Taj Mahal

Zadelstraat 32 3511 LV Utrecht Nederland Kaart

Over het restaurant Taj Mahal

Het Indiase middelpunt van Utrecht

Restaurant Taj Mahal is al ruim 30 jaar een begrip in Utrecht. Voor eventjes waan je je in echt Indiase sferen. Hier dragen de warme uitstraling, heerlijke gerechten op de kaart en grenzeloze gastvrijheid zonder twijfel aan bij. Een fantastische avond uit, waarbij je de drukte van alledag tijdelijk achter je laat!

Meer informatie over restaurant Taj Mahal

• : Parkeerplaats & Betaald parkeren in de buurt

Winkelstraat .
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2012
Na een lange tijd niet in Utrecht te hebben gegeten, hebben wij waarlijk heerlijk Indiaas mogen eten in Taj Mahal. En lekker eten in de Domstad valt immers niet mee! Goede kwaliteit, bijzonder aardige bediening, en een mooie prijs/kwaliteit verhouding
LJK .
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2012
Smaak van het eten was okee, maar is wel beter te vinden. Eten was afgekoeld, lauw en rijst hier en daar aangebrand. Bedienend personeel was bijna niet te pakken te krijgen, om bv drinken te bestellen. Eten werd zonder enig contact vluchtig neer gezet. Wij komen hier niet meer terug.
Ton S.
  • Datum van je bezoek: 21 nov. 2012
Dit was voor mij een ontdekking. Op advies van een van de anderen hier met zes mensen gegeten: voor-, hoofd- en nagerecht en zeer veel verschillende gerechten van de kaart uitgeprobeerd. Kwalitatief grote klasse. Ik eet zelf graag Indiaas en dat gold ook voor een paar andere disgenoten en dit is een kwaliteit die je altijd hoopt te vinden, maar niet altijd vindt ;-). De bediening was goed, maar sommige gerechten kwamen net iets later dan je voor de tafel als geheel zou willen. De zaak is plezierig ingericht, maar de tafeltjes staan wat dicht op elkaar. Hier kom ik echter zeker terug! :
josmaarssen .
  • Datum van je bezoek: 13 nov. 2012
Ik kom hier al vele jaren,eten perfect (aanrader menuTaj Mahal) bediening aardig en snel. reserveer want het zit altijd vol in de weekenden!
LoulouMachine .
  • Datum van je bezoek: 8 nov. 2012
Ik was nog niet zo heel bekend met de Indiase keuken maar sinds ik hier heb gegeten ben ik verkocht en geen enkel ander indiaas restaurant heeft er tot nu toe aan kunnen tippen. Er is ruim keus aan vlees, vis, vega en zelfs Vegan. Een paradijs voor mij als vegetariër/veganist! De service is op en top en de locatie is ideel te bereiken met auto of ov. T ligt 5 minuten lopen van het station.
Marco T.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2012
Taj Mahal was mijn eerste kennismaking met de indiase keuken. Ik ben gelijk verkocht: wat een sublieme gerechten worden hier geserveerd zeg! Heerlijke kruidenmelange, perfect gegaarde groenten, mals vlees en een leuke sfeer. Ik raad iedereen aan dit restaurant eens te bezoeken!
pattyklein .
  • Datum van je bezoek: 26 sep. 2012
Zo wat hebben we heerlijk genoten in dit bijzondere restaurant! Het eten was zo lekker, en proeft echt als de echte Indiase keuken, alles vers, super goed vlees echt een aanrader! De bediening is zo spontaan en vriendelijk. Mijn favoriete restaurant hier gaan we heel snel weer heen!
Saskia K.
  • Datum van je bezoek: 20 sep. 2012
Taj Mahal daar komen wij al jaren. Het is het enige restaurant buiten India waar de je echte smaakbeleving van de Indiaase keuken hebt. Daarnaast is het personeel vriendelijk en attent! En voor de prijs hoef je het niet te laten
Yasmin B.
  • Datum van je bezoek: 18 sep. 2012
Gisteren gegeten bij Taj Mahal nadat ik zulke goed resensies had gelezen.
Met veel zin kwamen we binnen in een vol restaurant, een gezellige drukte.
We hadden het Taj Mahal 2 pers menu gekozen wat uit 3 gangen(?) bestaat. 1e gang 3 gefrituurde kikkererwten hapjes en samosa met weinig uitgesproken smaak, daarnaast een kleine droge salade.
De 2e gang was ook niet echt lekker en weer weinig smaak. Het nagerecht was eigenlijk te genant en ook niet lekker.
De bediening is echter wel vriendelijk maar is alleen maar bezig met het neerzetten van de gerechten..
Tja en als je dan pas bij de rekening vraagt of het gesmaakt heeft, is dit naar mijn mening te laat, Jammer!
Jos W. L.
  • Datum van je bezoek: 11 sep. 2012
Wij komen hier al jaren en zowel het eten als de bediening is top! Goed voorbeeld van de Indiase keuken en met name de vindaloo's zijn voortreffelijk. Aardige mensen en er is altijd iets te reglen, zelfs wanneer je niet hebt gereserveerd. Voor mij de top in Utrecht van Idiaas eten.
js T.
  • Datum van je bezoek: 24 aug. 2012
Afgelopen vrijdag ben ik wederom wezen eten bij mijn favoriete restaurant in Utrecht. Bij binnenkomst Was er geen plek doordat het restaurant vol zat, hierop werd ik door de eigenaar begeleid naar zijn nieuw te open restaurant "taj mahal ..." deze 2 deuren verder zit. Hier konden wij een drankje nuttigen totdat er een tafeltje vrij was. Wat een ongelofelijk mooie zaak zeg.!! Het was zeker geen straf om hier even te moeten wachten. Uiteindelijk werden we begeleid naar onze tafel en heerlijk genoten (zoals altijd) van diversen heerlijke smaakvolle gerechten. Aanrader : chicken tika masalla, gamba's uit klei-oven. De bediening is zeer attent en zeker dat wij hier nog weer terugkeren.
Louise V.
  • Datum van je bezoek: 24 jul. 2012
Elke keer weer is het genieten van het heerlijke eten. Telkens zien we dezelfde mensen in de bediening en worden we even hartelijk begroet. Het is altijd gezellig vol. Het eten is altijd van dezelfde kwaliteit. Als je de ene keer een lekker gerecht hebt gegeten, dan smaakt het de volgende keer weer net zo lekker.
Frits D.
  • Datum van je bezoek: 20 jul. 2012
Eenmalig gegeten maar zeker voor herhaling vatbaar. Aan een hoofdgerecht heb je meer dan genoeg. Het eten is van goede kwaliteit, let wel goed op wat je besteld want heet is ook echt heet! Prima voor als je snel iets wilt eten en daarna bijvoorbeeld nog de bioscoop in wil.
Bjorn H.
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2012
Het eten is gemiddeld Indiaas: niet slecht, maar ook niet heel uitgesproken of bijzonder.
De bediening vonden we nogal kort aan, wat bij vlagen wel een beetje onvriendelijk overkwam. Ook waren ze vaak nogal gehaast, en ze lieten nog wel eens iets vallen.
masti .
  • Datum van je bezoek: 5 jul. 2012
Inmiddels drie keer hier gegeten. Tot nu toe alleen maar lekkere gerechten gehad (chicken tikka bhuna en lamb dopeaza). Allemaal heerlijk gekruid en goede kwaliteit vlees. Het lijkt weinig in die kleine schaaltjes, maar met een heerlijk versgebakken nan-brood erbij en een voor- of nagerecht is het zeker voldoende, terwijl ik toch een stevige eter ben. De laatste keer was ik er met vier vrienden en iedereen was erg te spreken over de kwaliteit van het eten. Personeel is vriendelijk en komt tussendoor vaak even kijken of alles ok is. Het was geen probleem om af te wijken van de kaart en zelf een voorgerecht samen te stellen voor een groep van 5, inclusief vegetarische hapjes. Het is wel een erg druk restaurant vaak, maar dat maakt het wat mij betreft juist gezellig. Reserveren is dus aan te raden op de drukkere dagen.
Angela T.
  • Datum van je bezoek: 5 jul. 2012
Afgelopen winter heb ik met een vriendin gegeten bij Taj Mahal. Op maandagavond vroegen we als student zijnde of hij een speciaal studentenmenu had voor een klein prijsje. Hierop antwoordde hij dat dat normaal gesproken alleen op donderdag was, maar voor ons wilde hij wel een uitzondering maken, zodat we voor slechts 9,50 een menu kregen waarbij we konden kiezen tussen lam, kip en vegetarisch. Daarmee had hij zijn eerste pluspunt binnen.

Eenmaal binnen kregen we gelijk wat kleine hapjes en ook het eerste drankje kwam snel. Omdat we allebei voor het speciale studentengerecht gingen hebben we de kaart verder niet hoeven bekijken, dus het eten was er lekker snel. Waarschijnlijk mede omdat het nog vrij rustig was aangezien we er al vroeg waren.

Het eten was goed en genoeg. Het mijne was lekker pittig met stevige stukken kip en ook de salade en het brood waren lekker. Mijn vriendinnetje vond haar vegetarische gerecht iets te pittig, terwijl ze de milde variant besteld had. De eigenaar verontschuldigde zich hierbij met de verklaring dat hij maar een hééél klein beetje had gebruikt.

Als toetje probeerden we nog het Indonesische ijs en dat smaakte verrassend, maar goed.

Aan het eind van de avond waren we goed voldaan en de rekening viel heel erg mee, ondanks het feit dat we meerdere drankjes genomen hadden en ook nog een toetje namen. Heel fijn restaurant voor als je lekker wilt eten voor niet al te veel geld. En gezien de drukte later op de avond waren we niet de enige met deze mening.
Alex06 .
  • Datum van je bezoek: 5 jul. 2012
Hier kun je smakelijk eten zonder veel geld kwijt te zijn. Vooral de lam Tikka Masala, de lamskoteletjes met gekruide spinazie en de Indiase nagerechten zijn aanraders. Het personeel is vriendelijk, het decor redelijk. Het toilet oogt zeer schoon. Wel is het aan te raden om vroeg te komen of te reserveren: heel Utrecht lijkt te weten dat het hier goed toeven is. Ik heb nog nooit meegemaakt dat het na zeven uur 's avonds niet vol zat.
Gwen R.
  • Datum van je bezoek: 30 jun. 2012
Het eten was heerlijk en een vlotte bediening, wat meestal niet het geval is bij Indiase restaurants en dat maakt het toch wat gemakkelijker zitten. Altijd druk dus kom op tijd.