Tai Yuen

Erg rumoerig
Lang
Klaas D.
  • Datum van je bezoek: 9 nov. 2016
Eten was zeer benedemaats. Stukgekookte sate, satesaus met teveel maizena erin, nasi droop van het vet. Abominabel. Nooit meer!
Shosha M.
  • Datum van je bezoek: 10 feb. 2016
In het verleden heb ik hier weleens eerder gegeten en afgehaald, maar was toen wat minder enthousiast. Aangezien het bij ons om de hoek is, ook z'n voordelen, toch maar weer eens proberen. Wij bestelde haaienvinnensoep vooraf, smaakte prima. Mijn partner een Indisch gerecht, Bami Rames Special. Ik heb mijn favoriete Chinese gerecht Fo Nam besteld (smaak kan nogal per restaurant verschillen). De Fo Nam was knapperig en smakelijk en een behoorlijke portie. Zonder problemen konden wij een klein bakje van wat over was mee naar huis nemen.

Tai Yuen is een 'ouderwets' Chinees restaurant (hoewel ook gerechten uit andere windstreken zoals Indisch en Surinaams) zonder pretenties en daar vinden wij niets mis mee met idem decor. Service is goed, zeer vriendelijke bediening. Ook een normale tijd tussen de gangen door.

De cijfers zijn op basis van prijs & kwaliteit. Wij komen zeker terug naar dit Chinese restaurant.
Marco T.
  • Datum van je bezoek: 6 nov. 2014
Op 6 november hier gegeten. Er waren een paar tafels bezet, veel leeg. Geen bijzondere entourage. We kennen deze zaak omdat we al vaker zijn geweest. Mijn vrouw mag geen varkensvlees vanwege een allergie. Hier wordt goed rekening mee gehouden. Het maandmenu was onze keuze. De tomatensoep voor 1 persoon omgewisseld voor kippensoep. Toen het hoofdgerecht op tafel kwam bleek de Koe Loe Yuk toch met varkensvlees te zijn gemaakt. Dit vertelde de ober zelf en gaf gelijk aan dat er een nieuwe portie zou komen. Deze kwam ook snel.
De porties zijn ruim voldoende.
Carmen W.
  • Datum van je bezoek: 9 nov. 2013
Dit is de tweede keer dat ik hier eet. Wederom vriendelijke en vlotte bediening. Het eten is heerlijk en authentiek. We hadden een pikant/zure soep, gebakken inktvis met peper en knoflook, peking eend en tofu potje. De smaak van de gerechten waren prima en de peking eend is niet net als veel andere Chinese restaurants verzopen in het vet. Het decor is sfeervol, het voelt erg gezellig aan.