Tabor

Overschiesedwarsstraat 27 3112 HC Schiedam Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Tabor

PlateaCibum V.
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2015
Met grote honger op zoek naar een kapsalon.
Onderweg van huis naar het station was ik al een paar keer langsgelopen, maar nieuw in de buurt als ik ben moet alle eetgelegenheden getest worden.

Ik heb de geboorte van de kapsolon van dichtbij meegemaakt en ben daarom van mening dat ik als geen ander weet waar een goede kapsalon aan moet voldoen;
Verse krokante patat
Goed gesmolten kaas (geen analoog)
Verse salade

De kapsalon van Tabor voldoet aan alle voorwaarden. Tel daarbij op de snelle service en je krijgt een prima beoordeling.
Decor is alleen een beetje treurig.

Marcel V.
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2014
Tabor is de beste shoarma tent die ik ken in Rotterdam en omstreken. De kapsalon wordt netjes in een stenen schaal geserveerd ipv in de standaard aluminium bak. De kipdöner smaakt prima. Mijn favoriet is toch de shoarma, grof gesneden. Schotels worden geserveerd met een lekkere salade, wat vaak elders niet het geval is. Dus voor een 'simpele'hap is Tabor een aanrader.
Dekos .
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2013
Gewoon een goede shoarmazaak, soms lijkt het een beetje cafe -achtig; er zitten dan veel mensen aan de bar met een fles bier, maar dat is ook wel weer gezellig. Shoarma is echt uitstekend en de bediening supervriendelijk!
Mike S.
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2012
Wellicht een beetje vreemd om een shoarmazaak een tien te geven voor het eten, maar als het de beste shoarmazaak van Rotterdam en omstreken is, dan verdienen ze het. Een bakje grof is mijn favoriet: smakelijk vlees, goed gekruid en lekker krokant. Verder hangt er een goede sfeer en is het goed betaalbaar!