Taj Mahal Lounge

Zadelstraat 26 3511 LV Utrecht Nederland Kaart

Over het restaurant Taj Mahal Lounge

Culinaire reis door het mooie India

Maak een culinaire reis door het mooie India met een diner in het restaurant Taj Mahal in Utrecht. Door de authentieke warme sfeer, heerlijke specialiteiten en zeer uitgebreide menukaart beleef je op een ontspannen manier de Indiase sferen. Hier proef je werkelijk de kennis en liefde die in het eten wordt gestopt!

Meer informatie over restaurant Taj Mahal Lounge

9,1

Jouw recensie over het restaurant Taj Mahal Lounge

Margareth B.
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2018
Het is echt een restaurant waar je terug wilt komen.. echt Indiaas eten is al verukkelijk en dat is t hier zeker ook. Gezellig goede bediening sfeervol.
Pim C.
  • Datum van je bezoek: 23 jun. 2018
Fantastisch gegeten. Authentiek eten met liefde bereid. Een enorme aanrader als je iets nieuws wilt proberen in Utrecht!
Fabrice.luijten L.
  • Datum van je bezoek: 16 jun. 2018
Hier hadden we vanavond zin in!
Lucy S.
  • Datum van je bezoek: 15 jun. 2018
We hebben hier goed gegeten! Eten is erg lekker en bediening ontzettend vriendelijk. Er is een klein terras en daar konden we zitten. Binnen ziet het er ook leuk uit. We hebben 2x her Taj Mahal menu gekozen waardoor we vanalles konden proeven. De porties waren ruim voldoende maar gelukkig niet belachelijk veel. Was dat wel zo geweest dan had ik met liefde een doggybag gevraagd en de dag erna nog eens indiaas gegeten!
Keshia G.
  • Datum van je bezoek: 9 jun. 2018
Uitstekende service! Heerlijk gegeten op het terras met een biertje erbij. Top!
Wilma B.
  • Datum van je bezoek: 9 jun. 2018
Vandaag heerlijk in het zonnetje op het terras gegeten. Taj Mahal menu. Absolute aanrader! Fijne attente bediening. We voelden ons erg welkom.
Annelies M.
  • Datum van je bezoek: 8 jun. 2018
Heerlijk gegeten, hele vriendelijke bediening!
Marleen V.
  • Datum van je bezoek: 8 jun. 2018
perfecte locatie. gezellig terras in een leuk straatje. en wat een super service: zo vriendelijk en flexibel! zeker n plek om vaker naartoe te gaan
Brigitte K.
  • Datum van je bezoek: 31 mei 2018
Wij hebben heerlijk op het terras gegeten, het eten was goed en de cheese nan nog beter!
Fikri D.
  • Datum van je bezoek: 25 dec. 2017
Top eten en topservice. Dachten goed mee en waren zeer flexibel. Daarnaast was het eten en ambiance top!!
Nienke V.
  • Datum van je bezoek: 11 jul. 2017
Heerlijk (vegetarisch) eten, en een heel flexibele kok, vriendelijk personen die ook met je meedenken. Gastvrij.
LoFo .
  • Datum van je bezoek: 14 mei 2017
zonder reservering wilden wij bij Taj Mahal gaan eten. Het restaurant zat helemaal vol, evenals het terras voor het restaurant. Er werd ons gezegd dat we nog wel op het terras voor Taj Mahl Lounge konden eten. Daar zijn we met z'n drieën en hond nog even lekker in de zon gaan zitten en hebben gezellig wat gekletst met 2 dames naast ons. Omdat de zon onderging en het kouder werd zijn we (ook de dames naast ons) toch binnen gaan zitten. Daar werd helemaal niet moeilijk over gedaan, ondanks dat het eigenlijk niet de bedoeling was. Het was erg druk en 1 van de koks was vrij. Er werd ons direct verteld dat we wel konden bestellen, maar dat het helaas wel wat langer zou kunnen duren voordat het eten op tafel kwam. Voor ons geen probleem. We werden er vriendelijk geholpen door de eigenaresse. We hebben uiteindelijk heerlijk gegeten, de gerechten zijn echt uitstekend en de sfeer in het restaurant is uitermate vriendelijk. Zelfs de hond kreeg een bakje water aangeboden. Wij hebben een erg leuke avond gehad en heerlijk gegeten. We komen zeker nog eens terug!
HansDeProever .
  • Datum van je bezoek: 8 apr. 2017
Goed en eerlijk Indiaas eten. De sfeer is ontspannen, de omgeving/inrichting in eigentijds en lekker lounge-achtig. Hier gaan wij zeker vaker terugkomen!
Diana A.
  • Datum van je bezoek: 27 mrt. 2017
Heerlijk eten en goede bediening! Kulfi was de lekkerste war ik ooit op heb.
Ally B.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2017
Onze jaarlijkse familiebijeenkomst hebben we thuis door Taj Mahal laten verzorgen. Geweldig en lekker! De hele familie, van zes tot vierentachtig, heeft ervan gesmuld. Daarbij: de afstemming, de bezorging, het ophalen van de warmhoudbakken ... allemaal even vriendelijk en attent. En dat alles voor een heel schappelijke prijs. Een aanrader, dus.
Josefien B.
  • Datum van je bezoek: 7 jun. 2016
We hadden gekozen om ons te laten verassen, voor en hoofd gerecht.
Heerlijke mix, we waren we met zes personen, en kregen voor een groot bord met allemaal verschillende soorten vlees, vis en vegetarische dingen.
oor het hoofdgerecht kregen we rijst en naambrood, met heel veel verschillende soorten pannetjes ' saus'. toetje hadden we verschillende dingen gekozen, helaas was er wat mis gegaan, maar dat werd op gelost door toen het op was nog een extra ijsje te brengen. Service was top, tijd tussen de gerechten was goed en eten was heerlijk. een aanrader!
mirjammerdan .
  • Datum van je bezoek: 14 apr. 2016
Dit is wel ons favoriete restaurant. De Chicken Tikka Massala is om van te dromen, de Vindaloo is echt Heet met een hoofdletter, jummie. Je kunt ook aangeven hoe heet je een gerecht wil en daar houden ze goed rekening mee. De thee en de mango lassie zijn uitstekend. Ook de naans zijn heerlijk en de service prima. De hoeveelheden zijn voldoende voor normale eters, mocht je veel honger hebben dan is één van de menu's een aanrader. Soms moet je wat langer wachten, dus als je echt haast hebt kun je het beste even overleggen of het op dat moment kan. Je krijgt hier waar voor je geld.
Marina A.
  • Datum van je bezoek: 2 okt. 2015
Heerlijk gegeten bij Taj Mahal. Eerste keer in zo'n restaurant, geen idee wat te kiezen. Maar alles wat we hadden was lekker en veel! Maar wel behoorlijk pittig, ook al werd er gezegd dat het mild was. Gelukkig vinden wij het niet zo erg maar kan me voorstellen dat het toch te pittig is voor veel mensen. Al met al een leuke avond, hele vriendelijke en grappige bediening. Super! Zou er weer gaan eten :)
Mpustjens .
  • Datum van je bezoek: 10 apr. 2015
Gisteren voor het eerst hier gegeten. Het eten was erg lekker, lekkere curry en vegetarische gerechten. De bediening was vriendelijk. We gaan zeker nog een keer terug.
KoenKl .
  • Datum van je bezoek: 20 mrt. 2015
Taj Mahal is één van onze favoriete restaurants in Utrecht. De klassieke Indiase uitstraling, vriendelijke bediening en heerlijke traditionele gerechten zorgen voor een uitstapje naar India, midden in Utrecht. Tip: vegetable massala!