Tafel 25

Rechterstraat 25 5281 BS Boxtel Nederland Kaart

Over het restaurant Tafel 25

Tafel 25 in Boxtel is een inspirerende mix tussen horeca & lifestyle: geniet van een hapje en een drankje en laat je tegelijkertijd verwonderen door de meest bijzondere meubels, accessoires en hebbedingen.

Bij Tafel25 in Boxtel kun je terecht voor een lunch, borrel, kop koffie en/of diner. Het gevoel van thuis hebben we bij het avondeten letterlijk vertaald: we werken met shared dining, waarbij de gerechten worden gedeeld. Met z’n allen aan een grote tafel en echt samen eten.

Meer informatie over restaurant Tafel 25

Jouw recensie over het restaurant Tafel 25

C.
  • Datum van je bezoek: 9 feb. 2018
Ga zeker nog eens terug, was gezellig om daar te zijn.bediening was prima. Wachttijd niet lang.was niet druk, maar de carnaval. Egon smiddags.
Daniëlle M.
  • Datum van je bezoek: 4 jan. 2018
Gezellig en lekker gegeten met het gezin. Bediening is vriendelijk en adequaat. Aanrader en we komen zeker nog een keer terug.
Gonneke B.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2017
Vriendelijke bediening die alles goed hebben uitgelegd over Shared Dining.
Er viel een glas bier over één van ons heen tijdens serveren. Hier werdt heel goed mee omgegaan.
Doordat het niet druk was, kwam de inrichting een beetje kaal en niet warm over.
Ylona C.
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2017
30 min met een vies bord voor je en 40 min met een leeg glas en elke keer moeten vragen of je nog iets mocht drinken ...eten Was lekker!