Taj Mahal

Zadelstraat 32 3511 LV Utrecht Nederland Kaart

Over het restaurant Taj Mahal

Het Indiase middelpunt van Utrecht

Restaurant Taj Mahal is al ruim 30 jaar een begrip in Utrecht. Voor eventjes waan je je in echt Indiase sferen. Hier dragen de warme uitstraling, heerlijke gerechten op de kaart en grenzeloze gastvrijheid zonder twijfel aan bij. Een fantastische avond uit, waarbij je de drukte van alledag tijdelijk achter je laat!

Meer informatie over restaurant Taj Mahal

• : Parkeerplaats & Betaald parkeren in de buurt

Michelle D.
  • Datum van je bezoek: 15 feb. 2017
Heerlijk eten, geweldige gastvrouw
Jolien M.
  • Datum van je bezoek: 8 feb. 2017
Prettige en meedenkende bediening, erg lekker eten voor een mooie prijs. Gezellige omgeving voor groepen tot ca 8 personen maar ook voor kleine gezelschappen.
Robert H.
  • Datum van je bezoek: 3 feb. 2017
Heerlijk gegeten, en ondanks de vrijdagavonddrukte alles snel op tafel. Van voorgerecht tot toetje, alles zeer smakelijk en portiegrootte ook prima!
Marisca L.
  • Datum van je bezoek: 3 feb. 2017
Heerlijk gegeten op vrijdagavond. Erg populair, maar vooraf gereserveerd. Heel fijn dat we in een rustige hoek konden eten zoals ik gevraagd had.
I en E P.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
In nieuwe gedeelte (waar ook lunch wordt geserveerd) staan tafeltjes veel te dicht op elkaar. Lange wachttijd voor hoofdgerecht. Er worden teveel reserveringen aangenomen en te veel gasten binnen gelaten: na afloop van dessert wordt verzocht om aan bar plaats te nemen als je nog iets wil drinken. Te veel gericht op doorstroom en te commercieel. Jammer, want kwaliteit eten is wel goed.
Erik V.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
Lekker Indiaas eten in leuke ambiance en goede bediening. Populaire eetgelegenheid dus reserveren is noodzakelijk! Gelegen in leuke straat vlakbij de Dom.
joost D.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2017
Heerlijk gegeten, menu samengesteld op advies van eigenaar!
Dirk B.
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2016
Heerlijk gegeten, enige nadeel was de lage temperatuur binnen (eten met de jas aan)
Arianne L.
  • Datum van je bezoek: 17 dec. 2016
Prettige ontvangst, lekker eten, hoofdgerecht was prima maar niet bijzonder, leuk en ook wel echt een aanrader.
Fatima G.
  • Datum van je bezoek: 14 dec. 2016
Heerlijk gegeten!!!
Ontzettend vriendelijke personeel!!
Klein restaurant daardoor zit je dichtbij andere tafels, maar toch knus en gezellig. Decor is mooi!
Volgende dag hebben wij dezelfde gerechten thuisbesteld!!!
Marijke M.
  • Datum van je bezoek: 10 dec. 2016
Eten is voldoende maar niet heel erg goed. Lam (die we aanvankelijk nauwelijks hadden in het bakje) kon malser. Achteraf gezien misschien ook niet zo gek met zo'n grote menukaart. Valt niet vers te bereiden.
Jeroen S.
  • Datum van je bezoek: 15 nov. 2016
vandaag na een lange tijd weer eens wezen eten. afgeweken van wat wij normaal namen deze keer gekozen voor: tandoori mix grill, heerlijk mals warm vlees en kip. sissend op een pannetje uitgeserveerd. heerlijke geuren en smaken en ruim voldoende, daarbij nog een pittige garnalen madras bestel.. ook dit was lekker... heerlijk kruidig fris van smaak door de citroen en een groot pluspunt; de garnalen waren nog lekker sappig en niet uitgedroogd. we konden het ook niet laten om als tegenhanger ook nog een zoet gerecht erbij te nemen: chicken massala. gewoon lekker, met malse kip en zoet romige goed gevulde saus.... als extra nog een goed gevulde cheese nan erbij en onze avond was top!!! als afsluiter een chai en een lekkere romige mango lassie... veel nieuwe, maar ook bekende gezichten in de bediening die allemaal hun uiterste best deden om onze avond te maken zoals die was. top!!! tot een volgende keer... absolute aanrader
Olaf V.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2016
Verscheidene malen geweest. Vond het nu matig. Kip was te gaar, vlakke smaken, overall niet echt bijzonder. Vervolgens was de bediening zeer ongeïnteresseerd en niet attent. Daarnaast was het druk en stonden de tafels veel te dicht bij elkaar.
Alles bij elkaar niet echt een overtuigende ervaring....dan kan veel beter!
Koos H.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2016
We moesten bijna 2 uur wachten op ons eten! Hierbij bleek een van ook nog eens het verkeerde gerecht te krijgen (geroosterd vlees i.p.v. de bestelde geroosterde groenten). Het restaurant is blijkbaar niet goed ingesteld op de drukte van de zaterdagavond. Overigens was het eten wel lekker.
Anna B.
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2016
Taj Mahal is onze vast Indiaase restaurant in Utrecht. De sfeer is leuk, de bediening erg netjes en het eten heerlijk. De smaken zijn authentiek en de gerechten die als 'heet' op de kaart staan, zijn ook echt pittig. De gerechten zijn bereid met verse producten. Aanrader!
Helga V.
  • Datum van je bezoek: 1 aug. 2016
Heerlijke curries met leuke bijgerechten. Helaas moesten we bijna een uur wachten op ons eten en kwam er niemand tussendoor vragen of we nog wat wilden drinken. Het was maandagavond dus niet bepaald druk.
Maar het eten was een feestje dus we komen echt nog wel een keer terug!
Sarina S.
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2016
Heerlijk uit eten geweest en super vriendelijk bediend leuk geadviseerd door de gastheer Valentijn zelf koffie van het huis gehad zeker voor herhaling vatbaar
Adriana P.
  • Datum van je bezoek: 7 jul. 2016
heerlijk indiaas gegeten! fantastische gastvrijheid en leuk geadviseerd door spontane vriendelijke gastheer Valentijn. Verrassings menu prijs kwaliteit verhouding was top. Zeker voor herhaling vatbaar. Een echte aanrader.
NickyvanOosterhout88 .
  • Datum van je bezoek: 4 jul. 2016
Vegetarische schotel voor 2 personen besteld. Soepje vooraf en daarna enkele bakjes met allerlei lekkere, spannende gerechtjes. Goed op smaak en zoals Indiaas eten bedoeld is. Leuk ter afwisseling van de Franse en Italiaanse keukens. Bediening vriendelijk, prijs/kwaliteit in orde!
Jose K.
  • Datum van je bezoek: 7 jun. 2016
Zolang Taj Mahal in Utrecht bestaat kom ik er al met diverse mensen en iedereen is net als ik enthousiast over het eten en de bediening. Mijn favorieten zijn Chicken Tikka Massala en Onion Bhaji. Ook al is het heel erg druk, wat natuurlijk niet voor niets is, de bediening blijft vriendelijk en heel attent.
Ik vind het een aanrader!