Taiko (Conservatorium Hotel)

Van Baerlestraat 27 1071 AN Amsterdam Nederland Kaart
31-205700000

Over het restaurant Taiko (Conservatorium Hotel)

Schilo's Aziatische droom

Schilo van Coevorden neemt je mee op Aziatische reis, maar dan wel op zijn manier. In het schitterende Conservatorium Hotel geniet je van bijzondere gerechten: schilderijtjes op je bord en barstensvol smaak. Het huwelijk tussen lokale producten en verre keukens was nog nooit zo mooi.

Glas champagne

Meer informatie over restaurant Taiko (Conservatorium Hotel)

• : Valet parking & Betaald parkeren in de buurt

Maandag t/m Zaterdag 18:30 - 22:30
Zondag Gesloten

Michiel L.
  • Datum van je bezoek: 19 mei 2017
Erg goed en bijzonder gegeten, maar jammer dat de zaak niet helemaal vol zat op vrijdagavond. Iets te veel hotelgasten en ook hotelprijzen maar we wisten van te voren dat het duur was. Opmerkelijk was wel dat er een fles wijn van 200 euro verkeerd op onze rekening stond. Foutje, maar wel erg slordig gezien het bedrag.
Mojo I.
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2017
Top hostes heel lief en ontzettend vriendelijk goed eten en heel leuk
lucienne H.
  • Datum van je bezoek: 21 apr. 2017
heerlijk gegeten sushi echt verrukkelijk en ook de gyoza was een traktatie vers en verfijnd en dit alles in een ontspannen warme omgeving. goede service een complete avond uit.
Edwin G.
  • Datum van je bezoek: 3 mrt. 2017
Voor de derde keer in een aantal maanden weer een zeer goede ervaring bij Taiko gehad. Dit restaurant hoort bij de absolute top in Amsterdam. De Japanse keuken met fusion elementen brengt iets wat de stad verder niet heeft. De gastvrijheid van met name Frederico is top. Zowel onze gasten als wij hebben genoten!
Leendert H.
  • Datum van je bezoek: 21 feb. 2017
Heel simpel...FENOMENAAL!
Guus H.
  • Datum van je bezoek: 3 feb. 2017
Prijs-kwaliteit verhouding is niet in orde. 4 gangen menu is niet evenwichtig. De laatste gerechten zijn prima de eerste twee niet. Wijn-spijs is in orde. Na aandringen volgt de uitleg. Op verzoeken werd slecht gereageerd. Onderlinge communicatie personeel slecht. Over het algemeen teleurstellend (op het dessert na).
Petra W.
  • Datum van je bezoek: 2 feb. 2017
Werkelijk heerlijk gegeten! We hadden een 4 gangen verrassingsmenu wat we hebben uitgebreid naar 6 gangen zo lekker vonden we alles.
Mooi decor en goede bediening. Echt een aanrader!
Robert F.
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2016
Vrouwelijke bediening was door vriendelijk; bijna vijandig zelfs toe wij ons tafeltje voor drie in een ander opstelling wilden veranderen.
Sacha V.
  • Datum van je bezoek: 27 dec. 2016
Mooi sfeervol restaurant. Lekker gegeten en genoten van de speciale gerechten. Bediening was vriendelijk maar ook afstandelijk.
De moeite waard om voor de 3de keer naar toe te gaan.
Eugenie R.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2016
Erg lekker, maar ook heel erg duur. En we hadden nadien het gevoel niet genoeg gegeten te hebben.
Irene P.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2016
Hier eten is een beleving! Erg dure wijnen .... totaal flink aan de prijs!
Bas V.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2016
Heerlijke sushi, super vers. Heerlijke kip als hoofdgerecht.
Niet goedkoop maar de kwaliteit is super. Het geld
dus zeker waard
Wilfred B.
  • Datum van je bezoek: 2 nov. 2016
Door de hele goede beoordelingen op Iens hier terecht gekomen en ruim van tevoren gereserveerd. Zeker aan te raden, zeer goede kaart met smakelijke gerechten. Het is vrij prijzig maar het geld dubbel dwars waard.
Robbert E.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2016
Heerlijk, geweldig. Lust voor oog
Vanessa H.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2016
Super eten, fijne sfeer alles in allen heel leuk. Top location, fantastic food. Amazing flavours. Super schönes Lokal mit tollem essen und super Atmosphäre. Sehr nettes Personal. Top Adresse
Simon P.
  • Datum van je bezoek: 31 aug. 2016
Prachtige locatie in art deco gebouw. Sashimi gegeten. Zalm (japanse
en Taiko style) en Hamachi. Vis was oud, taai, koud en glazig.
"Taiko style" is een eigen interpretatie van de kok: niet doen als je
van gewoon klassieke sashimi houdt. Gedoe met een soort broodkruim,
azijn en kaviaar op de vis. Bakje rijst er bij gevraag, deze kwam
lang nadat we de vis op hadden. Er zijn betere plekken in Amsterdam
om sashimi te eten.
Anouk B.
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2016
Op een werkelijk prachtige locatie genoten van het 8-gangen tasting menu! Elke gang was een plaatje om te zien en een feestje in de mond. Erg leuk begin ook met de 'Taiki cocktails' wat geen echte cocktails zijn maar met alcohol geinfuseerd licht gevroren fruit dat een nacht heeft ingetrokken! Bediening was prima, maar een tikkie onpersoonlijk met als positieve uitzondering de jonge maar kundige sommelier.
Evelyn E.
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2016
We hebben gisteravond heerlijk gegeten. De bediening was goed. Het was een echt lekkere verrassing afgelopen avond. Wij komen zeker terug.
Karen B.
  • Datum van je bezoek: 9 jul. 2016
Taiko is gevestigd in het Conservatorium hotel. Decor is prachtig! We kregen een tafel bij het raam, met uitzicht op de binnentuin. We kozen voor a la carte. 5 voorgerechtjes die we deelde en een hoofdgerecht die we ook hebben gedeeld. Bediening heeft veel verstand van de kaart. We mochten ook de cappucino kreeftensoep van het menu los nemen. Deze was werkelijk goddelijk! Ook de siu mai is een absolute aanrader. Alle gerechten zagen er schitterend uit. Met name versheid van groente en vis proefde je erg goed. Het wagyu vleesgerecht als hoofdgerecht was zeer goed en lekker.
Achteraf besefte we dat ze een gerecht vergeten waren, we zaten al vol en was dus goed. Het stind ook niet op de rekening.
Bediening gebruikte de kachel achter ons om spullen voor andere gasten neer te leggen. We hebben er niet aan gestoord, het viel wel op.
In september krijgen ze een nieuw menu, dan komen we zeker weer eten.
Sylvia V.
  • Datum van je bezoek: 11 jun. 2016
Een prachtige locatie , redelijk uitgebreide sushi kaart maar de keuze in de overige gerechten is beperkt.
De gerechten zijn overprijsd en ik ken veel betere restaurants in dit genre. Maar .......... geweldige ambience