Tai Yu

Purmerweg 57 1023 AX Amsterdam Nederland Kaart
31-206324525

Over het restaurant Tai Yu

De beste culinaire tradities smelten samen

De fusion keuken laat kooktechnieken uit verschillende landen met elkaar versmelten. Restaurant Tai Yu weet precies hoe dat moet. Hier krijg je verrukkelijke gerechten uit de Japanse en Chinese keuken geserveerd met een vleugje Thaise culinaire tradities. Met aandacht en passie worden de verste ingrediënten bereid tot een Oosterse smaaksensatie. Stel zelf je favoriete maaltijd samen door verschillende kleine gerechtjes te combineren met een van de gevarieerde hoofdgerechten. Laat je ook verwarmen door de Oosterse passie.

Meer informatie over restaurant Tai Yu

9,4

Jouw recensie over het restaurant Tai Yu

Monika W.
  • Datum van je bezoek: 18 feb. 2018
We kenden dit restaurant als chinees afhaalrestaurant en kwamen nu voor het eerst sushi eten.
Mijn zoon eet vaak sushi en is ook kritisch: hij vond de sushi erg lekker, vers en puur van smaak.
Mijn dochter heeft genoten van de mochi (desser).
Ze vroegen van te voren of we alles in een keer of in gangen wilden en er werd wel 3 keer gevraagd of we alles lekker vonden. Aardige en betrokken bediening. Sushi eten is niet goedkoop, toch betaal ik liever hier wat meer dan bij een 'all you can eat', de kwaliteit en de sfeer zijn het waard.
Erik V.
  • Datum van je bezoek: 17 feb. 2018
Erg vriendelijke en attente bediening, lekkere sushi en pinot grigio voor een prima prijs. En ja, niet de meest hippe lokatie, maar ik houd van deze no-nonsense kant van Amsterdam.
Ka .
  • Datum van je bezoek: 3 feb. 2018
Lekker gegeten, goede bediening????
Whjeanettepaulis P.
  • Datum van je bezoek: 2 feb. 2018
Prima ontvangst, snelle bediening en heerlijk eten.
Anke H.
  • Datum van je bezoek: 11 jan. 2018
De ontvangst en de bediening zijn zeer vriendelijk en klantgericht.
Mireille B.
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2017
Geweldige service, ongekend vers en lekker gegeten. ECHTE aanrader!
Marcel en Debbie M.
  • Datum van je bezoek: 24 dec. 2017
hier wezen eten op kerstavond met familie.
tafel achterin, wat lekker rustig was. de gerechten waren wel lekker, maar we waren niet zo enthousiast als anderen op de site.
we hadden a la cart chinees genomen ipv sushis, hierin vonden wij ze niet anders dan een gewoon chinees restaurant. Volgende keer gaan we voor de sushis.
wat wel heel erg goed was, was dat er heel erg meegedacht werd met glutenvrij eten. onze dochter kan daar niet tegen en degene die ons bediende ging steeds vragen bij de chef of eea wel of niet kon. Dat zien we niet vaak in een restaurant dat er zo goed gekeken werd naar gluten en mee gedacht. Erg fijn!!!!
Dien V.
  • Datum van je bezoek: 28 nov. 2017
Vind het hier altijd gezellig, personeel zeer vriendelijk, lekker eten. Men is ook behulpzaam bij keuze.
Frans F.
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2017
Lekker eten, fusion van stijlen, vers, nette bediening.
Hannie S.
  • Datum van je bezoek: 8 nov. 2017
We waren allemaal zeer tevreden over de kwaliteit van het eten, de uitleg van de gerechten en de manier van opdienen.
Cora D.
  • Datum van je bezoek: 1 okt. 2017
Toiletten zijn boven , dat was voor mijn man niet zo handig .
Hubert D.
  • Datum van je bezoek: 20 sep. 2017
Prima
Ilse S.
  • Datum van je bezoek: 10 sep. 2017
Super lekker! Ik ben er nu al een aantal keren geweest en iedere keer was het dik in orde : vriendelijke en vlotte bediening, je krijgt (als je wil) advies, ze zijn erg flexibel als je bepaalde wensen hebt en vooral : het eten is zó lekker! Ik had nu bv de Sashimi salade : véél stukjes lekkere zalm en tonijn met frisse rauwkost tot helemaal onderin het kommetje.
tom Z.
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2017
Goed eten smakelijk bereid prima bediening vlotte vrouwen en erg vriendelijk
Iddo P.
  • Datum van je bezoek: 24 aug. 2017
Heerlijk eten met een fantastische service ! Hier gaan we vaker komen!
Mi Ying L.
  • Datum van je bezoek: 2 jul. 2017
Heerlijk eten, goed verzorgd en gastvrije bediening. We gaan hier zeker nog een keer naar toe!
Sander S.
  • Datum van je bezoek: 16 jun. 2017
Heerlijk gegeten (de Peking eend flesjes zijn super) en de bediening was vriendelijk en zeer attent. Geen toeristendrukte, wat ook erg prettig was
Fred W.
  • Datum van je bezoek: 25 feb. 2017
Heerlijk gegeten, matige koffie toe.
Vriendelijke bediening
Eveliene V.
  • Datum van je bezoek: 25 feb. 2017
Opnieuw weer lekkere sushi en zeer vriendelijke bediening. Hebben service hoog in het vaandel staan. Wist mij persoonlijk nog te herinneren van een flink aantal weken terug. Op zaterdagavond zat de zaak gezellig vol, zeker niet te vol en bediening ruim aanwezig.
r R.
  • Datum van je bezoek: 2 feb. 2017
Interieur zou naar deze tijd gebracht kunnen worden . Sanitair Heel schoon en netjes maar de weg ernaartoe en de toiletten zelf zijn erg gedateerd .Verder en eigenlijk helemaal top. 5 sterren service !!!!