Taj Mahal

Zadelstraat 32 3511 LV Utrecht Nederland Kaart

Over het restaurant Taj Mahal

Het Indiase middelpunt van Utrecht

Restaurant Taj Mahal is al ruim 30 jaar een begrip in Utrecht. Voor eventjes waan je je in echt Indiase sferen. Hier dragen de warme uitstraling, heerlijke gerechten op de kaart en grenzeloze gastvrijheid zonder twijfel aan bij. Een fantastische avond uit, waarbij je de drukte van alledag tijdelijk achter je laat!

Meer informatie over restaurant Taj Mahal

• : Parkeerplaats & Betaald parkeren in de buurt

Mirjam K.
  • Datum van je bezoek: 3 jun. 2017
Werkelijk heerlijk gegeten: geurig, smaakvol. Bediening is vriendelijk en attent, zonder opdringerig te zijn. Aanrader! Ik ga zeker nog eens terug
Tessa V.
  • Datum van je bezoek: 27 mei 2017
Heerlijk gegeten! Aanrader :)
Rosanna0011 .
  • Datum van je bezoek: 26 mei 2017
Heerlijk eten, ik had een hele lekkere vegetable tandoori. Je krijgt er ook veel bij: naanbrood en allemaal kleine bijgerechtjes. Ook de service was goed, vriendelijk. Sfeer in het restaurant is ook gezellig, alleen wel krappe plekjes.
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2017
Fijne bediening zeg en wat een goed restaurant! Echt een keer in de watten gelegd en goede uitleg gekregen waarbij de tijd werd genomen. We waren met het werk hier en zaten met 10 personen aan 1 tafel. We hadden het menu overgelaten aan het personeel omdat we niet heel erg bekend zijn met de Indiase keuken. Een hele lekkere ervaring rijker ben ik, en mijn collega’s vonden dit ook. Het was gewoon TOP :)
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2017
Super vriendelijke ontvangst en bediening, heerlijke gerechten. Chicken massala smaakte verrukkelijk. Ik ga hier vaker komen.
Rob K.
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2017
Eten is heerlijk. Service was slecht, 1 uur op het voorgerecht moeten wachten en dan nog 1 uur op het hoofdgerecht. Durfde geen nagerecht te bestellen vanwege de wachttijd
  • Datum van je bezoek: 19 mei 2017
Al meer dan 25 jaar, zijn wij zeer tevreden klanten van Taj mahal. Heerlijke kruidige curry's, lekkere malse kip tandoori met goed groentegerecht. Vriendelijke personeel, zeer klantgericht. Het beste Indiase restaurant van Utrecht.
Kors V.
  • Datum van je bezoek: 16 mei 2017
Wij komen al jaren bij Taj Mahal en het blijft een feestje om er te eten. Ontzettend vriendelijke bediening en heerlijk gegeten.
De persoonlijke aandacht, en aandacht voor het eten en dat proef je.
Altijd genieten!
Diana J.
  • Datum van je bezoek: 16 mei 2017
Voortreffelijk restaurant door kwalitatief heerlijk eten, een prima sfeer en vriendelijke bediening. Ik eet hier sinds 20 jaar regelmatig - in ieder geval 1x per maand - en ik vind het bijzonder hoe de kwaliteit altijd geborgd is gebleven een aanrader!
Rien B.
  • Datum van je bezoek: 7 mei 2017
Regelmatig met plezier gegeten bij Taj Mahal. Deze keer was het een behoorlijke teleurstelling. De bediening is zakelijk, de gerechten maar heel gewoon. Tandoori Chicken en Tandoori Lamb zijn wel lekker. De Nan is te zout. De grote teleurstelling kwam bij het afrekenen. Er zou een landelijke pin storing zijn. Dat was niet waar. De volgende dag hoorde ik van een collega dat hem hetzelfde een tijdje geleden was overkomen. Het lijkt een truc om aan zwart geld te komen.
Jonathan G.
  • Datum van je bezoek: 20 apr. 2017
Ik kom al jaren bij de taj mahal. De qualiteit is altijd geweldig geweest en service bijzonder vriendelijk.

Voor Indiaas eten is dit mijn favoriete restaurant in Nederland
C W.
  • Datum van je bezoek: 14 apr. 2017
Een eerste keer Indiaas gegeten. Bij Taj Mahal vriendelijk ontvangen. Prima service; goed geadviseerd bij het maken van onze keuze. Heerlijk gegeten; verschillende gerechten geprobeerd. Zeker aan te raden en een restaurant om terug te komen.
Louise V.
  • Datum van je bezoek: 13 apr. 2017
Ik heb hier al vele malen gegeten. Ze herkennen me en dat is erg leuk. Het eten is altijd heerlijk en de bediening is zeer vriendelijk. Het is altijd gezellig druk.
Ada R.
  • Datum van je bezoek: 13 apr. 2017
Heb meermalen met genoegen bij dit restaurant gegeten, maar de laatste keer al wel een jaar of twee geleden. Net als eerdere keren was ook nu het eten prima, maar de bediening was heel anders: steeds een ander aan tafel en de meesten erg haastig en kort. Het gaf ons niet zo'n welkom gevoel. Jammer, want dit was een sterk punt van Taj Mahal.
Liesbeth R.
  • Datum van je bezoek: 9 apr. 2017
Het is een gezellig restaurant. Jammer genoeg moesten we lang wachten op het hoofdgerecht. Maar super lekker en verrassend!
Lidwien L.
  • Datum van je bezoek: 8 apr. 2017
Weer heerlijk gegeten met prima prijs-kwaliteit verhouding. Vegetarische mixed grill is een aanrader.
Andre G.
  • Datum van je bezoek: 22 mrt. 2017
Prima gegeten, met alle aandacht van het personeel.
Evert L.
  • Datum van je bezoek: 17 mrt. 2017
Na 12 jaar weer een keertje eten bij Tah Mahal in Utrecht. Sinds de laatste keer was er niet veel veranderd. Nog steeds een benauwde en warme ruimte, waar de tafeltjes strak op elkaar staat. Gelukkig kan er altijd wel een deurtje openstaan voor de frisse lucht.
Het eten is hier altijd wel OK, maar niet bijzonder. Dat was nu ook het geval. De meeste voorgerechten (Onion Bhaji en Lamsgehaktrolletjes) en hoofdgerechten met curries waren wat aan de droge kant. De opmaak van de gerechten zijn allemaal wel heel basic en zonder enig franje.
Al met al een redelijk Indiaas restaurant, waar je niet voor om hoeft te lopen.
Bas V.
  • Datum van je bezoek: 16 mrt. 2017
Taj Mahal heeft het beste Indiase eten van heel Utrecht en omstreken. Hier kunnen veel restaurants nog een puntje aan zuigen.
Aardige bediening, verse producten, heerlijk eten.
Curries zijn ongelooflijk smaakvol.
Top
Henk T.