Table 7 (Best Western City Hotel)

Lange Mare 43 2312 GP Leiden Nederland Kaart

Over restaurant Table 7 (Best Western City Hotel)

Culinaire trots in Leiden

Sfeervol dineren in Leiden: dat is Table 7 in het Best Western City Hotel. Zodra je hier één stap over de drempel hebt gezet, ervaar je wat echte gastvrijheid is. En dan ook nog eens zo’n waanzinnige kaart! Hier zit je helemaal goed. Of je nou met vrienden aanschuift of een romantisch hapje wilt eten met je partner, Table 7 is van alle markten thuis! Combineer een cultureel dagje Leiden met een heerlijk diner en je gaat gegarandeerd tevreden naar huis!

Meer informatie over restaurant Table 7 (Best Western City Hotel)

Maandag t/m Donderdag 17:00 - 22:00
Vrijdag en Zaterdag Gesloten

• Af te huren , Lift aanwezig , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
7,2
7,1
6,6
MarcoBekker .
  • Datum van je bezoek: 31 jan. 2016
Heerlijk eten voor weinig geld. Ik had de garnalen cocktail vooraf als hoofdgerecht spareribs en als nagerecht ijs met slagroom met chocoladesaus erover. Vooral de spareribs zijn aan te raden. Lekker mals en met een lekkere marinade erover.
Thejac .
  • Datum van je bezoek: 31 jan. 2016
Een aparte beleving was het eten bij Table 7. Wij waren hier met vier personen met de AH dineractie. Alle vier hebben we een verschillend hoofdgerecht genomen en we waren het allen eens: prima schotel voor een hele lage prijs. Komen hier zeker nog eens terug.
Quiba .
  • Datum van je bezoek: 31 jan. 2016
Het eten was prima. Vooral de garnalen cocktail was heerlijk! De spare ribs waren smakelijk en de gebakken aardappeltjes echt lekker knapperig. Het ijs van het toetje was helaas te zacht, maar aan de smaak mankeerde niets. De bediening liet te wensen over maar we nemen ze niets kwalijk omdat er echt erg veel gasten waren. Naar hun zeggen twee keer zoveel als normaal dus werden er mensen opgetrommeld om te helpen bedienen. Dat het geen professionals waren was te merken, maar ze waren wel erg vriendelijk. Kortom prima hoor!
Tineke194 .
  • Datum van je bezoek: 31 jan. 2016
Ons etentje bij Table 7 was helaas een enorme tegenvaller. Het bevond zich in een danszaal, welke er nogal onaangekleed uitzag. De Carpaccio smaakte enkel naar komkommerwater, de frietjes waren lauw en zowel de spareribs als de rib-eye, waren te lang doorgebakken. Een van ons had geen mes gekregen en toen we erom vroegen, kreeg ze het nog steeds niet. Ze heeft uiteindelijk met het kruidenboter mesje moeten eten. We hebben meerdere keren gevraagd en uiteindelijk drie kwartier gewacht tot we ons hoofdgerecht konden bestellen, waarna we nog eens drie kwartier moesten wachten. Vervolgens kreeg iedereen frietjes, terwijl er maar twee om frietjes hadden gevraagd in plaats van aardappeltjes. Toen we dat aangaven, werd er gezegd dat ze het alsnog zouden brengen, maar dat gebeurde niet. De Mayonaise werd pas op tafel gezet toen we het al bijna op hadden. Het ijs werd gesmolten geleverd. Toen we zo beleefd mogelijk probeerden uit te leggen waar we ontevreden over waren, kregen we een erg agressieve en starre reactie. Op enkele vriendelijke bediendes na wat mij betreft de slechtste service die ik ooit heb gehad.
Linda_drummen .
  • Datum van je bezoek: 31 jan. 2016
Wij zijn met 6 personen naar dit restaurant gegaan voor de actie met de AH bonnen. Bij binnenkomst viel op dat het restaurant niet zo sfeervol is als beschreven hier op Iens. We zaten in een kale, saloon-achtige houten zaal naast rode wandbekleding met een grote vlek erop. Als voorgerechten hadden we de garnalencocktail en de carpaccio. Over de garnalen geen klachten, maar de carpaccio was te dik, met een vreemde salade en hij smaakte naar de komkommer die er bovenop lag. De hoofdgerechten waren erg teleurstellend. De groenten erbij waren niet bijzonder en het vlees was niet gekruid en gaarder dan besteld (medium biefstuk was well done). 1 persoon in de groep had frietjes besteld, maar ze hadden iedereen frietjes gegeven i.p.v. aardappels. Ze zouden aardappels nog komen brengen, dat is echter nooit gebeurd. Sommige van de spareribs waren ook behoorlijk droog. De wachttijd voor ons hoofdgerecht was 1,5 uur. Omdat het eten zo tegenviel wilden wij opstappen voor het toetje. De bazin nam meteen een defensieve, geërgerde houding aan. Er werd ons toen verteld dat het aan onze smaak lag dat wij het niet lekker vonden en dat we sowieso voor het toetje moesten betalen, ook als we het niet aten. We hadden het toetje dus toch maar besteld. Het was gesmolten ijs met fruit uit blik en een hele lading slagroom uit een spuitbus. We hebben het laten staan. Ondanks dat sommige serveersters wel vriendelijk waren, toch een 1 voor de service vanwege de manier waarop dit afgehandeld is.

Al met al ga ik nooit terug en ik raad niemand aan naar dit restaurant te gaan.
Niki D.
  • Datum van je bezoek: 31 jan. 2016
Wij hebben met een groep een menu gegeten en gebruikt gemaakt van de AH restaurantactie. Bij binnenkomst viel het restaurant tegen. De ruimte was een grote danszaal. Wij zaten aan de muur, waar een rood doek met vlekken was gehangen. Als voorgerecht hadden we keuze tussen garnalencocktail en carpaccio. De garnalencocktail was prima, maar de carpaccio was naar onze mening vreemd gepresenteerd. Deze lag op een kaal bord, en onder de carpaccio lag een salade van tomaat en komkommer. Er zat er geen zout of peper op de carpaccio, deze stonden ook niet bij ons op tafel.
Als hoofdgerecht hadden we spareribs, biefstuk en rib-eye. Over de spareribs geen klachten, deze had goede smaak. Het vlees was echter wederom niet gekruid, te doorbakken (rare was medium en de medium was well-done), en half koud. Ook hadden er 2 mensen om frietjes i.p.v. aardappeltjes gevraagd en is er bij iedereen frietjes geleverd. Dit zouden ze nog komen brengen, maar is nooit gebracht.
Uiteindelijk wilden we opstappen voor het toetje, vanwege ontevredenheid over het eten en lange wachten (1 uur per gang), echter werden we verplicht voor het toetje te betalen dat we niet wilden. We hebben toen toch het toetje besteld, wat we hebben laten staan aangezien het ijs al helemaal gesmolten was. De prijs voor het menu was 22,50 voor een menu (voor 2 personen), terwijl de prijs van een menu voor 2 normaal 30 euro is.
Er liepen een aantal aardige serveersters rond in het restaurant, maar toen wij onze klachten bij de bazin aangaven kregen we een aanvallende reactie terug. Het zou aan onze smaak liggen dat het eten niet lekker was. Het is jammer dat er zo met onze klachten werd omgegaan.
Verder kwam er gedurende onze tijd in het restaurant geen enkele keer een serveerster langs om te vragen of alles naar wens was en werden onze glazen en borden niet opgehaald, waardoor de tafel er rommelig uit kwam te zien. Hoewel we meerdere keren op een beleefde manier hebben gevraagd waar het eten bleef, kwam er geen reactie op onze vraag.
Al met al vonden wij jammer dat onze avond zo is verlopen. Ik zou niemand aanraden naar dit restaurant te gaan.
Loekoek .
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2016
Heerlijke huiskamersfeer. Wel iets gehorig indien iedereen bijna tegelijk aan het praten is. Plateservice ok. Ruim voldoende eten en goed bereid. Redelijke prijsstelling.
Indegevuldedoperwt .
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2016
Op zich prima eten, goeie porties, o.k. bediening. Prijs-kwaliteitverhouding: in orde. Vegetarische variatie op de menukaart was niet bepaald origineel. Allemaal wat sterke en niet de lekkerste smaken. Ambiance niet geweldig, locatie gedateerd.
Kooreman .
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2016

sober ingericht restaurant; beperkte menukaart; zeer vriendelijke bediening; lage prijzen; hoofdgerecht (ribeye) was voortreffelijk gebakken; voorgerecht en dessert waren eenvoudig, maar smakelijk. Wijn werd per glas geserveerd. Zowel de rode als de witte wijn was redelijk van smaak.
Als je voor weinig geld in een ongedwongen sfeer wilt eten, is dit restaurant zeker aan te bevelen.
Cynt32 .
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2016
Ik schrijf eigenlijk nooit recensies wat restaurants betreft maar dit keer maak ik een uitzondering.
Er staan namelijk hele uiteenlopende dingen op deze site en op basis van die verschillen hebben we (mijn vriend en ik) toch besloten om er te gaan eten.
Het eten heeft een slecht cijfer om de volgende redenen: carpaccio was erg koud, smaakte niet naar carpaccio en was lichtroze met een vreemde salade eronder (zit oa augurk in waar ik persoonlijk niet van hou dus dat heb ik laten liggen). Het hoofdgerecht was spareribs met aardappelpartjes en aardappelbolletjes door elkaar. Deze waren ontzettend zout en het wekte de indruk dat ze beide over hadden waardoor het gemengd wordt. De spareribs waren eigenlijk net iets te droog voor het mooie. Het toetje was een Dame blanche waarbij in het vanille ijs ijskristallen zaten. We zijn niet bij een fastfoodketen gaan eten dus logisch dat je meer betaalt maar 31,50 euro voor een 3 gangenmenu van deze kwaliteit met een drankje erbij is wel een beetje buiten proporties naar mijn mening. Wij hadden het idee dat de kok misschien geen koksopleiding had genoten. Erg jammer van de smaak, want het zag er wel heel lekker uit en werd mooi opgediend.

De aankleding van de zaak is karig. Ze hebben gezellige muziek op staan maar de tafels met alle spullen voor het ontbijtbuffet staan er nog waardoor je er beter niet kan gaan eten als je romantisch wilt dineren.
Ze hebben overigens ook geen menukaart waardoor ook niet duidelijk is wat je betaalt voor je voorgerecht. Hoofd- en nagerecht staan op een groot bord geschreven.

De bediening was wel netjes. Daarom heb ik die wel een voldoende gegevens.
Nvblijdenstein .
  • Datum van je bezoek: 31 dec. 2015
2 weken gelden hier gegeten. Was echt heerlijk. Grote porties eten, vriendelijke bediening en prijs kwaliteit verhouding is top. Wij komen zeker terug.
Antoonlambregts .
  • Datum van je bezoek: 15 nov. 2015
Mijn vrouw en ik hebben geboekt bij dit restaurant via de AH aktie, omdat we een paar dagen op bezoek waren in de mooie stad Leiden en nog beschikten over een volle spaarkaart. Het restaurant Table 7 zit in een ruimte van het Best Western Hotel aan de Lange Mare midden in het centrum van Leiden. Het decor van het restaurant is het beste te omschrijven als een kantine van een sportclub zonder enig vorm van warmte of sfeer. We konden als voorgerecht kiezen uit carpaccio en een garnalencocktail. Mijn vrouw koos voor de carpaccio en ik voor de garnalen cocktail. Beiden waren redelijk van smaak, zonder bijzonder te zijn. Als hoofdgerecht hebben we beiden gekozen voor de ribeye. Deze werd als plateservice opgediend met frites, gebakken aardappelen, een gestoofde witlofstruik, worteltjes, wat rauwkost en een bakje mayonaise. Het gerecht deed ons denken aan een vergelijkbaar gerecht in een luxe cafetaria ook qua smaak. Niet echt slecht maar ook niet echt lekker. Als toetje zo werd ons vooraf verteld zouden we ijstaart krijgen. Maar juist dit toetje was de grootste tegenvaller. In plaats van een ijstaart leek het op en smaakte het namelijk als een stuk bevroren te droge cake/taart verstopt onder een enorme laag slagroom uit een spuitbus. Uit de muffe smaak van de cake konden wij opmaken, dat hij waarschijnlijk al heel lang geleden ingevroren was of te laat. Wij hebben dit toetje dan ook grotendeels laten staan. Toen de serveerster ons vroeg of het gesmaakt had en ik haar vertelde hoe wij erover dachten, nam zij een defensieve ontkennende houding aan : het was wel degelijk een ijstaart. Wij hebben beiden een glas wijn genomen bij deze maaltijd. Mijn vrouw een droge witte en ik een rode. Beiden van middelmatige kwaliteit. Zonder AH aktie zou deze maaltijd inclusief drank ons € 57,- hebben gekost, nu waren we de helft kwijt dus € 28,50. Daardoor was de prijs kwaliteit verhouding nog net op peil. Want meer was deze maaltijd in deze zeer matige entourage zeker niet waard. Wij raden dit restaurant dan ook zeker niet aan bij familie, vrienden, kennissen en overige geïnteresseerden.
Bjvdberg .
  • Datum van je bezoek: 8 nov. 2015
Zeer goed eten voor een mooie prijs het hoofdgerecht was vrije keus en de gastvrijheid was zeer gezellig .
Zeker een aanrader voor rustig eten .
Ivanhaarlem .
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2015
Heerlijk gegeten! vooral de spareribs zijn een aanrader!
Geen schaaltjes met friet en groenten maar een mooi op gemaakt bord met veel verschillende groentes, friet en een heerlijke gepofte aardappel!
Werden geholpen door een vriendelijke vrouw, en als je bij het raam zit heb je een leuk uitzicht op de lange mare.
Komen hier zeker terug!
Yvonne G.
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2015
Wij hebben voor de 3de keer hier gegeten. Ontvangst is heel hartelijk. Eigenaar is tevens kok en barkeeper en ook een kletskous, heerlijk om naar die man te luisteren en hij is geinteresseerd in zijn klanten. Wij zijn via de ah actie hier terecht gekomen, maar komen zeker vaker hier eten.
Eten is heerlijk en veel, de kok is niet zuinig met zijn portie's.
Bedankt voor de gezellige avond, Rene en Minou, tot gauw.

Groetjes Jan en Yvonne
Sonjaschwedersky .
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2015
Het eten was prima en de bediening vriendelijk. De rekening viel erg tegen; we hadden het 3 gangen menu van AH (tweede menu gratis). Hoewel de hoofdgerechten allemaal 7 euro tot maximaal 10 euro kosten, kost een menu met een voorafje en ijsje na 22,50 euro.
Aangezien de porties nogal groot waren had ik achteraf liever gekozen voor alleen een hoofdgerecht. Zeker zouden wij hier nog eens terug gaan, als ik me niet zo "bedrogen" zou voelen door de rekening. Dom om niet tevoren naar de prijs van het menu te vragen, maar gezien de prijzen had ik nooit verwacht dat de menu prijs zo hoog zou zijn.
Adri S.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2015
We hebben gegeten in het kader van de ah-restaurantactie. Toch waren we vrij in de keuzes. De kaart is eenvoudig, maar gevarieerd genoeg. De prijzen voor het hoofdgerecht komen niet boven het tientje uit. Maar het eten is lekker en de hoeveelheden zijn niet kinderachtig. Prima voorgerecht en nagerecht. Vlotte en zeer vriendelijke bediening die correct en beleefd is en tegelijk niet te formeel. Het meest opvallende is wel de zeer gunstige prijs-kwaliteitsverhouding.
Jan G.
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2015
In een wat gedateerd restaurant gegeten waar de sfeer wat ouderwets aandoet, de bediening echter is goed vriendelijk en niet opdringerig, het eten is echter is heerlijk met grote porties en prima op smaak, dus wil je goedkoop en lekker eten dan is dit een aanrader.
Carina B.
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2015
Via de AH actie terecht gekomen. We zouden er normaal gesproken zo voorbij gelopen zijn. Ambiance is wat gedateerd. Je zit duidelijk in de ontbijtzaal van het hotel.
Eten is goedkoop, lekker en heel veel. Beetje kneuterig op een bord met worteltjes, sperziebonen, bietensalade, sla, eiersalade en goed vlees.
Aanrader voor als je lekker een hapje wil eten
Maarten V.
  • Datum van je bezoek: 16 aug. 2015
Goed nieuws! De kok is ondertussen terug van vakantie. We hebben erg goedkoop en toch heerlijk gegeten. Erg grote porties voor een lage prijs. De bediening was snel en prettig. De eetzaal doet wel wat gedateerd aan.