Taj Mahal

Herenstraat 1 1404 HA Bussum Nederland Kaart

Over restaurant Taj Mahal

Een culinair wereldwonder

Al sinds 1990 is Taj Mahal de plek in Bussum waar je in een traditionele ambiance van de delicatessen uit de Indiase keuken kunt genieten. De chef strooit rijkelijk met kruiden en specerijen die jouw maaltijd naar een hoger niveau tillen. Ga er dus maar vanuit dat de smaakpapillen de hele avond op scherp zullen staan! Hier draait het maar om één ding en dat is genieten. Geef je over aan de gastvrijheid van het personeel en laat je eventjes heerlijk in de watten leggen!

Meer informatie over restaurant Taj Mahal

• Airconditioning , Catering
7,1
Ineke K.
  • Datum van je bezoek: 22 nov. 2016
De eigenaar/bediening weet wat gastvrijheid is. Heerlijk eten, echte service en wat een vriendelijke mensen. Een aanrader.
Westenburg .
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2016
Zoals altijd weer heerlijk gegeten in dit kwalitatief zeer goede Indiase restaurant! Nu met de ah actie extra voordelig en dat hebben wij ons niet laten ontzeggen!
ROELOF L.
  • Datum van je bezoek: 23 okt. 2016
Het eten is zeer goed en smaakvol. Vriendelijke en sympathieke eigenaar Abid, maar bediening is chaotisch en ze vergeten sommige bestellingen te bezorgen. Omdat er geen structuur inzit. Abid wil alles zelf doen en tegelijk alles in de gaten houden. De vrouwelijke assistente krijgt praktisch geen kans van Abid om zelf initiatieven te nemen. Abid moet meer loslaten en rustig de zaak coördineren.
Prijs van het eten is redelijk maar iets aan de te hoge kant. Met name de bijgerechten. De inrichting is gedateerd maar doordat de open haard aan is en constant bijgevuld wordt met hout is het toch een aangename en leuke sfeer. We komen zeker terug om van het heerlijke eten wederom te genieten.
A. R.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2016
Zoals we gewend zijn, ontspannen en gezellige sfeer, vriendelijke en gastvrije bediening en natuurlijk héérlijk eten!
Anka
Brouwer.evelien .
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2016
De bediening had iets attenter kunnen zijn. Het eten was lekker en het menu bood genoeg keuze. De entourage had iets meer "India"- kunnen zijn.
Angela N.
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2016
We werden "vluchtig" ontvangen. Een ander woord weet ik niet. Eigenaar had duidelijk haast. Er stond wel een tafeltje klaar maar daar stond van alles en nog wat op wat daar niet hoorde. Moest eerst worden weggehaald. Vervolgens duurde het erg lang voordat er iemand bij ons kwam met de kaart. Of wij iets wilden drinken werd niet gevraagd. Bij het opgeven van de bestelling werd gezegd dat hij een personeelsprobleem had omdat het meisje gevallen was met de fiets. OK, duidelijk. Het eten was verder heerlijk en ook de wijn was prima. Gaan er vast nog wel een keer heen.
Maaikey .
  • Datum van je bezoek: 30 jun. 2016
Hoofdgerecht was goed maar als toetje had ik Dame Blanche maar dit smaakte niet naar ijs. Het vanilleijs was volledig gekristalliseerd en niet lekker. Heb dit aangegeven bij de ober toen dit werd opgehaald maar helaas zijn ze er niet op terug gekomen, zelfs geen excuses, enkel een magere "Ik ga het doorgeven". Vind dit erg jammer want eten was verder oké.
Saffie78 .
  • Datum van je bezoek: 4 apr. 2016
Warme ontvangst...het was ook wel rustig. De butterchicken was anders dan dat we gewend zijn. Ook kreeg je meer gerechten dan dat ik gewend was. In vergelijking met andere Indiase restaurants was het zeker prijzig. De garlic naan was net een mini pizza met tomatensaus, het smaakte wel, maar het was geen garlic naan. Bij het afrekenen in gesprek geraakt met de eigenaar, deze gaf te kennen dat ze uit het zuiden van India komen, dat verklaarde ook waarom bepaalde gerechten anders smaakten. Decor is niet van deze tijd, maar zeker wel heel professioneel opgewekt. Decor heeft zijn charmes
Man D.
  • Datum van je bezoek: 21 feb. 2016
Eten is prima en in principe zijn de medewerkers wel vriendelijk, maar zoals in een eerdere recensie ook al genoemd, hangen ze wat rond en zijn ze te druk bezig met andere zaken... jammer...
Nansel .
  • Datum van je bezoek: 13 feb. 2016
Eten was erg lekker en gevarieerd. De bediening was helaas onder de maat. Er werd niet opgelet of er behoefte was aan drank/menukaart/rekening, overal moest om gevraagd worden. Het heerlijke eten maakte de avond toch nog goed.
Marit H.
  • Datum van je bezoek: 4 feb. 2016
Erg rustig op deze donderdagavond. Matte smaken. Personeel hangen rond de bar en zijn druk met de telefoon. Oude omgeving met weinig ambitie. Intenties zijn goed jammer van de uitvoering.
Krista F.
  • Datum van je bezoek: 9 jan. 2016
Heerlijk Indiaas gegeten. Super lekkere butter chicken en ook het lamsvlees met spinazie was verrukkelijk. Eigenlijk was alles gewoon heel erg lekker, goed op smaak. Wanneer je van pittig houdt, moet je het wel van te voren aangeven. Het restaurant heeft zich, wat ons betreft, iets te veel aangepast aan de Nederlanders.
Erg vriendelijke bediening ook.
JohanSmit19 .
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2016
Met collega's hier langsgeweest. We hadden 2 vlees en een groente besteld.Het vlees was lekker zacht maar wij misten de indiase kruiden.De groente was ook niet echt indiaas pittig, misschien dat men naar onze huidskleur keek.

De lassi was lekker en de indiase bier ook.
Service was af en toe traag.
TopFlop .
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2015
Eten was heerlijk. Lekkere sauzen, heerlijke tikka. Zoals vaak bij Indiaase restaurants; wat kleine porties voor de prijs. Maar de smaken en specerijen perfect in balans. Het enige was de Peshwari Naan; die was echt dik ondermaats. Een platte harde koek met echt bijna geen vulling. Dit is niet hoe het hoort. Verder alles tip top in orde. gezellige sfeer. Goede bediening; soms wat kortaf.
Eva333 .
  • Datum van je bezoek: 31 okt. 2015
Fijn om weer eens goed Indiaas te eten. We lieten de eigenaar verschillende curry's opdienen ( garnaal, kip, lam, groenten) en dat was een goed idee. Heerlijk verse naan erbij, prima.
De verschillende tandoori hapjes vooraf waren lekker (al heb ik wel betere kip tandoori gehad) maar wel weinig.
De bediening was vlot en zakelijk.
Over het algemeen zeker een aanrader!
Mary D.
  • Datum van je bezoek: 2 okt. 2015
Mijn lamb Tikka was heerlijk evenals de Tandoori King Prawn. Ook mijn tafelgenoten hebben erg lekker gegeten. Het was erg druk, daarom moesten we helaas even wachten tot we het hoofdgereht kregen. De eigenaar was erg vriendelijk en we komen hier zeker weer een keer eten.
Estherboers1 .
  • Datum van je bezoek: 26 sep. 2015
Heerlijk eten. Vers, niet te overheersend qua smaak en geur. Porties precies goed. Fijne onrspannen sfeer. Fris restaurant, je wordt niet overvallen door overheersende kruidenluchtjes uit de keuken. Ga zeker nog eens terug.
Beukie .
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2015
Werkelijk uitstekend gegeten.
We namen beiden een lamb dish met naan brood erbij en een Singha biertje.
Snelle vriendelijke bediening.
Het restaurant ziet er prima uit, gezellige sfeer en niks geen oubolligheid zoals in voorgaande recensies vermeld wordt.
Kijk eerst eens bij jezelf thuis, denk ik dan.
maar ja, in het Gooi doe je het niet snel goed.
Veel vaste klanten, dat is alleen maar positief.
Rajeev O.
  • Datum van je bezoek: 9 mei 2015
Het was echt heerlijk!
Butter chicken is top en de biryanni.
De service is top af en toe een beetje traag.
Vrolijke muziek en vrolijke eigenaar
Pascal R.
  • Datum van je bezoek: 31 jan. 2015
Met plezier gegeten bij dit restaurant, vriendelijk ontvangen. De kok vond het leuk om ons een mix van gerechten aan te bieden. We zaten aan een ronde tafel, wat mij betreft altijd een pre. Het restaurant heeft een leuke sfeer met open haard en kaarsjes in het toilet :-)
Het eten was prima, heerlijke kip tandoori en de garnalen curry was prima. De garnering liet te wensen over, een paar blaadjes ijsbergsla, komkommer en tomaat op een schoteltje.