Tai Wah

Meer informatie over restaurant Tai Wah

7,2
Betsz .
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2016
Snelle en vriendelijke service. We komen hier al jaren. Broodjes zijn top en ook moksi is heerlijk. Roti ook geïntroduceerd bij onze jongste en die vind het ook heerlijk :-) dus hele gezin geniet nu. We bellen altijd bestelling door en geven aan hoe laat we het ophalen. Even kort praatje met vriendelijke eigenaren, afrekenen en thuis genieten. Hele schone zaak waar ik veel mensen ook hun maaltijd zie eten...zelf alleen broodje blijven eten. Ben zelf jaren geleden verhuisd van West naar Centrum Rotterdam maar rij om voor deze zaak.
Ingridvanegmond .
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2015
Er hangt een vrolijke sfeer, de service is snel en heel vriendelijk en met gasten wordt er gezellig gekletst. De bestelde broodjes waren lekker vooral ook omdat ze warm geserveerd worden. De aankleding is voor een afhaal/ eethuisje lang niet slecht. Er hangen schilderijen aan de muur, er staan planten, nette stoelen en tafels en het is er heel erg schoon.
PlateaCibum V.
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2015
Al vele jaren onze "huis" Chinees. Tai Wah is Surinaams Chinees, dat betekent dat je hier een prima moksi kunt eten. Het is altijd druk, door de hoge omloopsnelheid is het dus ook altijd vers.
De tja chiew is befaamd in Rotterdam.

Tips: de beller is sneller.
witte nasi moksi meti
bloedworst
heerlijke petjil met pindasaus
bestel hier geen baka bana
NVM_ .
  • Datum van je bezoek: 1 aug. 2015
De lekkerste spek broodje van heeeel Rotterdam!! Ik kan je zeggen heb namelijk heel vee zaakjes broodje spek gegeten, wat je hier krijgt is onbeschrijfelijk. deze broodje voldoet aan de gezegde: smaken naar de pis van Engelen. Aaaaanrader!!!!!
Familiejammiejammie .
  • Datum van je bezoek: 15 mei 2015
Deze afhaal is de enige nog goede Chinees in Delfshaven. Lekkere Chow min met geroosterde kip, broccoli met ossenhaas of kipfilet ook erg smakelijk. Altijd een snelle service. Wij halen hier minstens 2x p/wk eten. Altijd goed.
Epicure .
  • Datum van je bezoek: 30 apr. 2013
Prima surinaams-chinees afhaal eethuisje in Rotterdam West. Hier onlangs wat eten gehaald. Ruime porties en geen concessies aan de smaak. Een lekkere pittige saté saus bij de petjel, De sotosoep was rijk gevuld en voor de hoeveelheid zeker niet te duur. Moksie metie met met mihoen was in orde. Door de hoge omloop snelheid (altijd druk hier) is alles vers. Jammer dat de teloh niet bij de bestelling zat. Na een belletje konden we ons geld of alsnog een portie ophalen.