Taj Mahal

5,7

Jouw recensie over het restaurant Taj Mahal

Roel P.
  • Datum van je bezoek: 21 mei 2018
Volgens internet/Iens zou ik 30% korting krijgen omdat ik vooraf een tafel had gereserveerd. Jammer dat het bedienend personeel hier niets van wist en het volle pond in rekening bracht. Toch een beetje slordig.....
Kees N.
  • Datum van je bezoek: 6 mei 2018
Echt heerlijk gegeten , wat een smaaksensatie , vind het persoonlijk vreemd dat het daar zo rustig is , nu 2 x gegeten. Een vegatarisch gerecht ( ben geen vegatarier) maar het smaakt heerlijk met garlic naan
Echt een aanrader kees uit heemskerk
Farina R.
  • Datum van je bezoek: 14 apr. 2018
Vriendelijke bediening, moest iets langer wachten op het eten maar wat we kregen (biryani, kip madras en vooral de naan met gehakt) was zeer smakelijk.
Janneke R.
  • Datum van je bezoek: 30 mrt. 2018
We kwamen hier redelijk toevallig terecht (zin in Indiaas). Eten was heerlijk en goed geprijsd. Restjes werden op verzoek netjes ingepakt. Bediening deed zijn best maar was vrij knullig. Bij afrekenen werd ook de korting vergeten (let dus op) maar dat kregen we wel terug. Ruimte was vrij ongezellig en wc's krakkemikkig.
Plus en min dus maar wel lekker eten.
Eline V.
  • Datum van je bezoek: 12 mrt. 2018
Eten heel lekker
A. H.
  • Datum van je bezoek: 3 mrt. 2018
Heerlijk eten geserveerd door leuk en gezellig personeel!
Dean V.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2018
Goed restaurant, lekker gegeten en toen wij over hadden kregen we het in een bakje mee voor de dag erna! naan brood was erg aan te raden.
De tafel van Ruud S.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2018
Eten was redelijk, maar we vroegen licht pittig, maar kregen normaal.
Bediening was aardig maar bij het dessert (ijs en cappuccino) werd eerst het ijsje gebracht en 5 minuten later de cappuccino..

Betalen was lastig, pin apparaat was stuk.
Ik moest ergens geld pinnen buiten.
Wisselgeld was 2,25 maar dat moest ook ergens in de keuken gehaald worden...
Kitty G.
De bediening was vriendelijk. De inrichting slecht, alles was kapot of hing erbij. We hebben de beloofde korting via Iens, op het eten gekregen maar niet op de drank. Voor ons en No-Go!
Toan N.
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2018
Op het eerste oog een zeer oud restaurant. Geen goede luchting in het restaurant waardoor je in de curry lucht blijft hangen. Er waren maar drie tafels bezet maar heel erg lang op het eten moeten wachten (ongeveer een uur). Eten was niet bijzonder en voornamelijk heel zoet. De Nederlandse ober was vriendelijk maar moest bijna alles in zijn eentje doen, de andere jongen die bediende was ronduit onbeschoft. Werd niet verteld dat de pinautomaat het niet deed en dat we 5 minuten moesten gaan lopen om te kunnen. Verder hadden ze geen knop voor de 30% korting van lens maar werd het handmatig berekend waardoor de rekening uiteindelijk iets duurder was. Gezien we gewoon weg wouden maar meteen betaald en weggegaan. Hier komen we nooit meer terug.
Erik B.
  • Datum van je bezoek: 23 nov. 2017
In dit( al lang bestaande) restaurant prima gegeten. Vooraf de papedums met 3 sausjes . Als hoofdgerecht de kipcurry met naanbrood.
Vriendelijke bediening.
Arno en Desi O.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
Wij komen hier al enkele jaren in dit restaurant eten. Gemiddeld 1 keer in de 2 maanden. Het eten is erg lekker, bediening is vriendelijk. Helaas is de inrichting erg verouderd, en zit je erg krap aan tafel. Dat is ook een minpuntje waar ze wel iets aan kunnen veranderen.
Frits J.
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2017
Ondanks dat we de eerste gasten waren en het ook de rest van de avond rustig was hebben we ontzettend lang op ons eten moeten wachten.
De curry’s waren veel te zoet, verder was het eten redelijk maar niet bijzonder.
Inrichting restaurant is redelijk gedateerd
Rene G.
  • Datum van je bezoek: 23 sep. 2017
Op een zaterdagavond waren wij rond 21.00 uur de enige gasten.
De bediening was enigzins arogant.
Kees V.
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2017
We waren er met familie op een zondag avond, met zijn vieren. Het eten was heerlijk. Grote porties, we konden niet alles op. De bediening was attent en snel, maar het had wat persoonlijker gekund. Qua inrichting is het niet helemaal top, o.a. vlekken in het tafelkleed, stoelen zitten niet heel lekker en de muziek bleef een aantal keer hangen. Ondanks dat raad ik dit restaurant zeker aan voor wie op zoek is naar goed Indiaas eten. We komen er zeker terug.
Rolf D.
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2016
Tja, wat moet je er van zeggen. Het restaurant zelf is achterhaald.
Goed indiaas eten in een nieuw concept alla 2016 zou leuk zijn
Andere inrichting, muziek en betere duidelijkere kaart. Het was erg rustig de dag dat wij er waren. Dan het eten, goed maar niet super.
[ heb in india indiaas gegeten, dus dat is mijn referentie ]
As the english say: w''ll give them the benefit of the doubt.
Wat wel reuze meeviel was de prijs, voor wat je krijgt is het echt niet duur.
Kimberley H.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2016
Als half Engelse weet ik wel wat "a good Indian restaurant" is, en deze topt echt aan de Indians in Newcastle! Wat een smaak sensaties!! De puna prawn on puree (pittiger laten maken) was werkelijk de lekkerste die we ooit op hadden en madras lam en tikki massala (pittiger laten maken) waren ook geweldig lekker. Helaas te veel, maar meenemen was geen probleem.
De jonge ober die door meer mensen wordt beschreven heeft nu duidelijk meer ervaring opgedaan. Heeft ons uitstekende service gegeven en ons keurig geadviseerd. Hij heeft ons weten te amuseren zonder dat het irritant was. De rode huiswijn mochten we uiteraard voorproeven maar die was heerlijk en werd een fles.
Ik adviseer iedereen om naar Taj Mahal te gaan voor een echte Indian ecperience!
Nicole R.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2016
Op 5/11 de Proeverij via Groupon gegeten, we hadden vroeg gereserveerd om daarna naar het Theater te kunnen maar de bediening liep niet geheel vlekkeloos, het voorgerecht werd gebracht en we moesten om een bord vragen, het smaakte echter prima.Daarna de 4 hoofdgerechten waarvan er een echt geen chicken Tikka Massalum was, wat wel wist de jonge ober ons niet te vertellen, de andere 3 gerechten klopten wel. Het nagerecht besteld, maar het duurde zo lang totdat dit kwam dat we maar zonder het gegeten te hebben afgerekend hebben. Het eten is echt heel goed, maar de inrichting moet echt eens aangepast worden,sommige stoelen zak je bijna doorheen en de bediening is momenteel na wat wisselingen erg onervaren. Nu hadden ze duidelijk niet op de grote drukte nav de Groupon gerekend, dit was wel te merken.
Tim M.
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2016
Bij dit restaurant krijg je een ongeëvenaarde smaakervaring voor een schappelijke prijs. Het eten is snel klaar en tijdens het wachten wordt men voorzien van een mandje lekkere papadums en sausjes. Op de achtergrond draait een zacht Indiaas muziekje, wat de sfeer ten goede komt. De bediening is goed op de hoogte van de smaken in de gerechten. Ook de toetjes (Kulfi of Mango Lassi) zijn een aanrader.
beproefd .
  • Datum van je bezoek: 17 okt. 2016
Prima maaltijd, voor een zeer schappelijke prijs.

Maar de bediening (op zondagavond) viel zwaar tegen. Géén idee of er onderbezetting was in de keuken, drukte met "thuisbezorgd-maaltijden" of gewoon miscommunicatie tussen bedienend personeel, maar ongelooflijk lang moeten wachten op opname van de bestelling en nog langer moeten wachten op de uiteindelijke maaltijd.

Zonde, want op deze manier lopen ze niet alleen extra omzet mis (drankjes...) maar ook klanten.

Over de desserts kan ik niets melden, want daar durfde ik niet meer op te wachten.
Alfred L.
  • Datum van je bezoek: 16 okt. 2016
Vanavond de 8 gangen proeverij van Groupon gegeten. Na bijna 2 TWEE uur wachten kwamen eindelijk de voorgerechten. Deze waren goed. De 4 hoofdgerechten kwamen redelijk snel daar achteraan. Het eten was wel de moeite waard, heerlijk zoete garnalen, goed gare kip en meer dan voldoende rijst met maar een vleugje koriander. De bediening was slecht, verontschuldigingen dat er ziek zijn en de vervanger(s) onvoldoende ingewerkt en onbekend met het vak. Er liepen niet voor niets mensen weg die na een half nog niets (ook geen drinken) hadden gehad. De zaak is oud en dat is te zien aan het interieur. Uiteindelijk gelukkig wel lekker gegeten maar er zal wel iets aan de bediening gedaan moeten worden.