul. 2016
We hebben bij Tak Mahal heerlijk gegeten. Het hoofdgerecht was heerlijk maar ook de bijgerechten waren zeer goed. Als bijgerecht hadden we ook Naan brood pashwari. Dit is echt een vette aanrader. Een klein minpuntje zijn de stoelen welke niet echt comfortabel ziin.
Kristablom .
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2016
Heerlijk gegeten! Fijne service en vriendelijke bediening. De inrichting past voor mij helemaal in de Indiase sferen! Wij komen zeker terug!
Lucky1 .
  • Datum van je bezoek: 1 jan. 2016
Erg goede India restaurant. We komen hier meestal met z'n 2en (vroeg op de avond, dan is het nog rustig en als we weggaan zit het bomvol), maar deze keer was ik hier met een flinke groep collega's (wat later op de avond). Taj Mahal zit ALTIJD helemaal vol, zo nu ook deze keer, maar tot onze verbazing bleken ze een 2e 'filiaal' geopend te hebben, 2 deuren verderop :)

Dit is een wat kleiner pand met een eigen keuken (mogelijk dat ze via de achterzijde met elkaar in verbinding staan). We hebben de ober/chef vrije keuze gegeven en kregen diverse voorgerechten/hoofdgerechten die allemaal helemaal op gingen. Iedereen heeft zitten smullen wat ik ook niet anders verwacht had. Erg aan te bevelen (en we hebben toch al best veel India eten op, ook in India/Nepal zelf).
Tanya T.
  • Datum van je bezoek: 25 apr. 2015
Er valt niks negatiefs over dit restaurant te zeggen. Het is klein en gezellig, er is een uitgebreide kaart en het eten is heerlijk (pittig). Echt een aanrader!
Vincent P.
  • Datum van je bezoek: 7 nov. 2014
Op zoek naar een goede maaltijd kwamen wij bij Taj Mahal uit. Door files en een concertbezoek, hadden wij (helaas) niet veel tijd om uitgebreid te eten. En dat was erg jammer, want de kaart is mooi gevarieerd en wat smaakte het eten goed en lekker! Ook voor gasten die niet van al te pittig eten houden is er keuze genoeg. En last but not least, de keuze voor vegetariërs is ruim.

De bediening is correct en verontschuldigde zich nota bene voor het feit dat wij zo kort konden eten! Erg netjes, maar dat was echt ons probleem. Een ding is zeker, de volgende keer dat wij weer in Hengelo zijn, gaan wij zeker bij Taj Mahal eten en nemen wij de tijd om lekker te genieten, een aanrader!
Esmarev .
  • Datum van je bezoek: 19 jul. 2013
Gisteren voor het eerst Indiaas bij Taj Mahal uitgeprobeerd. De kaart is enorm uitgebreid, eigenlijk veel te veel keuze. Vooraf zelfgemaakte pasteitjes met groente, partner met kip. Erg lekker, pittig en bijzondere smaak. Hoofdgerecht met lamsvlees tandoori en groenten korma. Smaakten beide goed, maar leken iets afgevlakt qua pittigheid. Had wat meer karakter mogen hebben. Erbij goed naan brood. Tip: de mango trassi als drankje is aan te raden.

De inrichting is verouderd. leuke stoelen, die in een modernere setting veel meer tot hun recht zouden komen. Wat een mogelijkheden tot verbetering hier!
Marina B.
  • Datum van je bezoek: 14 mrt. 2013
Op een donderdag avond na het winkelen in Hengelo zijn we op aanraden van een vriend hier wat gaan eten. Ik zelf had nog nooit Indiaas gegeten, maar ik was benieuwd. Het decor was niet geweldig, maar het was wel in thema en dat was mijn smaak gewoon niet.

We besloten om wat drinken te bestellen en als voorgerecht de "Chefs special". Het was een lekker gerecht, van alles wat van de voorgerechtenkaart. Om nou te zeggen dat het een spectaculair voorgerecht was, nee. Helaas. Daarna kregen we ons hoofdgerecht, "Tikka Masala" en "Murgh Handi". Erg lekker, heel romig en ik had gevraagd om een niet te pittig gerecht en dat was het ook zeker, voortaan zal ik het alleen niet met lam bestellen (dit was droog) maar met kip. Het andere gerecht heb ik niet geproefd maar werd ook erg lekker gevonden. We kregen er "Nan" bij wat ook erg lekker was. Een toetje zat er helaas niet bij want de bediening had geen oog voor ons, dus hebben we betaald en zijn we naar huis gegaan.

De service viel me heel erg tegen. Toen we wat extra drinken wilden bestellen was de bediening helaas meer bezig met de computer / muziek dan dat hij oog had voor ons. Het zelfde was toen wij nog een toetje wilden bestellen, toen was hij uitgebreid aan het praten met andere gasten (hij ging er zelfs bij aan tafel zitten met zijn rug naar het restaurant zodat het ook onmogelijk was om te zien wat er gaande was) dan dat hij door had dat wij wat wilden bestellen.
Evelyn B.
  • Datum van je bezoek: 24 dec. 2012
Ik kom hier al jaren eten met mijn familie. Altijd vriendelijke en persoonlijke bediening en goed en gezellig eten. Heb nergens in Nederland nog een plek gevonden waar je zo goed en authentiek (!) Indiaas kan eten. Het restaurant is ingericht met authentieke meubels waardoor je je event buiten Hengelo waant, de chef kan je goed helpen met het vinden van eten dat bij jouw smaak past - bijvoorbeeld qua scherpte - en de menukaart is ontzettend uitgebreid zodat er altijd iets bij zit wat je lekker vindt. Alles wordt zo geserveerd dat je ook kan delen en uitwisselen met je tafelgenoten, iets wat ik zelf altijd heel erg kan waarderen. De bediening is bovendien heel erg snel.
Frieda D.
  • Datum van je bezoek: 15 dec. 2012
Het geserveerde eten smaakte naar meer,de bediening was zeer attent en gaf de nodige uitleg daar waar nodig,zeer vriendelijk!De sfeer ademde oosters met op de achtergrond indiasche muziek.Zeker een aanrader voor als je in de buurt bent of een eindje rijden geen bezwaar is.
Sybrenvandamme .
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2012
Super Leuk restaurant, goed aangekleed, erg gezellig personeel, flink om moeten lachen! Uiteraard heeft dat mede de service ten goede gedaan en terecht een 10 waard! Zeker een aanrader om eens heerlijk uit eten te gaan want het eten smaakt hier voortreffelijk!
Marcel V.
  • Datum van je bezoek: 2 nov. 2012
Taj Mahal ligt midden in hartje Hengelo. Een fijn restaurant waar we regelmatig komen. Vriendelijke bediening en een sfeervolle inrichting van het interieur. Maar bovenal: het eten is er voortreffelijk! De tandoori-gerechten zijn echt een aanrader!!
Daarnaast is er sprake van een goede prijs-kwaliteit-verhouding!
Bjarne T.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2012
Zeer vriendelijk familie restaurant met veel aandacht voor eten en de gasten! Ideaal voor de kleinere groep als zowel met zijn 2.
Yaz .
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2012
Top restaurant! Heerlijk gegeten, top sfeertje, goede&snelle service. Leuke bollywood muziek een keer wat anders dan de radio. Zeker een aanrader om hier een keer te eten!
WFabels .
  • Datum van je bezoek: 16 okt. 2012
Veruit het allerlekkerste Indiaas/Pakistaanse restaurant in heel Twente(waarschijnlijk van heel Nederland)!
Heerlijk eten, goede porties, attente gastheer, mooie ambiance.
Wat wil je nog meer?!