Taj Mahal

6,2

Jouw recensie over het restaurant Taj Mahal

Erik B.
  • Datum van je bezoek: 23 nov. 2017
In dit( al lang bestaande) restaurant prima gegeten. Vooraf de papedums met 3 sausjes . Als hoofdgerecht de kipcurry met naanbrood.
Vriendelijke bediening.
Arno en Desi O.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
Wij komen hier al enkele jaren in dit restaurant eten. Gemiddeld 1 keer in de 2 maanden. Het eten is erg lekker, bediening is vriendelijk. Helaas is de inrichting erg verouderd, en zit je erg krap aan tafel. Dat is ook een minpuntje waar ze wel iets aan kunnen veranderen.
Frits J.
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2017
Ondanks dat we de eerste gasten waren en het ook de rest van de avond rustig was hebben we ontzettend lang op ons eten moeten wachten.
De curry’s waren veel te zoet, verder was het eten redelijk maar niet bijzonder.
Inrichting restaurant is redelijk gedateerd
Rene G.
  • Datum van je bezoek: 23 sep. 2017
Op een zaterdagavond waren wij rond 21.00 uur de enige gasten.
De bediening was enigzins arogant.
Kees V.
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2017
We waren er met familie op een zondag avond, met zijn vieren. Het eten was heerlijk. Grote porties, we konden niet alles op. De bediening was attent en snel, maar het had wat persoonlijker gekund. Qua inrichting is het niet helemaal top, o.a. vlekken in het tafelkleed, stoelen zitten niet heel lekker en de muziek bleef een aantal keer hangen. Ondanks dat raad ik dit restaurant zeker aan voor wie op zoek is naar goed Indiaas eten. We komen er zeker terug.
Rolf D.
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2016
Tja, wat moet je er van zeggen. Het restaurant zelf is achterhaald.
Goed indiaas eten in een nieuw concept alla 2016 zou leuk zijn
Andere inrichting, muziek en betere duidelijkere kaart. Het was erg rustig de dag dat wij er waren. Dan het eten, goed maar niet super.
[ heb in india indiaas gegeten, dus dat is mijn referentie ]
As the english say: w''ll give them the benefit of the doubt.
Wat wel reuze meeviel was de prijs, voor wat je krijgt is het echt niet duur.
Kimberley H.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2016
Als half Engelse weet ik wel wat "a good Indian restaurant" is, en deze topt echt aan de Indians in Newcastle! Wat een smaak sensaties!! De puna prawn on puree (pittiger laten maken) was werkelijk de lekkerste die we ooit op hadden en madras lam en tikki massala (pittiger laten maken) waren ook geweldig lekker. Helaas te veel, maar meenemen was geen probleem.
De jonge ober die door meer mensen wordt beschreven heeft nu duidelijk meer ervaring opgedaan. Heeft ons uitstekende service gegeven en ons keurig geadviseerd. Hij heeft ons weten te amuseren zonder dat het irritant was. De rode huiswijn mochten we uiteraard voorproeven maar die was heerlijk en werd een fles.
Ik adviseer iedereen om naar Taj Mahal te gaan voor een echte Indian ecperience!
Nicole R.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2016
Op 5/11 de Proeverij via Groupon gegeten, we hadden vroeg gereserveerd om daarna naar het Theater te kunnen maar de bediening liep niet geheel vlekkeloos, het voorgerecht werd gebracht en we moesten om een bord vragen, het smaakte echter prima.Daarna de 4 hoofdgerechten waarvan er een echt geen chicken Tikka Massalum was, wat wel wist de jonge ober ons niet te vertellen, de andere 3 gerechten klopten wel. Het nagerecht besteld, maar het duurde zo lang totdat dit kwam dat we maar zonder het gegeten te hebben afgerekend hebben. Het eten is echt heel goed, maar de inrichting moet echt eens aangepast worden,sommige stoelen zak je bijna doorheen en de bediening is momenteel na wat wisselingen erg onervaren. Nu hadden ze duidelijk niet op de grote drukte nav de Groupon gerekend, dit was wel te merken.
Tim M.
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2016
Bij dit restaurant krijg je een ongeëvenaarde smaakervaring voor een schappelijke prijs. Het eten is snel klaar en tijdens het wachten wordt men voorzien van een mandje lekkere papadums en sausjes. Op de achtergrond draait een zacht Indiaas muziekje, wat de sfeer ten goede komt. De bediening is goed op de hoogte van de smaken in de gerechten. Ook de toetjes (Kulfi of Mango Lassi) zijn een aanrader.
beproefd .
  • Datum van je bezoek: 17 okt. 2016
Prima maaltijd, voor een zeer schappelijke prijs.

Maar de bediening (op zondagavond) viel zwaar tegen. Géén idee of er onderbezetting was in de keuken, drukte met "thuisbezorgd-maaltijden" of gewoon miscommunicatie tussen bedienend personeel, maar ongelooflijk lang moeten wachten op opname van de bestelling en nog langer moeten wachten op de uiteindelijke maaltijd.

Zonde, want op deze manier lopen ze niet alleen extra omzet mis (drankjes...) maar ook klanten.

Over de desserts kan ik niets melden, want daar durfde ik niet meer op te wachten.
Alfred L.
  • Datum van je bezoek: 16 okt. 2016
Vanavond de 8 gangen proeverij van Groupon gegeten. Na bijna 2 TWEE uur wachten kwamen eindelijk de voorgerechten. Deze waren goed. De 4 hoofdgerechten kwamen redelijk snel daar achteraan. Het eten was wel de moeite waard, heerlijk zoete garnalen, goed gare kip en meer dan voldoende rijst met maar een vleugje koriander. De bediening was slecht, verontschuldigingen dat er ziek zijn en de vervanger(s) onvoldoende ingewerkt en onbekend met het vak. Er liepen niet voor niets mensen weg die na een half nog niets (ook geen drinken) hadden gehad. De zaak is oud en dat is te zien aan het interieur. Uiteindelijk gelukkig wel lekker gegeten maar er zal wel iets aan de bediening gedaan moeten worden.
Irene K.
  • Datum van je bezoek: 1 okt. 2016
Een prima restaurant waar je rustig kunt dineren, waar aandacht is voor elk individu.
Dominique F.
  • Datum van je bezoek: 27 sep. 2016
Echt superlekker gegeten met een goede uitleg van de ober over de gerechten. Hij gaf eerlijk aan dat sommige gerechten beter niet geconsumeerd konden worden vanwege de pittigheid van het eten. Een hele relaxed sfeer, iedereen kan van elkaars gerecht proeven en de prijzen zijn heel leuk. Zeker een aanrader.
Sophie59 .
  • Datum van je bezoek: 31 jul. 2016
Met een Groupon bon gegeten bij Taj Mahal. Het voorgerecht bestond uit een aantal verschillende gerechten. Heel lekker, maar zo veel dat we eigenlijk al bijna vol zaten. Het hoofdgerecht bestond ook weer uit diverse schotels. En hier ging weer hetzelfde op: heerlijk, maar veel te veel. Helaas hebben we dus veel moeten laten staan.
De man in de bediening was heel vriendelijk, de jonge jongen moest het duidelijk nog leren. Hij vergat te blijven staan na te hebben gevraagd of het smaakte, zodat een antwoord niet nodig was. Hoewel we het wel grappig vonden, wisten we niet of het verlegenheid of desinteresse was.
De inrichting is achterhaald en niet bijzonder.
Maar goed, op het eten was niets aan te merken en daar kwamen we uiteindelijk voor.
MarcusAntonius .
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2016
Wat hebben we heerlijk gegeten bij Taj Mahal.
We waren met vier personen en hebben twee menu's gegeten (Kashmirie en Jalfarzi).
Het was ècht goed. De bediening was uiterst beleefd en er werd goed uitgelegd wat we op ons bord kregen.

De inrichting van de zaak kan wel een opfrisbeurt gebruiken maar het deed verder niets af aan de sfeer en het heerlijke eten!
Anja B.
  • Datum van je bezoek: 5 mrt. 2016
Heerlijk zoete curries met mango, banaan en lychee. Naan gevuld met spijs ... Geen toetje nodig! Ik zou zelf als Indiase achtergrondmuziek liever "banghra" horen maar dat is misschien te opzwepend tijdens een maaltijd.
stuiterbalkomtoveral .
  • Datum van je bezoek: 9 jan. 2016
Goede gezellige sfeer ( vakantie sfeer)
Leuke sfeervolle indiase muziek
Bediening was goed alleen als het druk is dan is 1 man in de bediening erg weinig.
Maar al en met al werden we redelijk snel geholpen.
Het eten is magisch lekker
Astrid V.
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2015
Goed eten voor een heel schappelijke prijs. Zeer vriendelijke bediening. Kwaliteit eten was goed. Het restaurant zou ik zeker aanbevelen
FamilieW .
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2015
Indiaas is onze favoriete eten en dinsdag 21 juli 2015 hebben we met twee personen gegeten bij Taj Mahal in Rotterdam. Een zeer rustig restaurant met voldoende vegetarische gerechten op de kaart en ruime porties.
Als voorgerecht een heerlijke Onion Bhajee en een groente Somosa die van binnen ijskoud was.
Als hoofdgerecht bestelden we Sag Paneer met rijst en de bijgerechten waren Bombay Potatoes, Baigan Bhajee en Tarka Dahl. Als brood namen we Plain Paratha en erbij een kommetje Raita.

Alleen de Dahl Tarka en de Plain Paratha waren lekker.
Bij de Sag Paneer was ruimschoots Paneer toegevoegd maar de specerijen leken vergeten te zijn. Dat gold ook voor de Bombay Potaoes en de Baugan Bhajee die er goed uitzagen maar geen smaak hadden. Toen men kwam vragen of het smaakte konden we niet anders dan “nee” zeggen. Eén gerecht niet naar je smaak kan natuurlijk maar drie is teveel. Het personeel zei steeds dat smaken verschillen en dat de bijgerechten nooit scherp gekruid waren en dat we het van te voren hadden moeten zeggen……
in eerste instantie mocht er maar één gerecht terug naar de keuken om het heter te maken en het duurde even voordat men begreep dat het niet om “mild, medium of hot” ging maar de afwezigheid van kruiden en specerijen zoals koriander, gember, koenjit, komijn, garam massala e.d.
Mijn dochter nodigde het personeel uit om het te proeven zodat men begreep wat we bedoelden maar dat is niet gedaan.
De drie smakeloze gerechten gingen terug naar de keuken om even later iets smakelijker op tafel gezet te worden maar het wordt natuurlijk niet echt Indiaas. Ondanks onze klacht bleef het personeel zeer vriendelijk.
Kyra R.
  • Datum van je bezoek: 11 jul. 2015
De bediening was zeer vriendelijk, het dacht goed mee mbt tot mijn voedselallergie. Het restaurant was voor een zondagavond erg leeg. Zeker voor herhaling vatbaar.