Taj Mahal

Meer informatie over restaurant Taj Mahal

7,2
Bianca V.
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2016
Hier tijdens een dagje uit terecht gekomen en hier zeker geen spijt van gehad. We kregen vooraf papadum met rauwe ui: daar moet je van houden, maar de losse papadum was gewoon prima. Wat ons opviel was de enorme menukaart: wat een keuze! We hebben al best veel Indiase restaurants in de hele wereld bezocht, maar zoveel keuze op 1 kaart kan ik me niet herinneren. Wij besloten voor zoet te gaan en bestelden een Kip Kasmiri en een Malayon chicken. Naar keuze geserveerd met rijst of naan. Wij kozen de naan en we moeten zeggen: volop genoten. Prima bereid, mooi mals vlees, heerlijk van smaak. Vriendelijke bediening en een leuke rekening van 32,50 euro voor 2 personen. Alles in een typisch Indiaas decor, gelegen langs een best drukke weg, grenzend aan een water. Aanrader!
Marcel H.
  • Datum van je bezoek: 7 aug. 2016
Typisch Indiaas decor met uitstekende gerechten. Goed gekruid, pittig (in ons geval madras) naar wens en goede keuze in vegetarische gerechten. Deze keer hebben we beiden het vega menu genomen waarbij 1 zoet gerecht en 3 pittige gerechten (o.a. Bombay potatoe & mushroom badji) in kleine bakjes worden geserveerd. Vooraf een veg pakora met aubergine, een absolute aanrader. Dit alles gevolgd door een mango lassi maakt er een 100% indiase maaltijd van met nu al het voornemen om binnenkort (vanuit Rotterdam) weer langs te gaan.
Bediening erg vriendelijk en geen probleem om de soep van het menu te vervangen door een pakora. Prijs medium maar dat is het waard.
Maidenofmay .
  • Datum van je bezoek: 2 feb. 2016
We laten regelmatig bezorgen door Taj Mahal. Dit was altijd een feestje, maar de laatste tijd werd het steeds slechter, met als dieptepunt afgelopen keer: rauwe kip, zompige naan en samosas van slap deeg, druipend van het vet. Daarbij nog een discussie aan de deur over een vergeten gerecht. Wij zijn er nu klaar mee!
Marcopas .
  • Datum van je bezoek: 25 jul. 2015
Recent gegeten bij Taj Mahal. Onze eerste keer in een Indiaas Restaurant. Het eten was heerlijk en de bediening uitermate correct en vriendelijk. De rekening was een positieve meevaller en zeker niet duur! We komen zeker eens terug na deze positieve ervaring.
Elckerlyc .
  • Datum van je bezoek: 18 jul. 2015
Wat ik leuk vind aan dit restaurant is dat het heel eenvoudig en daardoor lekker gemoedelijk is. Een keurige vriendelijke ober brengt de kaart samen met wat pappadums. Op het menu staan unieke gerechten. Er wordt netjes bij vermeld wanneer een gerecht (extreem) scherp is. Ikzelf neem de pittige Tindaloo met lamsvlees. Mijn vrouw het vegetarische Ghandi menu. Allebei heerlijk gegeten en gedronken voor 56,- euro zonder enige kortingskaart of actie. Fantastisch!
Willem V.
  • Datum van je bezoek: 14 jun. 2015
Wij komen hier regelmatig eten, en het is ronduit goed. De gerechten zijn authentiek, en qua pittigheid goed ingeschaald. De tandoori is gewoon goed met de juiste smaak.
De bediening is vriendelijk, maar mogen vaker voorbijkomen voor een drankje.
Tip, dit restaurant doet mee aan de dinerjaarkaart, dit scheelt 25% in de rekening. Handig als je net als ons regelmatig de Taj Mahal bezoekt.
Kos P.
  • Datum van je bezoek: 12 jun. 2015
Als je gaat eten bij Taj Mahal heb je vanaf de volgende dag gegarandeerd geen last van verstoppingen. Wij namen dal soep en mullagatawny, met lamb en chicken korma. Het personeel deed geen moeite, geen lastige vragen of het naar wens was bijvoorbeeld; en er zat ook geen hond. Jaren terug met veel smaak gegeten! Gelukkig hebben ze wifi en het password is niet namakse ;-)
Andreavdb .
  • Datum van je bezoek: 10 apr. 2015
Traditioneel Indiaas restaurant, inclusief ongelooflijk lelijke inrichting. Het eten is echter zo puur, smaakt erg goed. Het is geen hoogstaand menu, maar gewoon goed eten. De prijs is erg laag, goed eten voor 15-17€. Pas wel op als Nederlander voor het pittige. Service is vriendelijk,maar spreekt niet vloeiend Nederlands.
Kimmy1234 .
  • Datum van je bezoek: 7 apr. 2015
Met ons werkteam hier gegeten. Alle gerechten waren zeer goed van smaak vooral de pittige lamgerecht.Goed dat ze niet op onze huidskleur gelet hebben.
De kipkorma smaakte ook heel erg.

De mango lassi enindiase bier waren ook perfekt.

Decor is goed indiaas.
Assie Y.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2015
Een tijdje terug voor het eerst gegeten bij Taj Mahal - Breda. Ik was blij verrast.

Het is een mooi ingerichte restaurant, waar de muziek niet te hard draait. Genoeg privacy.

Eten is bovendien lekker, niet al te pittig. Genoeg keus!

Prijs is wel enigszins aan de hoge kant, maar wellicht komt dat ook wel door de mooie locatie en weinig aanbod van Pakistaans/Indiase eten in Breda.

Zeker voor herhaling vatbaar.
Julia E.
  • Datum van je bezoek: 11 jan. 2015
Ontzettend lekker gegeten bij de Taj Mahal. Leuk decor en rustig kunnen eten met een aangename sfeer. De bediening was vriendelijk en behulpzaam. Wij hadden Chicken Tikka, enkele curry's met kip/garnaal, naans, rijst etc. We komen hier zeker terug, een echte aanrader!
Janneke1949 .
  • Datum van je bezoek: 4 jan. 2015
Op ons terugreis naar NL. bij Tajmahal, indiaas gegeten.
Wij hadden Chiken curry,Lam Tikka en Naans.

De kinderen hadden een zoete kipgerecht, heerlijk voor de kids.

Service is goed , decor echt indiaas.
Ik kom hier zeker terug
Ivo M.
  • Datum van je bezoek: 20 dec. 2014
Zo zit je aan de overkant in een cafe en zeg je tegen elkaar; hoe zou dat Taj Mahal zijn, laten we daar eens gaan eten. Dus zogezegd zo gedaan. Traditioneel Indiaans restaurant waar men nog volgens de oude school weet wat service is. Ik had het Ghandi menu, super vegetarisch 3 gangen menu met diverse gerechten als hoofdmaaltijd, linzensoep vooraf..heerlijk van smaak! Vrienden hadden het menu met diverse vleesgerechten en ook dit was boven verwachting. Hier gaan we vaker heen!
Nicole D.
  • Datum van je bezoek: 18 dec. 2014
Eigenlijk is Indiaas absoluut niet mijn favoriete keuken. Bij Taj Mahal nam ik een speciaal gerecht, maar wat er nu zo speciaal aan was, weet ik niet. Het smaakte prima hoor. Het vlees was heerlijk mals. Het naan brood was erg goed. Pappadums op tafel. Allemaal ok. Maar ik ben nog steeds niet om wat betreft deze keuken. Smaken verschillen nou eenmaal.
De bediening is heel vriendelijk.
Je zit er ook wel gezellig. Het is met alle typische Indiase attributen sfeervol ingericht.
Ook heel geschikt voor met een grotere groep.
Wesley W.
  • Datum van je bezoek: 10 okt. 2014
Met 2 personen zonder reservering na een drankje aan de bar kregen we toch vrij snel een tafel. Ondanks het druk was, was de service goed. De ober ons wat gerechten aan laten bevelen die erg lekker waren, ook het aangeraden bier paste goed bij de curry's. Prijs was netjes en het decor niet bijzonder maar wel een fijne sfeer!
TD W.
  • Datum van je bezoek: 6 sep. 2014
Als groot liefhebber van de Indiase keuken kon ik 'Taj Mahal' niet links laten liggen toen ik in Breda een plek zocht om even wat te eten. Ik was er in gezelschap van een Engelse dame, die ook Indiaas als favoriete keuken heeft en uitgebreid bekend is met het aanbod in Londen.
Omdat we even snel iets wilden eten werd het Beef Jahlfrezi en Murgh Tindaloo, gecombineerd met rijst en garlic nan. Beide hoofdgerechten erg goed op smaak en door mijn tafelgenote en mijzelf helemaal goedgekeurd. De tindaloo was zoals een tindaloo moet zijn, dus zeker geen flauw aftreksel van deze zeer pittige curry.
Vlotte bediening en een eenvoudige, maar niet slechte inrichting van de zaak.
Taj Mahal Breda behoort tot de betere Indiase zaken waar ik gegeten heb!
Jennifer V.
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2014
Het voorgerecht voor 7,50 euro betrof 2 mini taaie garnalen met heel veel rauwkost. Daarna hebben we 1,5 uur bijna moeten wachten op het hoofdgerecht...2x mixed grill was verschrikkelijk taai droog om te huilen gewoon en 2 x curry gerecht waarbij de garnalen wel geteld 4 taai waren.Dit aangeven bij het personeel eerst geen excuus, naderhand kwam het excuus dat het zo druk was geweest bij het afhalen en daar moesten we het maar mee doen.wat een klantgerichtheid/service we waren erg boos en zijn meteen weg gegaan.
Dennisubbing .
  • Datum van je bezoek: 4 jun. 2014
Ik eet hier regelmatig met mijn vriendin. De ontvangst is altijd hartelijk, het eten is er heerlijk ook in vergelijking met andere Indiase restaurants, en dat steeds voor een heel vriendelijke prijs. Ongelofelijk lekker eten voor belachelijk weinig geld. Een absolute aanrader.
Maidenofmay .
  • Datum van je bezoek: 22 mei 2014
Nog nooit in de tent zelf geweest, maar inmiddels wel paar keer laten bezorgen. Goed eten, royale portie en ongevraagd pappadums en sausjes erbij, lekker! Bezorgers keurig, bij bellen naar het restaurant ook altijd netjes te woord gestaan. Het kan soms even duren maar dat hebben we er graag voor over.
Krish .
  • Datum van je bezoek: 23 feb. 2014
Na onze dagtocht Brussel besloten wij om hier te eten.
Eten is heel lekker vooral de Chicken Tikka Massala, de rund rogan Josh is ook lekker.
De mango Lassi is echt top,nergens zoo lekker geproefd.
Service is heel vriendelijk .
Decor is goed