Taj Mahal

Zadelstraat 32 3511 LV Utrecht Nederland Kaart

Over het restaurant Taj Mahal

Het Indiase middelpunt van Utrecht

Restaurant Taj Mahal is al ruim 30 jaar een begrip in Utrecht. Voor eventjes waan je je in echt Indiase sferen. Hier dragen de warme uitstraling, heerlijke gerechten op de kaart en grenzeloze gastvrijheid zonder twijfel aan bij. Een fantastische avond uit, waarbij je de drukte van alledag tijdelijk achter je laat!

Meer informatie over restaurant Taj Mahal

• : Parkeerplaats & Betaald parkeren in de buurt

Yvonne G.
  • Datum van je bezoek: 21 dec. 2015
Wat heb ik hier lekker gegeten met een vriendin! De bediening is superattent en stelde ons een menu met van alles wat voor en dit is heel goed bevallen. De inrichting doet wat kitsch aan maar je zit wel gezellig eb knus. Het eten is echt heerlijk en fijn op de brandertjes zodat het warm blijft. We komen hier nog eens!
Joop B.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2015
Komen hier al jaren en de kwaliteit blijft onveranderd op een goed tot uitstekend niveau.Hangt van het gerecht af. de bediening is vlot en behulpzaam. Entourage is goed en we komen hier graag terug.
In .
  • Datum van je bezoek: 22 nov. 2015
Onverwacht met 6 personen bij Taj Mahal aan tafel geschoven. Heerlijk gegeten en goede bediening. Top! We komen zeker nog een keer terug.
RobbinO .
  • Datum van je bezoek: 7 nov. 2015
Taj Mahal is een gezellig restaurant, ondanks de drukte was de service prima. Het menu bood genoeg keuze en het eten was erg goed. De prijzen zijn redelijk. De kat die rondliep in het restaurant was erg lief maar dit zal niet iedereen waarderen.
Mandy S.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2015
Heb hier nu meerdere keren gegeten en normaal schrijf ik geen recensies maar vind het bij dit restaurant zeker de moeite waard! Het personeel is uiterst vriendelijk. Ook ben ik heel erg fan van het eten vooral van de kipfilet in een soort oranje saus echt een aanrader!!! En vergeet niet het heerlijke toetje te nemen met rijst en ijs! Echt super leuk restaurant en betaalbaar.
ermelindis .
  • Datum van je bezoek: 2 nov. 2015
Ik was vandaag voor het eerst bij Taj Mahal en dat is me uitstekend bevallen. We waren vroeg, maar het restaurant druppelde langzaam vol, wat bijzonder is voor een dinsdagavond. Het was eenvoudig, maar gezellig binnen.

Het personeel bood weinig service en was ook niet bijzonder vriendelijk, maar ze waren effectief en snel en alles op de menukaart sprak voor zich. Als er vragen geweest waren van onze kant, dan hadden ze ze ongetwijfeld vriendelijk beantwoord.

Het eten was ontzettend goed. We hadden een vegetarische curry en een curry met kip waarvan ik de naam ben vergeten met rijst en nan brood. De rijst was perfect en zacht. De curry's waren zeker niet flauw, maar we hadden dan ook voor de meest pittige op de menukaart gekozen. De bite van de groenten was goed en de kip was heerlijk mals. Ook de nan was uitstekend, niet te vettig zoals je ze vaak krijgt.

Kortom, een fijne avond met heerlijk eten.
iens19801 .
  • Datum van je bezoek: 31 okt. 2015
Hi allemaal. Ik had n lassi-mango en een tandoori chickenmasala curry gehad.
Ik heb n x aantal maanden in India gereisd. En daar heb ik echt genoten van t eten. Toen dacht ik dat gevoel wil ik weer krijgen. Helaas... de lassi was erg waterig. De dikte en de smaak waren oke maar niet wat ik in India heb gehad.
Toen t eten. De rijst leek simpele rijst uit n pakje...de groente van mijn vriendin was zo exact dezelfde maat gesneden...dat t diepgevrorenzakje groente leek. Niks mis mee alleen ik heb besloten als ik echt die smaak van India wil...moet ik weer naar India.
Zaramohebiyan .
  • Datum van je bezoek: 30 okt. 2015
Weer heerlijk gegeten. Was erg lekker en leuk. Aardig personeel en heb het naar me zin gehad ik kom zeker terug! Die tien is dik verdiend!
Corrie V.
  • Datum van je bezoek: 30 okt. 2015
Ik heb maandagavond heerlijk met m,n vriendin gegeten bij taj mahal in de zadelstraat Utrecht het personeel als altijd heel vriendelijk en gastvrij ik had shaslick was superlekker m,n vriendin had chicken karai zij vond het ook superlekker kortom wij blijven hier komen gezellige sfeer vriendelijke mensen en heerlijk eten
Js T.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2015
Afgelopen donderdag na een lange tijd weer gegeten bij 1 van mijn favoriete restaurants.
ik koos voor de chicken tikka massala. lekker gerecht met stukjes kip uit de klei-oven met een zoete saus gevuld met amandel, cocos en rozijnen en nog meer. echt super lekker op smaak en de kip was lekker sappig...geserveerd met geurige rijst en deze keer nam ik er een Cheese Nan bij. altijd moeilijk om te kiezen.... de bediening was zeer vriendelijk ondanks alle drukte werd er wel de tijd voor me genomen.als afsluiter deze x geen toetje maar een glaasje lassie. echt mijn favoriet. zeker een aanrader voor iedereen. ik kom zo snel mogelijk weer eens terug!!
sinaya .
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2015
Ik eet al jaren lang in het restaurant Taj Mahal.
Het is altijd een feest om terug te komen, ik neem vaak de zelfde mensen mee naar het restaurant die hier precies hetzelfde over denken! Ook neem ik graag vrienden mee die nooit eerder in Taj Mahal zijn geweest en dit is altijd een succes!!( Mijn vrienden zijn dan ook erg tevreden en geven aan dat ze zeker terug komen en wat vervolgens ook gebeurd)
Mijn lievelingsgerecht is de tikka massala(echt een aanrader voor de zoetige liefhebbers!) Taj Mahal is gewoon een aanrader! Als het aan mij ligt eet ik er dagelijks! De service is top en het eten!!!!
Ook mede door het personeel ga ik hier graag heen, altijd vriendelijk en behulpzaam.
Taj Mahal blijf vooral zo door gaan!

Aarti K.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2015
Benieuwd na het lezen van de recensies hebben wij vandaag gegeten bij de taj.
Het eten was niet veel bijzonders. Ik heb zelf veel ervaring met Indiaas eten. En dit was toch echt een van de slechte smaken!
Wij zijn geholpen door de baas van het restaurant. Maar klantvriendelijkheid is echt ver te zoeken. Zijn personeel was veel vriendelijker.
De bediening kon ook iets beter. Zij vergaten een aantal keer onze drankjes. En de uitleg wat bv bij een gerecht hoort was onduidelijk.
Voor ons geen 2e X meer.
JLe .
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2015
Decor ziet er van de buitenkant gezellig uit, en ven binnen rustig en prettig. Gelukkig geen overdreven Indiaas museum, zoals je op andere plekken wel eens tegenkomt. Het restaurant was wel zo vol met tafels gezet dat sommigen recht naast de wc zaten, en de obers niet goed bij de tafels konden.

Het eten van twee verschillende menus met meerdere gangen was saai. Het was flauw en lauw. In tegenstelling tot sommige andere tafels werd het hier niet op een warmhouder geserveerd. In de curries zat totaal geen pit, en waren veel te mild. Ik begrijp dat dit voor sommige westerse mensen bedoeld is, die niet tegen pittig kunnen. Maar zorg dan wel dat de klant dit weet.

Ook de service liet te wensen over, het duurder vrij lang voordat het hoofdgerecht geserveerd werd (toch zeker een uur), en toen dit het geval was, werd er geen bord bijgeleverd. Die kwam pas nadat we dit na een tijdje zelf aan hadden gegeven. Verder werden de glazen en flesjes niet tussentijd opgehaald, waardoor we een hele berg op de tafel hadden verzameld op het einde. Dit alles terwijl de prijzen wel relatief hoog liggen.

Kortom, slechte service en flauw eten.
Ik kom hier in ieder geval niet meer terug.
Patrick V.
  • Datum van je bezoek: 28 sep. 2015
Prima Indiaas restaurant in hartje Utrecht. Zowel mijn tafelgenote als ik hadden een (verschillend) menu. Snelle service en lekkere mango lassi. Eten was prima van smaak en variatie. Had van tevoren om extra pittig gevraagd, en hield een beetje mijn hart vast ook al omdat ik had gelezen dat de meeste gerechten hier mild zijn, en men bovendien rekening houdt met de 'westerse' smaak. Maar werd zeker niet teleurgesteld, gerechten waren goed pittig. Mijn tafelgenote vond de kip in mango-kokossaus erg lekker. Al met al zeker een aanrader!
Jordy V.
  • Datum van je bezoek: 23 sep. 2015
Bediening: Sommigen zijn niet goed verstaanbaar, maar ze kunnen gelukkig met de handen en voeten veel duidelijk maken wat ze bedoelen. Verder loopt iedereen rond met een glimlach.
Eten: Ik bestel standaard de Mixed Grill. Het vlees mag wel wat sappiger zijn, maar de smaak is echt heerlijk. De bakjes met aardappel en groente mag van mij weg. Het is zonde dat het altijd overblijft. Het aperitiefje, de rijst en (vooral!) de naan zijn heerlijk.
Prijs: Niet goedkoop, maar waar voor je geld.
Sfeer: In het nieuwe gedeelte vind ik het altijd leuk, maar in het originele restaurant voelt het altijd als 'thuis komen'.

Tip: Bestel een 'lassi' als je een pittig gerecht kiest of gewoon voor de lekker.
Let op: Je kleding ruikt naar de Indiaanse keuken als je het restaurant verlaat.
Bas H.
  • Datum van je bezoek: 30 jul. 2015
Dit was voor het eerst dat ik hier gegeten heb en ik kom zsm weer terug! Heel lekker gegeten. Had een niet heel pittig gerecht maar die was al pittig zat. Pitiig is hier ook wel heel pittig, maar als je die fout niet (mits je het aankunt) maakt dan ga je heel lekker eten! Gr. Bas
Nikki K.
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2015
Weer heerlijk gegeten samen met mijn vriend.
We komen geen van beide uit de buurt van Utrecht maar zijn wel terug gekomen omdat het eten erg lekker was!
Alleen wat ons wel een klein beetje stoorde was dat we door het bedienend personeel veel vergeten werden. Maar de eigenaar pakte het gelukkig weer goed op!
Qnky W.
  • Datum van je bezoek: 12 jul. 2015
Veel positieve verhalen op Iens doen ons besluiten te gaan eten bij Taj Mahal.
Een alleenstaande moeder met drie kinderen gaat niet vaak uit eten, maar er is iets te vieren. We hebben er zin in.
Via internet de reservering gedaan op zondagavond 19 uur.
Onze reservering blijkt niet binnen te zijn gekomen. Het is er overvol, tafels lijken er tussen gepropt.
Personeel is netjes en beleefd maar neemt niet echt te tijd te luisteren door de drukte.
Het eten is lekker, de Tandoori mixed grill een specialiteit van de chef is erg lekker en goed warm opgediend. Spinazie met lamsvlees ook erg smaakvol.
De beroemde specialiteit Chicken Tikka Massala was wel lekker met veel kokos, maar lauw opgediend. PTegen het personeel wat de mixed grill kwam brengen gezegd dat het lauw was maar geen enkel initiatief genomen om er iets mee te doen, vraag me af of ik gehoord werd.
Kortom lekker eten maar wij ga er nooit meer naar toe, of je moet geen trek hebben, het kan even duren.

Bartien I.
  • Datum van je bezoek: 22 mei 2015
Straks weer heerlijk eten bij Taj Mahal. Kijk er erg naar uit.... Mijn vriend en ik komen hier ca 1x per maand omdat het eten hier heerlijk is. Er is een ruime keus aan gerechten, ook aan vegetarische gerechten. De medewerkers van Taj Mahal hebben kennis van de gerechten en kunnen je dan ook goed adviseren over wat je het beste kan eten. We komen ook graag in dit restaurant omdat het een heel prettige sfeer heeft. Het personeel is altijd vrolijk en in voor een praatje. Als je weinig tijd hebt, zorgen ze ervoor dat je snel geholpen wordt en het eten gauw op tafel staat. Er wordt geluisterd naar je wensen, super! We zien ook regelmatig Indiase mensen hier eten, dus dat zegt denk ik voldoende over de kwaliteit van het eten!
Lara V.
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2015
Dit is een van de meest authentieke Indiase restaurants die ik ken. Het zit altijd gezellig vol, terwijl er ook altijd wel een plelke voor jou overblijft als je spontaan binnenvalt in de Zadelstraat. En (*bloost*), ik ken Taj Mahal al heel lang. Toen ik voor het eerst kwam, in de jaren negentig, bestelde ik menu's, omdat ik niet wist wat ik at of kon kiezen en alle smaken wilde leren kennen. Nu, anno 2015 ben ik dol op Madras en Djal Frezi (lekker pittig), in combinatie met naan in mintsaus of zoetere gerechtjes of een lekkere Lassie (Mango-drankje). Afgelopen week kozen we een menu met specifiek een gerechtje omgewisseld naar eigen smaak. De service is geweldig, personeel herkent je, zelfs met enige tijd na je laatste bezoekje en..het eten en de sfeer zijn geweldig!!! Aanrader. dus.