Taj Mahal

Herenstraat 1 1404 HA Bussum Nederland Kaart

Over het restaurant Taj Mahal

Een culinair wereldwonder

Al sinds 1990 is Taj Mahal de plek in Bussum waar je in een traditionele ambiance van de delicatessen uit de Indiase keuken kunt genieten. De chef strooit rijkelijk met kruiden en specerijen die jouw maaltijd naar een hoger niveau tillen. Ga er dus maar vanuit dat de smaakpapillen de hele avond op scherp zullen staan! Hier draait het maar om één ding en dat is genieten. Geef je over aan de gastvrijheid van het personeel en laat je eventjes heerlijk in de watten leggen!

Meer informatie over restaurant Taj Mahal

Jouw recensie over het restaurant Taj Mahal

Rick V.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2017
Bediening gehaast. Weinig aandacht voor de gasten. Eten ok maar niet speciaal.
Jacqueline G.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2017
Goede ontvangst, werden uitgedaagd eens iets anders te eten dan we normaal gesproken zouden doen. Heerlijk gegeten en prima vriendelijk behandeld ondanks dat het restaurant afgeladen was. Konden bovendien uit meer gerechten kiezen dan was aangegeven op de pagina van de AH restaurant actie.
Hein K.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2017
Goede ontvangst, ( het kan altijd beter zeggen wij! )
Bediening zou zeker wel wat galanter mogen,
maar.... “ s’lands wijs s’lands eer “
We hebben ons laten verrassen door verscheidene heerlijke gerechtjes.
Sfeervol “India”
Tja, wij komen hier zeker terug!
Petra P.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2017
Mijn vriendin had lamsvlees. Dat was prima. Ik had het vegetariche gerecht, gepureerde auberginesaus, rijst en een beetje zachte bloemkool.wel lekker gekruid maar zo weinig groente en ook geen vleesvervanger.Voor vegetariers Is er weinig keus.. Soepele regeling in het omgaan met het ah menu zonder dat extra in rekening wordt gebracht.
Hein K.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2017
Hadden ooit in Utrecht India eten gehad ...... daar zijn we weggegaan met het gevoel dat alles dezelfde smaak had.... van het voorgerecht tot aan de koffie!
Komen hierop terug, we hebben ons laten adviseren door de kok, die voor ons heerlijke gerechtjes gemaakt had.
Heerlijk, wij komen zeker terug!
P.H. K.
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2017
Je besteld een biertje en moet extreem lang wachten. Intussen heb je je hoofdgerecht al lang op, komt je biertje. In dit geval een halve liter. En dat duurt dus best even, toen maar naar het personeel gelopen om te vragen of ze alsjeblieft willen komen voor het dessert. Dat komen ze dan opnemen zonder de kaart, dus moet je het maar net weten. Daarnaast stonden tafels op elkaar en er stonden hele stapels kratten midden in het restaurant. Dat moet toch echt beter kunnen. Het eten was dan wel goed. Het personeel moet veel beter zijn best gaan doen en te werk gaan.
Arnoud V.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2017
Heerlijk gegeten diverse india'se gerechten van pittig tot mild.. alles smaakte uitstekend.
Bediening zeer vlot en vriendelijk
Paul V.
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2017
Heerlijk gegeten prettige bediening en bij toeval onze vrienden zaten er ook dus maar aan geschoven aan hun tafel.
Gezelligheid alom!
ansvandalen .
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2017
Om mijn verjaardag te vieren, heerlijk gegeten van het door de kok gemaakte verrassingsdiner. Altijd hartelijke ontvangst en relaxte sfeer. Dank jullie wel weer!!!!
Alexander R.
  • Datum van je bezoek: 2 okt. 2017
Heerlijk gegeten. Omdat we nog weinig ervaring hadden met India keuken mochten we onze voorkeur opgeven (geen lamsvlees) en werden we verrast met een verscheidenheid aan heerlijkheden. in combinatie met de Iens korting een avondvullend 3+ gangen diner met drinken voor minder dan 25 euro pp. Alle gerechten werden uitvoerig toegelicht.
ariel D.
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2017
Erg lekker gegeten.
Monique Z.
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2017
Leuke sfeer, aardige bediening en vooral GOED eten. Niet alles zoet, maar smakelijk.
Angela N.
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2017
In tegenstelling tot de vorige keer dat wij er waren was het nu erg rustig. Dat kwam de service en de bediening ten goede. Heerlijk gegeten en een vlotte bediening.
Rieneke S.
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2017
Zeer vriendelijke en gastvrije bediening , heerlijke Indiase gerechten
Aart E.
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2017
Beetje gedateerde inrichting. Maar eten was uitstekend en daar gaat het tenslotte om.
Ina V.
  • Datum van je bezoek: 5 feb. 2017
Heerlijk eten. Teleurstellende bediening. Terwijl wij nog met trek op ons gerecht wachten genieten na ons binnen gekomen mensen al aan hun toetje. De bediening was gehaast. Tot 2 x toe lopen ze al weg terwijl we nog iets wilden vragen. Rond 21.00 werd er al zo driftig opgeruimd en schoon gemaakt dat we er niet meer relaxed konden blijven zitten. Jammer want het eten was erg lekken en de wijn was goed. Ik twijfel of ik er nog eens terug kom.
Jaron72 .
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2017
Het restaurant bezocht n.a.v. de restaurantactie van AH. Dit bij binnenkomst en bij het ontvangen van de menukaart aangegeven, Op zich zag het er gezellig uit, maar er staan wel erg veel tafeltjes in het restaurant gepropt, zodat je niet alleen naast vreemden zit, maar de bediening nog nauwelijks tussen de tafels door kon en regelmatig er tegenaan stootte. De kwaliteit van het eten was goed. Geen overdreven grote porties, maar voor ons genoeg. Onze door de eigenaar aangegeven tafel-wissel voor het eten, maakte dat ons eten bijna op de verkeerde tafel terecht kwam. Bij mijn vraag om een glas rode wijn was er geen keuze. Bij het afrekenen stonden er teveel drankjes op de rekening en ontbrak het dessert. Tevens kregen we de volle rekening. Vervolgens werd de rekening gecorrigeerd (drankjes eraf, desserts erbij) en ging er 19.50 van de rekening af i.v.m. de actie, in plaats van dat we het beloofde menu gratis kregen. Meest merkwaardige was nog dat de pinautomaat op tafel werd gezet en er vervolgens 15 minuten niets gebeurde, waardoor we het idee kregen dat we misschien zelf maar het bedrag moesten intikken. Bij het weggaan kon er geen groet meer vanaf. Een teleurstellend einde van de avond!
Ton L.
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2017
Het restaurant zat vrijwel vol, wij hadden een voorgerecht besteld en dat ontdekte men wat laat... dus hebben we ruim een uur moeten wachten; eten en wijn smaakte echter prima, dus dat maakte veel goed. We gaan er vast nog eens heen!
liebietje .
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2017
Vanwege restaurantactie was het erg druk dus we hebben wat langer moeten wachten. Het eten was gelukkig lekker! Goed gekruid. Bediening was ook erg vriendelijk. Ik ga er zeker nog een keer eten.
Kurt H.
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2016
Dit restaurant, gauw opgezocht kreeg maar een zeven op de site van IENS. Zag er (te) rustig uit bij binnenkomst en stelde mijn verwachting wat bij naar beneden. Zeer onterecht bleek, mijn kinderen en ik zelf hebben genoten van de kruidige gerechten. Ook de voorgerechten waren uitstekend. Ben je heel pittig gewend dan vallen de pittig aangekondigde gerechten erg mee, maar dat is dan ook het enige minpuntje geweest. De prijs was ook wel wat aan de dure kant, maar ja het was wel erg lekker. De bediening was zo snel dat we nog tijd overhadden voor we naar de bioscoop gingen, voor niks in de rats gezeten daarvoor.