Over het restaurant Taiko (Conservatorium Hotel)

Schilo's Aziatische droom

Schilo van Coevorden neemt je mee op Aziatische reis, maar dan wel op zijn manier. In het schitterende Conservatorium Hotel geniet je van bijzondere gerechten: schilderijtjes op je bord en barstensvol smaak. Het huwelijk tussen lokale producten en verre keukens was nog nooit zo mooi.

Glas champagne

Meer informatie over restaurant Taiko (Conservatorium Hotel)

• : Valet parking & Betaald parkeren in de buurt

Maandag t/m Zaterdag 18:30 - 22:30
Zondag Gesloten

Esther G.
  • Datum van je bezoek: 27 jul. 2017
Het eten was fantastisch, echt bijzonder. Ik vond het wel iets aan de prijs € 85 euro voor 4 gangen. Maar het waren stuk voor stuk juweeltjes. Ik vond de bediening ietwat afstandelijk en ik heb de sommelier gemist met wat meer informatie over sake en hulp bij wijnkeuze. Het is wel een heerlijk avondje uit in dit fijne restaurant!
Niels K.
  • Datum van je bezoek: 11 jul. 2017
Heerlijk gegeten. De 8 gangen waren allemaal even verrassend en goed! De sommelier heeft ons de hele avond van heerlijke wijnen voorzien welke perfect gepaard gingen met de gerechten.
R. K.
  • Datum van je bezoek: 30 jun. 2017
Heerlijk gegeten. Heel attent personeel. Warme sfeer.
Inge S.
  • Datum van je bezoek: 23 jun. 2017
Het eten is echt fantastisch bij Taiko. By far de heerlijkste Aziatisch geïnspireerde gerechten ooit! Zeer verfijnde en toch uitgesproken smaken. Verrassende combi's. Qua seeting liet het dit keer echter te wensen over. We werden tussen 2 bezette tafeltjes gezet terwijl er genoeg lege stukken waren in het restaurant. Je zit erg dicht op elkaar dus dat vind ik dan toch jammer. Tevens was er een groot, luidruchtig gezelschap met jonge kinderen vlak bij waar veel aandacht naar uitging. Zet ons dan in het iets rustigere stuk svp... Jammer ook dat we door deze grote tafel beduidend minder aandacht kregen dan een vorig keer. De vraag om een lepel werd vergeten en het duurde iedere keer net even te lang voor je de aandacht te pakken had om bv een nieuw glas wijn te bestellen. Muziek was ook te luid naar mijn smaak.
Danny B.
  • Datum van je bezoek: 19 jun. 2017
Als ik een 11 kon geven dan zou ik het nu doen, wat een fantastische belevenis was dit zeg. We gingen voor het 8 gangen tasting menu. Iedere gang was een plaatje om te zien en smaakte naar meer. Wijnen, bediening en inrichting/uitstraling in 1 woord super. Je hebt eigenlijk het gevoel dat je op 2 sterren niveau zit te eten. Het is een kostbaar avondje, zeker als je daarna nog aan de fantastische cocktails gaat maar je krijgt er echt iets voor terug.
Jasper W.
  • Datum van je bezoek: 26 mei 2017
Taiko streeft naar een culinaire ervaring met extra's. Bij binnenkomst wordt de taiko voor je bespeeld en je wordt persoonlijk geplaceerd door de bediening die naar mijn mening goed aanvoelt waar je behoefte aan hebt. Niets dan lof voor deze mensen; ze stralen plezier in hun werk uit en helpen je adequaat op weg met de wijnkaart, waar ook hele lekkere sake op staat. De gerechten zijn smaakvol, verrassend (de wasabi popcorn is een blijvertje), oogstrelend en worden in het juiste tempo geserveerd. Aanrader voor liefhebbers van (rauwe) vis, eend met listige sausjes en voor wie nieuwsgierig is naar de verborgen parels onder het schaafijs met violenessence. Ook kan ik verklappen dat er meerdere loten zitten aan de stam van de chocoladeboom... Aan deze culinaire ervaring hangt wel een prijskaartje, maar het daarop vermelde bedrag is zeker niet disproportioneel.
Michiel L.
  • Datum van je bezoek: 19 mei 2017
Erg goed en bijzonder gegeten, maar jammer dat de zaak niet helemaal vol zat op vrijdagavond. Iets te veel hotelgasten en ook hotelprijzen maar we wisten van te voren dat het duur was. Opmerkelijk was wel dat er een fles wijn van 200 euro verkeerd op onze rekening stond. Foutje, maar wel erg slordig gezien het bedrag.
Mojo I.
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2017
Top hostes heel lief en ontzettend vriendelijk goed eten en heel leuk
lucienne H.
  • Datum van je bezoek: 21 apr. 2017
heerlijk gegeten sushi echt verrukkelijk en ook de gyoza was een traktatie vers en verfijnd en dit alles in een ontspannen warme omgeving. goede service een complete avond uit.
Edwin G.
  • Datum van je bezoek: 3 mrt. 2017
Voor de derde keer in een aantal maanden weer een zeer goede ervaring bij Taiko gehad. Dit restaurant hoort bij de absolute top in Amsterdam. De Japanse keuken met fusion elementen brengt iets wat de stad verder niet heeft. De gastvrijheid van met name Frederico is top. Zowel onze gasten als wij hebben genoten!
Leendert H.
  • Datum van je bezoek: 21 feb. 2017
Heel simpel...FENOMENAAL!
Guus H.
  • Datum van je bezoek: 3 feb. 2017
Prijs-kwaliteit verhouding is niet in orde. 4 gangen menu is niet evenwichtig. De laatste gerechten zijn prima de eerste twee niet. Wijn-spijs is in orde. Na aandringen volgt de uitleg. Op verzoeken werd slecht gereageerd. Onderlinge communicatie personeel slecht. Over het algemeen teleurstellend (op het dessert na).
Petra W.
  • Datum van je bezoek: 2 feb. 2017
Werkelijk heerlijk gegeten! We hadden een 4 gangen verrassingsmenu wat we hebben uitgebreid naar 6 gangen zo lekker vonden we alles.
Mooi decor en goede bediening. Echt een aanrader!
Robert F.
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2016
Vrouwelijke bediening was door vriendelijk; bijna vijandig zelfs toe wij ons tafeltje voor drie in een ander opstelling wilden veranderen.
Sacha V.
  • Datum van je bezoek: 27 dec. 2016
Mooi sfeervol restaurant. Lekker gegeten en genoten van de speciale gerechten. Bediening was vriendelijk maar ook afstandelijk.
De moeite waard om voor de 3de keer naar toe te gaan.
Eugenie R.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2016
Erg lekker, maar ook heel erg duur. En we hadden nadien het gevoel niet genoeg gegeten te hebben.
Irene P.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2016
Hier eten is een beleving! Erg dure wijnen .... totaal flink aan de prijs!
Bas V.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2016
Heerlijke sushi, super vers. Heerlijke kip als hoofdgerecht.
Niet goedkoop maar de kwaliteit is super. Het geld
dus zeker waard
Wilfred B.
  • Datum van je bezoek: 2 nov. 2016
Door de hele goede beoordelingen op Iens hier terecht gekomen en ruim van tevoren gereserveerd. Zeker aan te raden, zeer goede kaart met smakelijke gerechten. Het is vrij prijzig maar het geld dubbel dwars waard.
Robbert E.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2016