Taj Mahal

Veemarktstraat 94 9724 GC Groningen Nederland Kaart

Speciale deals

-20% op de Rekening

Available on the booked timeslot.

Meer informatie over restaurant Taj Mahal

• : Gratis parkeren in de buurt, Parkeerplaats & Betaald parkeren in de buurt

Dinsdag t/m Zondag 16:00 - 22:00

7,1

Jouw recensie over het restaurant Taj Mahal

Willem D.
  • Datum van je bezoek: 21 jun. 2018
Bediening sprak gebrekkig Engels en had een vieze koksbuis aan met een grote etensrest vlek erin. Restaurant kan wel eens een flinke poetsbeurt gebruiken.
Srivalli V.
  • Datum van je bezoek: 9 jun. 2018
Prima eten, prima plek en goede service. Er werd goed uitleg gegeven van wat ik wel en beter niet kon eten ivm mijn allergieën.
Andre V.
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2018
Heerlijk gegeten, vriendelijke bediening, rustige achtergrondmuziek. Ik was weer even helemaal terug in India.
Dick B.
  • Datum van je bezoek: 25 apr. 2018
Ok, misschien geen prijs voor sfeer en inrichting maar wij komen er om te eten , te praten en niet om te stylen. En het eten is vers, goed gekruid, heerlijk van smaak en prijstechnisch dik in orde.
Harry van der Laan V.
  • Datum van je bezoek: 13 apr. 2018
Heerlijk gegeten. Vriendelijk personeel. Aanrader .
Evert V.
  • Datum van je bezoek: 18 mrt. 2018
Sfeervolle zaak waarin de tafeltjes net iets te dicht op elkaar staan. Verrassend romige raitha. Geen kinderachtige porties. Goede prijs kwaliteit verhouding.
Michel D.
  • Datum van je bezoek: 15 feb. 2018
Zeer vriendelijk en hulpvaardige bediening. Groot welkomsgevoel. Fijne appetizer. Heerlijk eten, dit keer iets minder gekruid dan we hadden gehoopt, maar zeer geslaagd en gezellig. Goed eten voor een prettige prijs en een zeer welkom gevoel!
Astrid V.
  • Datum van je bezoek: 10 feb. 2018
Wij houden hiervan! Geen poespas, aandoenlijk, misschien zelfs beetje amateuristisch en daardoor juist zeer prettig, het gaat tenslotte niet om de inrichting maar om the food.
Albert V.
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2017
Vriendelijk en klantgericht personeel. Klein maar daarom gezellig restaurant. Uitgebreide kaart en lekker Indiaas bier. Reserveren is aan te raden. Ruime hoeveelheid gerechten zodat je niet met een hongergevoel naar huis hoeft.
Carola V.
  • Datum van je bezoek: 5 dec. 2017
we kwamen met onze buren beiden hadden we catering gehad van taj mahal.de baas had toen gezegd dat hij" alle gerechten met vis" voor ons zou maken voor de helft .uiteindelijk kregen we idd korting maar we vonden het wat onpersoo nlijk toegezegde contact met baas niet geweest.
Eric B.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2017
Voorgerecht was goed. Hoofdgerechten matig. Mijn gerecht kwam aanzienlijk later dan dat van mijn vrouw.
Henk F.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2017
We zijn geen echte liefhebbers van de Indiaase keuken, maar wilden graag een keer bij Taj Mahal in Groningen eten. In een gezellige entourage wordt je ontvangen door vriendelijke dames. Groningen wordt een internationale plaats zo blijkt, want de bediening spreekt alleen Engels. Het eten was smakelijk en de prijs vriendelijk.
Amber O.
  • Datum van je bezoek: 4 okt. 2017
Onwijs lekker eten op een gezellige plekje!
Esther F.
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2017
Lekker eten, vriendelijke bediening
Khairul N.
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2017
Wij hebben bij Taj Mahal echt lekker gegeten. Ik besteld lams rogon josh en mijn vriendin besteld kip shahi mogul met een heerlijk garlik nan.
Lassie en cobra bier is wat special te proberen. Sfeer is goed. Bediening is zeer vriendelijke.
Echt aanrader.
Lucienne V.
  • Datum van je bezoek: 3 jun. 2017
Gisteren met mijn man heerlijk gegeten bij Taj Mahal. We hadden twee hoofd en twee bijgerechten. Alles smaakte heerlijk en pittig. Het was alleen veel te veel voor ons tweëen. We komen hier graag nog een keer terug.
andries V.
  • Datum van je bezoek: 6 mei 2017
Heerlijk gegeten.
Zeker voor herhaling vatbaar
Angel R.
  • Datum van je bezoek: 14 mrt. 2017
Heel gezellige Indiaas restaurant na bij de concert hall oosterpoort. Inrichting keurig en strak afgewerkt. Het bediening is goed en verzorgd. Echte Indiaas gerechten kan je bestellen en wordt dan aan tafel keurig geserveerd.
Ik kom hier zeker vaker weer.
Stephanie A.
  • Datum van je bezoek: 2 mrt. 2017
De sfeer uit uitstraling kan zeker beter! Het komt erg gedateerd en ongezellig over. De serveersters zijn aardig en gaven goed advies over keuze van het eten (we kozen 2 gerechten die op elkaar leken en je krijgt verschillende schaaltjes om uit op te scheppen). Wel vervelend dat er niemand in de bediening Nederlands spreekt. Voor mij gaat het om het eten en dat smaakte prima voor een redelijke prijs. Ik kom hier weer.
Shelley S.
  • Datum van je bezoek: 1 feb. 2017
Met 6 personen hier gegeten voor de verjaardag van onze zoon. Mix grill als voorgerecht was koud. Toen we dit melden, zei de serveerster een beetje schouderophalend oh, ik zal het zeggen in de keuken en verders niets meegedaan. De hoofdgerechten waren okay, niets bijzonders. Helaas was de naan hard en behoorlijk droog en het gehakt in de keema nan was rauw. De serveerster was niet erg attend en aanwezig. Ze kwam niet langs om te vragen of we nog drinken wilden bestellen en als ze het bracht, zette het gewoon maar op tafel neer zonder iets te zeggen. De grote teleurstelling was de badam gheer, ik ben dol op rijstpudding, maar deze was ronduit te erg! het was wederom droog (rijst was geen basmati, maar leek wel op bulgur) en oud waarschijnlijk iets te lang voorgemaakt en in de koelkast bewaard. Dit restaurant heeft potentie, doe er iets mee!