Tabasco Nero

Woensdag t/m Zondag 17:00 - 22:00

• Af te huren , Airconditioning , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
Jan V.
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2016
Vrijdagavond met vier personen hier heerlijk gegeten tijdens de Hoornse kermis. We hadden onbeperkt tapas besteld voor 22.50 en alles was heerlijk. Meteen al brood met knoflookboter en een schaal macho's met gesmolten kaas en pepers op tafel. Daarna o.a. inktvis, garnalen, spareribs, lamsspiesjes, biefstuk en nog veel meer lekkers besteld. Leuke bediening en een gezellige inrichting met sfeerverlichting en kaarsen.
Het was ook gezellig druk en we komen hier zeker terug. We zaten zo gezellig te tafelen dat we bijna te laat waren voor het vuurwerk.
Gijane .
  • Datum van je bezoek: 20 jul. 2016
Nu al weer een aantal keer geweest en nog steeds meer dan tevreden. De bediening is vlot en vriendelijk, de tapas van goede kwaliteit. Omdat deze vers worden gemaakt, moet je soms even wachten op je bestelling, maar dat lijkt mij niet meer dan normaal. Ikzelf vind de porties meestal wat aan de grote kant, maar mijn vriend heeft daar dan weer totaal geen moeite mee. Wij komen er ook graag omdat het zo'n gezellig restaurantje is, je waant je echt even op vakantie. Wij komen hier zeker weer terug!
Elze V.
  • Datum van je bezoek: 12 jun. 2016
We hadden tapaz wat erg lekker wad, jammer genoeg komen ze wel veel langs om te vragen of je drinken wil, maar de tapaz duurde erg lang, we zaten 2 uur en hadden nog maar weinig eten gehad en uit verveling drink je je eigen vol, ook omdat het er bloedheet is.We kwamen er een aantal jaren geleden erg graag maar zijn er nu klaar mee
Erik R.
  • Datum van je bezoek: 25 apr. 2016
We waren hier voor de eerste keer maar zullen zeker vaker terugkomen. Als groep beviel het ons prima vandaag ze zijn normaal volgens mij vandaag dicht. Heerlijke versie tapas en koud bier. maakt de avond zalig. Ook de toetjes zijn een aanraden de cheescake jammie.
Jhakira S.
  • Datum van je bezoek: 23 apr. 2016
Onbeperkt tapas dan denk je toch snel zal dit wat zijn.
Voor mij de eerste keer geweest maar zeker niet de laatste.
Ruime keuze op de kaart en lekker van smaak wij zaten bij de keuken met open raam, en er werd veel vers gemaakt.
Als toetje een brownie en een notenijs deze waren ook erg lekker

Calle D.
  • Datum van je bezoek: 5 mrt. 2016
Gezellig restaurant, echt goede sfeer. Lekker rumoerig, waardoor het ook weer gezelligheid uitstraalt. Ik eet zelf glutenvrij:
1. Er was glutenvrij brood aanwezig
2. De bediening wist wat het inhield en wist vaak uit hun hoofd welke gerechten wel of niet konden (heel veel wel!!!), en als ze het niet wisten dan gingen ze het zonder probleem even vragen.
Zelf heb ik meerdere keren de spareribs besteld, terwijl ik hier normaal helemaal niet van houdt maar deze waren zo lekker!
Als je een drankje besteld, stond het er meestal binnen 2 minuten (waarschijnlijk zelfs nog sneller).
Dus erg tevreden en zeer gastvrij behandeld door het personeel.
Naar mijn mening nooit lang hoeven wachten op het opnemen van de bestelling of het serveren van het eten.
Stephanie M.
  • Datum van je bezoek: 14 aug. 2015
Vrijdag avond weer onwijs lekker gegeten bij Tabasco Nero, Tapas, veel keus en super vers,koffie nr.43 toe met een cheesecake vab witte chocolade en frambozen saus.
Restaurant was stamp vol, zo gezellig, de bediening was heel attent. En perfect einde van ons vakantie. En aanrader.
Marianne- .
  • Datum van je bezoek: 14 aug. 2015
Afgelopen vrijdag bij Tabasco Nero gegeten. Wat een heerlijk restaurant is het ook. Wij hadden tapas. Heerlijk eten, snelle en leuke bediening en goede sfeer! Eigenlijk alles wat je wilt als je lekker een hapje gaat eten en een gezellig avondje uit wil hebben! Aanrader dus....
Eerkens .
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2015
Het eten was prima. Gevarieerde keuze en lekker. Wat bijzonder tegenviel was de tijd tussen de bestelling van de tapas. Drie uur gezeten met vier bestellingen. Dat is echt te lang. Zeker met kinderen erbij. Misschien beter om gewoon een hoofdgerecht te bestellen. Duurt net zo lang als 1 ronde tapes bestellen. Om die reden geen aanrader.
Jan S.
  • Datum van je bezoek: 12 jul. 2015
Afgelopen zondag met z'n tweeen gegeten bij TN het aanbod van tapas was goed. (Wel een beetje veel schoteltjes met kaas, dat is wel eens lastig als je niet tegen kaas kunt)
Een dissonant in de vorm van een schotel die bij mijn tafelgenote op schoot belande werd door het personeel uitstekend en zeer professioneel afgehandeld. Mijn complimenten hiervoor, je maakt wel eens anders mee.
De cocktail, zowel in alcoholische als in non-alcoholische waren erg lekker
BvReenen .
  • Datum van je bezoek: 7 jun. 2015
Helaas vonden wij de bediening tegenvallen. Er gingen behoorlijk wat dingen mis. Vragen of je mag bestellen, dan wordt er gezegd ik kom zo bij u, dat werd 20 minuten later, omdat de serveerster aanschoof bij een andere tafel ( met bekenden blijkbaar? ) Verkeerde gerechten werden geserveerd. Drinken besteld en niet gebracht en vervolgens langskomen met de vraag of je nog wat wil drinken, door dezelfde serveerster. Erg jammer want t eten was erg lekker.
Aalheks Z.
  • Datum van je bezoek: 31 mei 2015
Laat je niet afschrikken door de term 'onbeperkt tapas' bij Tabasco Nero, want het is verhoudingsgewijs erg goede tapas. Ook de bediening was vlot en vriendelijk. Helaas stonden er geen lamskoteletjes op het menu, dat is misschien een tip voor voor de eigenaar ;-) De porties waren perfect. Niet te klein en niet te groot. Eentje om te onthouden als ik weer eens in Hoorn ben na een dag dansen op de rock'n'roll!
Erik R.
  • Datum van je bezoek: 6 mei 2015
Heerlijke Tapas, nieuwe Kaart en nieuwe website reden: nieuwe uitbater genaamd Lisa. Erg leuk en goede sfeer. een Zaak met veel ambiance. Ook voor de Kinderen gewoon een kindermenu of 50% korting op de Tapas.
SandorZ .
  • Datum van je bezoek: 22 apr. 2015
Vanavond heerlijk tapas gegeten bij Tabasco Nero. Sinds Januari 2015 nieuwe eigenaren, leuke jonge mensen met hart voor de zaak, actief met advies en verbeteringen van de menukaart.
Ingrediënten lekker vers en de inktvis heerlijk mals. Lekker kruidig zoals het hoort echt een aanrader.