Taj Mahal Lounge

• provincie Utrecht
  • Utrecht-Centrum
  • ...

Over restaurant Taj Mahal Lounge

Culinaire reis door het mooie India

Maak een culinaire reis door het mooie India met een diner in het restaurant Taj Mahal in Utrecht. Door de authentieke warme sfeer, heerlijke specialiteiten en zeer uitgebreide menukaart beleef je op een ontspannen manier de Indiase sferen. Hier proef je werkelijk de kennis en liefde die in het eten wordt gestopt!

Meer informatie over restaurant Taj Mahal Lounge

Josefien B.
  • Datum van je bezoek: 7 jun. 2016
We hadden gekozen om ons te laten verassen, voor en hoofd gerecht.
Heerlijke mix, we waren we met zes personen, en kregen voor een groot bord met allemaal verschillende soorten vlees, vis en vegetarische dingen.
oor het hoofdgerecht kregen we rijst en naambrood, met heel veel verschillende soorten pannetjes ' saus'. toetje hadden we verschillende dingen gekozen, helaas was er wat mis gegaan, maar dat werd op gelost door toen het op was nog een extra ijsje te brengen. Service was top, tijd tussen de gerechten was goed en eten was heerlijk. een aanrader!
Mirjammerdan .
  • Datum van je bezoek: 14 apr. 2016
Dit is wel ons favoriete restaurant. De Chicken Tikka Massala is om van te dromen, de Vindaloo is echt Heet met een hoofdletter, jummie. Je kunt ook aangeven hoe heet je een gerecht wil en daar houden ze goed rekening mee. De thee en de mango lassie zijn uitstekend. Ook de naans zijn heerlijk en de service prima. De hoeveelheden zijn voldoende voor normale eters, mocht je veel honger hebben dan is één van de menu's een aanrader. Soms moet je wat langer wachten, dus als je echt haast hebt kun je het beste even overleggen of het op dat moment kan. Je krijgt hier waar voor je geld.
Marina A.
  • Datum van je bezoek: 2 okt. 2015
Heerlijk gegeten bij Taj Mahal. Eerste keer in zo'n restaurant, geen idee wat te kiezen. Maar alles wat we hadden was lekker en veel! Maar wel behoorlijk pittig, ook al werd er gezegd dat het mild was. Gelukkig vinden wij het niet zo erg maar kan me voorstellen dat het toch te pittig is voor veel mensen. Al met al een leuke avond, hele vriendelijke en grappige bediening. Super! Zou er weer gaan eten :)
Mpustjens .
  • Datum van je bezoek: 10 apr. 2015
Gisteren voor het eerst hier gegeten. Het eten was erg lekker, lekkere curry en vegetarische gerechten. De bediening was vriendelijk. We gaan zeker nog een keer terug.
KoenKl .
  • Datum van je bezoek: 20 mrt. 2015
Taj Mahal is één van onze favoriete restaurants in Utrecht. De klassieke Indiase uitstraling, vriendelijke bediening en heerlijke traditionele gerechten zorgen voor een uitstapje naar India, midden in Utrecht. Tip: vegetable massala!
Sandrasmits .
  • Datum van je bezoek: 6 mrt. 2015
Redelijk goed te doen maar geen uitschieters. Vooral duur ! Wel redelijk Indiaas qua smaak maar wel dure niet echt warme gerechten. Ik zal er niet meer heengaan. Voor dat geld zijn er betere Indiase eethuizen in Utrecht. Oh ja het mag zeker niet de naam lounge hebben
Lamkram .
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2014
Afgelopen dinsdag hier gegeten. Bij binnenkomst zag het er leuk uit en rook ook goed. Restaurant was voor de helft gevuld met gasten. Omdat ik niet veel tijd had heb ik gevraagd of het eten snel geserveerd kon worden. Dat was geen probleem. Bij het opnemen van de bestelling heb ik gevraagd om een gerecht met garnalen en ik wilde dat het pittig was (liefst heet). Mijn dochter die ook mee was nam ook garnalen maar dan zeker niet heet. Toen het eten werd geserveerd bleek de rijst die ik kreeg lauw te zijn en het eten totaal niet heet, eerder veel te flauw. De ober heb ik gevraagd om rode pepers en hij gaf aan deze te komen brengen. Toen ik mijn bord voor de helft op had nog steeds geen pepers, dan maar weer vragen. Toen mijn eten op was kwamen de pepers, groene weel te verstaan. Ik heb mijn verbazing bij de ober/eigenaar uitgesproken. Eten niet warm en niet krijgen wat je besteld had en voor een schandalige hoge prijs. De ober gaf de drukte aan als excuus. Dat moet je nooit doen, zaak was half gevuld dus kennelijk te weinig personeel. Het is dat ik haast had want anders had ik het direct weer terug gestuurd. Jammer van deze ervaring aangezien ik toch vele goede recensies heb gelezen over dit restaurant. Ik ga niet direct zeggen hier moet je niet eten maar een tip naar het restaurant is wel goed te luisteren naar de klant en niet "ja" zeggen en "nee" doen.
Ton M.
  • Datum van je bezoek: 18 apr. 2014
Taj Mahal is zo'n beetje ons 'huisrestaurant' wanneer het gaat over Indiaas eten: altijd goed. Mijn vrouw en ik kozen dit keer voor het Golden Bengal-menu, een uitgebreid vis-menu met Fish Tikka, Fish Korma en overheerlijke, gegrilde reuze-garnalen. Het menu bevat een goed balans tussen zoete, milde en scherpe, hete gerechten; voor elk wat wils. Het Naanbrood en de heerlijk geurende basmati-rijst maken het menu compleet. Het mag misschien een wat gedateerd ogend restaurant zijn, de sfeer is goed, de bediening vriendelijk en het eten voortreffelijk. Dat is tenslotte waar het ons om gaat: authentiek Indiaas eten!
Rianne V.
  • Datum van je bezoek: 21 feb. 2014
Wij hebben hier heerlijk gegeten, alle drie een kipgerecht: kip tikka massala, kip kashmiri en kip saag (met spinazie) en deze hebben we gedeeld. Meer dan genoeg rijst erbij, salade en super lekker en vers naanbrood. Allemaal om je vingers bij op te eten! Het was erg druk en de bediening leek wel eens wat te vergeten door de drukte maar ze zijn zo vriendelijk en vrolijk, dan maakt dat helemaal niet uit. Prijs-kwaliteitverhouding ook helemaal prima.
Jaap S.
  • Datum van je bezoek: 25 jan. 2014
We waren later dan we hadden gereserveerd. Dat was geen enkel probleem, we moesten even wachten maar hadden als snel een tafeltje. We namen een menu, dronken er wat water en bier bij en er werd snel en adequaat geserveerd. Lekkere spijzen, niet te heet. Er was ook extra sambal beschikbaar, dus het was al snel weer op niveau. De kou en nattigheid van buiten verdampte al snel. Het is een gezellig eettentje, de mensen die er werken hadden het duidelijk naar hun zin, en dat proef je.
Bij het afrekenen bleek weer eens dat je echt niet de hoofdprijs hoeft te betalen om lekker te eten in Utrecht. Een aanrader dus.
Stefan L.
  • Datum van je bezoek: 15 dec. 2013
Hier met een groep gegeten. Ik vind het fijn dat je deels in de keuken kunt kijken: een nette, georganiseerde keuken zegt vaak al een hoop. We konden 'flexibel' bestellen: sommigen van onze groep wilden wat van de kaart, anderen wilden gewoon wat gerechten voorgeschoteld krijgen; dit was allemaal geen probleem. De chicken vindalloo was inderdaad PITTIG, maar wel lekker van smaak. Ook de zoetere madras was lekker. Het restaurant zelf ziet er strak uit met leuke indiase elementen. Ook de toiletten waren brandschoon!
Désirée H.
  • Datum van je bezoek: 3 okt. 2013
Het eten was overheerlijk Indiaas. Wat het helemaal afmaakte was de service en gastvrijheid van de gastheer en kok Jeroen. Hij begrijpt precies wat de klanten willen en je voelt je door hem echt welkom. Een enorme aanrader dus!
Bas 126 .
  • Datum van je bezoek: 30 mrt. 2013
Nieuw restaurant, op enkele deuren afstand van de oude vertrouwde Taj Mahal. Menukaart is ongewijzigd, met oa lekkere tandoori kip, goed gekruid lamsvlees en vers gebakken naan uit de klei oven. Bediending was vrolijjk en vriendelijk. Interieur smaakvol orientaals met trendy twist.