Taj Mahal

Dinsdag t/m Zondag 16:00 - 22:00

Jouw recensie over het restaurant Taj Mahal

Michel D.
  • Datum van je bezoek: 15 feb. 2018
Zeer vriendelijk en hulpvaardige bediening. Groot welkomsgevoel. Fijne appetizer. Heerlijk eten, dit keer iets minder gekruid dan we hadden gehoopt, maar zeer geslaagd en gezellig. Goed eten voor een prettige prijs en een zeer welkom gevoel!
Astrid V.
  • Datum van je bezoek: 10 feb. 2018
Wij houden hiervan! Geen poespas, aandoenlijk, misschien zelfs beetje amateuristisch en daardoor juist zeer prettig, het gaat tenslotte niet om de inrichting maar om the food.
Albert V.
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2017
Vriendelijk en klantgericht personeel. Klein maar daarom gezellig restaurant. Uitgebreide kaart en lekker Indiaas bier. Reserveren is aan te raden. Ruime hoeveelheid gerechten zodat je niet met een hongergevoel naar huis hoeft.
Frans H.
  • Datum van je bezoek: 5 dec. 2017
we kwamen met onze buren beiden hadden we catering gehad van taj mahal.de baas had toen gezegd dat hij" alle gerechten met vis" voor ons zou maken voor de helft .uiteindelijk kregen we idd korting maar we vonden het wat onpersoo nlijk toegezegde contact met baas niet geweest.
Eric B.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2017
Voorgerecht was goed. Hoofdgerechten matig. Mijn gerecht kwam aanzienlijk later dan dat van mijn vrouw.
Henk F.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2017
We zijn geen echte liefhebbers van de Indiaase keuken, maar wilden graag een keer bij Taj Mahal in Groningen eten. In een gezellige entourage wordt je ontvangen door vriendelijke dames. Groningen wordt een internationale plaats zo blijkt, want de bediening spreekt alleen Engels. Het eten was smakelijk en de prijs vriendelijk.
Amber O.
  • Datum van je bezoek: 4 okt. 2017
Onwijs lekker eten op een gezellige plekje!
Esther F.
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2017
Lekker eten, vriendelijke bediening
Khairul N.
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2017
Wij hebben bij Taj Mahal echt lekker gegeten. Ik besteld lams rogon josh en mijn vriendin besteld kip shahi mogul met een heerlijk garlik nan.
Lassie en cobra bier is wat special te proberen. Sfeer is goed. Bediening is zeer vriendelijke.
Echt aanrader.
Lucienne V.
  • Datum van je bezoek: 3 jun. 2017
Gisteren met mijn man heerlijk gegeten bij Taj Mahal. We hadden twee hoofd en twee bijgerechten. Alles smaakte heerlijk en pittig. Het was alleen veel te veel voor ons tweëen. We komen hier graag nog een keer terug.
andries V.
  • Datum van je bezoek: 6 mei 2017
Heerlijk gegeten.
Zeker voor herhaling vatbaar
Angel R.
  • Datum van je bezoek: 14 mrt. 2017
Heel gezellige Indiaas restaurant na bij de concert hall oosterpoort. Inrichting keurig en strak afgewerkt. Het bediening is goed en verzorgd. Echte Indiaas gerechten kan je bestellen en wordt dan aan tafel keurig geserveerd.
Ik kom hier zeker vaker weer.
Stephanie A.
  • Datum van je bezoek: 2 mrt. 2017
De sfeer uit uitstraling kan zeker beter! Het komt erg gedateerd en ongezellig over. De serveersters zijn aardig en gaven goed advies over keuze van het eten (we kozen 2 gerechten die op elkaar leken en je krijgt verschillende schaaltjes om uit op te scheppen). Wel vervelend dat er niemand in de bediening Nederlands spreekt. Voor mij gaat het om het eten en dat smaakte prima voor een redelijke prijs. Ik kom hier weer.
Shelley S.
  • Datum van je bezoek: 1 feb. 2017
Met 6 personen hier gegeten voor de verjaardag van onze zoon. Mix grill als voorgerecht was koud. Toen we dit melden, zei de serveerster een beetje schouderophalend oh, ik zal het zeggen in de keuken en verders niets meegedaan. De hoofdgerechten waren okay, niets bijzonders. Helaas was de naan hard en behoorlijk droog en het gehakt in de keema nan was rauw. De serveerster was niet erg attend en aanwezig. Ze kwam niet langs om te vragen of we nog drinken wilden bestellen en als ze het bracht, zette het gewoon maar op tafel neer zonder iets te zeggen. De grote teleurstelling was de badam gheer, ik ben dol op rijstpudding, maar deze was ronduit te erg! het was wederom droog (rijst was geen basmati, maar leek wel op bulgur) en oud waarschijnlijk iets te lang voorgemaakt en in de koelkast bewaard. Dit restaurant heeft potentie, doe er iets mee!
Awa D.
  • Datum van je bezoek: 29 mei 2016
Eten was prima, wel een ander bijgerecht gekregen, maar die was lekker. Bediening. Was onder de maat. Zaten al lang in het restaurant voordat de serveerster met de kaart kwam en drankjes op kwam nemen. Daarbij sprak de bediening Engels, vind ik persoonlijk een minpunt. Het was die dag erg warm, dus we hadden veel dorst. We moesten steeds erg lang wachten voor we weer konden bestellen, je moest echt wenken voor ze het zagen.
Porties waren heel groot, dus als je een grote eter bent zit je hier helemaal goed! Als we dit hadden geweten, hadden wij zelfs een hoofdgerecht met wat bijgerechten gedeeld. Nagerechten zijn totaal niet bijzonder, twee bollen mango in een glaasje, geen bijzondere smaak en niet mooi gegarneerd oid. Er kan naar mijn mening veel meer uit dit restaurant worden gehaald!
wendydevries .
  • Datum van je bezoek: 25 mei 2016
De bediening was goed, we werden door 2 vrouwen bediend, wel vreemd dat de ene engels tegen ons sprak en de andere nederlands. Eten was lekker en het was lekker rustig in het restaurant. Portie was groot genoeg voor het bedrag. Het toetje vond ik wat minder, het smaakte hetzelfde als ijs van de lidl en 2 bolletjes voor 4,50
Ik zou dit restaurant wel aanraden
G S.
  • Datum van je bezoek: 7 mei 2016
We hadden op het laatste moment besloten om nog wat te gaan eten en gereserveerd.
Bij aankomst goed ontvangen en zoals je vaak kunt verwachten van dergelijke restaurants erg beleeft.
We hadden een vrije keuze uit een aantal menus waar we niet direct gelezen hadden dat het menus waren voor twee personen, dus wij per persoon een andere menu besteld waarop de serverster zei dat dat ook geen punt was maar we vonden dat van onze kant niet netjes van ons zelf dus toch samen de zelfde menu genomen. het eten was voortreffelijk en goed verzorgd maar veel te veel voor ons beiden. Van het voorgerecht tot het desert alles was goed. Kortom een aanrader voor ieder.
herman D.
  • Datum van je bezoek: 14 apr. 2016
We hadden ons erg verheugd en wat te vieren. We kwamen in een gevuld restaurant maar de bediening wist niet van de reservering. Het duurde erg lang voordat we de kaart en wat te drinken hadden. De serveerster deed erg haar best, maar kon het werk niet aan. Het eten wat okay. Het restaurant zelf vond in smoezelig en rommelig. Jammer
A V.
  • Datum van je bezoek: 3 mrt. 2016
Gisteren hebben we bij Taj Mahal met de familie gegeten (12 personen). Het was een heerlijke avond. Het eten was top , vooral de tandoori king prawn moet je gewoon geproefd hebben.Het eten word met zorg bereid en opgediend. De gastheer weet hoe hij zijn gasten een leuke avond kan bezorgen.
John V.
  • Datum van je bezoek: 28 feb. 2016
Een 3 gangenmenu met een bon van hetlaatstetafeltje
Eten: Deze keer viel het tegen, de proeverij was niet bijzonder en het lamsvlees was taai.
Service: terwijl we nog niet aan tafel zaten werd ons al gevraagd welke soep we wilden. We hebben geen keuze gekregen in het dessert, terwijl dit als keuzemogelijkheid op de bon vermeld was. De dames in de bediening kunnen niet goed serveren.
Decor: het is al vaker genoemd in recensies dat de aankleding van het restaurant erg eenvoudig aan doet, dit kan veel beter.