Taj Mahal

Herenstraat 1 1404 HA Bussum Nederland Kaart

Evenementen

AH Restaurantactie keuzemenu 32.5€

Drank is niet inbegrepen bij deze actie
Beschikbaar op het gekozen tijdstip

• Keuze uit alle kipgerechten
  • Nagerecht
    • Dame Blanche
      Mango ijs
      Kulfit (traditional Indiaas ijs-dessert met melk, pistache, almonds, coconut en cardamom)

Speciale deals

-30% op de Rekening

Beschikbaar op het gekozen tijdstip

Over het restaurant Taj Mahal

Een culinair wereldwonder

Al sinds 1990 is Taj Mahal de plek in Bussum waar je in een traditionele ambiance van de delicatessen uit de Indiase keuken kunt genieten. De chef strooit rijkelijk met kruiden en specerijen die jouw maaltijd naar een hoger niveau tillen. Ga er dus maar vanuit dat de smaakpapillen de hele avond op scherp zullen staan! Hier draait het maar om één ding en dat is genieten. Geef je over aan de gastvrijheid van het personeel en laat je eventjes heerlijk in de watten leggen!

Meer informatie over restaurant Taj Mahal

Woensdag t/m Maandag: 17:00 tot 22:00 uur

• Amex , Mastercard , Pin , Visa
  • Airconditioning

Jouw recensie over het restaurant Taj Mahal

Wilma V.
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2018
Heerlijk gegeten! Vooraf keuze uit soep of pasteitje. Wij hadden de mulligatawny soep en kippensoep. Kippensoep verrassend lekker met stukjes tandoori kip. Daarna keuze uit verscheidene kipgerechten. Butterchicken en tandoori chicken was onze keus. Verrukkelijk. Echt een heerlijk etentje gehad.
M B.
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2018
Op de smaak van het eten (AH actie) niets aan te merken. Echter het dessert kregen wij zonder keuze te kunnen maken (Indiaas ijs met kokos en noten) voor onze neus. Je zult maar een noten allergie hebben!
Daarbij staat op de site € 3,50 voor even glas wijn en wordt er € 4,00 op de rekening gezet. Helaas zagen wij dat pas achteraf op de site.
Arnoud V.
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2018
Heerlijk authentiek Indiaas restaurant met prima service. Eerder haalden we hier af, maar nu gaan we voortaan toch echt langs als het past. Aanrader
Margo D.
  • Datum van je bezoek: 7 sep. 2018
Heel erg lekker gegeten, goed geadviseerd, voor herhaling vatbaar
Karin G.
  • Datum van je bezoek: 5 sep. 2018
Mijn zoon en zijn vriend hebben heel gezellig en goed gegeten bij Taj Mahal. Ik had ze daarop getrakteerd. Het was een gevarieerd menu, ze waren heel tevreden.
Irma D.
  • Datum van je bezoek: 31 aug. 2018
Heerlijk gegeten!
Wilbert V.
  • Datum van je bezoek: 31 aug. 2018
Heerlijke sfeer en zeer goed eten
Josandjoanna D.
  • Datum van je bezoek: 8 aug. 2018
erg kleine porties; smaak en kwaliteit wel goed; bediening wat grof
Robert V.
  • Datum van je bezoek: 27 feb. 2018
Degelijk Indiaas restaurant met veel traditionele gerechten. Ik had een pittig gerecht besteld, maar men was blijkbaar de chili's vergeten. De overige gerechten waren smaakvol. Qua bediening waan je je af en toe in India, met aan de ene kant de gastvrijheid en aan de andere kant een wat onbehouwen gedrag van een enkele medewerker. Al met al sfeervol!
Rick V.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2017
Bediening gehaast. Weinig aandacht voor de gasten. Eten ok maar niet speciaal.
Jacqueline G.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2017
Goede ontvangst, werden uitgedaagd eens iets anders te eten dan we normaal gesproken zouden doen. Heerlijk gegeten en prima vriendelijk behandeld ondanks dat het restaurant afgeladen was. Konden bovendien uit meer gerechten kiezen dan was aangegeven op de pagina van de AH restaurant actie.
Hein K.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2017
Goede ontvangst, ( het kan altijd beter zeggen wij! )
Bediening zou zeker wel wat galanter mogen,
maar.... “ s’lands wijs s’lands eer “
We hebben ons laten verrassen door verscheidene heerlijke gerechtjes.
Sfeervol “India”
Tja, wij komen hier zeker terug!
Petra P.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2017
Mijn vriendin had lamsvlees. Dat was prima. Ik had het vegetariche gerecht, gepureerde auberginesaus, rijst en een beetje zachte bloemkool.wel lekker gekruid maar zo weinig groente en ook geen vleesvervanger.Voor vegetariers Is er weinig keus.. Soepele regeling in het omgaan met het ah menu zonder dat extra in rekening wordt gebracht.
Hein K.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2017
Hadden ooit in Utrecht India eten gehad ...... daar zijn we weggegaan met het gevoel dat alles dezelfde smaak had.... van het voorgerecht tot aan de koffie!
Komen hierop terug, we hebben ons laten adviseren door de kok, die voor ons heerlijke gerechtjes gemaakt had.
Heerlijk, wij komen zeker terug!
P.H. K.
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2017
Je besteld een biertje en moet extreem lang wachten. Intussen heb je je hoofdgerecht al lang op, komt je biertje. In dit geval een halve liter. En dat duurt dus best even, toen maar naar het personeel gelopen om te vragen of ze alsjeblieft willen komen voor het dessert. Dat komen ze dan opnemen zonder de kaart, dus moet je het maar net weten. Daarnaast stonden tafels op elkaar en er stonden hele stapels kratten midden in het restaurant. Dat moet toch echt beter kunnen. Het eten was dan wel goed. Het personeel moet veel beter zijn best gaan doen en te werk gaan.
Arnoud V.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2017
Heerlijk gegeten diverse india'se gerechten van pittig tot mild.. alles smaakte uitstekend.
Bediening zeer vlot en vriendelijk
Paul V.
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2017
Heerlijk gegeten prettige bediening en bij toeval onze vrienden zaten er ook dus maar aan geschoven aan hun tafel.
Gezelligheid alom!
ansvandalen .
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2017
Om mijn verjaardag te vieren, heerlijk gegeten van het door de kok gemaakte verrassingsdiner. Altijd hartelijke ontvangst en relaxte sfeer. Dank jullie wel weer!!!!
Alexander R.
  • Datum van je bezoek: 2 okt. 2017
Heerlijk gegeten. Omdat we nog weinig ervaring hadden met India keuken mochten we onze voorkeur opgeven (geen lamsvlees) en werden we verrast met een verscheidenheid aan heerlijkheden. in combinatie met de Iens korting een avondvullend 3+ gangen diner met drinken voor minder dan 25 euro pp. Alle gerechten werden uitvoerig toegelicht.
ariel D.
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2017