Tabasco

Zaterdag Gesloten
Duur
Robbert G.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2016
Gisteren gegeten met 7 man en het was erg teleurstellend. Ipv. een hoofdgerecht werd onze bavette geserveerd als 2 maal een klein gerecht waarbij we het maar moesten slikken. Daarnaast was de bavette (= heerlijk en botermals stuk vlees normaal) ook nog eens niet te eten. Zeer taai, weinig smaak. Ook hier werd verder niets mee gedaan. Ik vind dat wanneer er een probleem is met een klant, dit opgelost moet worden. Kom dan als baas zelf even naar de klant en laat het niet door anderen, die niets mogen beslissen, over. Jammer, gemiste kans en ons zien ze hier niet meer terug. Uitermate teleurstellend en restaurateur onwaardig.
Barbera L.
  • Datum van je bezoek: 14 sep. 2016
Vorige week aangeschoven voor een borrel/diner.
De kaart biedt kleinere hapjes aan, to share.
Ze hebben ook grotere gerechten, die hebben wij niet geprobeerd.
De wijn smaakte goed, bediening dacht mee door eerst de koude tapas te serveren en pas als dat bijna op was de warme te serveren.
Prima om nog eens aan te schuiven!
Nilen .
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2016
Zeer gezellig tentje, zowel binnen als op het terras. Leuk voor een borrel en om een aantal hapjes te eten. Vriendelijk geholpen.
Met vier hapjes per persoon is het genoeg als hoofdgerecht: een hapje kost 6,5, dit kan dus snel prijzig uitvallen wat je niet verwacht bij een hapjes/tapas bar.
Aanrader om te borrelen dus.
SuusJ .
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2015
Gezellig zaakje met eenvoudige, maar leuke inrichting. Lekker gegeten. Het zijn allemaal kleine hapjes die je met elkaar kunt delen. De ravioli was erg lekker! De macho-nacho zou ik zelf zonder chilisaus doen, maar alleen lekker met gesmolten kaas, guacamole en zure room.
Bediening gezellig, vriendelijk en vlot.
Leuk zaakje om zeker nog eens langs te gaan.
Robert V. W.
  • Datum van je bezoek: 23 dec. 2015
Tabasco is een ongedwongen informele eetgelegenheid om de hoek van Hogeschool Inholland schuin tegenover het Gerechtshof. Kom je er meer dan een keer, dan kent het personeel je en heeft interesse.

Tabasco serveert een reeks van kleine gerechten voor een redelijke prijs. David, de eigenaar, heeft een goed idee van kwaliteit van eten en draagt dat ook uit. Zalmgerechten, garnalenkroketten met peterselie, chorizo tosti. zelfs kleine pizza's, het is allemaal met zorg gemaakt en smaakt erg goed.

Het kan op sommige dagen erg druk zijn door borrels en partijen. Met het verwarmde terras en de bar is er voor een bescheiden lunch of diner bijna altijd uit te komen. Een aanrader in de Theresiastraat in Den Haag!
Ruptuur2015 .
  • Datum van je bezoek: 22 aug. 2015
Leuk gelegen. Vlotte vriendelijke bediening. Lekker broodje. Smaakvolle koffie. Schoon toilet! Erg snel met uitserveren en een typische localsonly plek.
Marieke_Janssen .
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2015
Weinigs bijzonders. Het eten was niets speciaals en de bediening was nou niet echt wat je vriendelijk noemt. Er zijn genoeg betere alternatieven in de Theresiastraat.