Tadim

Nieuwe Binnenweg 231A 3021 GC Rotterdam Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Tadim

Srhal .
  • Datum van je bezoek: 27 mei 2016
Bij binnenkomst werden we de eerste paar minuten genegeerd, nadat we zelf naar een medewerker zijn doorgelopen werden we pas aangesproken. We hebben turkse pizza's afgehaald, kan in principe niet veel fout gaan zul je denken... Het tegendeel bleek waar te zijn. Turkse pizza's vielen helemaal uit elkaar, te lang in de oven gezeten of op een te hoge stand. Tijdens het inpakken heb ik er wat van gezegd, maar werd afgedaan met wat gemompel. Eenmaal thuis bleken ze niet te hakken zijn EN zat er een verassing tussen: een haar. Bar en bar slecht dit restaurant. Ik ga het zeker afraden bij elke bekende en ik kom hier zelf ook nooit meer. Erg teleurgesteld.
Lale Y.
  • Datum van je bezoek: 1 apr. 2016
Voor de zoveelste keer hier gegeten en het was heerlijk. Het is simpelweg goed turks eten. Als je in dit nieuw gerenoveerde restaurant komt lijkt het net alsof je even in Turkije bent. Naast avond eten is het ook lekker om hier te ontbijten. Voor een tientje krijgt je een ontbijt met alles erop en eraan. Een traditioneel turks ontbijt en want het tenslotte het belangrijkste maaltijd van de dag. Je krijgt o.a. olijven, kaas, vers brood, omelet, pittige worst (sucuk), yogurt, honing en ga zo maar door. Dat was echt smullen. Het personeel is zoals gewoonlijk zeer aardig en aandachtig. Tadim heeft zeker oog voor kwaliteit.
Milly T.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2015
Het eten hier is lekker, we hadden de Guvec en de gevulde aubergine met gehakt. De prijs-kwaliteit verhouding is zeer goed; redelijk goedkoop en goede maaltijd. Ze zijn snel met serveren en vriendelijk. Erg goed voor een snelle hap doordeweeks.

Het interieur is onconventioneel voor de Nederlandse standaard, grote flatscreen-tv's met de Turkse muziekzender op (zacht geluid) en het restaurant is zeer licht door het witte interieur; mogelijk kan het restaurant meer uitnodigend worden gemaakt door het interieur of de verlichting minder wit te houden.

Maar, al met al is, wat me het meeste bijgebleven is, het lekkere eten!
Ingridvanegmond .
  • Datum van je bezoek: 25 sep. 2015
Het eten (Güveç) was erg lekker en de bediening was hartelijk en razendsnel. Het restaurant is ruim opgezet en modern ingericht. Er staan twee tv’s aan met een Turkse muziekzender maar niet erg hard. Er worden geen alcoholische dranken geserveerd. Eén minpuntje was dat de tafel nogal plakkerig was.
Bryan L.
  • Datum van je bezoek: 31 mrt. 2015
Ik eet af en toe bij Tadim (woon in de buurt), en het eten is altijd heerlijk geweest.

Helaas is vandaag een kleine voorval gebeurd vanmiddag rond 5 uur op 31 maart 2015: ik werd gevraagd 4 euro te betalen voor een klein bordje rijst naast mijn Guvec schotel van 8 euro (een lamstoofje).

Na wat woorden te hebben gewisseld met de jongen die mij afrekende (die stellig beweerde dat deze prijs gerechtvaardigd is, hoewel dat nergens op het menu stond en ook nog es belachelijk duur is - voor hetzelfde geld krijg je kleine kapsalon) ben ik genoodzaakt mijn ervaringen met de rest van de wereld te delen om mensen te waarschuwen over deze zaak.

Dit is des te meer jammer omdat het eten erg lekker is.
Lale Y.
  • Datum van je bezoek: 27 jun. 2014
Wij eten hier regelmatig omdat we in de buurt wonen. Het eten is hier heerlijk! Het is vooral vers en de bediening is heel gastvrij en aardig. Laatst had ik kofte met gegrilde groente, frisse salade en patat gegeten. Zoals altijd was alles op smaak. Prijs kwaliteit verhouding is hier helemaal goed.
Isa125689 .
  • Datum van je bezoek: 18 dec. 2013
Tadim zit op de nieuwe binnenweg dat is om de hoek van Hogeschool Rotterdam. Tussen 17.00 en 18.00 uur gaan we wekelijks tussen de lessen door eten bij Tadim. Het eten is goed bereid en de service is absoluut top! Zeker aan te raden voor een snelle en toch gezellige hap.
Johan .
  • Datum van je bezoek: 14 dec. 2013
Wij gaan bijna wekelijks met een groep deeltijd studenten van de HR. Een gemelleerd gezelschap van uiteenlopende leeftijd en vakgebieden. Bij Tadim worden we altijd snel geholpen, en leveren ze meer dan voldoende kwaliteit, hoeveelheid en met een vriendelijke service voor een zeer schappelijke prijs. Voor nog geen 10euro heb je zeker voldoende gegeten.
Nog een koffie of thee van het huis na... TOP ! !