Taj Mahal

Zadelstraat 32 3511 LV Utrecht Nederland Kaart

Over het restaurant Taj Mahal

Het Indiase middelpunt van Utrecht

Restaurant Taj Mahal is al ruim 30 jaar een begrip in Utrecht. Voor eventjes waan je je in echt Indiase sferen. Hier dragen de warme uitstraling, heerlijke gerechten op de kaart en grenzeloze gastvrijheid zonder twijfel aan bij. Een fantastische avond uit, waarbij je de drukte van alledag tijdelijk achter je laat!

Meer informatie over restaurant Taj Mahal

• : Parkeerplaats & Betaald parkeren in de buurt

Jonathan G.
  • Datum van je bezoek: 20 apr. 2017
Ik kom al jaren bij de taj mahal. De qualiteit is altijd geweldig geweest en service bijzonder vriendelijk.

Voor Indiaas eten is dit mijn favoriete restaurant in Nederland
C W.
  • Datum van je bezoek: 14 apr. 2017
Een eerste keer Indiaas gegeten. Bij Taj Mahal vriendelijk ontvangen. Prima service; goed geadviseerd bij het maken van onze keuze. Heerlijk gegeten; verschillende gerechten geprobeerd. Zeker aan te raden en een restaurant om terug te komen.
Louise V.
  • Datum van je bezoek: 13 apr. 2017
Ik heb hier al vele malen gegeten. Ze herkennen me en dat is erg leuk. Het eten is altijd heerlijk en de bediening is zeer vriendelijk. Het is altijd gezellig druk.
Ada R.
  • Datum van je bezoek: 13 apr. 2017
Heb meermalen met genoegen bij dit restaurant gegeten, maar de laatste keer al wel een jaar of twee geleden. Net als eerdere keren was ook nu het eten prima, maar de bediening was heel anders: steeds een ander aan tafel en de meesten erg haastig en kort. Het gaf ons niet zo'n welkom gevoel. Jammer, want dit was een sterk punt van Taj Mahal.
Liesbeth R.
  • Datum van je bezoek: 9 apr. 2017
Het is een gezellig restaurant. Jammer genoeg moesten we lang wachten op het hoofdgerecht. Maar super lekker en verrassend!
Lidwien L.
  • Datum van je bezoek: 8 apr. 2017
Weer heerlijk gegeten met prima prijs-kwaliteit verhouding. Vegetarische mixed grill is een aanrader.
Andre G.
  • Datum van je bezoek: 22 mrt. 2017
Prima gegeten, met alle aandacht van het personeel.
Evert L.
  • Datum van je bezoek: 17 mrt. 2017
Na 12 jaar weer een keertje eten bij Tah Mahal in Utrecht. Sinds de laatste keer was er niet veel veranderd. Nog steeds een benauwde en warme ruimte, waar de tafeltjes strak op elkaar staat. Gelukkig kan er altijd wel een deurtje openstaan voor de frisse lucht.
Het eten is hier altijd wel OK, maar niet bijzonder. Dat was nu ook het geval. De meeste voorgerechten (Onion Bhaji en Lamsgehaktrolletjes) en hoofdgerechten met curries waren wat aan de droge kant. De opmaak van de gerechten zijn allemaal wel heel basic en zonder enig franje.
Al met al een redelijk Indiaas restaurant, waar je niet voor om hoeft te lopen.
Bas V.
  • Datum van je bezoek: 16 mrt. 2017
Taj Mahal heeft het beste Indiase eten van heel Utrecht en omstreken. Hier kunnen veel restaurants nog een puntje aan zuigen.
Aardige bediening, verse producten, heerlijk eten.
Curries zijn ongelooflijk smaakvol.
Top
  • Datum van je bezoek: 11 mrt. 2017
Super goed
Michelle D.
  • Datum van je bezoek: 15 feb. 2017
Heerlijk eten, geweldige gastvrouw
Jolien M.
  • Datum van je bezoek: 8 feb. 2017
Prettige en meedenkende bediening, erg lekker eten voor een mooie prijs. Gezellige omgeving voor groepen tot ca 8 personen maar ook voor kleine gezelschappen.
Robert H.
  • Datum van je bezoek: 3 feb. 2017
Heerlijk gegeten, en ondanks de vrijdagavonddrukte alles snel op tafel. Van voorgerecht tot toetje, alles zeer smakelijk en portiegrootte ook prima!
Marisca L.
  • Datum van je bezoek: 3 feb. 2017
Heerlijk gegeten op vrijdagavond. Erg populair, maar vooraf gereserveerd. Heel fijn dat we in een rustige hoek konden eten zoals ik gevraagd had.
I en E P.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
In nieuwe gedeelte (waar ook lunch wordt geserveerd) staan tafeltjes veel te dicht op elkaar. Lange wachttijd voor hoofdgerecht. Er worden teveel reserveringen aangenomen en te veel gasten binnen gelaten: na afloop van dessert wordt verzocht om aan bar plaats te nemen als je nog iets wil drinken. Te veel gericht op doorstroom en te commercieel. Jammer, want kwaliteit eten is wel goed.
Erik V.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
Lekker Indiaas eten in leuke ambiance en goede bediening. Populaire eetgelegenheid dus reserveren is noodzakelijk! Gelegen in leuke straat vlakbij de Dom.
Joost D.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2017
Heerlijk gegeten, menu samengesteld op advies van eigenaar!
Dirk B.
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2016
Heerlijk gegeten, enige nadeel was de lage temperatuur binnen (eten met de jas aan)
Arianne L.
  • Datum van je bezoek: 17 dec. 2016
Prettige ontvangst, lekker eten, hoofdgerecht was prima maar niet bijzonder, leuk en ook wel echt een aanrader.