Taj Mahal

Prinsenkade 11 4811 VB Breda Nederland Kaart
31-765200948

Over het restaurant Taj Mahal

Taj Mahal in Breda staat bekend om zijn enorm uitgebreide kaart. Nu hebben de meeste Indiase restaurants er een handje van menus te presenteren die op novelles lijken, maar Taj Mahal spant de kroon. Leuk, want het biedt de kans nieuwe gerechten te proberen. Maar nog belangrijker is de vraag of hun naan lekker is en of de bediening vriendelijk is. Ja en ja. Een aanrader dus!

Meer informatie over restaurant Taj Mahal

Dagelijks 17.00 - 22.00 uur

Jouw recensie over het restaurant Taj Mahal

Ilona H.
  • Datum van je bezoek: 21 mei 2018
Hete curry is ook echt heet. Heerlijke papadums en prima eten en bediening!
Rogier D.
  • Datum van je bezoek: 10 mei 2018
Lekker gegeten, smaakvol. Kan iets pittiger.
Gretha H.
  • Datum van je bezoek: 9 mei 2018
Was prima prijs kwaliteit. Lekkere curry’s, vooral als je van echt pittig eten houdt.
Ruud V.
  • Datum van je bezoek: 20 apr. 2018
Heerlijk en rustig gegeten
Jan V.
  • Datum van je bezoek: 6 mrt. 2018
Ik heb de gewoonte altijd voor de heetste gerechten te gaan...en in dit geval wat het ook hhhheeet!
Heerlijk gegeten!
Anne V.
  • Datum van je bezoek: 22 feb. 2018
Heerlijk gegeten. Voor een zeer redelijke prijs. Een aanrader!
Maaike B.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2018
overheerlijk gegeten!
Wilma J.
  • Datum van je bezoek: 13 feb. 2018
Op onze eerste carnavalsavond hier heerlijk Indiaas gegeten. Heerlijke smaken, voldoende rijst en naan, goede consistentie. Bediening had iets attenter kunnen zijn voor een drankje of een toetje. Maar op de smaak viel niets af te dingen, we gaan vast nog wel eens eten hier als we in ons favoriete Breda zijn!
Nigel F.
  • Datum van je bezoek: 16 jan. 2018
Herk lekker eten en vriendeljk personeel
Corrie W.
  • Datum van je bezoek: 25 dec. 2017
We hebben heel goed gegeten en de bediening was heel goed en persoonlijk.
Patrice V.
  • Datum van je bezoek: 14 dec. 2017
Zalig gegeten en het naan brood is verrukkelijk! Probeer ook het Indiaanse bier, niet de Cobra, maar King Zebra of zoiets???
Jan V.
  • Datum van je bezoek: 7 dec. 2017
Kleine porties. Ik miste de linzen in mijn gerecht. Stond wel op de menukaart. Er zat een kwart citroenschil in mijn curry??
Francesco B.
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2017
Lekker en gezellig gegeten.
Ellen A.
  • Datum van je bezoek: 7 jul. 2017
Heerlijk eten, vooral de soepen, spinaziegerechten en curries. Mixed girl viel een tafelgenoot wat tegen en de medeproevers ook. Bij papaduns (beetje weinig, maar als je vraagt krijg je extra) is het leuker wat verschillende schaaltjes dip te serveren. Maar vriendelijke en vlotte bediening.
Alice V.
  • Datum van je bezoek: 4 jul. 2017
Aanbeveling
Jan L.
  • Datum van je bezoek: 23 jun. 2017
We hebben genoten van diverse Indiaanse curry's en een Tandoori gerecht. Alles is met zorg klaar gemaakt en smaakte prima. Dit was een prettige (hernieuwde) kennismaking met de Indiaanse keuken van de Taj Mahal. En die is ons uitstekend bevallen.
Maarten V.
  • Datum van je bezoek: 25 apr. 2017
Voor en hoofdgerecht van het menu waren fantastisch, het ijs was zeer teleurstellend gewoon uit een goedkoop pak schepijs heel jammer. De toiletten zijn vies, de hele zaak heeft na al die jaren wel toe aan een opfrisbeurt.
Bartek V.
  • Datum van je bezoek: 23 feb. 2017
Heerlijk eten, goede uitleg wat welk gerecht was en snelle service. Top restaurant als je van curry's houd!
Dimphy V.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2017
Op Valentijnsdag met mijn lief gegeten bij Taj Mahal. Was er al eerder geweest. Heerlijke mix grill en naanbrood. Goede, snelle en vriendelijke bediening. Voor € 60,- incl. fooi hebben we een heerlijk hoofdgerecht en speciale koffie en ieder twee drankjes op. Aanrader, wij gaan iig weer terug.
bianca V.
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2016
Hier tijdens een dagje uit terecht gekomen en hier zeker geen spijt van gehad. We kregen vooraf papadum met rauwe ui: daar moet je van houden, maar de losse papadum was gewoon prima. Wat ons opviel was de enorme menukaart: wat een keuze! We hebben al best veel Indiase restaurants in de hele wereld bezocht, maar zoveel keuze op 1 kaart kan ik me niet herinneren. Wij besloten voor zoet te gaan en bestelden een Kip Kasmiri en een Malayon chicken. Naar keuze geserveerd met rijst of naan. Wij kozen de naan en we moeten zeggen: volop genoten. Prima bereid, mooi mals vlees, heerlijk van smaak. Vriendelijke bediening en een leuke rekening van 32,50 euro voor 2 personen. Alles in een typisch Indiaas decor, gelegen langs een best drukke weg, grenzend aan een water. Aanrader!