Taj Mahal

6,4
Voordelig
Kimberley H.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2016
Als half Engelse weet ik wel wat "a good Indian restaurant" is, en deze topt echt aan de Indians in Newcastle! Wat een smaak sensaties!! De puna prawn on puree (pittiger laten maken) was werkelijk de lekkerste die we ooit op hadden en madras lam en tikki massala (pittiger laten maken) waren ook geweldig lekker. Helaas te veel, maar meenemen was geen probleem.
De jonge ober die door meer mensen wordt beschreven heeft nu duidelijk meer ervaring opgedaan. Heeft ons uitstekende service gegeven en ons keurig geadviseerd. Hij heeft ons weten te amuseren zonder dat het irritant was. De rode huiswijn mochten we uiteraard voorproeven maar die was heerlijk en werd een fles.
Ik adviseer iedereen om naar Taj Mahal te gaan voor een echte Indian ecperience!
Nicole R.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2016
Op 5/11 de Proeverij via Groupon gegeten, we hadden vroeg gereserveerd om daarna naar het Theater te kunnen maar de bediening liep niet geheel vlekkeloos, het voorgerecht werd gebracht en we moesten om een bord vragen, het smaakte echter prima.Daarna de 4 hoofdgerechten waarvan er een echt geen chicken Tikka Massalum was, wat wel wist de jonge ober ons niet te vertellen, de andere 3 gerechten klopten wel. Het nagerecht besteld, maar het duurde zo lang totdat dit kwam dat we maar zonder het gegeten te hebben afgerekend hebben. Het eten is echt heel goed, maar de inrichting moet echt eens aangepast worden,sommige stoelen zak je bijna doorheen en de bediening is momenteel na wat wisselingen erg onervaren. Nu hadden ze duidelijk niet op de grote drukte nav de Groupon gerekend, dit was wel te merken.
Tim M.
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2016
Bij dit restaurant krijg je een ongeëvenaarde smaakervaring voor een schappelijke prijs. Het eten is snel klaar en tijdens het wachten wordt men voorzien van een mandje lekkere papadums en sausjes. Op de achtergrond draait een zacht Indiaas muziekje, wat de sfeer ten goede komt. De bediening is goed op de hoogte van de smaken in de gerechten. Ook de toetjes (Kulfi of Mango Lassi) zijn een aanrader.
Beproefd .
  • Datum van je bezoek: 17 okt. 2016
Prima maaltijd, voor een zeer schappelijke prijs.

Maar de bediening (op zondagavond) viel zwaar tegen. Géén idee of er onderbezetting was in de keuken, drukte met "thuisbezorgd-maaltijden" of gewoon miscommunicatie tussen bedienend personeel, maar ongelooflijk lang moeten wachten op opname van de bestelling en nog langer moeten wachten op de uiteindelijke maaltijd.

Zonde, want op deze manier lopen ze niet alleen extra omzet mis (drankjes...) maar ook klanten.

Over de desserts kan ik niets melden, want daar durfde ik niet meer op te wachten.
Alfred L.
  • Datum van je bezoek: 16 okt. 2016
Vanavond de 8 gangen proeverij van Groupon gegeten. Na bijna 2 TWEE uur wachten kwamen eindelijk de voorgerechten. Deze waren goed. De 4 hoofdgerechten kwamen redelijk snel daar achteraan. Het eten was wel de moeite waard, heerlijk zoete garnalen, goed gare kip en meer dan voldoende rijst met maar een vleugje koriander. De bediening was slecht, verontschuldigingen dat er ziek zijn en de vervanger(s) onvoldoende ingewerkt en onbekend met het vak. Er liepen niet voor niets mensen weg die na een half nog niets (ook geen drinken) hadden gehad. De zaak is oud en dat is te zien aan het interieur. Uiteindelijk gelukkig wel lekker gegeten maar er zal wel iets aan de bediening gedaan moeten worden.
Irene K.
  • Datum van je bezoek: 1 okt. 2016
Een prima restaurant waar je rustig kunt dineren, waar aandacht is voor elk individu.
Dominique F.
  • Datum van je bezoek: 27 sep. 2016
Echt superlekker gegeten met een goede uitleg van de ober over de gerechten. Hij gaf eerlijk aan dat sommige gerechten beter niet geconsumeerd konden worden vanwege de pittigheid van het eten. Een hele relaxed sfeer, iedereen kan van elkaars gerecht proeven en de prijzen zijn heel leuk. Zeker een aanrader.
Sophie59 .
  • Datum van je bezoek: 31 jul. 2016
Met een Groupon bon gegeten bij Taj Mahal. Het voorgerecht bestond uit een aantal verschillende gerechten. Heel lekker, maar zo veel dat we eigenlijk al bijna vol zaten. Het hoofdgerecht bestond ook weer uit diverse schotels. En hier ging weer hetzelfde op: heerlijk, maar veel te veel. Helaas hebben we dus veel moeten laten staan.
De man in de bediening was heel vriendelijk, de jonge jongen moest het duidelijk nog leren. Hij vergat te blijven staan na te hebben gevraagd of het smaakte, zodat een antwoord niet nodig was. Hoewel we het wel grappig vonden, wisten we niet of het verlegenheid of desinteresse was.
De inrichting is achterhaald en niet bijzonder.
Maar goed, op het eten was niets aan te merken en daar kwamen we uiteindelijk voor.
MarcusAntonius .
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2016
Wat hebben we heerlijk gegeten bij Taj Mahal.
We waren met vier personen en hebben twee menu's gegeten (Kashmirie en Jalfarzi).
Het was ècht goed. De bediening was uiterst beleefd en er werd goed uitgelegd wat we op ons bord kregen.

De inrichting van de zaak kan wel een opfrisbeurt gebruiken maar het deed verder niets af aan de sfeer en het heerlijke eten!
Anja B.
  • Datum van je bezoek: 5 mrt. 2016
Heerlijk zoete curries met mango, banaan en lychee. Naan gevuld met spijs ... Geen toetje nodig! Ik zou zelf als Indiase achtergrondmuziek liever "banghra" horen maar dat is misschien te opzwepend tijdens een maaltijd.
Stuiterbalkomtoveral .
  • Datum van je bezoek: 9 jan. 2016
Goede gezellige sfeer ( vakantie sfeer)
Leuke sfeervolle indiase muziek
Bediening was goed alleen als het druk is dan is 1 man in de bediening erg weinig.
Maar al en met al werden we redelijk snel geholpen.
Het eten is magisch lekker
Astrid V.
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2015
Goed eten voor een heel schappelijke prijs. Zeer vriendelijke bediening. Kwaliteit eten was goed. Het restaurant zou ik zeker aanbevelen
FamilieW .
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2015
Indiaas is onze favoriete eten en dinsdag 21 juli 2015 hebben we met twee personen gegeten bij Taj Mahal in Rotterdam. Een zeer rustig restaurant met voldoende vegetarische gerechten op de kaart en ruime porties.
Als voorgerecht een heerlijke Onion Bhajee en een groente Somosa die van binnen ijskoud was.
Als hoofdgerecht bestelden we Sag Paneer met rijst en de bijgerechten waren Bombay Potatoes, Baigan Bhajee en Tarka Dahl. Als brood namen we Plain Paratha en erbij een kommetje Raita.

Alleen de Dahl Tarka en de Plain Paratha waren lekker.
Bij de Sag Paneer was ruimschoots Paneer toegevoegd maar de specerijen leken vergeten te zijn. Dat gold ook voor de Bombay Potaoes en de Baugan Bhajee die er goed uitzagen maar geen smaak hadden. Toen men kwam vragen of het smaakte konden we niet anders dan “nee” zeggen. Eén gerecht niet naar je smaak kan natuurlijk maar drie is teveel. Het personeel zei steeds dat smaken verschillen en dat de bijgerechten nooit scherp gekruid waren en dat we het van te voren hadden moeten zeggen……
in eerste instantie mocht er maar één gerecht terug naar de keuken om het heter te maken en het duurde even voordat men begreep dat het niet om “mild, medium of hot” ging maar de afwezigheid van kruiden en specerijen zoals koriander, gember, koenjit, komijn, garam massala e.d.
Mijn dochter nodigde het personeel uit om het te proeven zodat men begreep wat we bedoelden maar dat is niet gedaan.
De drie smakeloze gerechten gingen terug naar de keuken om even later iets smakelijker op tafel gezet te worden maar het wordt natuurlijk niet echt Indiaas. Ondanks onze klacht bleef het personeel zeer vriendelijk.
Kyra R.
  • Datum van je bezoek: 11 jul. 2015
De bediening was zeer vriendelijk, het dacht goed mee mbt tot mijn voedselallergie. Het restaurant was voor een zondagavond erg leeg. Zeker voor herhaling vatbaar.
Anouk B.
  • Datum van je bezoek: 20 jun. 2015
Omdat dit restaurant goed gewaardeerd werd op Iens zijn we hier gaan eten. De bediening deed erg zijn/haar best. Het eten was matig, niet echt geweldig lekker, stukjes kip waren zelfs taai. Het decor is echt oubollig. Jammer maar niet voor herhaling vatbaar.
Peter T.
  • Datum van je bezoek: 24 mei 2015
Eten was uitstekend, waren met 4 personen en hebben menu's gekozen zodat we van alles konden proeven. Tafellakens waren niet schoon maar de bediening was aardig en behulpzaam.
Verder alles naar wens
Ming Yin H.
  • Datum van je bezoek: 30 apr. 2015
In het verleden ben ik hier vaker geweest, maar dat is zeker meer dan 10 jaar geleden. In dit restaurant proefde ik voor het eerst de Indiase keuken. Dat was me uitstekend bevallen.
De sfeer in dit restaurant is nog steeds hetzelfde. Voor mijn gevoel typisch Indiaas met Bollywood-achtige muziek op de achtergrond.
We kozen voor een drie-gangen menu van € 24,- met groot diversiteit aan gerechten waaronder, gesnipperde uien, samosa, milde kip curry, pittige lams curry, spinazie met rundvlees, aardappel groente curry, basmati rijst en naan. Nu ben ik beslist geen expert op het gebied van de Indiase keuken en kan ik niet aangeven hoe authentiek de smaken zijn of dat het “vernederlands” is. Alle gerechten vond ik heerlijk. Ze smaakten zoals ik gewend ben bij Indiase gerechten. Goed gekruid, vlees was mals, groente gerechten waren vers.
Het menu voor 2 personen was voor ons meer dan genoeg. Het zag er niet eens heel veel uit, maar na afloop zaten we echt vol.
De service was uitstekend. We kregen duidelijke uitleg, bediening was zeer attent en vriendelijk.
Voor een goed Indiaas maaltijd kom ik hier graag terug. Ik kan dit restaurant dan ook van harte aanbevelen voor wie Indiaas wilt eten!
DannyV .
  • Datum van je bezoek: 26 feb. 2015
Gisteren gegeten bij Taj Mahal. We komen er regelmatig. Het eten is er top! Als we er eten dan bestellen we meer dan we op kunnen zodat we er thuis de volgende dag nog een keer van kunnen eten. Onze ober was blijkbaar nieuw en snapte er helemaal niks van. Toen hij aankwam met de de warmhouders en de borden (alles in 1x lopen) gleed de stapel van elkaar en konden wij nog net de stapel borden uit de lucht vangen. De ober werd daarna apart genomen door een collega waar hij kreeg uitgelegd dat je ook 2x kan lopen. We hadden chicken vindaloo, chicken jal fresi (hoofdgerechten), tarka dahl, bombay potatoes (bijgerechten), aloo paratha, naanbrood en rijst besteld. Met de ober werd het er niet beter op: hij rende een paar keer door de zaak (iets wat je als ober zeker niet hoort te doen) en een 2e glas wijn was maar half zo vol als het 1e glas. Na afloop vroeg hij: " En, het eten was voortreffelijk??" Eh.. Ja. Zeker. We hadden nog veel over: Een halve schaal chicken vindaloo, een halve schaal chicken jal fresi, een klein beetje bombay potatoes, een beetje dahl, wat rijst en een half naanbrood. Mijn maat vroeg: "Mag ik het eten meenemen in bakjes?" Natuurlijk, dat kon. Eenmaal thuisgekomen keken we in de plastic tas. Daar bleek alleen het restje dahl en de rijst met daarbij het beetje bombay potatoes in te zitten. De 2 hoofdgerechten en het naanbrood zaten er niet bij! Het restje wat we wel hebben meegekregen hebben we maar weggegooid want dit was voor 90% droge rijst. Vandaag denken we te snappen hoe het zo gekomen is: De ober zal waarschijnlijk gedacht hebben dat alleen mijn maat zijn eten mee wilde nemen en ik niet, omdat ik het niet had gevraagd. En omdat de hoofdgerechten en het naanbrood toevallig meer aan mijn kant van de tafel stonden......... Erg dom. En zonde van het eten en het geld. Oké, alle begin is moeilijk en moet geleerd worden. Maar niet oké van het restaurant om deze ober op zichzelf te laten lopen. Na hier vele malen gegeten te hebben is het nu duidelijk tijd om een ander favoriet Indiaas restaurant te gaan zoeken.
Rob B.
  • Datum van je bezoek: 21 nov. 2014
Gisteren heerlijk gegeten bij Taj Mahal. Bediening zeer vriendelijk en vlot in tegenstelling tot andere reacties op iens.
Zowel de chicken tikka massala als de lams madras èn de gemengde groenten in curry waren heerlijk. Bovengemiddelde porties.
Fred9174 .
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2014
Vanavond hier via Groupon gegeten een mix van 8 verschillende soorten.
Nog steeds een mooie zaak en een super kok en keuken. Het eten was in een woord geweldig. Ze kijken je ook niet van tafel weg wat ik ook belangrijk vind als je gaat eten. Bedienend personeel heer vriendelijk en gedienstig en af een toe een praatje over het eten. Super gegeten, kan weer niet stuk.
Zeker binnenkort voor herhaling vatbaar.