TABLE 24

Oude Groenmarkt 24 2011 HL Haarlem Nederland Kaart

Over het restaurant TABLE 24

Small bites bij TABLE 24

De ambitieuze chefs Marc Vink en Thomas Roest hebben hun restaurant een unieke twist met het concept small bites gegeven. Hier stel je zelf een overheerlijk plateau samen vol smaakexplosies. Combineer ze met een heerlijk glas wijn en wissel ze af met een internationaal getint hoofdgerecht. TABLE 24 vind je in het bruisende hart van Haarlem, de Oude Groenmarkt. Dus kom gezellig langs en geniet van een borrel in het avondzonnetje en schuif aan voor verrassende gerechten.

Meer informatie over restaurant TABLE 24

• : Parkeerplaats

Maandag t/m Vrijdag 17:00 - 01:00
Zaterdag 14:00 - 01:00

• MasterCard , Pin , Visa card
  • Af te huren , Airconditioning , Terras , Wi-Fi
Henrike V.
  • Datum van je bezoek: 4 jul. 2017
Heerlijk gegeten voor mijn verjaardag met mijn man en zusje. Als voorgerecht kan je kiezen uit verschillende hapjes voor 3 euro per stuk. Wij hadden er per persoon 3 wat prima was voor een voorgerecht. Het hoofdgerecht is in normale porties, of er zijn aantal shared dining opties. Zelf ben ik voor de gamba pan gegaan, deze was erg lekker. Genoten! Je moet wel houden van eten met je handen, de gamba's moesten nog gepeld worden. Maar ik heb genoten. Het toetje is weer in kleine porties zodat je evt meerdere kan proeven, maar ik heb het gehouden bij 1 toetje. Wat ook positief is aan de kleine porties, je kan toch nog even een toetje proeven zonder meteen een grote portie te hebben. Lekker gegeten, zeker de hapjes vooraf zijn leuk en smakelijk. Ook heerlijke cocktails & gin tonics.... en plek is ook mooi, terras erbij. Service was ook goed, ondanks dat het erg druk was. Kom zeker nog weleens terug.
Saskia R.
  • Datum van je bezoek: 29 jun. 2017
De gerechten zien er mooi uit maar de smaak valt tegen. Te flauw, te vlak en veelal niet kruidig genoeg. Zoete aardappel nog rauw in het midden. De bavette was ok.
Geen schoon bestek na het voorgerecht. Verder leuk interieur maar erg rumoerig waardoor we elkaar niet konden verstaan.
Anna M.
  • Datum van je bezoek: 8 mrt. 2017
Samen met mijn vriendin heb ik hier afgelopen vrijdag heerlijk gegeten. Een plateau met 10 kleine gerechten, die stuk stuk voor fantastisch waren. Toen ik om spa blauw vroeg, boden ze ons spontaan een karaf kraanwater aan, dat vond ik super. Ook de nagerechten waren fantastisch. Het personeel, heel erg attent , spontaan en alert, Ook de barman viel op doordat hij goed anticipeerde op de bediening! Klein minpuntje dat we om 20 uur weg moesten ....maar volgende keer reserveer ik gewoon voor de 2e ronde! Want terugkomen gaan we zeker!
Harm V.
  • Datum van je bezoek: 11 feb. 2017
Leuke formule van gecombineerde voor- en nagerechten met een 'normaal' hoofdgerecht. Alles van prima kwaliteit. Wij hebben gegeten voorafgaand aan een theatervoorstelling en er werd goed rekening gehouden met onze beperkte tijd. Een zaak om bij terug te komen.
Nicole T.
  • Datum van je bezoek: 30 jan. 2017
Zonder reservering het laatste tafeltje gekregen, omdat er een afzegging was. De bediening kwam regelmatig langs om te zeggen dat ze het zo leuk vond dat we er waren, hoe leuk om je zo welkom te voelen! We hebben het gehouden bij 5 voorgerechtjes pp, een mooie fles wijn en bij ons dessert de aangeraadde PX. Heel erg genoten van de hele avond, erg blij dat we een plek hadden weten te bemachtigen! Volgende keer weer reserveren zodat we zéker weten dat we weer kunnen genieten.
Marije B.
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2017
Een leuke avond gehad bij Table24.
Met een groep van 7 heel gezellig aan een hoge tafel gezeten. Plateau van voorgerechten om mee te beginnen. Ziet er mooi uit en smaakt ook prima (niet alles is even handig om te delen)
Hoofdgerechten goed formaat. Had zelf de Tonijn die heerlijk was. Wel jammer dat je de frietjes er los bij moet bestellen.
Desserts weinig keuze, zeker als je het vergelijkt met die enorme lijst met voorgerechten en geen plateau of grand dessert achtige optie.
De Scroppino's, zeker die met limoncello, smaakte ons goed. Vlotte, informele bediening, past prima in de setting.
Maxime E.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2016
Top eten! En supergezellig, Hele gezellige sfeer. Bediening was goed. Echt een aanrader! Ongelofelijk leuk dat shared dining!
Inez S.
  • Datum van je bezoek: 31 okt. 2016
Witte wijn per glas echt te duur !
Eten okee, niet spectaculair! Prijs kwaliteit niet in balans m.i
Natasja B.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2016
super lekker gegeten, complimenten voor de keuken!
S H.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2016
fantastisch gegeten, wel druk en klein.
estheresther .
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2016
Gezellig gegeten. Het eten is lekker. Voor- en nagerecht zijn kleine porties. Zo kan je een paar gerechtjes proeven. Vriendelijk personeel.
Babette T.
  • Datum van je bezoek: 4 okt. 2016
Concept van kleine voorgerechtjes en nagerechten is heel erg leuk, gerechten zijn echt overheerlijk, service prima en vlot en de sfeer is ontzettend gezellig! Ik kom zeker nog eens terug.
Mirjam V.
  • Datum van je bezoek: 25 sep. 2016
Interieur prima met veel hoge en paar lage tafels. Gevarieerde kaart met shared dining bij voor en nagerecht. Alleen zijn de gerechten daarin niet altijd te delen. Dus de verwachting daarvan was anders. We hadden de mix van 10 voorgerechten gedeeld voor 3 personen. Daarin aantal te koude gerechten en twee soepjes ( delen). Smaak ok. Hoofdgerechten erg goed, bijvoorbeeld heerlijk zachte lamsfilet. Extra friet en salade niet echt nodig. Nagerecht koffie met ieder een klein nagerechtje besteld. Dat wordt dan ook als shared geserveerd, past niet bij de wens. Voor de hoofdgerechten komen we zeker terug!
Tina K.
  • Datum van je bezoek: 17 sep. 2016
Met mijn tafelgenoot de plateau 24 besteld, wat eigenlijk een proeverij van 10 voorgerechten zou moeten zijn maar voor ons 5 voorgerechten x twee werd. Zo konden we van alles proeven. Als hoofdgerecht deelden we de lamshaas. Alles was erg lekker. Snelle en aardige bediening. Ik vind dat het concept van shared dining eigenlijk alleen in de gedeelde voorgerechten zit, want de prijs (€20) en portie van het hoofdgerecht is gewoon normaal. Daar ga je niet echt 3 of meer van bestellen, wat je bij de voorgerechten dus wel doet. Dat is echte shared dining. Deslaniettemin hebben we een leuke avond gehad en we vinden het zeker een aanrader,
Marsha W.
  • Datum van je bezoek: 29 aug. 2016
De bites zijn erg lekker en zeer goed betaalbaar (3,- euro per stuk). Je kunt kiezen uit veel bites en dat is gezellig eten. De ambiance is prettig en sfeervol. De bediening is vriendelijk en behulpzaam. In de communicatie gingen dingen wel mis. Maar dat lag denk ik aan de avond. Er werd goed rekening gehouden met allergie (en goed nagevraagd bij de keuken bij twijfel). Al met al een aanrader.
Nalinidevi .
  • Datum van je bezoek: 29 aug. 2016
Heerlijke proeverij. Verse vis. Alerte bediening. Ontspannen sfeer. Top. Het was een aangename verrassing. Zeker voor herhaling vatbaar.
Winfred_Nak .
  • Datum van je bezoek: 28 aug. 2016
Super lekker gegeten, leuk concept om met z'n allen kleine gerechtjes te delen.
Midden in Haarlem in een mooie ambiance. Echt een aanrader !
jitsa_1991 .
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2016
Weer heerlijk gegeten bij table 24. Blijft een leuk concept die kleine gerechtjes. Wel jammer dat de kaart eigenlijk nog vrijwel hetzelfde is. Tijd voor wat variatie?
niesssah .
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2016
We hebben heerlijk gegeten. Goede prijs/kwaliteit verhouding! Het was erg druk, terras zat vol, dus we kozen er voor om binnen te eten. Heerlijk rustig en koel. De bediening werkte keihard, ondanks de hitte.
ismahantekeli .
  • Datum van je bezoek: 23 aug. 2016
Table24 is zeker een aanrader! Bediening is erg vriendelijk! Het eten is super! De drankjes smaakte erg goed! Ik kom hier vaker en het is altijd goed!