Tabac

Zaterdag en Zondag vanaf 12:00

• Af te huren , Huisdieren welkom , Per boot te bereiken , Terras , Wi-Fi
Wildzwijn .
  • Datum van je bezoek: 30 apr. 2016
Laatst weer eens geprobeerd en volgens mij nog steeds het best bewaarde geheim van Amsterdam; de uitstekende rijsttafel van Tabac. Prima saté, goede indiaanse linzencurry, legendarisch lekkere remdang, minpuntje was de waterige Thaise curry.
TastyHasty .
  • Datum van je bezoek: 16 mei 2014
Mooi weer, dagje jordaan met een goeie vriend. Aangekomen bij tabac (het terras viel gelijk op door de chille zit/lig gelegenheid) deden wij een drankje op het schattige terras. Daarna naar binnen gegaan om de rijsttafels te eten. WOW!!! echt top!!
Naast het lekkere eten hebben ze ook echt fantastische cocktails en bieren op tap.
Echt een aanrader voor de dagjesmensen die naar amsterdam komen en willen genieten van de jordaanse hospitality. Leuke en eerlijke bediening!
Sophie S.
  • Datum van je bezoek: 15 nov. 2012
Tabac is nou echt een voorbeeld van de ideale kroeg op een mooi plekje in Amsterdam. De sfeer is er altijd goed, maar vooral in het weekend wel heel druk! In eerste instantie denk je niet dat je veel kan verwachten van het eten, maar het is echt super. De lekkerste aziatische gerechten worden mooi geserveerd en het smaakt echt super. Je zit wel in de drukte, dus voor een goed gesprek moet je niet in Tabac gaan eten. Wel als je gezellig wilt borrelen en/of eten in een ongedwonge sfeer met uiterst vriendelijke bediening. Ik kom hier al vaak en dat blijf ik zeker doen!