Taj Mahal

Herenstraat 1 1404 HA Bussum Nederland Kaart

Over het restaurant Taj Mahal

Een culinair wereldwonder

Al sinds 1990 is Taj Mahal de plek in Bussum waar je in een traditionele ambiance van de delicatessen uit de Indiase keuken kunt genieten. De chef strooit rijkelijk met kruiden en specerijen die jouw maaltijd naar een hoger niveau tillen. Ga er dus maar vanuit dat de smaakpapillen de hele avond op scherp zullen staan! Hier draait het maar om één ding en dat is genieten. Geef je over aan de gastvrijheid van het personeel en laat je eventjes heerlijk in de watten leggen!

Meer informatie over restaurant Taj Mahal

Jouw recensie over het restaurant Taj Mahal

Paul V.
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2017
Heerlijk gegeten prettige bediening en bij toeval onze vrienden zaten er ook dus maar aan geschoven aan hun tafel.
Gezelligheid alom!
ansvandalen .
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2017
Om mijn verjaardag te vieren, heerlijk gegeten van het door de kok gemaakte verrassingsdiner. Altijd hartelijke ontvangst en relaxte sfeer. Dank jullie wel weer!!!!
Alexander R.
  • Datum van je bezoek: 2 okt. 2017
Heerlijk gegeten. Omdat we nog weinig ervaring hadden met India keuken mochten we onze voorkeur opgeven (geen lamsvlees) en werden we verrast met een verscheidenheid aan heerlijkheden. in combinatie met de Iens korting een avondvullend 3+ gangen diner met drinken voor minder dan 25 euro pp. Alle gerechten werden uitvoerig toegelicht.
ariel D.
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2017
Erg lekker gegeten.
Monique Z.
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2017
Leuke sfeer, aardige bediening en vooral GOED eten. Niet alles zoet, maar smakelijk.
Angela N.
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2017
In tegenstelling tot de vorige keer dat wij er waren was het nu erg rustig. Dat kwam de service en de bediening ten goede. Heerlijk gegeten en een vlotte bediening.
Rieneke S.
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2017
Zeer vriendelijke en gastvrije bediening , heerlijke Indiase gerechten
Aart E.
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2017
Beetje gedateerde inrichting. Maar eten was uitstekend en daar gaat het tenslotte om.
Ina V.
  • Datum van je bezoek: 5 feb. 2017
Heerlijk eten. Teleurstellende bediening. Terwijl wij nog met trek op ons gerecht wachten genieten na ons binnen gekomen mensen al aan hun toetje. De bediening was gehaast. Tot 2 x toe lopen ze al weg terwijl we nog iets wilden vragen. Rond 21.00 werd er al zo driftig opgeruimd en schoon gemaakt dat we er niet meer relaxed konden blijven zitten. Jammer want het eten was erg lekken en de wijn was goed. Ik twijfel of ik er nog eens terug kom.
Jaron72 .
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2017
Het restaurant bezocht n.a.v. de restaurantactie van AH. Dit bij binnenkomst en bij het ontvangen van de menukaart aangegeven, Op zich zag het er gezellig uit, maar er staan wel erg veel tafeltjes in het restaurant gepropt, zodat je niet alleen naast vreemden zit, maar de bediening nog nauwelijks tussen de tafels door kon en regelmatig er tegenaan stootte. De kwaliteit van het eten was goed. Geen overdreven grote porties, maar voor ons genoeg. Onze door de eigenaar aangegeven tafel-wissel voor het eten, maakte dat ons eten bijna op de verkeerde tafel terecht kwam. Bij mijn vraag om een glas rode wijn was er geen keuze. Bij het afrekenen stonden er teveel drankjes op de rekening en ontbrak het dessert. Tevens kregen we de volle rekening. Vervolgens werd de rekening gecorrigeerd (drankjes eraf, desserts erbij) en ging er 19.50 van de rekening af i.v.m. de actie, in plaats van dat we het beloofde menu gratis kregen. Meest merkwaardige was nog dat de pinautomaat op tafel werd gezet en er vervolgens 15 minuten niets gebeurde, waardoor we het idee kregen dat we misschien zelf maar het bedrag moesten intikken. Bij het weggaan kon er geen groet meer vanaf. Een teleurstellend einde van de avond!
Ton L.
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2017
Het restaurant zat vrijwel vol, wij hadden een voorgerecht besteld en dat ontdekte men wat laat... dus hebben we ruim een uur moeten wachten; eten en wijn smaakte echter prima, dus dat maakte veel goed. We gaan er vast nog eens heen!
liebietje .
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2017
Vanwege restaurantactie was het erg druk dus we hebben wat langer moeten wachten. Het eten was gelukkig lekker! Goed gekruid. Bediening was ook erg vriendelijk. Ik ga er zeker nog een keer eten.
Kurt H.
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2016
Dit restaurant, gauw opgezocht kreeg maar een zeven op de site van IENS. Zag er (te) rustig uit bij binnenkomst en stelde mijn verwachting wat bij naar beneden. Zeer onterecht bleek, mijn kinderen en ik zelf hebben genoten van de kruidige gerechten. Ook de voorgerechten waren uitstekend. Ben je heel pittig gewend dan vallen de pittig aangekondigde gerechten erg mee, maar dat is dan ook het enige minpuntje geweest. De prijs was ook wel wat aan de dure kant, maar ja het was wel erg lekker. De bediening was zo snel dat we nog tijd overhadden voor we naar de bioscoop gingen, voor niks in de rats gezeten daarvoor.
Margit.rosendahl R.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2016
heerlijk gegeten, nog nooit zo druk gezien bij Taj Mahal, dat was merkbaar. we zaten als groep achterin en werden elke keer vergeten door de bediening. Na een uur kwam bijvoorbeeld pas de naan, die we besteld hadden en na 2 uur ons hoofdgerecht vanaf binnenkomst. Jammer want het is een superzaakje waar ik graag kom, maar er was deze avond gewoon te weinig bediening en ik heb het idee dat ze het in de keuken niet aankunnen als het restaurant helemaal vol zit.
ineke K.
  • Datum van je bezoek: 22 nov. 2016
De eigenaar/bediening weet wat gastvrijheid is. Heerlijk eten, echte service en wat een vriendelijke mensen. Een aanrader.
Daan W.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2016
Zoals altijd weer heerlijk gegeten in dit kwalitatief zeer goede Indiase restaurant! Nu met de ah actie extra voordelig en dat hebben wij ons niet laten ontzeggen!
ROELOF L.
  • Datum van je bezoek: 23 okt. 2016
Het eten is zeer goed en smaakvol. Vriendelijke en sympathieke eigenaar Abid, maar bediening is chaotisch en ze vergeten sommige bestellingen te bezorgen. Omdat er geen structuur inzit. Abid wil alles zelf doen en tegelijk alles in de gaten houden. De vrouwelijke assistente krijgt praktisch geen kans van Abid om zelf initiatieven te nemen. Abid moet meer loslaten en rustig de zaak coördineren.
Prijs van het eten is redelijk maar iets aan de te hoge kant. Met name de bijgerechten. De inrichting is gedateerd maar doordat de open haard aan is en constant bijgevuld wordt met hout is het toch een aangename en leuke sfeer. We komen zeker terug om van het heerlijke eten wederom te genieten.
A. R.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2016
Zoals we gewend zijn, ontspannen en gezellige sfeer, vriendelijke en gastvrije bediening en natuurlijk héérlijk eten!
Anka
brouwer.evelien .
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2016
De bediening had iets attenter kunnen zijn. Het eten was lekker en het menu bood genoeg keuze. De entourage had iets meer "India"- kunnen zijn.
Angela N.
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2016
We werden "vluchtig" ontvangen. Een ander woord weet ik niet. Eigenaar had duidelijk haast. Er stond wel een tafeltje klaar maar daar stond van alles en nog wat op wat daar niet hoorde. Moest eerst worden weggehaald. Vervolgens duurde het erg lang voordat er iemand bij ons kwam met de kaart. Of wij iets wilden drinken werd niet gevraagd. Bij het opgeven van de bestelling werd gezegd dat hij een personeelsprobleem had omdat het meisje gevallen was met de fiets. OK, duidelijk. Het eten was verder heerlijk en ook de wijn was prima. Gaan er vast nog wel een keer heen.