TABLE 24

Oude Groenmarkt 24 2011 HL Haarlem Nederland Kaart

Over restaurant TABLE 24

Small bites bij TABLE 24

De ambitieuze chefs Marc Vink en Thomas Roest hebben hun restaurant een unieke twist met het concept small bites gegeven. Hier stel je zelf een overheerlijk plateau samen vol smaakexplosies. Combineer ze met een heerlijk glas wijn en wissel ze af met een internationaal getint hoofdgerecht. TABLE 24 vind je in het bruisende hart van Haarlem, de Oude Groenmarkt. Dus kom gezellig langs en geniet van een borrel in het avondzonnetje en schuif aan voor verrassende gerechten.

Meer informatie over restaurant TABLE 24

• : Parkeerplaats

Maandag t/m Vrijdag 17:00 - 01:00
Zaterdag 14:00 - 01:00

• Af te huren , Airconditioning , Terras , Wi-Fi
Maxime E.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2016
Top eten! En supergezellig, Hele gezellige sfeer. Bediening was goed. Echt een aanrader! Ongelofelijk leuk dat shared dining!
Inez S.
  • Datum van je bezoek: 31 okt. 2016
Witte wijn per glas echt te duur !
Eten okee, niet spectaculair! Prijs kwaliteit niet in balans m.i
Natasja B.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2016
super lekker gegeten, complimenten voor de keuken!
S H.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2016
fantastisch gegeten, wel druk en klein.
Estheresther .
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2016
Gezellig gegeten. Het eten is lekker. Voor- en nagerecht zijn kleine porties. Zo kan je een paar gerechtjes proeven. Vriendelijk personeel.
Babettetrip .
  • Datum van je bezoek: 4 okt. 2016
Concept van kleine voorgerechtjes en nagerechten is heel erg leuk, gerechten zijn echt overheerlijk, service prima en vlot en de sfeer is ontzettend gezellig! Ik kom zeker nog eens terug.
Mirjam V.
  • Datum van je bezoek: 25 sep. 2016
Interieur prima met veel hoge en paar lage tafels. Gevarieerde kaart met shared dining bij voor en nagerecht. Alleen zijn de gerechten daarin niet altijd te delen. Dus de verwachting daarvan was anders. We hadden de mix van 10 voorgerechten gedeeld voor 3 personen. Daarin aantal te koude gerechten en twee soepjes ( delen). Smaak ok. Hoofdgerechten erg goed, bijvoorbeeld heerlijk zachte lamsfilet. Extra friet en salade niet echt nodig. Nagerecht koffie met ieder een klein nagerechtje besteld. Dat wordt dan ook als shared geserveerd, past niet bij de wens. Voor de hoofdgerechten komen we zeker terug!
Marsha W.
  • Datum van je bezoek: 29 aug. 2016
De bites zijn erg lekker en zeer goed betaalbaar (3,- euro per stuk). Je kunt kiezen uit veel bites en dat is gezellig eten. De ambiance is prettig en sfeervol. De bediening is vriendelijk en behulpzaam. In de communicatie gingen dingen wel mis. Maar dat lag denk ik aan de avond. Er werd goed rekening gehouden met allergie (en goed nagevraagd bij de keuken bij twijfel). Al met al een aanrader.
Nalinidevi .
  • Datum van je bezoek: 29 aug. 2016
Heerlijke proeverij. Verse vis. Alerte bediening. Ontspannen sfeer. Top. Het was een aangename verrassing. Zeker voor herhaling vatbaar.
Winfred_Nak .
  • Datum van je bezoek: 28 aug. 2016
Super lekker gegeten, leuk concept om met z'n allen kleine gerechtjes te delen.
Midden in Haarlem in een mooie ambiance. Echt een aanrader !
Jitsa_1991 .
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2016
Weer heerlijk gegeten bij table 24. Blijft een leuk concept die kleine gerechtjes. Wel jammer dat de kaart eigenlijk nog vrijwel hetzelfde is. Tijd voor wat variatie?
Niesssah .
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2016
We hebben heerlijk gegeten. Goede prijs/kwaliteit verhouding! Het was erg druk, terras zat vol, dus we kozen er voor om binnen te eten. Heerlijk rustig en koel. De bediening werkte keihard, ondanks de hitte.
Ismahantekeli .
  • Datum van je bezoek: 23 aug. 2016
Table24 is zeker een aanrader! Bediening is erg vriendelijk! Het eten is super! De drankjes smaakte erg goed! Ik kom hier vaker en het is altijd goed!
Femke V.
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2016
Zoals altijd een feestje en altijd heerlijk! Wij zijn verslaafd en komen graag bij jullie eten! Durf wel te zeggen dat jullie tot onze top 3 restaurants van Haarlem behoren.
Peppeleroni .
  • Datum van je bezoek: 30 jul. 2016
Wat een mooie, eerlijke, kwalitatieve smaakbeleving! Een echte aanrader. De mojito zoals deze moet zijn. De voorgerechten een explosie van smaken. De kaasfondue, de beste die ik ooit gegeten heb! Ik kom graag nog eens terug.
Moana A.
  • Datum van je bezoek: 30 jul. 2016
Heerlijk genoten tijdens ons weekendje Haarlem bij Table24. Dit op aanraden van vele collega's en vrienden. Kleine hapjes gegeten en alles is een aanrader.
Merelvalerie93 .
  • Datum van je bezoek: 30 jul. 2016
Het eten was super lekker en werd mooi opgediend. Het was erg druk waardoor de bedienen niet veel tijd had om je rustig te woord te staan. Door de drukte duurde de drankjes soms lang maar dat werd zeker goed gemaakt met het eten! Aanrader
Thierry S.
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2016
Hier gegeten met een groepje vrienden. Super dat je een ruime keuze hebt uit allerlei kleine hapjes om van tevoren met elkaar te delen. We hebben bijna alles gekozen, want wij houden van verschillende smaken. Daarna lekker een hoofdgerecht genomen en we zaten heerlijk vol, maar niet TE vol. De eigenaren nemen de tijd voor je en uiteindelijk zijn we als laatste naar buiten gerold... Volgende vrienden-uitje is weer bij Table 24!
Boreurings .
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2016
Echt heerlijk gegeten. Goede kwaliteit! Verrassend en voor een prima prijs.
In tijden niet zo lekker uiteten geweest! De sfeer in het restaurant is gezellig. Gelukkig hadden we gereserveerd, want alles zat al vol. Zelfs buiten op het terras was geen plek meer over. Aanrader!
Hugo20677 .
  • Datum van je bezoek: 24 jul. 2016
Heerlijk gegeten. De voorgerechten zijn van hoge kwaliteit. Als hoofdgerecht hadden we gamba-pannetje en tonijnsteak. Aanraders! Als het mooi weer is kun je perfect op het terras zitten.