Taj Mahal

Veemarktstraat 94 9724 GC Groningen Nederland Kaart

Evenementen

AH Restaurantactie à la carte

Drank is niet inbegrepen bij deze actie
Beschikbaar op het gekozen tijdstip

Speciale deals

-20% op de Rekening

Available on the booked timeslot.

Meer informatie over restaurant Taj Mahal

• : Gratis parkeren in de buurt, Parkeerplaats & Betaald parkeren in de buurt

Dinsdag t/m Zondag 16:00 - 22:00

7,1

Jouw recensie over het restaurant Taj Mahal

Martine H.
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2018
Gastvrij ontvangst door Engels sprekende gastvrouw.....met kennis van zaken.
Sfeer ontspannen en gezellig.
Eten bijzonder lekker door allerlei gerechtjes te proberen.
Prijsverhouding met ruim voldoende eten .....is aanrader.
Sietze O.
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2018
Heerlijk eten en meer dan genoeg, leuke vriendelijke bediening. (in het Engels) Ondanks dat het druk was genoeg aandacht met drinken etc. Een aanrader!
Tiny T.
  • Datum van je bezoek: 16 aug. 2018
Heel aardige serveerster geweldig, alleen zij sprak Engels voor mij een probleem.
Overvloedig eten en het was heerlijk.
Dries K.
  • Datum van je bezoek: 16 aug. 2018
Altijd geweldig! En met de AH kaarten kies je zelf en je betaalt per gang de goedkoopste.
Geen gedoe zoals in veel andere restaurants die de prijs omhoog doen.

Echt super!!
Dineke M.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2018
Ik heb heerlijk gegeten.
Wat me erg stoorde was dat ik werd aangesproken in gebrekkig Engels. Ik heb dat gezegd maar deze dame trok zich daar niets van aan. Ook de uitleg van de gerechten was in gebrekkig Engels.Het zal toch een kleine moeite zijn om de nodige woorden/zinnen Nederlands te leren. Voor mij hoort dat bij gastvrijheid/je op je gemak voelen.
Harry D.
Vriendelijke bediening.
Kortom een aanrader!
Huub D.
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2018
Moesten erg lang wachten na het voorgerecht op de volgende gang vier tafels die later dan ons waren waren allang aan hoofdgerecht bezig. Dachten dat ze onze tafel waren vergeten.(aankomst 18.00 uur voorgerecht was vrij snel hoofdgerecht 19.45 uur)
Willem D.
  • Datum van je bezoek: 21 jun. 2018
Bediening sprak gebrekkig Engels en had een vieze koksbuis aan met een grote etensrest vlek erin. Restaurant kan wel eens een flinke poetsbeurt gebruiken.
Srivalli V.
  • Datum van je bezoek: 9 jun. 2018
Prima eten, prima plek en goede service. Er werd goed uitleg gegeven van wat ik wel en beter niet kon eten ivm mijn allergieën.
Andre V.
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2018
Heerlijk gegeten, vriendelijke bediening, rustige achtergrondmuziek. Ik was weer even helemaal terug in India.
Dick B.
  • Datum van je bezoek: 25 apr. 2018
Ok, misschien geen prijs voor sfeer en inrichting maar wij komen er om te eten , te praten en niet om te stylen. En het eten is vers, goed gekruid, heerlijk van smaak en prijstechnisch dik in orde.
Harry van der Laan V.
  • Datum van je bezoek: 13 apr. 2018
Heerlijk gegeten. Vriendelijk personeel. Aanrader .
Evert V.
  • Datum van je bezoek: 18 mrt. 2018
Sfeervolle zaak waarin de tafeltjes net iets te dicht op elkaar staan. Verrassend romige raitha. Geen kinderachtige porties. Goede prijs kwaliteit verhouding.
Michel D.
  • Datum van je bezoek: 15 feb. 2018
Zeer vriendelijk en hulpvaardige bediening. Groot welkomsgevoel. Fijne appetizer. Heerlijk eten, dit keer iets minder gekruid dan we hadden gehoopt, maar zeer geslaagd en gezellig. Goed eten voor een prettige prijs en een zeer welkom gevoel!
Astrid V.
  • Datum van je bezoek: 10 feb. 2018
Wij houden hiervan! Geen poespas, aandoenlijk, misschien zelfs beetje amateuristisch en daardoor juist zeer prettig, het gaat tenslotte niet om de inrichting maar om the food.
Albert V.
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2017
Vriendelijk en klantgericht personeel. Klein maar daarom gezellig restaurant. Uitgebreide kaart en lekker Indiaas bier. Reserveren is aan te raden. Ruime hoeveelheid gerechten zodat je niet met een hongergevoel naar huis hoeft.
Carola V.
  • Datum van je bezoek: 5 dec. 2017
we kwamen met onze buren beiden hadden we catering gehad van taj mahal.de baas had toen gezegd dat hij" alle gerechten met vis" voor ons zou maken voor de helft .uiteindelijk kregen we idd korting maar we vonden het wat onpersoo nlijk toegezegde contact met baas niet geweest.
Eric B.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2017
Voorgerecht was goed. Hoofdgerechten matig. Mijn gerecht kwam aanzienlijk later dan dat van mijn vrouw.
Henk F.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2017
We zijn geen echte liefhebbers van de Indiaase keuken, maar wilden graag een keer bij Taj Mahal in Groningen eten. In een gezellige entourage wordt je ontvangen door vriendelijke dames. Groningen wordt een internationale plaats zo blijkt, want de bediening spreekt alleen Engels. Het eten was smakelijk en de prijs vriendelijk.
Amber O.
  • Datum van je bezoek: 4 okt. 2017
Onwijs lekker eten op een gezellige plekje!