Tabasco Purmerend

Koemarkt 37-39 1441 DB Purmerend Nederland Kaart

Over het restaurant Tabasco Purmerend

Onbeperkte tapas-avondjes

Restaurant Tabasco staat bekend om zijn tapas avonden, waarbij je onbeperkt uit veertig gerechtjes kunt kiezen. Andere avonden kun je de gerechten a la carte bestellen. Er heerst een Cubaanse sfeer, vooral om Che Guevarra op de muur geschilderd is. De simpele houten tafeltjes dragen rood-witgeblokte theedoeken als servetten. Hoe sfeervol het restaurant is, hoe bruisend is het buiten op de koemarkt.

Meer informatie over restaurant Tabasco Purmerend

Jouw recensie over het restaurant Tabasco Purmerend

Marjolijn V.
  • Datum van je bezoek: 17 feb. 2018
Het eten was erg goed bij Tabasco! Maar om gezellig te tafelen was het veel te lawaaierig en onrustig druk op de zaterdag avond.
Danny K.
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2017
Op 2e kerstdag hier gegeten en het zat er vol. Dit was ook te merken, er was niet voldoende personeel om iedereen op tijd te bedienen, het personeel deed zijn uiterste best. Het eten was in orde maar qua presentatie kunnen ze stappen maken. Bij het dessert (ijs) werd alles geserveerd in glazen terwijl dit op een bord beter tot zijn recht komt en ook fijner eet. Bij de dame blanche was de chocola nauwelijls warm en dus niet erg vloeibaar. Al met al een gelegenheid met potentie maar het kan zeker beter.
Brenda D.
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2017
Het was heel gezellig. Wel was de muziek te hard en dof dit gaf een onrustig gevoel. Wel was de blond harige serveerster erg aardig. Ze zag direct dat er bij ons aan tafel voor een mindervalide extra aandacht nodig was en dat gaf zij. Ze was erg vriendelijk en beheerst over empathie. Bedankt voor de fijne avond.
ria V.
  • Datum van je bezoek: 10 dec. 2017
het was erg koud bij het raam daar trekt een koude lucht door heen heb de hele avond koud gehad aan de raam kant een koude nek
Mateja M.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2017
Goede ontvangst met vriedelijke bediening. Alle gerechtjes die wij besteld hadden waren lekker. In het bijzonder dadels met bacon en ceviche. Het is een prettige ruimte voor een diner met juiste verlichting en bijpassende achtergrond muziek.
E. S.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2017
Altijd gezellig bij Tabasco en goed eten!
Sandra A.
  • Datum van je bezoek: 24 mei 2017
Heerlijk (onbeperkt) tapas gegeten. Niets op aan te merken! Vriendelijke bediening en snel (het was wel rustig dus dat zal zeker schelen).
Manon B.
  • Datum van je bezoek: 5 mrt. 2017
Lekkere gegeten!
Onbeperkt tapas voor 19,50 euro pp.
Zeer vrienselijke bediening en een leuke sfeer.
Melissa U.
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2017
Lekker gegeten. Fles wijn voor 21.50 die in de winkel nog geen 4 euro kost.. pffff.
KaatjeThee T.
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2016
Heerlijk gegeten. Goeie sfeer en adequate en vriendelijke bediening
hhordijk .
  • Datum van je bezoek: 6 aug. 2016
Tapas plank gekozen. De chef had deze samengesteld. Daarna zelf nog 4 tapas gerechten besteld. Heel lekker. Vriendelijke bediening.
ansje22 .
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2015
Leuk, lekker & fijn restaurant!
Goede menu kaart met smaakvol eten, brede keuze met voor ieder wat wils.
Ga hier zeker nog eens naar toe.
Franciska P.
  • Datum van je bezoek: 24 jul. 2015
Je bent echt uit...heerlijk tafelen met mooie gerechten. Sinds kort een nieuwe kaart...zeker proberen. Aan het einde een heerlijke koffie loco nemen????
Chantal H.
  • Datum van je bezoek: 8 feb. 2015
Vond de kaart in verhouding met een andere zeer bekende grote Tapas Bar die dezelfde formule hanteert zeer klein. Biefstuk volledig gaar gebakken, de uienringen smaakte nergens naar, zeer donker en frietvet was dringend aan vervanging toe. Kipspiesjes niks Spaans aan te vinden, beetje kipfilet op een stokje ongekruid en daar wat bbq saus over heen gekieperd. Heel erg jammer, dit was voor mij eens maar nooit meer.
Fred-Leonie .
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2015
Restaurant Tabasco is bekend vanwege zijn tapas avonden. Je hebt de keus uit 40 verschillende tapas, (14 koude en 26 warme) en je kunt onbeperkt bestelllen. Per ronde 2 kun je 2 tapas per persoon bestellen. Je schrijft de bestelling op een bordje en nadat je de tapas op hebt, kun je weer opnieuw bestellen. Dit kan todat de keuken sluit om 10 uur. Daarnaast kun je ook a la carte bestellen. De tapas zijn erg lekker en je kunt makkelijk een schaaltje met z'n tweeën delen zodat je zoveel mogelijk verschillende tapas kunt proeven. Het restaurant is gezellig en doet Cubaans aan. De bediening is erg vriendelijk. Een karaf water wordt niet geserveerd, ook niet als je een fles wijn bestelt. Jammer! De koemarkt is de uitgangsgelegenheid in Purmerend. Het plein is een aaneenschakeling van horecagelegenheden.
Arend V.
  • Datum van je bezoek: 17 dec. 2014
Voor het eerst gegeten bij dit restaurant. Positief in één woord. Eenvoudige maar gezellige aankleding, vriendelijke en vlotte bediening en natuurlijk heerlijk gegeten. Wij hebben gekozen voor onbeperkt Tapas. Voldoende keuze op de kaart uit vlees, gevogelte, vis en vegetarisch.
Porties net groot genoeg om er samen van te proeven en de smaak op je in te laten werken maar niet zo groot dat je er direct al een beetje vol van wordt. Zo heb je ook de gelegenheid om meerdere dingen te proberen. Wij hebben samen ongeveer 20 verschillende gerechtjes geproefd. Prijsniveau is redelijk. Wij betaalden met 2 personen 48,50 euro totaal inclusief 3 x bier/fris en 2 x rode wijn. Op woensdag was de zaak schat ik voor 50 % bezet en de hapjes werden bij die bezetting voldoende vlot geserveerd. Ik ga hier zeker vaker naar toe. Voor mij echt een aanrader.

Succes, Arend van der Gijp
JaneD .
  • Datum van je bezoek: 10 mei 2014
Mijn nummer 1 restaurant in Purmerend. Overheerlijk eten en Tabasco kent een geweldige sfeer met vriendelijke bediening. Ik kom hier heel graag terug. Enkel hun nieuwe servetten ben ik niet over te spreken, maar dat weerhoudt mij niet om nog eens terug te komen!
R. U.
  • Datum van je bezoek: 1 mrt. 2014
Purmerend is niet de plaats om je nu eens echt culinair te laten verwennen. Evengoed zou je voor een goed stukje biefstuk en patat toch redelijkerwijs hier goed terecht moeten kunnen. Met die gedachte bezochten wij Tabasco. Dit restaurant straalt een Cubaanse sfeer uit. Dit word 'bevestigd' door een aantal gerechten te voorzien van een vleug Bacardi Rum. Tapas beheersen ongeveer de helft van de kaart. Vooraf namen we de Hollandse pittige garnalen. Wat wij geserveerd kregen was een 3-vaks bord met een heel klein beetje garnalen, veel sla en gerookte zalm omwikkeld op soepstengels. Niet echt slecht, maar toch anders dan verwacht. Vervolgens hadden we de grilled steak en mixed grill. Mijn steak had nauwelijks de grillplaat geraakt zo rauw was deze (medium gevraagd) en de mixed grill was gewoon prima. Het meest ergerlijke was wel de bediening, geen enkele passie voor het horeca-vak, geen aandacht voor de klant. Zo werd o.a.het brood vergeten en glazen niet weggehaald. Maar wel een pittige rekening!
Anna .
  • Datum van je bezoek: 31 dec. 2013
Lekker avondje eten, drinken en gezelligheid. Heerlijke verschillende tapas, mijn persoonlijke favoriet: manchego met olijfjes en een rood wijntje! Top! Tot snel, Tabasco!!
E H.
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2013
Heerlijk gegeten bij Tabasco! Nieuwe kaart en methode om Tapas te eten. Super idee!! Lekker eten wat je zelf lekker vind. Wij hebben lang getafeld en dat met 2 pubers!
Wij komen in het nieuwe jaar zeker weer! Ellis