Taj Mahal

Dinsdag t/m Zondag 16:00 - 22:00

7,2
Awa D.
  • Datum van je bezoek: 29 mei 2016
Eten was prima, wel een ander bijgerecht gekregen, maar die was lekker. Bediening. Was onder de maat. Zaten al lang in het restaurant voordat de serveerster met de kaart kwam en drankjes op kwam nemen. Daarbij sprak de bediening Engels, vind ik persoonlijk een minpunt. Het was die dag erg warm, dus we hadden veel dorst. We moesten steeds erg lang wachten voor we weer konden bestellen, je moest echt wenken voor ze het zagen.
Porties waren heel groot, dus als je een grote eter bent zit je hier helemaal goed! Als we dit hadden geweten, hadden wij zelfs een hoofdgerecht met wat bijgerechten gedeeld. Nagerechten zijn totaal niet bijzonder, twee bollen mango in een glaasje, geen bijzondere smaak en niet mooi gegarneerd oid. Er kan naar mijn mening veel meer uit dit restaurant worden gehaald!
Wendydevries .
  • Datum van je bezoek: 25 mei 2016
De bediening was goed, we werden door 2 vrouwen bediend, wel vreemd dat de ene engels tegen ons sprak en de andere nederlands. Eten was lekker en het was lekker rustig in het restaurant. Portie was groot genoeg voor het bedrag. Het toetje vond ik wat minder, het smaakte hetzelfde als ijs van de lidl en 2 bolletjes voor 4,50
Ik zou dit restaurant wel aanraden
G S.
  • Datum van je bezoek: 7 mei 2016
We hadden op het laatste moment besloten om nog wat te gaan eten en gereserveerd.
Bij aankomst goed ontvangen en zoals je vaak kunt verwachten van dergelijke restaurants erg beleeft.
We hadden een vrije keuze uit een aantal menus waar we niet direct gelezen hadden dat het menus waren voor twee personen, dus wij per persoon een andere menu besteld waarop de serverster zei dat dat ook geen punt was maar we vonden dat van onze kant niet netjes van ons zelf dus toch samen de zelfde menu genomen. het eten was voortreffelijk en goed verzorgd maar veel te veel voor ons beiden. Van het voorgerecht tot het desert alles was goed. Kortom een aanrader voor ieder.
Hermandirkmaat .
  • Datum van je bezoek: 14 apr. 2016
We hadden ons erg verheugd en wat te vieren. We kwamen in een gevuld restaurant maar de bediening wist niet van de reservering. Het duurde erg lang voordat we de kaart en wat te drinken hadden. De serveerster deed erg haar best, maar kon het werk niet aan. Het eten wat okay. Het restaurant zelf vond in smoezelig en rommelig. Jammer
A V.
  • Datum van je bezoek: 3 mrt. 2016
Gisteren hebben we bij Taj Mahal met de familie gegeten (12 personen). Het was een heerlijke avond. Het eten was top , vooral de tandoori king prawn moet je gewoon geproefd hebben.Het eten word met zorg bereid en opgediend. De gastheer weet hoe hij zijn gasten een leuke avond kan bezorgen.
John V.
  • Datum van je bezoek: 28 feb. 2016
Een 3 gangenmenu met een bon van hetlaatstetafeltje
Eten: Deze keer viel het tegen, de proeverij was niet bijzonder en het lamsvlees was taai.
Service: terwijl we nog niet aan tafel zaten werd ons al gevraagd welke soep we wilden. We hebben geen keuze gekregen in het dessert, terwijl dit als keuzemogelijkheid op de bon vermeld was. De dames in de bediening kunnen niet goed serveren.
Decor: het is al vaker genoemd in recensies dat de aankleding van het restaurant erg eenvoudig aan doet, dit kan veel beter.
Corine H.
  • Datum van je bezoek: 21 feb. 2016
We wilden hier eten omdat we erna naar een concert in de Oosterpoort gingen en dat is er vlakbij. Het eten was prima maar vrij 'standaard' Indiaas. Waarschijnlijk omdat er een concert was, zat het stampvol in het vrije kleine restaurant. Hoewel het drankje en het voorgerecht lang op zich lieten wachten waren we uiteindelijk toch keurig op tijd voor het concert.
Hansvolvo .
  • Datum van je bezoek: 7 feb. 2016
wederom met de groningse dagpas gegeten, en wederom zeer goed, een mooie combinatie proeverij van allerlei gerechten en ruim voldoende hoeveelheid.
erg vriendelijke bediening
Patrick V.
  • Datum van je bezoek: 6 feb. 2016
Klein maar fijn Indiaas restaurant niet ver van de Oosterpoort. Zoals gezegd is het restaurant klein maar wel efficient ingericht met tafels. Wij hadden niet gereserveerd en kwamen vroeg maar er was nog slechts 1 tafel vrij (gelukkig), goed teken dat het zo druk is. De service was erg snel en vriendelijk. Eten prima, ruime keuze en je kunt aangeven hoe pittig je het wilt. Zo te zien hebben ze ook afhaal en bezorging, het geheel maakte een goed geoliede indruk, alles is goed op elkaar ingespeeld ondanks de drukte. Zeker voor herhaling vatbaar.
Marieke S.
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2016
Ik had nog nooit eerder Indiaas gegeten en liet me deze avond graag verrassen.
Ik vond de inrichting van het restaurant wat armoedig overkomen, jammer dat kan zeker anders. Het personeel is erg vriendelijk al miste ik wat meer uitleg bij de gerechten. Het eten zelf vond ik prima, al is het overmatig gebruik van koriander niet aan mij besteed. De kip was wel lekker mals!
De wc vond ik niet schoon en er lag zelfs een haarborstel met zwarte lange haren op de blower...
Kortom als je van Indiaas eten houdt is het prima. Maar als ze wat aan de aankleding doen en hygiene van het sanitair zouden ze in mijn ogen veel hoger scoren!
Wildeniet .
  • Datum van je bezoek: 23 jan. 2016
Vooropgesteld: het eten was heerlijk. Ik had wat moeite met het gebrek aan decorum. Tafeltjes tegen het glas van openslaande deuren aan (koud), afgetapete draden over de vloer, spinnenwebben in de kroonluchter en een zeer minimaal toilet. Er werd niet geinformeerd tijdens het eten of alles naar wens was en de bediening had (bijna) geen tijd om nog eens wat wijn te brengen.
Gerrit S.
  • Datum van je bezoek: 8 jan. 2016
Taj Mahal zit vooral op een handige plek als je uitgaat naar De Oosterpoort en voor tijd nog even iets wil eten. Het eten was op zich best goed, maar een snufje zout hier en daar had voor verbetering kunnen zorgen. Prijs kwaliteit verhouding is prima.
Dorien W.
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2015
Vriendelijk en klein restaurantje. Het zat helemaal vol. De bediening kon het niet aan. Ze gaven ons de indruk alsof ze er allemaal voor de eerste keer stonden. We werden gezet aan een tafel vol etensresten van anderen en moesten vragen of het weggehaald kon worden. Vervolgens zijn we zelf naar voren gelopen om drinken te vragen en de menukaart. En dit voor een tweede keer. Toen het eten kwam moesten we weer naar voren lopen om bestek te vragen. Een tweede drankje zou komen maar kwam niet. Omdat de bediening jong was en keek alsof ze er zelf ook een beetje wanhopig van werden, verloren wij ons geduld niet. Het was eerder aandoenlijk dan irritant.
Het eten was prima. Niet het lekkerste Indiase eten ooit, maar prima. Gulle porties, goed gekruid.
Anita V.
  • Datum van je bezoek: 27 dec. 2015
Met vrienden hier gegeten. Jammer dat de pappadums al een beetje taai waren en geen lepeltjes in de erg kleine schaaltjes stonden. Hoofdgerechten waren prima, mochten wel iets meer bite hebben. Overheerlijke mango Lassie en toetje: Kulfi ! Wel ingewikkeld als de bediening heel weinig Nederlands beheerst.
Timothy M.
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2015
heel lekker, zeer vriendelijk en een zeer uitgebreide menu kaart . Een echte aanrader !!! Het interieur is sober maar oke .
Tomswaan .
  • Datum van je bezoek: 19 dec. 2015
Het eten was prima, lekker gekruid en toch proefde ik de verschillende ingrediënten.
Er waren veel gasten maar de bediening verliep soepel.
Het interieur is wel wat gedateerd.
HansvanLeeuwen1964 .
  • Datum van je bezoek: 13 dec. 2015
Lekker indiaas kip gegeten,was wel pittig maar was de moeie waard om ervan te eten.
De basmatie rijst en naan waren lekker met het gerecht.
Verder hadden wij de typische indiase dranken.
De tent was vol en daardoor af en toe wat traag.Maar het ging bij ons om het eten en dat was goed.Wij komen hier zeker terug
Sjoerd W.
  • Datum van je bezoek: 7 nov. 2015
Het eten en de bediening bij Taj Mahal was fantastisch.
Bij een vol restaurant (in ons geval zat het helemaal vol met ook nog een paar grote groepen) merk je dat het handig zou zijn als er meer bediening zou zijn.

De aankleding van het restaurant kan veel beter. Met name de belichting is erg matig, op sommige plekken is het te licht en andere plekken te donker. In mijn geval lag mijn eten in mijn eigen schaduw waardoor het slecht was te zien
Ate T.
  • Datum van je bezoek: 19 jul. 2015
Voor het eerst gegeten bij Tja Mahal. Vriendelijke ontvangst en prettig bediening.
Het eten smaakte heerlijk, voorgerecht en hoofdgerecht in royale hoeveelheden. Met een kop koffie na geheel voldaan vertrokken.
Aanrader.
Luna E.
  • Datum van je bezoek: 31 mei 2015
Het eten was voortreffelijk, de bediening was heel vriendelijk. Voldoende eten voor ieder van ons. Wij gaan zeker weer hier eten.