Taj Mahal Lounge

Zadelstraat 26 3511 LV Utrecht Nederland Kaart

Over het restaurant Taj Mahal Lounge

Culinaire reis door het mooie India

Maak een culinaire reis door het mooie India met een diner in het restaurant Taj Mahal in Utrecht. Door de authentieke warme sfeer, heerlijke specialiteiten en zeer uitgebreide menukaart beleef je op een ontspannen manier de Indiase sferen. Hier proef je werkelijk de kennis en liefde die in het eten wordt gestopt!

Meer informatie over restaurant Taj Mahal Lounge

9,1
9,1

Jouw recensie over het restaurant Taj Mahal Lounge

Dikla D.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2018
Lekker gegeten, vriendelijke bediening. Erg druk, wel reserveren!!
Conny T.
  • Datum van je bezoek: 7 sep. 2018
Gegeten in Taj Mahal 2 (2de zaak in de zadelstraat). Eten en bediening was super. Rustiger qua sfeer dan in Taj Mahal 1. Echt een aanrader.
Hanneke F.
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2018
Weer eens naar Taj Mahal geweest voor het eerst in jaren. Kaart en personeel nog hetzelfde, maar dat geeft niks; gewoon heel goed! Gezellige maar snelle bediening, gastvrij, alsof je bij de familie zelf aanschuift. Voortreffelijke curry’s en bijlagen. Lekker pittig maar niet té. Ga zeker binnenkort weer eens, heb de kaart nog lang niet uitputtend bestudeerd ;-)
A. O.
  • Datum van je bezoek: 9 aug. 2018
Zoals altijd heerlijk gegeten.
Dheeraj J.
  • Datum van je bezoek: 20 jul. 2018
Heel lekker gegeten, zeer gastvrij, prima gekruid eten. We komen zeker terug.
Noor D.
  • Datum van je bezoek: 20 jul. 2018
Heerlijk gegeten, zeer attente bediening, goede service. We kregen extra’s om te proeven.
Margareth B.
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2018
Het is echt een restaurant waar je terug wilt komen.. echt Indiaas eten is al verukkelijk en dat is t hier zeker ook. Gezellig goede bediening sfeervol.
Pim C.
  • Datum van je bezoek: 23 jun. 2018
Fantastisch gegeten. Authentiek eten met liefde bereid. Een enorme aanrader als je iets nieuws wilt proberen in Utrecht!
Fabrice.luijten L.
  • Datum van je bezoek: 16 jun. 2018
Hier hadden we vanavond zin in!
Lucy S.
  • Datum van je bezoek: 15 jun. 2018
We hebben hier goed gegeten! Eten is erg lekker en bediening ontzettend vriendelijk. Er is een klein terras en daar konden we zitten. Binnen ziet het er ook leuk uit. We hebben 2x her Taj Mahal menu gekozen waardoor we vanalles konden proeven. De porties waren ruim voldoende maar gelukkig niet belachelijk veel. Was dat wel zo geweest dan had ik met liefde een doggybag gevraagd en de dag erna nog eens indiaas gegeten!
Keshia G.
  • Datum van je bezoek: 9 jun. 2018
Uitstekende service! Heerlijk gegeten op het terras met een biertje erbij. Top!
Wilma B.
  • Datum van je bezoek: 9 jun. 2018
Vandaag heerlijk in het zonnetje op het terras gegeten. Taj Mahal menu. Absolute aanrader! Fijne attente bediening. We voelden ons erg welkom.
Annelies M.
  • Datum van je bezoek: 8 jun. 2018
Heerlijk gegeten, hele vriendelijke bediening!
Marleen V.
  • Datum van je bezoek: 8 jun. 2018
perfecte locatie. gezellig terras in een leuk straatje. en wat een super service: zo vriendelijk en flexibel! zeker n plek om vaker naartoe te gaan
Brigitte K.
  • Datum van je bezoek: 31 mei 2018
Wij hebben heerlijk op het terras gegeten, het eten was goed en de cheese nan nog beter!
Fikri D.
  • Datum van je bezoek: 25 dec. 2017
Top eten en topservice. Dachten goed mee en waren zeer flexibel. Daarnaast was het eten en ambiance top!!
Nienke V.
  • Datum van je bezoek: 11 jul. 2017
Heerlijk (vegetarisch) eten, en een heel flexibele kok, vriendelijk personen die ook met je meedenken. Gastvrij.
LoFo .
  • Datum van je bezoek: 14 mei 2017
zonder reservering wilden wij bij Taj Mahal gaan eten. Het restaurant zat helemaal vol, evenals het terras voor het restaurant. Er werd ons gezegd dat we nog wel op het terras voor Taj Mahl Lounge konden eten. Daar zijn we met z'n drieën en hond nog even lekker in de zon gaan zitten en hebben gezellig wat gekletst met 2 dames naast ons. Omdat de zon onderging en het kouder werd zijn we (ook de dames naast ons) toch binnen gaan zitten. Daar werd helemaal niet moeilijk over gedaan, ondanks dat het eigenlijk niet de bedoeling was. Het was erg druk en 1 van de koks was vrij. Er werd ons direct verteld dat we wel konden bestellen, maar dat het helaas wel wat langer zou kunnen duren voordat het eten op tafel kwam. Voor ons geen probleem. We werden er vriendelijk geholpen door de eigenaresse. We hebben uiteindelijk heerlijk gegeten, de gerechten zijn echt uitstekend en de sfeer in het restaurant is uitermate vriendelijk. Zelfs de hond kreeg een bakje water aangeboden. Wij hebben een erg leuke avond gehad en heerlijk gegeten. We komen zeker nog eens terug!
HansDeProever .
  • Datum van je bezoek: 8 apr. 2017
Goed en eerlijk Indiaas eten. De sfeer is ontspannen, de omgeving/inrichting in eigentijds en lekker lounge-achtig. Hier gaan wij zeker vaker terugkomen!
Diana A.
  • Datum van je bezoek: 27 mrt. 2017
Heerlijk eten en goede bediening! Kulfi was de lekkerste war ik ooit op heb.