Tabasco Purmerend

Koemarkt 37-39 1441 DB Purmerend Nederland Kaart

Over restaurant Tabasco Purmerend

Onbeperkte tapas-avondjes

Restaurant Tabasco staat bekend om zijn tapas avonden, waarbij je onbeperkt uit veertig gerechtjes kunt kiezen. Andere avonden kun je de gerechten a la carte bestellen. Er heerst een Cubaanse sfeer, vooral om Che Guevarra op de muur geschilderd is. De simpele houten tafeltjes dragen rood-witgeblokte theedoeken als servetten. Hoe sfeervol het restaurant is, hoe bruisend is het buiten op de koemarkt.

Meer informatie over restaurant Tabasco Purmerend

Erg kort
KaatjeThee T.
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2016
Heerlijk gegeten. Goeie sfeer en adequate en vriendelijke bediening
Hhordijk .
  • Datum van je bezoek: 6 aug. 2016
Tapas plank gekozen. De chef had deze samengesteld. Daarna zelf nog 4 tapas gerechten besteld. Heel lekker. Vriendelijke bediening.
Ansje22 .
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2015
Leuk, lekker & fijn restaurant!
Goede menu kaart met smaakvol eten, brede keuze met voor ieder wat wils.
Ga hier zeker nog eens naar toe.
Franciska P.
  • Datum van je bezoek: 24 jul. 2015
Je bent echt uit...heerlijk tafelen met mooie gerechten. Sinds kort een nieuwe kaart...zeker proberen. Aan het einde een heerlijke koffie loco nemen????
Chantal H.
  • Datum van je bezoek: 8 feb. 2015
Vond de kaart in verhouding met een andere zeer bekende grote Tapas Bar die dezelfde formule hanteert zeer klein. Biefstuk volledig gaar gebakken, de uienringen smaakte nergens naar, zeer donker en frietvet was dringend aan vervanging toe. Kipspiesjes niks Spaans aan te vinden, beetje kipfilet op een stokje ongekruid en daar wat bbq saus over heen gekieperd. Heel erg jammer, dit was voor mij eens maar nooit meer.
Fred-Leonie .
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2015
Restaurant Tabasco is bekend vanwege zijn tapas avonden. Je hebt de keus uit 40 verschillende tapas, (14 koude en 26 warme) en je kunt onbeperkt bestelllen. Per ronde 2 kun je 2 tapas per persoon bestellen. Je schrijft de bestelling op een bordje en nadat je de tapas op hebt, kun je weer opnieuw bestellen. Dit kan todat de keuken sluit om 10 uur. Daarnaast kun je ook a la carte bestellen. De tapas zijn erg lekker en je kunt makkelijk een schaaltje met z'n tweeën delen zodat je zoveel mogelijk verschillende tapas kunt proeven. Het restaurant is gezellig en doet Cubaans aan. De bediening is erg vriendelijk. Een karaf water wordt niet geserveerd, ook niet als je een fles wijn bestelt. Jammer! De koemarkt is de uitgangsgelegenheid in Purmerend. Het plein is een aaneenschakeling van horecagelegenheden.
Snorrepoes .
  • Datum van je bezoek: 17 dec. 2014
Voor het eerst gegeten bij dit restaurant. Positief in één woord. Eenvoudige maar gezellige aankleding, vriendelijke en vlotte bediening en natuurlijk heerlijk gegeten. Wij hebben gekozen voor onbeperkt Tapas. Voldoende keuze op de kaart uit vlees, gevogelte, vis en vegetarisch.
Porties net groot genoeg om er samen van te proeven en de smaak op je in te laten werken maar niet zo groot dat je er direct al een beetje vol van wordt. Zo heb je ook de gelegenheid om meerdere dingen te proberen. Wij hebben samen ongeveer 20 verschillende gerechtjes geproefd. Prijsniveau is redelijk. Wij betaalden met 2 personen 48,50 euro totaal inclusief 3 x bier/fris en 2 x rode wijn. Op woensdag was de zaak schat ik voor 50 % bezet en de hapjes werden bij die bezetting voldoende vlot geserveerd. Ik ga hier zeker vaker naar toe. Voor mij echt een aanrader.

Succes, Arend van der Gijp
JaneD .
  • Datum van je bezoek: 10 mei 2014
Mijn nummer 1 restaurant in Purmerend. Overheerlijk eten en Tabasco kent een geweldige sfeer met vriendelijke bediening. Ik kom hier heel graag terug. Enkel hun nieuwe servetten ben ik niet over te spreken, maar dat weerhoudt mij niet om nog eens terug te komen!
R. U.
  • Datum van je bezoek: 1 mrt. 2014
Purmerend is niet de plaats om je nu eens echt culinair te laten verwennen. Evengoed zou je voor een goed stukje biefstuk en patat toch redelijkerwijs hier goed terecht moeten kunnen. Met die gedachte bezochten wij Tabasco. Dit restaurant straalt een Cubaanse sfeer uit. Dit word 'bevestigd' door een aantal gerechten te voorzien van een vleug Bacardi Rum. Tapas beheersen ongeveer de helft van de kaart. Vooraf namen we de Hollandse pittige garnalen. Wat wij geserveerd kregen was een 3-vaks bord met een heel klein beetje garnalen, veel sla en gerookte zalm omwikkeld op soepstengels. Niet echt slecht, maar toch anders dan verwacht. Vervolgens hadden we de grilled steak en mixed grill. Mijn steak had nauwelijks de grillplaat geraakt zo rauw was deze (medium gevraagd) en de mixed grill was gewoon prima. Het meest ergerlijke was wel de bediening, geen enkele passie voor het horeca-vak, geen aandacht voor de klant. Zo werd o.a.het brood vergeten en glazen niet weggehaald. Maar wel een pittige rekening!
Anna .
  • Datum van je bezoek: 31 dec. 2013
Lekker avondje eten, drinken en gezelligheid. Heerlijke verschillende tapas, mijn persoonlijke favoriet: manchego met olijfjes en een rood wijntje! Top! Tot snel, Tabasco!!
E H.
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2013
Heerlijk gegeten bij Tabasco! Nieuwe kaart en methode om Tapas te eten. Super idee!! Lekker eten wat je zelf lekker vind. Wij hebben lang getafeld en dat met 2 pubers!
Wij komen in het nieuwe jaar zeker weer! Ellis
Tamara131167 .
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2013
Gisteren nog gegeten met 6 pers. Het was in 1 woord weer HEERLIJK!!!!
Onbeperkt tapas welke je zelf mag kiezen zo vaak je wilt voor 17,50!!!!
En het belangrijkste het is overheerlijk en heel veel keuze!
Daarnaast ook nog een mooie dinerkaart om a la carte te eten, wat dact je van een heerlijke biefstuk, saté, gamba,s salades en nog veel meer lekkere voor- hoofd en nagerechten. Kortom genoeg keuze ook voor de kleintjes in een leuke ongedwongen sfeer, met zeer vriendelijke bediening in een mooie ambiance!!
Complimenten aan de eigenaresse die al bijna 10 jaar deze fantastische zaak runt!
Nattasja .
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2013
Onbeperkt tapas menu gekozen daar verwacht je natuurlijk niet van dat het super is maar dat het zo slecht kan.... Alleen de nachos waren ok. Bediening ook niet erg vriendelijk. Kom hier niet een 2 e keer.
Irene .
  • Datum van je bezoek: 9 okt. 2013
Weer heerlijk gegeten. Deze keer was het de fajita. Wat mij betreft de beste keuze op de koemarkt voor prijs/kwaliteit en sfeer.

ps. Nieuwe vloer ziet er geweldig uit.

Groets DZP
Barbara G.
  • Datum van je bezoek: 4 sep. 2013
Zeer slechte kwaliteit vlees, na eerst de biefstuk terug te hebben gestuurd omdat deze bizar pezig was, een soort kipfilet restjes voor in de plaats gekregen (die stukjes die ik er thuis af zou snijden). Jammer, want het gerecht had -met een betere kwaliteit vlees- absoluut lekker gesmaakt.
Bediening reageerde nogal verbolgen toen ik mijn kritiek uitte.
Nicolien H.
  • Datum van je bezoek: 27 dec. 2012
Binnenkomend in Tabasco waan je je direct in Zuid-Amerikaanse sferen: de salsa-muziek swingt je tegemoet. Het restaurantje is knus en niet heel groot maar er is voldoende afstand tot de 'buren'. De mojito en caipirinha smaken heerlijk en zijn veel te snel op. Ook het voorgerecht nachos met gehakt smaakte goed, al had ik ze liever gehad met naturel nachos in plaats van gekruid. Hoofdgerecht van lamskoteletjes smaakte prima, bij de fajitas de carne miste ik wat groenten en fantasie. De bediening was vriendelijk al duurde het af en toe te lang voordat er werd opgemerkt dat we wat wilden bestellen. Tot slot bleek de rekening (in ons voordeel) niet te kloppen, iets wat we eerlijk gezegd (en betaald) hebben. Al met al een gezellig restaurantje waar je tegen een redelijke prijs prima kunt eten.
S0njaa .
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2012
Onlangs hier heerlijke spare-ribs gegeten. Het brood vooraf is heerlijk vers en de aioli zou je zo leeglepelen, haha. Bediening is vriendelijk maar heb het wel eens beter meegemaakt
JanEnEllen .
  • Datum van je bezoek: 5 jul. 2012
Wij komen hier al een paar jaar iedere twee weken en dat heeft een reden. We genieten van de ongedwongen sfeer, het lekkere eten en de leuke bediening. Het stokbrood met aioli vooraf is heerlijk vers. Ze hebben de heerlijkste gamba's van Noord-Holland en alle bijgerechten zijn lekker en verzorgd.

Tip: eindig het diner met het "bovenste" toetje.

Voor ons is het echt een avondje uit.