Taj Mahal

Geldropseweg 27 5611 SC Eindhoven Nederland Kaart
31-402119440

Meer informatie over restaurant Taj Mahal

• Af te huren , Airconditioning , Catering , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen
6,7
6,8
Christian B.
  • Datum van je bezoek: 7 jun. 2016
De binnenkant ziet er beter uit dan de buitenkant doet vermoeden. Bij binnekomst werd ik vriendelijk welkom geheten, de hele avond is de bediening verder netjes en vriendelijk.
Ik had de chicken curry, deze was wel lekker maar de rijst was veel te lang gegaard (was te klef).
De peshwari naan ben ik zoeter gewend, deze was erg zout.

Al met al niet echt een reden om voor het eten nog een keer terug te komen.
FamilieW .
  • Datum van je bezoek: 8 mei 2016
Ik raad de Taj Mahal niet aan. De porties zijn veel te klein in verhouding tot de prijs. Bij zowel de portie van het voorgerecht als het hoofdgerecht was dit het geval.

Het personeel vond ik onprofessioneel. Personeel wist niet wat er geserveerd werd, ober was er naar eigen zeggen zelf niet bij in de keuken als het eten bereid werd. Toen ik een opmerking maakte over de grootte van de gerechten ging de bedrijfsleider met mij in discussie. Dit is iets wat je als ondernemer in principe wil vermijden, tenzij de kritiek echt onterecht is, maar dat was hier absoluut niet het geval. Meneer kon duidelijk niet met kritiek omgaan.

Het eten is wel oké, niet erg bijzonder. Volgens mij gebruiken ze veel suiker om het eten op smaak te brengen. Het restaurant is zoals bij de meeste Indiase restaurants het geval is, niet erg sfeervol ingericht. Je komt dan ook voor het heerlijke eten, maar ook daarvoor zou ik bij Taj Mahal niet terug komen.
Remco D.
  • Datum van je bezoek: 19 sep. 2015
Helaas konden we geen glas wijn kiezen, want de alcohol vergunning was ingetrokken. Het eten was goed, maar zeker niet bijzonder. Nagerecht en voorgerecht waren echt veel te kleine porties, jammer want het voorgerecht was lekker.

Het interieur is niet erg gezellig. Kaal.

De bediening was vriendelijk maar wel een lomp, ze hebben duidelijk geen horecaschool gehad. Vrij hard tegen elkaar praten in de keuken zodat het hele restaurant het hoort. De dame die het eten bracht wist niet wat ze bracht, " kip met een sausje". Bij onze buren moest ze op de bon gaan nakijken wat ze gebracht had. Je hoort te weten wat je serveert aan je gasten !

Er hing stof ( of een spinnenweb) bij het herentoilet, achter bij de waterleiding.

Kortom, de ervaring was niet erg positief. Misschien was het gewoon een slechte dag. ik kan dit restaurant helaas niet aanbevelen
Eric D.
  • Datum van je bezoek: 4 sep. 2015
Na het lezen van de vorige recensies gekozen om een keer te gaan eten bij Taj Mahal. Zaak heeft niet echt een gezellige/nette uitstraling. Toilet groep mag zeker vernieuwd worden. Bediening wel vriendelijk alleen wordt er aangegeven dat het personeel te laat is, eigenlijk wil ik dit niet eens weten. Porties zijn klein, zeker gezien de prijs. Kokos wordt te veel gebruikt in sommige gerechten.

Ik vond het tegenvallen.
Sheela .
  • Datum van je bezoek: 16 jul. 2015
Lekker pittig gegeten in dit restaurant.

Je kunt zelfs aangeven of je het eten pittig wilt hebbeb en het wordt voor je klaargemaakt.
Service is heel goed en attent.
De indiase bier is ook aanwezig en lekker.
aan te raden.
Ruud L.
  • Datum van je bezoek: 23 mei 2015
Gisteravond een hapje gegeten bij Taj Mahal in Eindhoven. Na de nodige andere Indiase restaurants was dit de eerste keer bij Taj Mahal, maar zeker niet de laatste keer. Heel erg lekker gegeten. Pittig zoals pittig en mild zoals mild moet zijn! Lekker Indiaas biertje, klein voorgerechtje, heerlijk. Onwijs aardige bediening en een aangenaam decor! Aanrader dus!
Clark1975 .
  • Datum van je bezoek: 1 feb. 2014
Gisteravond bij Taj Mahal in Eindhoven gegeten. Lekker eten, vriendelijke bediening, goede service. Voor wie van een gerecht houdt met een wat zoetere smaak met cocos ipv pittig of gekruid kan ik de Chicken Korma aanbevelen. Overigens kan er als je dit aangeeft rekening gehouden worden met je voorkeur, extra pittig, minder pittig etc.. Voor mij een teken dat de klant hier centraal staat. We zullen hier zeker nog terugkomen.
Pieke K.
  • Datum van je bezoek: 15 dec. 2013
Vandaag gegeten met social deal, dit is een super slechte deal!!! Het zou 50% korting moeten zijn maar op de kaart staat hetzelfde menu voor dezelfde prijs (16,5 pp). Echter met socialdeal krijg je het zonder mintsaus, naambrood, en papadums. Toen we hierna vroegen zeiden ze dat het toch lekker was??Daarnaast zijn de porties aan de krappe kant...
Ellen W.
  • Datum van je bezoek: 5 dec. 2013
Met Social Deal gegeten bij Tai Mahal met een Indier in ons gezelschap, die het eten als goed kwalificeert. Het eten vonden we allen lekker, al was het aan de krappe kant. De service was vriendelijk en welwillend. Bij het eten naanbrood apart besteld en een wijntje besteld, en dit gebeurt kennelijk minder vaak.

Ingrid S.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2013
We hebben hier vanavond heerlijk gegeten. De service is prima. Je wordt snel geholpen met alle rust en vriendelijkheid. We wilden graag een menu voor 2 pers. met specifieke wensen en dat was geen probleem . Het eten was heerlijk! De tandoori heerlijk kruidig en de korma onmiskenbaar lekker. De sfeer in het restaurant is rustig en gemoedelijk. Buikje rond!
Maikhel S.
  • Datum van je bezoek: 21 sep. 2013
Gezellig met familie wezen eten in dit Indiaas restaurant. Goede ontvangst van de bediening. Het eten was heerlijk bereid en met name de lams en kip gerechten smaakte verrukkelijk. We waren met 7 personen waardoor op verzoek het eten in diverse schaaltjes werd uit geserveerd. Hierdoor kon iedereen van elk gerechtje wat proeven. Dit maakte het uit eten gaan weer een stuk gezelliger. Kortom het eten was zeer goed op smaak gebracht door de heerlijke kruiden en specerijen. Kom hier graag terug.
Veldenjp .
  • Datum van je bezoek: 4 mei 2013
geen voorstander van "buitenlands" wel van culinair, toch maar getracht en aardig verrast, smaken die je nooit eerder hebt geproefd en de klei-oven gerechten zijn werkelijk verrukkelijk, al met al een lekker gezellig avondje uiteten met de kids. was een recensie waard in ieder geval, groetjes J. Caelen
Lotte A.
  • Datum van je bezoek: 28 aug. 2012
Erg lekker eten en hele goede smaken, leek allemaal erg vers en bereid op het moment dat je er om vroeg. Wij hadden een kipgerecht gekozen die niet op de kaart stond (butter chicken), deze was erg lekker. De aankleding van het restaurant was kleurrijk, past wel bij de Indiase sfeer. De gastheer was erg vriendelijk en kwam tussendoor vragen of alles naar wens was. Een nadeel was wel: je krijgt erg kleine porties voor de prijs die je betaald. Wij vonden de prijzen erg aan de hoge kant. Verder prima restaurant. Door de prijzen en hoeveelheden zal ik er niet snel weer heen gaan, maar voor een keer lekker Indiaas eten is het prima! We hebben in ieder geval genoten!