Tafelen Rijsbergen

Antwerpseweg 36 4891 CP Rijsbergen Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Tafelen Rijsbergen

ALM .
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2016
Hoe dom kun je als ondernemer zijn?
Met een groep van 25 man in oktober gereserveerd bij dit restaurant. All you can eat voor 27,50. Kom je met de hele groep binnen en wil je netjes betalen, blijkt dat per 1-11-2016 de prijzen zijn verhoogd. Het gaat niet om die 2 euro maar om het principe. Wat zegt de manager; wilt u even 25 x 2 euro bij betalen. In het geheel niet vatbaar voor onze argumenten en uitleg dat dat wel een hele domme zet is.

Dat het eten lekker is, was die avond niet meer belangrijk. Iedereen sprak schande van de manier waarop de hele groep even de portemonnee om moest keren.

Met als argumenten 'de kassa kan niet anders' en 'de baas bepaald' konden we aan tafel.

Een echt goed voorbeeld van dom ondernemerschap. De hele groep komt niet meer terug...en de slechte reclame kost meer dan die extra 50 euro die men nu heeft binnengehaald. Dom, dom, dom.
Joke V.
  • Datum van je bezoek: 28 mrt. 2016
Tweede Paasdag voor de eerste keer hier geweest , eten en bediening geweldig . We zaten in de achterste zaal ,het geluid was verschrikkelijk , dit was een groot minpunt in onze beleving van gezellig Tafelen .
Louisa K.
  • Datum van je bezoek: 11 mrt. 2016
Echt héérlijk gegeten. Ik heb er mijn verjaardag gevierd met mijn moeder, mijn dochter, haar vriend en hun zoon. Het was geweldig. Ik heb mijn best gedaan het voorgerecht zo klein mogelijk te houden maar dat is erg moeilijk met zoveel lekkernijen. Vuile borden en bestek werden meteen weggehaald. Je kan er eten wat je wil en hoeveel je wil. Enig minpuntje was de vis, ik nam scholfilet die werd op de plaat gebakken, helaas werd er zoveel olie gebruikt zodat de schol alleen nog maar naar olie smaakte. Maar de wok-afdeling daarentegen was erg lekker, een aanrader. De toetjes en koffie ook geweldig!!
Niets dan lof over Tafelen in Rijsbergen.
Ippy .
  • Datum van je bezoek: 25 feb. 2016
Lekker eten, volop aanbod, maar het was steenkoud in het restaurant. Suggestie : extra deuren tussen inkomsthal en restaurant om de warmte binnen te houden. Jammer dat bij minder drukte niet een kant afgesloten wordt. Nu zaten we tussen de lege tafels.
MJ1311 .
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2016
Ik ben samen met mijn man bij "Tafelen" voor de 1e keer gaan eten. De hal waar het eten staat is heel kil, immens groot en het is er ontzettend koud. Het geheel doet aan als een fabriekshal en er ligt zelfs alleen maar een betonnen vloer. De etenshoekjes zijn gerieflijk, maar wel heel veel niveauverschillen met heel veel trapjes. Daar was het trouwens wel lekker warm. Het assortiment is erg groot, vooral de voorgerechten en nagerechten. Tevens zijn er voor de kinderen ook popcorn en suikerspinnen en chocoladefonteinen.
Het vlees en vis, wat op de bakplaat gebakken wordt, vonden wij te vet en te flauw. Tevens waren de friet en gebakken aardappelschijfjes tot 2 keer toe vrijwel koud.
Al bij al een ervaring rijker en een illusie armer. De prijskwaliteitsverhouding is net voldoende. Het "Tafelen" krijgt misschien van ons een tweede kans.
Tamara K.
  • Datum van je bezoek: 23 okt. 2015
Vanavond hebben wij hier heerlijk gegeten. Alles was heel goed verzorgd en het werd goed bijgevuld. Je hebt keuze uit vele soorten gerechten, ook voor kinderen! Kinderen kunnen zelfs suikerspinnen, popcorn, bubblegum-ijs en snoepjes krijgen. Naast al die andere lekkere dingen! De rauwkostbar, de sushibar, koudevisbar en de bar met allerlei andere voorgerechten zagen goed verzorgd uit. Net zoals het vis-, vlees-, wok-, Chinese- en Italiaansegedeelte. Met als klap op de vuurpijl 2 chocoladefonteinen, vele soorten schepijs en de rest van het heerlijke toetjesbuffet. Als wij weer in de buurt zijn, zullen wij zeker terug komen!
Proever-S .
  • Datum van je bezoek: 25 sep. 2015
Ik ben geen groot fan van buffet restaurants maar tafelen heeft me positief verrast! Een zeer uitgebreid assortiment met eten van prima kwaliteit. Ook erg fijn dat er meerdere buffetten voor frisdrank zijn en dat de tafels snel worden afgeruimd.
Feekel .
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2015
All you can eat concept. Zeer uitgebreide keuze en goede kwaliteit! Je kunt bij verschillende hoeken eten opscheppen en zelf drinken pakken. De bediening is snel en haalt de lege borden snel weg van je tafel. Pluspuntje is dat je afrekent voordat je gaat zitten, zodat je snek weg kunt als je klaar bent. Inrichting is leuk maar nog wat leeg, klinkt hol. Nu is het nog relatief nieuw en heel goed, hopelijk wordt jet geen vreetschuur.
Edu S.
  • Datum van je bezoek: 31 aug. 2015
Tafelen Rijsbergen biedt gedurende 2 uur onbeperkt eten en drinken en dat kan heel veel zijn want een groot aantal exotische koks bereidt gerechten uit de Japanse, Italiaanse, Hollandse, Spaanse en Chinese keuken. Je kan biefstuk eten, tongetjes, oesters, mosselen, sushi, pizza maar ook friet-met-frikandel, babi panggang, gebakken bananen, gefrituurde garnaaltjes, wokgerechten... En dan is er nog een enorme saladebar, er zijn ijsjes, suikerspin, twee metershoge chocoladefonteinen, taart.... Ga er heen als je vooral veel en van alles wilt eten. Verwacht geen culinaire hoogstandjes en deftige bedoening: kinderen meer dan welkom en vooral veel gelukkig kijkende mensen met borden vol eten dat ze zelf mochten pakken. Uitstekende en vooral heel vriendelijke afruim-service en hulp bij al die keus.