Taj Mahal

Meer informatie over restaurant Taj Mahal

Voordelig
Mees S.
  • Datum van je bezoek: 1 okt. 2016
De bediening is heel vriendelijk ze zouden alleen wat meer gestuurd moeten worden want ze nemen niet helemaal het initiatief. Maar het eten is fantastisch zijn niet veel restaurants op Texel waar je zo lekker kan eten voor die prijs dus als je van een beetje uitdaging houd en graag iets anders wil eten dan saté of spareribs moet je hier zeker heen ook al ziet het er van buiten er niet zo aantrekkelijk uit
Bram V.
  • Datum van je bezoek: 6 sep. 2016
Tijdens een flitsbezoek aan Texel dit restaurant aangedaan. We waren wat vroeg (17.15) omdat we na het tafelen ook weer van het eiland af wilden. De bediening was vriendelijk maar we keken wel op van het oosteuropees accent van de beide dames. De keuken was authentiek Indiaas en de smaken waren goed, maar wel aangepast aan de westeuropese smaak. (Niet echt pittig) Tijdens het lopend buffet was ze blijkbaar elke dinsdag hebben, werden er een aantal curry's geserveerd (en een aantal bijgerechten) en een mooie linzensoep. De ambiance was wat propperig met veel tafels en stoelen op de vierkante meter. Het eten echter maakt veel goed. Aanradertje om nog eens naar terug te gaan. (dan wel even aan de kok vragen om echte Indiase scherpheid als je er van houdt)
Wilmaverschoor .
  • Datum van je bezoek: 15 aug. 2016
Ik kom al jaren eten hier en altijd heel goed en lekker. Echter gisteren had ik zo'n domper. Ik neem altijd bijgerechten het liefst vegetarisch met nan erbij.
Zo ook gisteren. De sag paneer is een curry van spinazie in Indiase kaas. Dit keer leek het wel roergebakken spinazie met blokjes kaas. Op de vraag of het lekker was zei ik nee, dit is altijd anders. Mevrouw zei dat ze al 15 jaar hier werkt en het altijd zo is. Ik kom er denk ik al net zo lang en heb zoiets nooit gegeten. Geen spoor van curry. Dan was er ook een kaasgerecht, maar dat waren ook alleen blokjes kaas. De chicken tikka was echt minimaal en zeker minimaal te noemen. Stond ook nog dubbel op de rekening. Papadom ook dubbel op rekening. De Chana dal en de samosas was het enige wat smaakte, en het brood maar daar kan weinig fout mee. Voor dit kleine beetje eten incl. 6 cola was ik 65 euro kwijt. Ik was zo teleurgesteld, heb afgerekend en besloten na jaren hier goed gegeten te hebben, hier niet meer terug te komen. Was echt een domper heel jammer.
TrWF .
  • Datum van je bezoek: 23 jul. 2016
Goed buiten gezeten, beetje gedateerd terras op een drukke straathoek. Erg lang moeten wachten op het eten, maar dat was de moeite waard. Bij navraag blijkt dat alles vers wordt gemaakt.
Goed gegeten, vega: Paneer Makhani n Saag Paneer. De Makhani was lekkerder dan de Saag, maar beiden zeker de moeite waard. Lekkere rijst er bij.
Niet-vega: chicken tandoori, erg lekker. Balti Gosht (lamsvlees), niet zo bijzonder.
Weinig groenten.
Neem als bijgerecht vooral de Nan Perwari, naanbrood met vruchtenvulling. Erg lekker!
Piet B.
  • Datum van je bezoek: 12 mei 2016
Geweldig restaurant, authentieke gerechten, vriendelijke bediening, met voldoende tijd om advies te geven, kortweg een topkeuken/restaurant entourage. Mensen die buiten het menu bestuderen en dan misschien weglopen omdat er geen friet wordt geserveerd, jammer dan, het gaat hier wel om een Indiaas restaurant............
Wil je echt van de Indiaase keuken met zijn verfijnde gerechten genieten dan is de Taj Mahal een aanrader.......
Dirk V.
  • Datum van je bezoek: 1 mei 2016
Het wat sobere uiterlijk van het restaurant is het enige dat een beetje aandacht verdient. Het eten was geweldig lekker en zeer fijn op smaak gebracht. De kok heeft echt kennis van zaken.
Het zeer gunstig geprijsde verrassingsmenu (3 gangen vanaf 19,50) bevat o.a. traditioneel gekruide stukjes kip "Chicken Tikka" en zeer zacht lamsvlees "Boti Kabab" met prachtige smaken. Geserveerd met rijst en een Cobra-bier voor de liefhebbers is het een genot! De bediening is zeer klantgericht: vriendelijk, geduldig, kent alle gerechten. Ik kan iedereen aanraden dit restaurant te bezoeken.
Ria K.
  • Datum van je bezoek: 21 apr. 2016
Was super echt heerlijk gegeten, onze eerste keer dat wij Indiaas hebben gegeten hadden het verrassing menu gekozen en hebben veel smaken geproefd en zijn hier goed in begeleid door de gastvrouw komen zeker terug als we weer op Texel komen
Loes H.
  • Datum van je bezoek: 14 apr. 2016
Heerlijke, goede kwaliteit eten. Lekkere goed gekruide curry, goede porties en erg smakelijk.
De naan is de beste ooit gegeten, maar jammer genoeg wat aan de prijzige kant.
Wij komen terug.
Huisanubis88 .
  • Datum van je bezoek: 12 apr. 2016
Heerlijk gegeten en echt een aanrader. Hou zelf heel erg van Aziatisch eten en vond het eten hier het beste wat ik heb gehad sinds tijden. Misschien visueel niet het meest aantrekkelijke restaurant maar vind zelf de kwaliteit van het eten het belangrijkste. Ik zeg doen!!!
Didewo .
  • Datum van je bezoek: 1 apr. 2016
Sfeervol restaurant, net buiten de Dorpsstraat gelegen. Heerlijk gegeten. Byriani met lamsvlees. De service was netjes maar niet opvallend goed. De ambiance was ok. De Irish koffie was prima. Op de menukaart staat duidelijk met pepertjes aangegeven hoe spicy de gerechten zijn.
Zeker een restaurant dat ik aan zou bevelen.
Nico K.
  • Datum van je bezoek: 12 mrt. 2016
Gingen hier eten omdat we een vegetatiër in ons midden hadden.
Eten was smakeloos (byriani)had het idee dat het een opgewarmd hapje was.
Het lekkerste was de pappadum met een texels skuymkopje.
Bert P.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2015
Taj Mahal heeft nog steeds heerlijk eten. Op vakantie naar Texel wordt daarom altijd gecombineerd met Taj Mahal. De vernieuwingen zijn prima, de sfeer en het eten zijn gelukkig als vanouds. Tot de volgende keer!
Marcel H.
  • Datum van je bezoek: 6 nov. 2015
De Koog, 6 november. Veel wind en nog meer regen. Dat hadden we nog niet vaak, dit jaar. Een passende start voor een weekendje Texel.
Waar heb ik zin in? Onopgesmukt, vers, mooie smaakjes en kruidig. Ah, Indiaas.
Binnengestapt bij Taj Mahal: vriendelijk ontvangen streek ik neer ("welkom, ga zitten" met een weids gebaar) aan een tafeltje bij het raam.
Ik at er soep vooraf (Muligatwany) en een pittige Shabji Curry als hoofdgerecht. Nan en Sag Paneer erbij. En mooie rijst ook. Heel smakelijk, allemaal.
Heb er rustig en heel lekker gegeten. Een prettige zaak.
Foppe B.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2015
Het eten in Taj Mahal is zeer authentiek. Het restaurant heeft een facelift ondergaan en ziet in vergelijk met vorig jaar er beter en schoner uit. Het eten is er ook op vooruit gegaan meer keuze mogelijkheden in voorgerechten en hoofdgerechten, het verschil in curries is duidelijk waar te nemen en zeer smaakvol. De bediening kan iets beter.
Henk D.
  • Datum van je bezoek: 10 sep. 2015
Het eten was niet slecht alleen de prijs/kwaliteit klopt van geen kanten. In mijn chicken/mushroom zaten welgeteld 7 stukjes kip, 3 champignons en 1 cashewnoot wat groenten en saus. Het bakje had de inhoud van een kleine soepkop. Ook mijn medegasten klaagden over de kleine hoeveelheid. Het opdienen in metalen bakjes op een schaal deed me denken aan een kantine in een legerkazerne. Tenslotte zaten we zo krap aan de veel te kleine tafel dat het niet prettig eten was. Sorry voor deze recensie maar het kan veel beter en bovendien denk ik dat alleen de goede recensies worden gepubliceerd om mensen te lokken.
Patrice V.
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2015
Ik kom hier iedere x weer terug als ik naar Texel ga. Het eten is van een bijzonder lekkere Indiase smaak. Totale aanrader en de prijs is geweldig voor wat je krijgt.
Jaco O.
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2015
Wederom heerlijk gegeten bij Jamal, chicke tikka massala (deze keer de zoete variant), chiken balti en een verrassingsgerecht van de kok kip in een saus van munt en korriander heerlijk verfrissend, sag paneer, uiteraard met rijst en garlic nan. De bediening is zeer gastvrij en Jamal maakt elk grecht precies zo als je het hebben wilt van zoet tot extreem pittig.

Wij komen zeer zeker weer terug!
Rianne V.
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2015
Gerechten waren heerlijk. Jammer dat er heel erg werd aangestuurd op het buffet.
Verrassingsmenu waren 3 gerechten uit het buffet waar ze ons net over verteld had.

De smaken van de gerechten waren heerlijk.
Perud_nl .
  • Datum van je bezoek: 18 mei 2015
Heb gisteren op mijn 65 e verjaardag bij Tal Mahal gegeten. Een van de beste Indiase restaurants in Nederland vind ik. Voortreffelijk gedineerd. Authentiek Indiaas. Heb de kok de keuze gelaten om het menu samen te stellen en heb daar geen spijt van gehad. Erg vriendelijke ontvangst door sympathieke eigenaar en medewerkster. Zeker voor herhaling vatbaar en aan iedereen aan te raden.
Govard S.
  • Datum van je bezoek: 3 mei 2015
Vandaag samen met Natascha hier gegeten. De service is prima. Het eten is echt voortreffelijk. We hadden mixed grill en een heerlijk kipgerecht. Brood ook zeker proberen.