Taj Mahal

Meer informatie over restaurant Taj Mahal

Jouw recensie over het restaurant Taj Mahal

Fie O.
  • Datum van je bezoek: 9 okt. 2018
Zeer slecht indiaans restaurant. Vies, steen koud en bar slecht eten voor een veel te hoge prijs. Onvriendelijk, ongeloofwaardig en onbekwaam personeel.
Jp B.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2018
Lekker
J B.
  • Datum van je bezoek: 29 sep. 2018
Wij komen hier maandelijks heerlijk eten. Goede en erg vriendelijke service. Echt een aanrader en tevens is het betaalbaar.
Alexander P.
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2018
Heerlijk gegeten bij Taj Mahal in De Koog (Texel). Super vriendelijk personeel. We gaan zeker terugkeren! Echt een aanrader...
Jolanda B.
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2018
We hadden gereserveerd voor zondagavond 16/9 om 19.00. Dit gedaan via Iens en een bevestiging per mail ontvangen. Toen wij om 19.00 bij het restaurant waren was er niemand en hing er een bordje gesloten.
Vreemd dat dit zo loopt.
IEF H.
  • Datum van je bezoek: 10 sep. 2018
Het eten is heerlijk. De gastvrouw een tikje stug en bot, maar niet onvriendeljk. Meubilair niet bijzonder. Maar het allerbelangrijkste is toch het eten, en daarvoor kan je hier prima terecht!
Anika Fleur L.
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2018
We komen al jaren in dit restaurant. We verheugen ons er altijd op als we weten dat we er ’s avonds weer mogen eten:)!Bediening is altijd met een glimlach.Het eten is van mild tot pittig;voor ieder wat wils!Kortom,klasse!
Stuart S.
  • Datum van je bezoek: 29 aug. 2018
Heerlijke originele Indiase keuken met een top kok. De bediening was van begin tot eind super en klantvriendelijkheid. Een aanrader voor iedereen!
Stuart S.
  • Datum van je bezoek: 29 aug. 2018
Heerlijke Indiase keuken! Van begin tot eind top geholpen door de beide dames in de bediening. Niets was teveel gevraagd voor de klanten. Een aanrader!
Ronald H.
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2018
heerlijke smaken, we waren met vijf en wilden van alles wat proeven dat was geen enkel probleem, alle bestellingen werden in het midden gezet en we konden allemaal opscheppen wat we wilden
Wiepke V.
  • Datum van je bezoek: 23 aug. 2018
Heerlijk gegeten bij Taj Mahal in De Koog. Goed persoonlijk advies, vooral ook voor onze vegetarische tafelgenoot, wat prettig is want de kaart is zeer omvangrijk. Alle gerechten - kip, lam en vegetarisch - waren heerlijk.
Gijs R.
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2018
Onze reservering was niet op tijd binnengekomen, maar het personeel heeft binnen tien minuten ervoor gezorgd dat we met acht mensen terecht konden door wat andere gasten te laten wisselen van tafel, super vriendelijk. Daarnaast was het eten heerlijk en bestond het uit lekker grote porties!
Bertus T.
  • Datum van je bezoek: 14 aug. 2018
Heel vriendelijke bediening. Buffet werd goed bijgevuld. Extra gerecht aanwezig voor vegetariërs.
Ramon S.
  • Datum van je bezoek: 14 aug. 2018
We kwamen om 18.30 binnen. We werden vriendelijk verwelkomd door een dame die ons de tafel wees. Twintig minuten lang hebben we vervolgens gewacht op de ober om onze bestelling op te nemen. Gasten die na ons kwamen werden eerder geholpen. Ik had de indruk dat men weinig overzicht had door drukte op dat moment.
We zijn na 23 minuten opgestapt na een korte schouw van de ten toon gespreide etenswaren.
Robert S.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2018
prima avond.
Trudy W.
  • Datum van je bezoek: 6 aug. 2018
Heerlijk gegeten en goede en vriendelijke bediening, ondanks de hitte.
Jeroen L.
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2018
Een ideaal restaurant om weer eens wat anders te eten. Heerlijke authentiek indiase gerechten en een supervriendelijke bediening. Op het terras kun je heerlijk van het avondzonnetje genieten.
Isabella G.
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2018
Enkele jaren geleden dit restaurant bij toeval ontdekt in de Koog, was toen erg lekker dus we keken er naar uit om bij ons volgende bezoek aan Texel hier weer te eten. De inrichting is flink opgeknapt en er was ander bedienend personeel, dus flinke veranderingen, maar het eten is nog even lekker. Vermoedelijk dezelfde kok, gelukkig. Het was behoorlijk druk maar onze gerechten stonden steeds vrij vlot op tafel.

De kaart lijkt erg uitgebreid maar de keuzestress valt mee wanneer je je realiseert dat een aantal mogelijkheden hetzelfde gerecht met een andere vleessoort is.

Als voorgerecht hadden we onion bhajee waar we niet zoveel ui in konden ontdekken, maar wat wel lekker gekruid was met voldoende andere groente. In verband met een voedselallergie moest mijn hoofdgerecht aangepast worden, in overleg bleek dat te kunnen. De boti kabab was lekker mals en kruidig zonder te pittig te zijn, en de lams marco polo was heerlijk van smaak, een echte aanrader. Als bijgerecht verse knoflook naan wat altijd een traktatie is.

Ik begrijp eerlijk gezegd weinig van de slechte recensies hier. Het eten is vers klaargemaakt met een goede hoeveelheid kruiden (de pittigheidsgraad zoals aangegeven op de kaart klopt, mild is mild, pittig is pittig). Het personeel is correct, doch niet overdreven hartelijk.

De volgende keer dat ik op Texel ben zal ik hier zeker weer gaan eten!

Terzijde: ik begrijp niet goed waarom de gemiddelde menuprijs zo hoog is op iens. Wij waren gemiddeld nog niet de helft kwijt per persoon voor een voor- + hoofdgerecht. Ik begrijp dat het restaurant dat zelf aangeeft, ik zou het aanpassen als ik hen was, de hoge prijs kan mensen anders afschrikken.
Gerrit V.
  • Datum van je bezoek: 2 mei 2017
Voor ons de eerste keer Indiaas gegeten. Slechte ervaring. Helaas te lang wachten meer dan 1 uur. Bedieding ver onder de maat. Wel super lekker gegeten!
Sandra V.
  • Datum van je bezoek: 25 dec. 2016
Gisterenavond heerlijk gegeten. We halen er regelmatig eten maar nu besloten we om in het restaurant te eten. Het restaurant is gerestyld en zit er een stuk gezelliger uit. Comfortabele stoelen en leuke inrichting. En het eten was heerlijk. Alles! Maar onze favoriet blijft de butter chicken en de Marco polo!