Tai Yu

Purmerweg 57 1023 AX Amsterdam Nederland Kaart
31-206324525

Over restaurant Tai Yu

De beste culinaire tradities smelten samen

De fusion keuken laat kooktechnieken uit verschillende landen met elkaar versmelten. Restaurant Tai Yu weet precies hoe dat moet. Hier krijg je verrukkelijke gerechten uit de Japanse en Chinese keuken geserveerd met een vleugje Thaise culinaire tradities. Met aandacht en passie worden de verste ingrediënten bereid tot een Oosterse smaaksensatie. Stel zelf je favoriete maaltijd samen door verschillende kleine gerechtjes te combineren met een van de gevarieerde hoofdgerechten. Laat je ook verwarmen door de Oosterse passie.

Meer informatie over restaurant Tai Yu

Voordelig
Emer B.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2016
Heerlijk japans gegeten. We gaan zeker nog een keer.
Eveliene V.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2016
zeer lekker sushi en andere hapjes gegeten. (al ben ik geen grote sushi kenner). volledige japanse /chineese gerechten kan ook. Zeer oplettend personeel zonder opdringerig te zijn. prima adviezen.
aankleding van de zaak is niet 'hip' eerder traditioneel Chinees zoals we dat in NL kennen. Dat is ergens zonde want daarom sla je het restaurant wellicht over. Heerlijk zo'n restaurant in Noord!
Eveliene V.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2016
Zeer oplettende bediening. Gaven ook goede uitleg en adviezen op verzoek. Lekkere sushi en andere hapjes. Volledige gerechten kan ook. Aankleding van restaurant doet nog wat traditioneel aan (zoals we de Chinees kennen in NL) Daardoor loop je er misschien aan voorbij, wat zonde is. Hebben een heerlijke avond gehad.
Zil L.
  • Datum van je bezoek: 9 okt. 2016
Met het hele gezin sushi eten hier, ontzettend lekkere en mooie verse sushi gegeten! De specials en de tai yu maki zijn echt heel erg lekker, met hele vriendelijke bediening! Top!
Cora D.
  • Datum van je bezoek: 1 okt. 2016
Het eten was heerlijk en de bediening was erg aardig .
Jeroen_Sophie2 .
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2016
Vandaag bij Restaurant Tai Yu gaan eten op de Purmerweg. Tot onze grote verrassing hebben we hier heerlijke Sushi gegeten daarnaast een heerlijk knapperige Teppan gegeten, sissend van de plaat!! En wat een feest dat ze Japanse Sapporo biertjes hebben en ook lekkere chinese Tsingtao. Vriendelijke bediening door de kinderen van de eigenaar. Mooi familiebedrijf!
Danny N.
  • Datum van je bezoek: 26 jun. 2016
We hebben ons gewoon laten verassen, en het was allemaal super lekker !!!
Bediening is heel erg attent en behulpzaam.
Mali en alle andere personeel zijn zeer vriendelijk.
Ons zie je zeker vaker terug.
Robert B.
  • Datum van je bezoek: 19 jun. 2016
Op een zondagavond een hapje gaan eten, uit nieuwsgierigheid. Wat een ontdekking! Leuke ongedwongen sfeer, vriendelijk personeel en heerlijk verse sushi.
Miekekoop .
  • Datum van je bezoek: 7 mei 2016
Heerlijke verse sushi . Schitterend opgemaakt. Vriendelijke bediening die alles uitlegt wanneer je er om vraagt. Sinds de opening meerdere keren afhaal gedaan . Ook errug lekker. Meerdere keren gegeten. Ik zeg : doen
Jeroen D.
  • Datum van je bezoek: 17 apr. 2016
De inrichting is erg klassiek maar terughoudend, zorgt voor een rustige atmosfeer. De bediening is erg vriendelijk en oplettend. Onze hoofdgerechten waren Kong Po Chicken en Teriyaki Seabass. De Kong Po was erg goed bereid, zeer smaakvol en kruidig met lekkere verse ingredienten. Het Teriyaki gerecht was minder geslaagd, de zeebaars was goed bereid en smaakvol met een perfect krokant velletje, maar hij zwom in een nogal fabrieks aandoende mayonaise-achtige zoete roze saus die zeker geen Teriyaki is in welk oosters gebied dan ook. En los van de vis lag er niets dan versiering op het bord, wat het duurste normale gerecht op de kaart wel wat karig maakte. Desondanks een goede maaltijd gehad in een prettige omgeving, en ik verwacht dat de kaart nog wel wat gaat groeien. Gezien de grote verschillen in porties tussen gerechten zijn de bijgerechten wel erg duur trouwens, extra rijst is goedkoop maar voor een schaaltje groente extra betaal je fors. Wat schoonheidsfoutjes maar ik kom zeker nog wel eens terug om te kijken hoe het zich ontwikkeld. De basis is er :-)
Irma U.
  • Datum van je bezoek: 4 mrt. 2016
Heerlijk gegeten! Dit restaurant is zeker een aanrader!
Gekozen voorgerechten zowel Chinees als Japans. Yakitori, fried bapao en fried prawn rolls.
Hoofdgerechten Thaise Kong Po Kip/Prawns ook erg lekker. Bijgerechten Maguro sashimi, tonijn, en sushi. Alle ingredienten heel erg vers.
Desserts Banana Royale en Mochi.
Bediening was heel vriendelijk en behulpzaam. Redelijke prijzen.
Kortom, voor herhaling vatbaar.