Tafel 20

27 februari 2017

• Af te huren , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
Henny V.
  • Datum van je bezoek: 20 nov. 2016
Ik bezocht Tafel20 voor de tweede keer en het viel niet tegen. Prettige ontvangst en een persoonlijke bediening. de formule was sinds mijn vorige bezoek ongewijzigd. Als voorgerecht en als nagerecht een proeverij met daartussen een hoofdgerecht dat vegetarisch, vlezig of vissig is. De proeverij vooraf was zonder meer geslaagd met onder meer een originele paling-zure zult combinatie, een frisse notenmelange en een soesje met ofwel kaas ofwel vis. En dan was ik bijna de heerlijke mosterd-appelsoep vergeten. Het hoofdgerecht was steak, dorado of risotto met een noten-champignoncombinatie. Smakelijk. Het toetje bevatte enkele verrassingen zoals speculaasijs en zelfbedachte tiramisu met Drentse likeur. Dit laatste konden niet al mijn tafelgenoten waarderen maar bijzonder was het zeker. De rekening toonde ruim 220 Euro voor zes personen.
Gert B.
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2016
Redelijk tot goede smaak van het eten voor niet al te hoge prijs. Flesje wijn ca 25 euri en smaakt goed. Eten was een beetje prefab en geringe eigen inbreng van het restaurant. Persoonlijk besteed ik liever wat meer geld voor een luxere maaltijd, maar prijs , kwaliteit en service zijn ruim voldoende.
A.G. H.
  • Datum van je bezoek: 3 jul. 2016
Gastvrij ontvangen, heerlijk gegeten. Een zeer vriendelijke bediening en een perfecte uitleg over het menu. Een aanrader
Ronald V.
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2016
Bij tafel 20 hebben we genoten van het vaste 3 gangen menu. Het bestaat uiteen proeverij van voirgerechten, daarna een hoofdgerecht waarbij je keuze hebt uit vis, vlees of vega en tot slot een proeverij van verschillende desserts. Alles was gewoon top, en dat voor een prijs, die je voor deze kwaliteit niet vaak tegen komt. Ook de bediening is oed bij elke gang wird netjes uitgelegd wat het is, en men komt regelmatig kangs om te vragen of alles naar wens is, en of je nog wat wil drinken. Na afloop nog een kopje thee, waarbij je verschillende blikjes met losse thee krijgt. Wij hebben een heerlijke avond gehad en gaan zeker nog eens terug.
Gert500 .
  • Datum van je bezoek: 11 jun. 2016
Voor de 2e keer hier gisteren gegeten en wederom waanzinnig. Onvoorstelbaar dat je voor een 3 gangen menu (sterren niveau) van 29,95 zoiets moois en lekkers krijgt voorgeschoteld. Vooral het gevoel dat je eten krijgt dat je in een toprestaurant of sterren restaurant krijgt voorgeschoteld is echt super. Van de zaak kregen we bij binnenkomt een ronde boerenbol in 6 stukken met 3 soorten tapenades, heerlijk: kruidenboter, tomaat en olijf. Voorgerecht mooie grote houtenplank met 5 verschillende voorgerechten, ook heerlijk. Bediening is echt super, aardig, geen stress en zeer deskundig. Hoofdgerecht (we waren met ons drieen) was heilbot of kabeljauw of vlees of vegetarisch of asperges met ham. Wij hadden heilbot (heerlijk), vlees (super, mocht wel iets langer gebakken zijn) en vegetarisch. Alles perfect, zeker met de bijgerechten, aardppelchips (mjam mjam) met 3 lekkere sausjes (aiolie, kerrie, whiskey cocktal, volgens mij allemaal zelfgemaakt). Groente erbij en lekkere wijn. Nagerecht was ook weer een hoogtepunt met een gevulde chocolade lollie met mango vulling, creme brulle van vanille, banaan en pistache (hoe bedenk je het), ijs wat het midden hield van italiaans en roomijs (smullen), een glaasje met witte chocola met mouse en volgens mij kokos snippers en een soort chocolade cakeje met vloeibare chocolade saus (warm).
Wij zijn er 3 1/2 uur geweest en het was echt een top avond. Een dikke pluim voor de koks en overige personeel. Ik zeg Tafel 20 heeft goud in handen met deze formule.
Wij waren met 3 personen nog geen 40 euro p.p. met diverse wijnen, bier en koffie. Nogmaals ongelofelijk dat hun dit voor deze prijs kunnen doen. Wij komen zeker weer terug.
Vandijk.caroline .
  • Datum van je bezoek: 5 jun. 2016
Een fietstochtje naar de bosfair bij de Bosrand deed ons voor de lunch bij tafel 20 belanden. Bij de restaurants aan de weg in het centrum zaten de terrassen vol en was het lawaai van het verkeer luid. VROEMMMMMM.
Hoe rustig zaten wij op het tuinterras van tafel 20! Wel even door het restaurant lopen, anders kom je er niet. Een lekker biertje, een goed glas rosé, vlotte bediening en onze lunchgerechten waren top. Vooral de salade met geitenkaas en pecannoten deed het goed. Het rustige sfeervolle terras is zeker voor herhaling vatbaar!
Henny V.
  • Datum van je bezoek: 28 mrt. 2016
Prima eten tegen een niet alge maar redelijke prijs. Het hoofdgerecht (vlees, vis of vegetarisch) wordt ingeklemd tussen een voor- en een nagerechtproeverij, die beide zeer uitgebreid zijn.
Bij het voorgerecht onder meer een hartig taartje, garnalensalade en kaaskroket. Het nagerecht omvat onder meer een lolly van chocolade met aardbeimousse en een vanilletaartje. je kunt bij het hoofdgerecht maar een vis-, een vlees- of een vegetarisch gerecht kiezen. Vooral als je vegetarier bent is het dus afwachten. Helaas viel net dat gerecht wat tegen. Bij voor- en nagerecht komt de vegetarier echter prima aan haar trekken.
Oosteind .
  • Datum van je bezoek: 22 mrt. 2016
Gisteren voor het eerst hier gegeten. Het overtrof onze verwachting.
Mooie en smakelijke en verrassende gerechten en een vlotte en aardige bediening.
Wij komen gauw weer terug!
Patmg .
  • Datum van je bezoek: 21 dec. 2015
We hebben op een regenachtige dag hier gegeten. We kozen voor een 2 gangen menu, mede omdat we de dag ervoor reeds 4 uur aan tafel hadden gezeten bij een ander restaurant. De bediening was snel, de sfeer wel ok. Het eten was rap op tafel. Zonder verder te vragen kreeg ik een te kort gebakken steak op het bord. Dit combineert met een 3 tal flauwe sausjes viel mij dit gerecht tegen. Het dessert bestond uit 5 zoete gerechten. Dit is een kwestie van smaak en viel me zeker mee. Maar al met al geen restaurant dat ik zou aanbevelen.
AllyMcRassie .
  • Datum van je bezoek: 5 dec. 2015
Naar aanleiding van een hotelovernachting in het naastgelegen hotel hebben wij hier gegeten. De keus is 'simpel': een 3-gangenmenu. Je kreeg ook de keuze om alleen een voor- en hoofd of een hoofd- en nagerecht te kiezen. Wij kozen gewoon het 3-gangenmenu. Het voorgerecht was een proeverij van 5 gerechtjes: Een snertbitterbal, doperwtensoep, een sandwich BLT, zalmcreme met mierikswortel en steak tartaar. Smaakte goed! Als hoofdgerecht kon je kiezen uit vlees, vis of vega. Ik had gekozen voor de vegavariant: tarte tatin, risotto en bosui. Smaakte goed, maar ik vond het een beetje een kleine portie. Mijn man had de pepersteak genomen met jus. Was goed gebakken en smaakte lekker. De gebakken aardappeltjes die we erbij kregen smaakte goed, de groenten echter vond ik minder. Niet alle groenten was even gaar en ik vond de smaak niet bij het eten passen. Als nagerecht kregen we ook weer een proeverij van 5 gerechtjes: o.a. speculaasijs (lekker!), crème brûlée, een lollie van chocola. De nagerechtjes, op het ijs na, vonden wij niet zo lekker, een beetje te zoet. Maar dat is persoonlijk! (smaken verschillen). Al met al goed gegeten en de bediening was vriendelijk.
KorrieenHenk .
  • Datum van je bezoek: 5 dec. 2015
Verscheidene keer langs Tafel 20 gefietst en dan wordt je nieuwsgierig. Dus toen we langs reden de auto geparkeerd en gevraagd of er een tafel voor 2 personen vrij was. De keus uit 3 en gekozen voor een plaatsje in de serre. De kaart is simpel; "bij ons hoeft u niet te kiezen". De keus is een 3 gangen menu waarbij je kunt kiezen uit compleet 3 gangen of voorgerecht met hoofdgerecht of hoofdgerecht met nagerecht. Er is keus uit 3 hoofdgerechten: Vis, vlees of vegetarisch. Dus toch kiezen. wij gingen voor 3 gangen met 1x vleesgerecht en 1x visgerecht. Vooraf een proeverij van 5 voorgerechten. Een lekkere proeverij met oa doperwtensoep met schweinehaxe, een snertbitterbal met mousse van rookvlees, een tartaartje en zalmcreme met mierikswortel en een sandwich met tomaat. Dan het hoofdgerecht als vleesgerecht een uitstekende peppersteak en als visgerecht scholfilets. Begeleid door grote frieten en gekookte groenten. Daar viel op dat de worteltjes niet helemaal gaar waren. Dan als nagerecht weer een proeverij met 5 verschillende gerechtjes. Bestaande uit oa ijs en creme brulee. Alles geserveerd door een vlot en attent bedienend personeel maakt dat eten bij Tafel 20 een plezierige bezigheid is. Tafel 20 is vlg ons een echte aanwinst voor Norg waar veel inwoners en toeristen met veel plezier kunnen genieten van een uitstekende maaltijd.